Επειδή αυτή τη στιγμή μπορώ να μιλήσω για τα γερόντια (και μόνο αυτά)...
Θέλω να δω τι στάση θα κρατήσουν οι καθηγητές και με τους επι πτυχίω καθώς θα ξεδιπλώνεται η χρονιά. Θα είναι άραγε πιο ελαστικοί σε χαριστικές ή θα είναι άκαμπτοι όπως π.χ οι κύριοι της Στατικής; Γιατί φαντάζομαι σε πολύ κόσμο επί πτυχίω, ανεξαρτήτως μαθημάτων (από 3-4 μέχρι 12-15) έχει τιναχτεί ο προγραμματισμός στον αέρα και μένουν πολλά μαθήματα χωρίς τελικά να μπορούμε να τα δώσουμε τώρα. Αν είναι να μην μπορούμε να πάρουμε και χαριστική σε αυτά και να μας κάνουν τους δύσκολους, ακόμα και αν το δικαιούμαστε (π.χ 5 μαθήματα και κάτω), τότε θα πρέπει να υπάρξει παρόμοια δυναμική κινητοποίηση με αυτή που γίνεται τώρα για το πρόγραμμα και στη συνέχεια.
Παρόμοια λογική θα πρέπει να τηρηθεί και σε περίπτωσεις που αποφασίσουν να βάλουν διαστημικά θέματα (βλέπε Μηχανική Ι, πολλές φορές), και περνάει το 20%. Πρέπει να υπάρξουν επιτέλους κάποιες μέσες λύσεις, να διεκδικήσουμε και λίγη αξιοπρέπεια στο θέμα της καθηγητικής συμπεριφοράς, δεν γίνεται όλη μας η πορεία να κρέμεται από 2 εξεταστικής + 1 κουτσουρεμένη.
Κυριώς θα πρέπει να ξεκουνιόμαστε πιο συχνά, και όχι φυσικά μέσα από το θέατρο του παραλόγου τη ΓΣ (που είδαμε πόσο ωραία μας εκπροσώπησε αυτούς τους μήνες). Τέρμα ο παρτακισμός.
