Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Συντονιστής: University Editors

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Τρί, 07 Μαρ 2017 7:49 pm

Αναλυτική αποτίμηση-σύγκριση παλιού και προτεινόμενου προγράμματος σπουδών
Εγκέλαδος Πολιτικών Μηχανικών
ΣύγκρισηΠΣ.xlsx
(17.76 KiB) Έχει μεταφορτωθεί 382 φορές
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό icepink » Τρί, 07 Μαρ 2017 8:32 pm

Off topic:
μια μικρη παρατήρηση γιατι ηταν και στο φυλλαδιο έτσι, τα ρευστα μενουν μονα τους και η υδραυλικη παει στα αστικά
If you can't play the game, play the gamer
Άβαταρ μέλους
icepink
 
Δημοσιεύσεις: 399
Εγγραφή: Σάβ, 25 Οκτ 2014 6:40 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό scriptame » Τρί, 07 Μαρ 2017 8:37 pm

icepink έγραψε:Off topic:
μια μικρη παρατήρηση γιατι ηταν και στο φυλλαδιο έτσι, τα ρευστα μενουν μονα τους και η υδραυλικη παει στα αστικά



Μπορεί να φαίνεται ότι ενώνονται σαν τίτλοι,αλλά αν δεις τις ύλες ενώνεται η υδραυλική με τα ρευστά.
Άβαταρ μέλους
scriptame
 
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Δευτ, 24 Νοέμ 2014 9:34 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό trauma » Τρί, 07 Μαρ 2017 10:17 pm

Δυνατή η επιστολή αλλά δεν θα δώσει κανείς σημασία. Το μόνο που μένει είναι η δική μας παρέμβαση.
Άβαταρ μέλους
trauma
 
Δημοσιεύσεις: 570
Εγγραφή: Παρ, 17 Οκτ 2014 2:42 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Τετ, 08 Μαρ 2017 12:57 am

Φυλαχτείτε! Ο αόρατος κομμουνιστικός, ανορθολογικός και οπισθοδρομικός δάκτυλος ξαναχτυπά!
Screenshot_46.png


Spoiler: show
Τι γίνεται ρε παιδιά κανένας δεν θέλει την πρόοδο ρε παιδιά σε αυτή τη σχολή? Πότε θα γίνουμε Ευρώπη επιτέλους?
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό muhandes » Κυρ, 12 Μαρ 2017 9:09 pm

Παιδιά καλησπέρα η αυριανή μέρα είναι κρίσιμη για την εφαρμογή η όχι του νέου προγράμματος σπουδών πέρα από την σημαντική συνέλευση στην οποία ας κάνουμε λίγο υπομονή (γιατί πολλοί θεωρούμε πως αυτός ο θεσμός δεν λειτουργεί όσο καλά θα μπορούσε)και ας δώσουμε μια ευκαιρία σε αυτή τη συνέλευση μήπως ακουστούμε όσοι είμαστε που διαφωνούμε με το νέο πρόγραμμα σπουδών.Υπάρχει συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 11 στην πρυτανεία (η οποία είναι που θα δώσει την άδεια για την εφαρμογή του νέου προγράμματος σπουδών) και κατόπιν διαμαρτυρία στην κοσμητεία της σχολής( και να χάσουμε ένα δίωρο σίδερα ΙΙ μπροστά στην ''υποβάθμιση'' της σχολής δεν χάθηκε και ο κόσμος).Είναι και κάποια σημεία και γραμμές για ένα πρόγραμμα σπουδών που βγάλαμε μία ομάδα από το τέταρτο έτος (που δεν συμφωνούμε με το νέο π.σ.) τη Παρασκευή και βρίσκονται αναρτημένα και στο ΜQN όσοι είμαστε σε αυτή τη γραμμή καλό θα ήταν αύριο να στηρίξουμε αυτές τις δράσεις που η επιτυχία τους στηρίζεται στην ενεργή και μεγάλη συμμετοχή.
Καλό σας βράδυ και με όλο το σεβασμό σε όποιον θεωρεί το νέο πρόγραμμα ικανοποιητικό συγγνώμη που εκφράζω την 'αχρωμάτιστη' (να μου επιτραπεί σε περίπτωση που αυτό μας συσπειρώσει περισσότερο) άποψή μου και τον προβληματισμό μου και καλό θα ήταν να εκφράσει και τη δική του.
روح و بلط البحر
Άβαταρ μέλους
muhandes
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Δευτ, 06 Ιαν 2014 2:01 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό tony24 » Κυρ, 19 Μαρ 2017 3:06 pm

Σχόλια επί του ΝΠΣ bologna
Τα σχόλια μου πατάνε στο προτεινόμενο πρόγραμμα και στα αντίστοιχα σχόλια του Εγκέλαδου του οποίου την ανάλυση βρίσκω αρκετά καλή.
Μαθηματική ανάλυση & Γραμμική Άλγεβρα
Με την προτεινομενη υλη αυτο δεν ειναι μαθημα. Ειναι yolo ολα για Σεπτεμβρη αλλά αν αφαιρεθούν από την ανάλυση τα ολοκληρώματα και από την Άλγεβρα το κομμάτι της Αναλυτικής Γεωμετρίας το μάθημα κάλλιστα περπατάει.
Γιατί γίνεται.να συμβεί:
Γιατί τα έχουμε διδαχθεί στο Ελληνικό λύκειο, για όσους δεν έχουν περάσει από το Ελληνικό λύκειο(μέρος των ομογενών, Αλλοεθνείς, ειδικές κατηγορίες)
πρέπει να θεσπιστούν φροντιστηριακά μαθήματα, αυτό το θεωρώ αναγκαίο και για το ισχύον πρόγραμμα.

Παραστατική γεωμετρία
Με τις τωρινές συνθήκες μια χαρά επιλογής μπορεί να είναι, Αυτή η παραστατική γεωμετρία ΟΧΙ το όνομα του μαθήματος, αυτό το μάθημα δε λειτουργεί εδώ και χρόνια, είναι στη μαύρη λίστα που χασαπιάζουν κόσμο αδικαιολόγητα. Μάθημα υποβάθρου που δε συνδέεται όμως με τίποτα στη συνέχεια(ενώ θα μπορούσε) και που ένα σωρό κόσμος το πάει πτυχίο ή σε προχωρημένα έτη και χάνει το νόημα του.

Σχέδιο & Οικοδομική
Αν το γραμμικό ήταν υποχρεωτικό στις πανελλήνιες για μηχανικούς το οποίο είναι το σωστότερο, τότε οκ. Αλλά τα αντικείμενα είναι διαφορετικά. Σε αυτή τη φάση κάνουμε ήδη λίγα στο αντικείμενο της οικοδομικής. Αυτά τα μαθήματα πρέπει να μείνουν ως έχουν δηλαδή δύο ξεχωριστά. Στο σχέδιο θα μπορούσαν να εισαχθούν στοιχεία γεωμετρίας όπως οι στέγες.

Φυσική
Το μάθημα ούτε γίνεται σοβαρά ούτε χρειάζεται..έχει ύλη που έχουμε διδαχθεί εξολοκλήρου στο λυκείο, ισχύει ότι και για την ανάλυση περί φροντιστηριακών

Μηχανική ΙΙ- Αντοχή των Υλικών
Δεν μπορεί να επιτευχθεί. Τα μαθήματα τώρα γίνονται άθλια αλλά είναι μάλλον τα πιο βασικά του επιστημονικού μας υποβάθρου μαζί με την στατιστική και τον διαφορικό λογισμό. Θέλουν χρόνο για να αφομοιωθούν, πόσο μάλλον για να χρησιμοποιηθουν σαν στιβαρό γνωσιακό υπόβαθρο. Πρέπει να ειναι δυο ξεχωριστα

Ρευστα & Υδραυλική
Συμφωνώ με την συνένωση αρκεί να μη γίνει απλό λογιστικό άθροισμα της ύλης αλλά γενναία μείωση της ύλης της μηχανικής των ρευστών. Σε συνδυασμο.με μεταφορα υλης της μηχανικης ρευστων στη μηχανικη συνεχους η οποια ισως πρεπει να ειναι κορμου (μιλαμε τωρα για αλλο μαθημα,οχι την παρωδια που γινεται τωρα)

Τεχνική Γεωλογία
Συμφωνώ με τη μετακίνηση παρότι το μάθημα ήταν από τα αγαπημένα μου. Η γεωλογία εξυπηρετεί καθαρά στο να έχουμε επαφή και όχι εμβάθυνση και φθάνει ένα τέτοιο μάθημα. Το αντιμετωπίζω ως αντικείμενο Γεωλόγων και Μηχ.Μετ.Μετ.


Τι λείπει όμως:
Κατά τη γνώμη μου για κορμό
Μάθημα ποιοτικό- θεωρητικό Στατικών προσομοιωμάτων (6ο εξάμηνο, μετά την στατική ΙΙ)
Μάθημα Πολεοδομίας χωροταξίας (5ο εξάμηνο,πριν το ΣΜΣ που μπορει.να μεινει στο 6ο και σε άμεση εκπαιδευτική σύνδεση)
Μάθημα Επισκευών Ενισχύσεων (9ο εξάμηνο)

Προφανώς τα τεχνολογικά μαθήματα Σκυροδεματος και Μεταλλικων πρέπει να ακολουθήσουν τα μαθήματα στατικής άρα 7ο και 8ο ως έχουν τώρα. Επισης εδαφομηχανικές και θεμελιωσεις να μείνουν στα εξάμηνα του ισχύοντος.Στο 4ο αντί εδαφομηχανικής η αυτόνομη αντοχή υλικών που προανέφερα.

Για τα μαθήματα υποδομών δλδ
Γέφυρες(8ο), Λιμενικά(7ο), Σιδηροδρομικά(8ο), Αεροδρόμια(9ο), Φράγματα(9ο), Σήραγγες(9ο) πρέπει νομίζω να μπουν όλα ως επιλογής για ΟΛΕΣ τις κατευθυνσεις και να μπορεις και να τα επιλεξεις ολα συνδυασμο εννοωντας ολων.

Για το ολοκληρωμένο θέμα σχεδιασμού δε βρίσκω λόγο να αφαιρούμε μαθήματα για να μπεί δεύτερη διπλωματική. Αντ' αυτού ίσως περιβαλλοντικές επιπτώσεις(ή σχεδιασμός που έλεγε και ο ΑΕ ένα καιρό) στον κορμό.

Οι κατευθύνσεις δεν είναι, δεν πρέπει να γίνουν τωρα ουτε να δοθει η ταση να γινει στο μελλον μαστερ. Το εννιαιο διπλωμα σε αυτες τις εργασιακες συνθηκες πρεπει να ειναι απαραβατος ορος.
Αν δε μπορεί να γίνει συμφωνια σε αυτό πρακτικά νομίζω δεν.υπάρχει συζήτηση. Τα μαθηματα ειναι πολλα αλλα ετσι εχει διαμορφωθει με ολο αυτον τον.αχταρμα ααντικειμεων που σκεπαζει ο πολιτικος μηχανικος και αν θελουμε να συνεχισουμε να λεγομαστε πολιτικοι μηχανικοι αυτο πρεπει να προστατευθει. Η περικοπη μαθηματων ειναι λογικος αλλα ανοητος αυτοσκοπος, και πρπει επιτελους να αναιρεθει απο ολα τα ΝΠΣ.
Όλοι μαζί θα φύγουμε.
ΣΕΒ
Άβαταρ μέλους
tony24
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Σάβ, 12 Φεβ 2011 2:05 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό ScepticEngineer » Κυρ, 19 Μαρ 2017 4:05 pm

Πολυ καλες προτασεις. Νομιζω αξιζουν να ληφθουν σοβαρα υποψιν απο τον ΦΣ :clap:
“I’m sowing the seeds,
I’m sowing the seeds I’ve taken,
I’m sowing the seeds I’ve taken for granted

This thorn in my side
This thorn in my side is from the tree
This thorn in my side is from the tree I’ve planted

Ohh it tears me and I bleed…”
Άβαταρ μέλους
ScepticEngineer
 
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Δευτ, 30 Ιαν 2012 11:31 pm
Τοποθεσία: Κάπου στα 80's
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό scriptame » Κυρ, 19 Μαρ 2017 6:04 pm

Κάποιες προτάσεις που έχω:
1)Ως προς τον αριθμό μαθημάτων και επιλογές:
a)Τα μαθήματα κορμού πρέπει να μείνουν στο ίδιο εξάμηνο ως έχουν(ειδικά σίδερα και μπετά για λόγους διασφάλισης του πτυχίου).Υπάρχουν προβληματικά μαθήματα που θέλουν είτε κατάργηση είτε συγχώνευση π.χ μπετό 0,μερικές διαφορικές και παύ.
b)Από εκεί και πέρα μπορούμε να κάνουμε μια κοινή λίστα μαθημάτων επιλογής για το 7ο,8ο και 9ο εξάμηνο για να παίρνει ο καθένας ότι του αρέσει (ανεξαρτήτως κατεύθυνσης,όλα τα επιλογής που προσφέρει η σχολή στο υπάρχων πρόγραμμα στα μεγαλύτερα εξάμηνα)
c)Τα υποχρεωτικά κάθε κατεύθυνσης ως έχουν,μιας και υπάρχει συνάφεια μεταξύ τους.

2)Ως προς την οργάνωση και διδασκαλία των μαθημάτων:
a)Υλικό που ανταποκρίνεται στην κατανόηση του αντικειμένου αλλά και είναι αντιπροσωπευτικό της τελικής εξέτασης.
β)Απαλλακτικές εργασίες για μερικά μαθήματα(όπως κάνουν άλλες σχολές στο ΕΜΠ)
c)Τα θέματα εξαμήνου να είναι αντιπροσωπευτικά της τελικής εξέτασης(αν κρίνεται αυτή απαραίτητη)
d)Να ανεβαίνουν τα θέματα των εξετάσεων και οι λύσεις τους σε ηλεκτρονική μορφή.
Γενικά στην εφαρμογή του 2 έχουμε το πρόβλημα της βαρεμάρας και της ιδιοτροπίας των καθηγητών,οι οποίοι μας λένε να γίνουμε Ευρώπη αλλά κρατάνε όλες τις ελληνικές παθογένειες στην οργάνωση των μαθημάτων,πράγμα που χρήζει ψυχιατρικής παρακολούθησης :D.Με σωστή πίεση θα φύγουν από την βολή τους
Αυτά :)
Άβαταρ μέλους
scriptame
 
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Δευτ, 24 Νοέμ 2014 9:34 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Κυρ, 19 Μαρ 2017 8:53 pm

Σχόλια tony24 φωτιά. Μπράβο αν και διαφωνώ στα ρευστά και στην γεωμετρία. Η τελευταία όντως είναι αίσχος αλλά με αναβάθμιση είναι γερό θεμέλιο. Επίσης στατικά προσομοιώματα πράγματι είναι μαστ και αφήνει κενό, ίσως όμως να μπορούσε να ενσωματωθεί στα επιμέρους τεχνολογικά. Γίνεται στα σίδερα αυτό και ήταν φοβερά ενδιαφέρον
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ειδήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Bing [Bot] και 0 επισκέπτες