από OxYdO » Δευτ, 04 Μάιος 2015 1:31 pm
Όπως το κοιτάω, εμένα μου φαίνεται εντελώς τσαπατσουλιά αυτό το πράγμα.
Δεν νομίζω ότι έχει κάποια λογική να αλληλοαναιρούνται μαθήματα χωρίς κάποιον προφανή λόγο π.χ. τα Εγγειοβελτιωτικά με τα Έργα ανοιχτής θαλάσσης(ΥΔΡ 9ο).
Επίσης κάποια μαθήματα φαντάζουν ως μονόδρομος: Για τους ΥΔΡ π.χ. το δίλημμα είναι "Προεντεταμένο ή Πειραματική Υδραυλική"... (μαντέψτε ποια η απάντηση).
Μπορεί, στο παράδειγμά μας, να μην θέλω να πάρω Πειραματική Υδραυλική. Αλλά Εγγειοβελτιωτικά ΚΑΙ έργα ανοιχτής θαλάσσης.
Κριτήριο κατά τη γνώμη μου δεν μπορεί να είναι το "πόσοι το δήλωναν μέχρι τώρα", καθώς αυτό δεν αποτελεί ποιοτικό δείκτη ούτε ενέχει κάποια κατηγοριοποίηση με βάση το γνωστικό αντικείμενο ή κάτι παρεμφερές. Είναι απλή κοπτορραπτική. Αν είναι να μπούμε στη διαδικασία της κοπτορραπτικής, τότε θα επιβιώσει "ο πιο ισχυρός". Δηλαδή, ενδεχομένως, θα επιβιώσει το πιο εύκολο μάθημα που το δηλώνουν πολλοί απλά και μόνο επειδή είναι εύκολο.... Ο πιο διασυνδεδεμένος και "ισχυρός στον τομέα του " καθηγητής κ.ο.κ.
Προσωπικά θεωρώ ότι τέτοιες προσπάθειες, που δεν έχουν κανένα σοβαρό σκεπτικό από πίσω τους, αν και αναγνωρίζω ότι πάνε να λύσουν ένα υπαρκτό πρόβλημα, είναι για τα σκουπίδια.
