Ελα πια με τα πρακτικά του απαγγέλματος, λυσάξατε! Καλά σας τα λέει ο efpalinos. Και ναι ρε, οποτε με ρωταν κάτι για οικοδομικές άδειες απαντώ :"Δεν μου πληρώνει το φαί, δεν χρειάζεται να το ξέρω."
Το εύρος εφαρμογής των γνώσεων μας είναι τεράστιο. Ρωτήστε όποιον, ΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ οποιον απόφοιτο πολυτεχνικής σχολής ΑΠΟ ΟΠΟΙΑ χωρα θέλετε, αν με το που βγήκε από την σχολή ήξερε να κάνει παπάδες,έστω σε ένα θέμα. Και μιλάμε για βασικό πτυχίο, μην πειτε καμια εξυπνάδα για bridge engineering.Εκει ειναι εξειδικευση. Η ΕΜΠΕΙΡΊΑ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ, ΔΕΝ ΕΜΦΥΤΕΎΕΤΑΙ.ΑΙΝΤΕ
Επίσης όλοι οι πολέμιοι του διευρυμένου πεδίου μαθημάτων, ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΑΡΓΑΡΟΥΛΑ το ότι τα πολυαγαπημένα τους αμερικάνικα πανεπιστήμια έχουν κύκλους σπουδών με διευρυμένο πεδίο και αυτά, και τώρα τελευταία με περιβαλλοντικό προσανατολισμό. Αμα ο άλλος ήθελε να κάνει εξαρχής εξειδίκευση στην θραυστομηχανική, ε τότε ΑΥΤΟΣ ΦΤΑΙΕΙ που μπήκε στη σχολή μας. Δεν φταίει το ΕΜΠ που δεν ήξερε τι επιλέγει.
Επίσης προγράμματα διδάσκονται στη σχολή (ακόμα και το etabs προσωπικά το πρόλαβα, πάντα στο πλαίσιο μαθήματος). Ε ΚΑΙ?Βγαίνεις έξω και βρίσκεις δουλεια για δέκα χρόνια πχ στα υδραυλικά (γιατί αυτό υπήρχε τοτε). Τοτε θα ευχαριστείς που δεν χαράμισες τον χρόνο σου στο να εντρυφήσεις στο πρόγραμμα για τα στατικά. Αλλο αν παιρνεις ιδέα και αλλο να γινεις αρχιχειριστης. Ειπαμε , όπου κάτσεις, εκεί θα αναπτύξεις τα παραπάνω.
Και όσο για το γιατί να σε παρει μια εταιρία και να σε εκπαιδεύσει, αυτό λεγεται σε πιο σοβαρές επιχειρήσεις επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό. Το κάνεις γιατί ΣΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΛΕΦΤΑ ΣΑΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ. Λογικό;