Μπράβο ρε Άκη που άνοιξες αυτή τη συζήτηση και στο MQN για να καταθέσουμε όλοι τις απόψεις μας και για να μην γίνεται η συζήτηση μόνο σε κλειστές παρέες, γιατί όλοι μας φαντάζομαι εκφράζουμε μεταξύ μας τη δυσαρέσκειά μας με κάποια πράγματα που αφορούν τον τρόπο που γίνονται τα μαθήματα!
Προσωπικά συμφωνώ σε όλα όσα αναφέρει ο Άκης, τα οποία τα έχουμε ξανασυζητήσει μεταξύ μας, ειδικά το θέμα των αρχιτεκτονικών μαθημάτων και των άθλιων καθηγητών με τους οποίους έχουμε μπλέξει... Απορώ αν παρά το δυσανάλογο ως προς τα άλλα μαθήματα χρόνο που απαιτούν το σχέδιο και η οικοδομική, θα μας προσφέρουν τίποτα στο τέλος με τον τρόπο που γίνονται...
Για τη μηχανική, το θέμα είναι σίγουρα η έλλειψη χρόνου, αλλά έχω την εντύπωση πως κανένας από τους 3 κύριους διδάσκοντες δεν έχει βρει τη χρυσή τομή ανάμεσα στη θεωρία και τις ασκήσεις, κάτι το οποίο πετυχαίνει η Πατσαλιά, όσο και αν κάποιοι την μισούν, και πραγματικά αξίζει να παρακολουθείτε τα μαθήματα που παραδίδει, γιατί μέσα από τις ασκήσεις εξηγεί πάρα πολύ καλά και τη θεωρία... Αλλά και στα τεχνικά υλικά, θεωρώ πως παρά την ανεπάρκεια του χρόνου, θα μπορούσε ο Πουλάκος να μην διαβάζει από μέσα τις διαφάνειες, αλλάζοντάς τις σε χρόνο ρεκόρ, χωρίς να έχουμε κατανοήσει τίποτα, αλλά να κάνει πιο ζωντανό και αποτελεσματικό το μάθημα. Και αν είχαμε το χρόνο θα έλεγα να κάναμε και καμιά άσκηση στον πίνακα, γιατί δυστυχώς και αυτές από διαφάνειες είναι λίγο δύσκολο να τις αφομοιώσεις. Άλλωστε, όπως λέει και ο Morisson, με τον τρόπο που γίνεται το μάθημα, θες να παρακολουθήσεις, αλλά δεν μπορείς, το χάνεις... Και καλό θα ήταν ο καθηγητής να μην μέμφεται αυτούς που δεν πηγαίνουν στο μάθημά του, αλλά να προσπαθεί να καταλάβει γιατί υπάρχει αυτό το φαινόμενο...
Επίσης, όσον αφορά τα μαθήματα που είναι πιο πρακτικά (πχ τεχνικά υλικά, γεωλογία) το ότι δεν έχουμε άμεση επαφή με το αντικείμενο το οποίο μελετάμε, αλλά μόνο θεωρητική γνώση, έχει άμεσες συνέπειες στη χρησιμότητά τους. Για παράδειγμα, όπως λέει και ο Άκης, μάθαμε μέσα από τα βιβλία για τόσα πετρώματα, αλλά δεν είδαμε πώς είναι στην πραγματικότητα, κάτι το οποίο σίγουρα θα μας βοηθούσε και να μαθαίναμε ευκολότερα τη θεωρία, αφού θα είχαμε μια συγκεκριμένη εικόνα στο μυαλό μας. Δηλαδή όταν βγούμε με το καλό στο επάγγελμα δεν θα είναι χρήσιμο να ξέρουμε τι πέτρωμα είναι αυτό που βλέπουμε; Αλλιώς τι νόημα έχουν αυτά που μαθαίνουμε;
(Για την οικονομική δεν ξέρω, γιατί δεν άντεξα να κάτσω περισσότερο από 4 ώρες συνολικά...

- συμφωνώ με Elendil)
ΥΓ: Respect για τα: "Ισως το 1ο που σκέφτεστε είναι ότι απλά πρέπει να απολυθεί (ενν. ο Τζουβαδάκης)"(Ingenieurin26) και "Τωρα που προλαβαινουμε πριν αλλοιωθουμε απο τα παραταξικα συμφεροντα" (akis) Για το τελευταίο, αν και το έχουμε ξαναπει, δεν πιστεύω να το εννοείς ε;;;
