
Συντονιστής: University Editors
lucrezia έγραψε:Σε ποια ασκηση λες;
ADG έγραψε:lucrezia έγραψε:Σε ποια ασκηση λες;
Το βρήκα τελικά, αλλά ευχαριστώ.. επίσης στην 5.3 και εγώ τον τύπο στην σελ 200 πήρα (αφού εκτοξεύεται υπό γωνία) και απλά πήρα y=-Y.. Αν υπάρχει κάποια άλλη πρόταση, καλοδεχούμενη μιας κ δεν είμαι σίγουρη
Becoming_I έγραψε:tranikos έγραψε:Μιας και μιλάμε για το τι δεν θα κάνει ένας μηχανικος αυριο οταν θα βγει στην πιάτσα...
ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ καθόλου με τα ρευστα, ένα μάθημα που βάζουν θέματα για καθηγητες και περιμένουν να τα λυσουν φοιτητες 2ου έτους.
ΜΠΟΥΡΔΕΣ 2ου έτους δλδ που δεν θα ξαναδουμε ΠΟΤΕ στην ζωη μας. Τοσο απλά είναι τα πράγματα...
Δεν άντεξα να μην δεν απαντήσω. Όποιος μηχανικός βγεί άυριο στην πιάτσα δεν σημαίνει ότι θα κάνει τα τρελά φράγκα χτίζοντας μεζονέτες σε νεόπλουτούς και σε καμία περίπτωση αυτό που ενδεχομένως να καταλήξει να κάνει, να έχει σχέση με οτιδήποτε διδάχθηκε στο Πολυτεχνείο. Τα "ρευστά" όπως τα ξέρουμε όλοι μας είναι μάθημα βάσης που βοηθά στην κατανόηση των εφαρμοσμένων γνώσεων σε μαθήματα όπως η υδραυλική, αστικά υδραυλικά ,υδρολογία και σε τεχνικά έργα όπως φράγματα, αγωγοί κλτ. Είναι πιστέυω τουλάχιστον άδικο να κατηγορείται ένα μάθημα για "μπούρδα" επειδή είναι δύσκολο και οι ασκήσεις του να μην έχουν "φαινομενικά" πρακτική εφαρμογή. Αν κάποιος θέλει να μιλήσει περι χρησιμότητας ας μιλήσει για κάτι φιλοσοφίες , κάτι οικονομικές και ας κάνει την κριτική του όταν έρθει σε επαφή με την πιάτσα όπως λέμε και τις πραγματικές της απαιτήσεις.
Αυτά.-
merde_conserve έγραψε:Μιας και μιλάμε για το τι δεν θα κάνει ένας μηχανικος αυριο οταν θα βγει στην πιάτσα...
ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ καθόλου με τα ρευστα, ένα μάθημα που βάζουν θέματα για καθηγητες και περιμένουν να τα λυσουν φοιτητες 2ου έτους.
ΜΠΟΥΡΔΕΣ 2ου έτους δλδ που δεν θα ξαναδουμε ΠΟΤΕ στην ζωη μας. Τοσο απλά είναι τα πράγματα...
Και για πες μας ρε τρομπόνι,
όταν θα κατασκευάζεις (όχι εσύ ευτυχώς αλλά κάποιος άλλος συνάδελφος) ένα υδραγωγείο σαν του Μόρνου και θα θες να κάνεις κάποια συναρμογή ή κάποιο αναβαθμό, πως θα υπολογίζεις την ασκούμενη από το ρευστό στο μπετό δύναμη για να οπλίσεις; με γνώσεις μπετό2; για κάτσετε να σκεφτείτε ορισμένοι κάποια πράγματα λίγο πιο σφαιρικά. Αν ήθελες να κτίζεις τριώροφα μια ζωή υπήρχαν και τα ΤΕΙ. Το ότι είσαι απογοητευμένος επειδή δεν έγραψες στην πρόοδο σε μία άσκηση που ήταν όντως κάφρικη (αλλά όχι εκτός ύλης) δε σε δικαιολογεί σε ό,τι λες κιόλας.
lucrezia έγραψε:ADG έγραψε:lucrezia έγραψε:Σε ποια ασκηση λες;
Το βρήκα τελικά, αλλά ευχαριστώ.. επίσης στην 5.3 και εγώ τον τύπο στην σελ 200 πήρα (αφού εκτοξεύεται υπό γωνία) και απλά πήρα y=-Y.. Αν υπάρχει κάποια άλλη πρόταση, καλοδεχούμενη μιας κ δεν είμαι σίγουρη
Τελικα εβγαλες ακρη με τις διαμετρους που δε δινονται; Η αφησες τον τυπο σκετο;
eki13 έγραψε:1 ερώτηση παιδιά,άκουσα ότι το δεύτερο τμήμα μπορεί να παραδώσει την 5η σειρά μέχρι Τρίτη,αυτή η διευκόλυνση ισχύει και για εμάς στο πρώτο τμήμα?Ευχαριστώ.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες