Προβλήματα 1ου έτους

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Προβληματα 1ου ετους

Δημοσίευσηαπό lawine » Κυρ, 07 Ιουν 2009 3:25 pm

Παιδιά είναι πολύ υγιές, και μπράβο σας γι' αυτό :clap:, που ανοίγετε τέτοιες συζητήσεις, που αμφισβητείτε και προτείνετε λύσεις. Και έτσι να συνεχίσετε χωρίς όμως να απογοητεύεστε και κυρίως χωρίς να παραιτήστε από τα μαθήματα σας. Από προσωπική εμπειρία θέλω να σας πω ότι τα πράγματα φτιάχνουν στα μεγαλύτερα εξάμηνα, τόσο γιατί τα μαθήματα γίνονται πιο ενδιαφέροντα, όσο γιατί οι καθηγητές μας είναι καλοί και συνεννοήσιμοι.
Ένα μεγάλο πρόβλημα στη σχολή μας είναι το πρόγραμμα των δύο πρώτων ετών. Σε κάνουν να χάσεις το ενδιαφέρον σου για τη σχολή! Και αυτό οφείλεται μάλλον στο ότι η σχολή έχει ξεχωρίσει τα δύο πρώτα έτη ως προπαρασκευαστικά.Το αποτέλεσμα είναι για παράδειγμα να κάνουμε πολλά μαθήματα που είναι άσχετα με το αντικείμενο μας, γιατί απλά θα μας χρησιμεύσουν κάποια στιγμή σε μεγαλύτερο εξάμηνο. Πρέπει να πατήσεις στο τρίτο έτος για να αρχίσεις να αισθάνεσαι πολιτικός μηχανικός. Τώρα, ποια είναι η λύση στο πρόβλημα δεν ξέρω, αλλά σκέφτομαι ότι θα μπορούσαμε για παράδειγμα να κάνουμε τα μαθηματικά στα εξάμηνα που θα τα χρειαστούμε, π.χ. γραμμική άλγεβρα με τη στατική 3.
Γενικά πάντως πρέπει να αφαιρεθούν μαθήματα από το πρόγραμμά μας, γιατί γινόμαστε ρομποτάκια. Όλοι οι καθηγητές παραδέχονται ότι είμαστε σκληρά εργαζόμενοι, αλλά δυστυχώς δεν αλλάζει τπτ. Και όταν λέμε να καταργηθούν μαθήματα, δεν εννοούμε βέβαια σε καμία περίπτωση τις μηχανικές! Είναι πολύ ενδιαφέρουσες και απολύτως απαραίτητες. Πάντως μην ψαρώνετε! Το γεγονός ότι δεν περνιούνται εύκολα δεν οφείλεται στην ποιότητα των φοιτητών αλλά αποκλειστικά σε αυτούς που μας τις διδάσκουν. Η λύση εδώ νομίζω είναι η αλλαγή προσωπικού! Γιατί καταλαβαίνεις με τη μία τον κύκλο Mohr στην εδαφομηχανική ή τη διάτμηση στο μπετό και τα σίδερα;;;; Επειδή κάποιοι που διδάσκουν μηχανική δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους!
akis πολύ καλή ιδέα! :thumbup: Μπορούμε να το επαναλάβουμε και για άλλα έτη και να μεταφέρουμε τις αντιρρήσεις μας προς τα πάνω.
Υπάρχει μία επιτροπή φοιτητών και καθηγητών για το πρόγραμμα σπουδών στην οποία συμμετέχουν παιδιά από παρατάξεις και όπως μαθαίνω δεν γίνεται διάλογος απλά τους ανακοινώνουν αποφάσεις, και επίσης ποτέ αυτά τα παιδιά δεν έρχονται στις συνελεύσεις να μας ενημερώσουν ή να ανοίξουν τέτοιες συζητήσεις! Μάλλον ο Κωστάκης, ο Γιωργάκης και τα άλλα παιδιά Αλέκα, Τσίπρας είναι πιο hot θέματα!!
lawine Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: Τετ, 03 Σεπ 2008 1:31 am
Τοποθεσία: Γκουτζαλάκα
Έτος εισαγωγής: 2004

Re: Προβληματα 1ου ετους

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Κυρ, 07 Ιουν 2009 6:12 pm

Ένα μεγάλο πρόβλημα στη σχολή μας είναι το πρόγραμμα των δύο πρώτων ετών. Σε κάνουν να χάσεις το ενδιαφέρον σου για τη σχολή! Και αυτό οφείλεται μάλλον στο ότι η σχολή έχει ξεχωρίσει τα δύο πρώτα έτη ως προπαρασκευαστικά.Το αποτέλεσμα είναι για παράδειγμα να κάνουμε πολλά μαθήματα που είναι άσχετα με το αντικείμενο μας, γιατί απλά θα μας χρησιμεύσουν κάποια στιγμή σε μεγαλύτερο εξάμηνο. Πρέπει να πατήσεις στο τρίτο έτος για να αρχίσεις να αισθάνεσαι πολιτικός μηχανικός. Τώρα, ποια είναι η λύση στο πρόβλημα δεν ξέρω, αλλά σκέφτομαι ότι θα μπορούσαμε για παράδειγμα να κάνουμε τα μαθηματικά στα εξάμηνα που θα τα χρειαστούμε, π.χ. γραμμική άλγεβρα με τη στατική 3.


Η λύση είναι πολύ απλή και κάποια άλλα Πανεπιστήμια (όπως αυτό της Πάτρας, όπως ξέρω από φίλους) το έχουν κάνει: λέγεται Ορθό Πρόγραμμα Σπουδών (Ο.Π.Σ) και Εφαρμοσμένη Γνώση :mrgreen: . Με ένα λογικά προσανατολισμένο ΟΠΣ θα μπορείς να έχεις όλες τις απαραίτητες γνώσεις με τα μισά μαθήματα, και να χωρέσουν και σχετικά μαθήματα μέσα σε αυτό.
Ας πούμε όλα τα μαθηματικά (Μαθ. Ανάλυση Ι, ΙΙ , Πιθανότητες, Διαφορικές Εξισώσεις) χωρούνε άνετα σε ένα ετήσιο μάθημα με τίτλο Εφαρμοσμένα Μαθηματικά. Σε αυτό επιπροσθέτως θα μπορούσαν να μας κάνουυν και Πολιτικοί Μηχανικοί (όχι Μαθηματικοί, ούτε Φυσικοί, κάτι σπάνιο δηλαδή για πρώτα έτη) ώστε να μας λένε και που σκ*τα εφαρμόζονται όλα αυτά, να μας δίνουν εφαρμοσμένα παραδείγματα. Επίσης, να φύγουν αρκετά άχρηστα μαθήματα (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε). Αν ενδιαφέρονται τόσο πολύ για την καλλιέργεια "γενικότερης σκέψης", ας αφήσουνε τα οικοσυστήματα με τα ψάρια και ας βάλουν "Οικολογική Σκέψη Μηχανικού", ή "Σκέψη του Μηχανικού", όπου να μας διδάσκει ένα σύνολο από μέλη ΔΕΠ διαφόρων ειδικοτήτων κάποια χαρακτηριστικά παραδείγματα έργων και προκλήσεων ώστε να μπούμε στο πνεύμα.
Τέλος, ο τομέας Μηχανικής χρειάζεται ριζική αναδιάρθρωση στο θέμα της εκπαιδευτικής κουλτούρας του. Να επαναλάβω ότι ένας καθηγητής (το τονίζω) δεν κρίνεται από τις δημοσιεύσεις που έχει, αλλά από τη γνώμη που έχουν οι φοιτητές για αυτόν. Αλλιώς, είναι απλός ερευνητής, χωρίς το σκέλος της εκπαίδευσης.

Δυστυχώς το ΕΜΠ είναι παλιό ίδρυμα, και αυτό έχει μεν τα θετικά του σε επίπεδο ιστορίας, συσσωρευμένης γνώσης και των συναφών, αλλά έχει και τα αρνητικά του. Αφ'ενός έχει "δεινόσαυρους" που δεν βλέπουν την ώρα να συνταξιοδοτηθούν και δεν έχουν όρεξη για μάθημα (αλήθεια, παρατηρήσατε ποτέ ότι όλοι όσοι έχουν όρεξη για μάθημα είναι στην πλειοψηφία τους νεότεροι σε ηλικία, ή έστω, νεότεροι σε "ιεραρχία" μελών ΔΕΠ;) . Αφ'ετέρου έχει κάποιες αγκυλώσεις που αφορούν στην εμμονή του να εφαρμόσει το κλασσικό σύστημα εκπαίδευσης (που τονίζει τις γενικές γνώσεις και καλά κάνει), το οποίο όμως εφαρμόζεται επιφανειακά, τυπικά, και δεν εμβαθύνει στην καλλιέργεια κουλτούρας ούτε στην εισαγωγή νέων εργαλείων και τεχνολογιών στο εκπαιδευτικό έργο.

Τέλος, να αναφέρω ότι ένα πρόβλημα που ως ένα βαθμό εμποδίζει το ΕΜΠ από το να αυξήσει την ποιότητα σπουδών του είναι ο δυσανάλογα μεγάλος αριθμός σπουδαστών με το οποίο τον εφοδιάζει το ελληνικό κράτος. Το ΕΜΠ έχει σχεδιαστεί και, κυρίως, παίρνει χρηματοδότηση για 180 άτομα / χρόνο ας πούμε. Αυτή τη στιγμή φοιτούν 350/400 άτομα /χρόνο. Το γ***κράτος θα μπορούσε ή να αφήσει το ΕΜΠ να κάνει το σχεδιασμό του σε αυτό τον τομέα όπως θέλει και να πάρει το σωστό αριθμό σπουδαστών, ή να του δώσει περισσότερα χρήματα για να επανασχεδιαστεί για περισσότερους σπουδαστές. Βέβαια επειδή εδώ εμμένουμε στον κομματοκρατούμενο κρατισμό και στα "δικά μας παιδιά", το να παύσουν οι μετεγγραφές να υφίστανται ως εργαλείο ψηφοθηρικό είναι κάτι το ουτοπικό. Έχω κάνει αρκετά μαθήματα με λίγα άτομα, και πραγματικά είναι άλλη φάση. Τόσο γιατί είναι πιο εύκολο για τον καθηγητή να συζητήσει με τους φοιτητές και για τους φοιτητές να τον ρωτήσουν πράγματα, όσο και γιατί ο καθηγητής μπορεί να "πιεστεί" να κάνει αλλαγές στον τρόπο εκπαίδευσης πιο εύκολα.

Αυτά. Αν όλοι όσοι είστε μικρό έτος απελπίζεστε μερικές φορές από την κατάσταση, θα πω αυτό που είπα και στη lydia όταν μιλήσαμε σχετικά. Ότι από το τρίτο έτος φτιάχνει δραματικά η κατάσταση, επιτέλους κάνεις σχετικά πράγματα, μπαίνεις στη σκέψη του μηχανικού και έχεις καθηγητές Πολιτικούς Μηχανικούς (το τονίζω) , με πάθος και μεταδοτικότητα για αυτό που κάνουνε.
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Προβληματα 1ου ετους

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Κυρ, 07 Ιουν 2009 7:15 pm

1. Για άλλη μια φορά θα αναγκασθώ να αναφερθώ στο γαλλικό σύστημα, με κίνδυνο να χαρακτηρισθώ ως ...
2. Υπενθυμίζω τα γαλλικά "Πολυτεχνεία" και εξομοιούμενες Σχολές (Mgmt Επιχειρήσεων / Έργων / Δημοσίου, Γεωπονικές, Κτηνιατρικές...) είναι τριετούς (3) φοίτησης... Δηλαδή "δικά μας" 3ο~5ο !
3. Τα δύο πρώτα χρόνια παρακολουθείς Μεταλυκειακό ή (πχ.) Φυσικομαθηματικό του Πανεπιστημίου. ΜΕΤΑ δίνεις "πανγαλλικές", εφόσον έχεις επιτυχώς περάσει ΟΛΑ τα μαθήματα του Μεταλυκειακού ή της (πχ.) Φυσικομαθηματικής. Δικαίωμα συμμετοχής στις "πανγαλλικές" έχεις δύο (2) μόνο φορές.
4. Πρόκειται για ένα σύστημα ελιτίστικο - εντατικοποιημένο - κατάπτυστο... πλήν όμως αποτελεσματικό.
5. Εμφανίζεσαι - εισάγεσαι λοιπόν "ώριμος/η" (από κάθε άποψη) στο <δικό μας 5ο εξάμηνο>.
6. Οι διδάσκοντες (με πλήρη ανάθεση -ευθύνη) είναι κατά 50% "Πολυτεχνειακοί" και κατά 50% "διακεκριμένοι Μηχανικοί της πράξης" - χωρίς Διδακτορικό. Ο ελληνικός νόμος του 81 καθιέρωσε την ύπαρξη των "Ειδικών Επιστημόνων του άρθρου 709" - ΜΕ Διδακτορικό. ουσιαστικώς είναι αδιόριστοι νεαροί Διδάκτορες , οι οποίοι αναμένουν εκλογή (καμμία σχέση με την πράξη) και λειτουργούν - στηρίζουν τις περιφερειακές Σχολές... Η ανάθεση μαθήματος στον Project Manager της "Γέφυρας Ρίου - Αντίριου" ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΑΙ (ο συνάδελφος δεν έχει Διδακτορικό...). Στη Γαλλία θα τον παρακαλούσαν τριαντέξι (36) Πολυτεχνεία "γονατιστά" να διδάξει "Γεφυροποία"...
7. Η αναλογία 50/50 στα Μεταπτυχιακά (Post Master δίοτι άπευθύνονται σε αποφοίτους 5ετούς εκπαίδευσης ή 4ετους + 3χρονη επαγγελματική εμπειρία) ανατρέπεται σε 25% "Πολυτεχνειακοί" - 75% " Μάστορες - χωρίς Διδακτορικό..., ότι καλύτερο κυκλοφορεί".
8. Όσες/οι έχουν παρακολουθήσει τον μίτο "Εμπειρίες από Μεταπτυχιακό στη Μαρσίλλια" έχουν πάρει μια μικρή γεύση. Να προσθέσω κάτι που η Μυρσίνη δεν έγραψε : Στο μάθημα "Επικοινωνία" έιχαν διδάσκοντα Πανεπιστημιακό. Ε, τους έφερε raper (καλά διαβάσατε), ο οποίος τους έκανε "διάλεξη" και μετά τους χώρισε σε ζευγάρια, τους έδωσε "θέμα" και τους έβαλλε να "πρωταγωνιστήσουν επί σκηνής".
Το δίκτυο των πέντε (5) Ecoles Centrales (με πρώτη ιστορικώς στο Παρίσι) είναι θεσμός με αρχή τον 19το αιώνα στα γαλλικά Πολυτεχνεία... και όχι "περσινή Σχολή"...
9. Ο γράφων επέλεξε να μην ολοκληρώσει το Διδακτορικό του, να μην ακολουθήσει "Ακαδημαϊκή διαδρομή" και να παραμείνει Μάστορας... Έλπίζω να αντιλαμβάνεσθε ότι τα παραπάνω δεν γράφονται από προσωπική "πικρία", αλλά από "απελπισία"... (της οποίας η διατύπωση καλύπτεται - ακόμη -από το "Πανεπιστημιακό Άσυλο" - ελεύθερης έκφρασης ευτυχώς).
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Προβληματα 1ου ετους

Δημοσίευσηαπό redy » Δευτ, 08 Ιουν 2009 12:26 am

Η αλήθεια είναι ότι τα δυο πρώτα έτη έχουν τους χειρότερους καθηγητές, μια λύση θα ήταν να περάσουν όλοι αυτοί οι καθηγητές από τις ασκήσεις των μαθημάτων γεωλογίας να δουν πόσο καλό μάθημα κάνουν οι υποψήφιοι διδάκτορες. Και αυτά τα παιδία έχουν δουλειές, έρευνες ,διατριβές αλλά βρίσκουν τον χρόνο να προετοιμάσουν το μάθημα! Και σίγουρα θα βοηθούσε να κλέψουν κάποιες ιδέες για το πώς προσεγγίζουν τους φοιτητές.Στα πρώτα έτη αν αργήσεις λίγο, καλύτερα να μην μπεις στο μάθημα αφού αν μπεις θα κάτσεις 250 m από το πίνακα, οποτε καλύτερα να παρακολουθείτε μαθήματα μεγαλύτερων εξαμήνων, του πρώτου ετους τα περνάς για πλάκα και με βαθμό :angel:
redy Οικονομική ενίσχυση στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 211
Εγγραφή: Κυρ, 07 Σεπ 2008 7:18 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προβληματα 1ου ετους

Δημοσίευσηαπό morisson » Δευτ, 08 Ιουν 2009 8:19 pm

Επειδή η τριήμερη απουσία μου απο το mqn με άφησε εκτός των εξελιξεων,θέλω να πω οτι συμφωνώ με όσα λεει ο ακης αλλά και ο lost in athens,οπότε θα ηταν περιττό να επαναλαβω κάποια πράγματα που περιέγραψαν.Κάτι πολύ σημαντικό που σκεφτόμουν όσο διάβαζα τι έγραψαν οι συμφοιτητές μου,ήταν οτι τετοιες προτασεις και αλλαγές μπορουν να τις κανουν ατομα τα οποια βρισκονται καθημερινα στα εδρανα και βιώνουν την κατασταση αυτη(την οποια μπορουν να περιγραψουν καλυτερα απο ολους) και όχι εκείνοι που περνούν τις μέρες τους στα πλατιά τραπεζάκια του κυλικείου(ή γιατι όχι και τα αλλα... :D).

Γενικα η κατασταση χαρακτηριζεται ως ολοι οι κουτσοί στραβοί στον αγ παντελεήμονα.θα προσθεσω μόνο καποιες ατάκες που όλοι τις έχουμε ακούσει...

-να το κανετε συμφωνα με τον κανόνα πυρασφάλειας :o
-πες στην μανα σου/πατερα σου.θα το ξερει... :shock: :shock:
-μετα απο πραξεις βγαίνει 4589538652,689752 :shock: :shock: (τοσο απλα)
-διαβασμα δεδομενων θερμομονωσης (τα βλεπετε κιολας 4,32-4,89-5,32-4,59 ...κτλ)
-δεν ξερω τι σας έχει πει ο κύριος Χ,Ψ.Οπως σας το λεω εγω ειναι...
...brothers and sisters of the pale forest
children of night
who among you will run with the hunt?
Άβαταρ μέλους
morisson
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2306
Εγγραφή: Τρί, 09 Δεκ 2008 5:27 pm
Τοποθεσία: On the corner of Rush Street and Chestnut Street.
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Προβληματα 1ου ετους

Δημοσίευσηαπό akis » Δευτ, 08 Ιουν 2009 9:42 pm

Καλως ηρθες morisson!!! Ειδες που τελικα δεν το αφησαμε τελειως αυτο που λεγαμε... Πρεπει ομως να κοινοποιηθουν περισσοτερες αποψεις και κριτικες απο τα παιδια του ετους μας και αν ειναι ευκολο να καταληξουμε καπου, σε καποια σημεια ισως που να γινουν γνωστα στη Σχολη...
akis:-Πάμε για καφέ;
lybe:-Περιμένεις λίγο να πάω τα δίδακτρα στη Γραμματεία;
akis:-ΟΚ. Εγώ τα πλήρωσα χτες. Έμαθα θα σε πάρουν στο πρόγραμμα του ΑΚΤΩΡΑ.
lybe:-Ναι ισχύει. Καλός ο Μπόμπολας. Δίνει πολλά λεφτά στο ΕΜΠ. Δουλεύει κι η αδερφή μου εκεί. Πληρώνεται 500ευρώ το μήνα. Καλά είναι κι αν είναι καλή δεν θα την απολύσουν του χρόνου όπως μπορούν να κάνουν αλλά θα την κρατήσουν με 700ευρώ.
akis
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: Κυρ, 01 Φεβ 2009 10:35 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Προβληματα 1ου ετους

Δημοσίευσηαπό ingenieurin26 » Δευτ, 08 Ιουν 2009 10:05 pm

morisson έγραψε: αλλαγές μπορουν να τις κανουν ατομα τα οποια βρισκονται καθημερινα στα εδρανα και βιώνουν την κατασταση αυτη(την οποια μπορουν να περιγραψουν καλυτερα απο ολους)


Οh yes, από αυτούς πρέπει να ξεκινήσει η επανάσταση. ;)
ingenieurin26
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6363
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προβληματα 1ου ετους

Δημοσίευσηαπό QEye » Τρί, 09 Ιουν 2009 6:52 pm

Ε λοιπόν σε συζήτηση πρωτοβουλίας Άκη συμμετέχω κι εγώ, μιας και με αφορά το θέμα.

Θα ήθελα να θίξω το εξής. Εντάξει, πυρ στους αρχιτέκτονες, δεν ξέρουν τι τους γίνεται, αλλά ρε παιδιά, ο Ρασσιάς σας ικανοποιεί? Στο προηγούμενο εξάμηνο ήμουν στο τμήμα του και απ τις παραδόσεις του δεν είχα καταφέρει να κρατήσω ούτε μισή σελίδα κατανοητές και συγκροτημένες σημειώσεις! Η παράδοσή του, όσο κι αν κάποιοι λένε ότι έχει χαβαλέ, είναι πονοκέφαλος σκέτος και τα βιβλία του τεράστια σε σχέση με το χρόνο του μαθήματος. Και ενώ αυτό το εξάμηνο πήγαινα ωραία και καλά στο Λεοντιάδη, όπου πέθαινα από βαρεμάρα αλλά τουλάχιστον κρατούσα τέλειες σημειώσεις, και ο άνθρωπος είχε κάθε διάθεση να μας βοηθήσει κι ας είναι 200 χρονών, ο πρύτανης δεν τον αφήνει να μας κάνει μάθημα επειδή είμαστε μόνο πέντε άτομα. Γιατί πάει ο κόσμος τόσο μαζικά στο μάθημα του Ρασσιά? ένα μποϋκοτάζ δεν θα τον ταρακούναγε λιγάκι? Α, και ο δεύτερος τόμος της ανάλυσης ΙΙ θα μοιραστει καμιά φορά ή θέλει ο κύριος Ρασσιάς να τον ξαναδιορθώσει??

Επίσης ξέρει να προτείνει κανείς κάποιο τρόπο να παρέμβουμε στον τρόπο που γίνονται τα μαθήματα ως ανεξάρτητοι φοιτητές (πάντα!!) ή τζάμπα γκρινιάζουμε όλοι διαδικτυακά?
QEye
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Δευτ, 09 Φεβ 2009 9:16 pm
Τοποθεσία: Κυψέλη City
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Προβληματα 1ου ετους

Δημοσίευσηαπό ingenieurin26 » Τρί, 09 Ιουν 2009 6:59 pm

Για τον 2ο τόμο θα ήθελα να πω ότι δεν περίμενα από τον κύριο ρασσια να φερθεί τόσο εγωιστικά και να προτείνει ένα βιβλίο το οποίο δεν έχει εκδοθεί μόνο και μόνο επειδή είναι δικό του. Πέρσι το χα πάρει πολύ ελαφριά το θέμα , αλλά φέτος συναντώ τριπλά ολοκληρώματα σε αρκετά μαθήματα και δεν έχω κάποιο βιβλίο να ανατρέξω . Θα έλεγα ότι δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου να το πάρουμε οι μεγαλύτεροι, αλλά τώρα μαθαίνω ούτε οι πρωτοετείς? :roll:
ingenieurin26
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6363
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προβληματα 1ου ετους

Δημοσίευσηαπό morisson » Τρί, 09 Ιουν 2009 7:09 pm

Oκ ρε παιδια,μην προτρέχουμε.O Ρασσιάς είπε οτι φέτος θα το παρουμε το βιβλίο ίσως και μεσα στην τρέχουσα εβδομάδα.Αυριο τον εχουμε οποτε θα ρωτήσουμε για την ακριβή ημερομηνία. ;)
...brothers and sisters of the pale forest
children of night
who among you will run with the hunt?
Άβαταρ μέλους
morisson
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2306
Εγγραφή: Τρί, 09 Δεκ 2008 5:27 pm
Τοποθεσία: On the corner of Rush Street and Chestnut Street.
Έτος εισαγωγής: 2008

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron