Κάποιες προτάσεις που έχω:
1)Ως προς τον αριθμό μαθημάτων και επιλογές:
a)Τα μαθήματα κορμού πρέπει να μείνουν στο ίδιο εξάμηνο ως έχουν(ειδικά σίδερα και μπετά για λόγους διασφάλισης του πτυχίου).Υπάρχουν προβληματικά μαθήματα που θέλουν είτε κατάργηση είτε συγχώνευση π.χ μπετό 0,μερικές διαφορικές και παύ.
b)Από εκεί και πέρα μπορούμε να κάνουμε μια κοινή λίστα μαθημάτων επιλογής για το 7ο,8ο και 9ο εξάμηνο για να παίρνει ο καθένας ότι του αρέσει (ανεξαρτήτως κατεύθυνσης,όλα τα επιλογής που προσφέρει η σχολή στο υπάρχων πρόγραμμα στα μεγαλύτερα εξάμηνα)
c)Τα υποχρεωτικά κάθε κατεύθυνσης ως έχουν,μιας και υπάρχει συνάφεια μεταξύ τους.
2)Ως προς την οργάνωση και διδασκαλία των μαθημάτων:
a)Υλικό που ανταποκρίνεται στην κατανόηση του αντικειμένου αλλά και είναι αντιπροσωπευτικό της τελικής εξέτασης.
β)Απαλλακτικές εργασίες για μερικά μαθήματα(όπως κάνουν άλλες σχολές στο ΕΜΠ)
c)Τα θέματα εξαμήνου να είναι αντιπροσωπευτικά της τελικής εξέτασης(αν κρίνεται αυτή απαραίτητη)
d)Να ανεβαίνουν τα θέματα των εξετάσεων και οι λύσεις τους σε ηλεκτρονική μορφή.
Γενικά στην εφαρμογή του 2 έχουμε το πρόβλημα της βαρεμάρας και της ιδιοτροπίας των καθηγητών,οι οποίοι μας λένε να γίνουμε Ευρώπη αλλά κρατάνε όλες τις ελληνικές παθογένειες στην οργάνωση των μαθημάτων,πράγμα που χρήζει ψυχιατρικής παρακολούθησης

.Με σωστή πίεση θα φύγουν από την βολή τους
Αυτά
