Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2009-10: Ερωτήσεις & Σχόλια

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2009-10: Ερωτήσεις & Σχόλια

Δημοσίευσηαπό Kouf » Πέμ, 01 Ιούλ 2010 7:46 pm

christi,μπορεις να δεις και τον δικο μου?Γιατι δεν βρισκομαι Αθηνα.Αν τον δεις,στειλε μου εδω οτι τον ειδες και θα επικοινωνησουμε με καποιον τροπο.Οκ?
Πάθος για ζωή
Άβαταρ μέλους
Kouf Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Πέμ, 10 Δεκ 2009 8:28 pm
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2009-10: Ερωτήσεις & Σχόλια

Δημοσίευσηαπό christi » Πέμ, 01 Ιούλ 2010 7:59 pm

οκ ρε...αλλα θα ειναι ανοιχτα τωρα η θα τρεχω αδικα???
christi
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Κυρ, 13 Δεκ 2009 10:30 pm
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2009-10: Ερωτήσεις & Σχόλια

Δημοσίευσηαπό Kouf » Πέμ, 01 Ιούλ 2010 8:06 pm

Ε πεταξου..Και για βολτα,ξερω γω.Ο,τι επιθυμεις,νταξει,οτι σε βολευει,παντως αν μαθεις και για μενα στειλε μου προσωπικο μηνυμα.
Πάθος για ζωή
Άβαταρ μέλους
Kouf Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Πέμ, 10 Δεκ 2009 8:28 pm
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2009-10: Ερωτήσεις & Σχόλια

Δημοσίευσηαπό vassak » Πέμ, 01 Ιούλ 2010 8:06 pm

:idea:
κ μια μικρη συμπληρωση σε αυτο που εγραψα περι αποτυχιας του τροπου της εξετασης
κ του αντιθετου με τη λογικη των εξετασεων:

Για να γραψεις σωστα κατι στο διαγωνισμα, σημαινει οτι κατι εχεις καταλαβει κ αρα το γραφεις.
Αν λοιπον ο κ.Κουμασης, excusez moi, κ. Κουμουσης,
δεν στο βαθμολογει γιατι αξιολογει οτι δε φτανει, ή δεν είναι αρκετο, ή δεν εχεις καταλαβει κατι αλλο, ή το γραψες στην τυχη ή δεν ξερω κ γω τι,
ας ζητησει αυτο το κατι αλλο, ή να βαλει θεματα που δεν φτανεις σε απαντηση με τυχη, κ τελος παντων να πηγαινει βαθμωτα στο 1, στο 2,3,4 κοκ
και ΧΩΡΙΣ το ανεκδιηγητο αυτο μπρος πισω..

αν λοιπον κατι σου ζηταει κ στη συνεχεια δεν το αξιολογει, ειναι προβλημα της εξετασης κ ουχι των φοιτητων.
vassak
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Σάβ, 27 Ιουν 2009 12:29 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: 02/07: Προβολή γραπτών "Δομικών Μηχανών και Κατασκευαστικών Μεθόδων" 4ου εξ.

Δημοσίευσηαπό omilitis4 » Πέμ, 01 Ιούλ 2010 8:06 pm

Απάντηση της δημοσίευσης εδώ:

Το ζητημα ουτε "λυνεται επι τοπου" ουτε υπαρχει "ποτε δεν ξερεις τι γινεται".Τουλαχιστον στην κωλοσχολη μας.Αν ο καθηγητης δε θελει να σε περασει,δε σε περναει.τελειωσε!Σου αποδεικνυει οτι και το 4,4 με το οποιο κοπηκες "και πολυ" σου ηταν!Επι της ουσιας,αδικια ξεαδικια,ο βαθμος ΔΕΝ αλλαζει!
3 έγραψε: Δεν καταλαβαινω αυτη την αρχη του "απυροβλητου του καθηγητη" στο πανεπιστημιο.

Ελα μου ντε.Προσυπογραφω...
omilitis4
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Δευτ, 01 Ιουν 2009 8:18 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2009-10: Ερωτήσεις & Σχόλια

Δημοσίευσηαπό Giorgitseli » Πέμ, 01 Ιούλ 2010 10:07 pm

vassak έγραψε:Απαραδεκτο απο αυτους που το κανουν,
κ απαραδεκτο απο εμας που το εχουμε αφομοιωσει ως λογικο, ή μαλλον ως υπαρκτο, κ το συντηρουμε.


Προφανώς και απορώ μέχρι πότε θα το συντηρούμε...από παραδείγματα παταγωδους αποτυχιας των φοιτητών σε μαθήματα άλλο τίποτα..να σας θυμίσω την υδρολογία ή τη μηχανική1 του χειμερινού εξαμήνου , όπου το ποσοστό αποτυχίας άγγιζε το 65-70% ??? Τι έγινε?Ξαφνικά χαζέψαμε όλοι?Πήγαμε όλοι αδιάβαστοι? Ε όχι συνάδελφοι.. Αν κάποιος φταίει , είναι ο καθηγητής. Γιατί όταν η αποτυχία είναι τέτοια, ακόμα και για τους φοιτητές που παρακολουθούν ανελλιπώς, το κριτήριο είναι αντικειμενικό.
Όταν κανείς δεν προλάβει πχ σε μια εξέταση να απαντήσει σε όλα τα θέματα, φταίει ο διδάσκων γιατί δεν ξέρει να εκτιμά τον απαιτούμενο χρόνο ( πχ υπόγεια νερά..κάνω λάθος???..μίλα merde!!!!). Όταν οι βαθμοί είναι χάλια γενικά, φταίει η δυσκολία των θεμάτων και η αποτυχία είναι του διδάσκοντα..! Είναι εντελώς αντικειμενικό. Επιτρέψτε μου να επιμείνω στην άποψή μου αυτή..

Δεν έκατσα να βγάλω ποσοστά αποτυχίας στη στατική1, απ ό,τι άκουγα όμως από τους γύρω μου, έπεσε πολύ..κόψιμο...
Και επιτέλους να διεκδικήσουμε διαφάνεια στα θέματα αυτά. Δε γίνεται ο καθένας να βαθμολογεί όπως να ναι, με αλγορίθμους μέσα απ το κεφάλι του μόνο , εμείς να ελπίζουμε να μην αφήσει κανά θέμα αδιόρθωτο (από τέτοια παραδείγματα..ουυυ) και στα μισά μαθήματα να μη δικαιούμαστε να δούμε γραπτό και να τους παρακαλάμε 2 μήνες (βλ στατικές..μου χε τύχει και μένα στη στατική3..μην τα θυμάμαι).
Χόρεψε πάνω στο φτερό του καρχαρία...
Giorgitseli
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 11:52 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: 02/07: Προβολή γραπτών "Δομικών Μηχανών και Κατασκευαστικών Μεθόδων" 4ου εξ.

Δημοσίευσηαπό 3 » Πέμ, 01 Ιούλ 2010 11:40 pm

Απάντηση για τη δημοσίευση εδώ

Πιστεψε με, οταν, σαν χαζοι και εμεις, πιο ευκολα μπορουμε να ορθωσουμε αναστημα στη γραμματεια που μπορει να μας πιλατευει, ή στον πισινο μας στο φαναρι που κορναρει σαν μ...κας, αλλα στον καθηγητη μας πιανει φοβος "μηπως και μας δει με κακο ματι", ε τοτε βγαζουμε τα ματια μας μονοι μας. Πιστεψε με, ειναι ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ. Αμα εχουμε το δικιο με το μερος μας, ΤΙΠΟΤΑ δεν εχουμε να χασουμε με το να το διεκδικησουμε!

Εχω παει μπροστα σε τοσους καθηγητες στα 5 μου ετη, σε αρκετες περιπτωσεις που υπηρχε "θεμα με το γραπτο μου". Αλλες φορες παρακαλεσα για λογικη και ευμενεια, αλλες επιχειρηματολογησα, αλλες μιλησα πιο εντονα και τις περισσοτερες το αφησα απλα να περασει γιατι ημουν ανορεκτος. Εχω πετυχει να αλλαξω τον βαθμο μου σε καποιες περιπτωσεις (επειδη επρεπε και επειδη ειχα δικιο), και προσωπικα και συλλογικα (βλεπε φετινη χειμερινη εξεταστικη στα ειδικα θεματα λιμενικων εργων, που ξεκολωθηκαμε ολοι με το θεμα στο εξαμηνο, πηραμε χαμηλους βαθμους σαν ¨"ευχαριστω", αλλα πετυχαμε τουλαχιστον αναβαθμολογηση +1 σε ολους, ακομα και αν το διεκδικησαμε 3 ατομα απο τα 30..). Αυτα γινονται ποτε με το καλο, γιατι ο αλλος αναγνωριζει το λαθος του, και ποτε με το ..αγριωπο. Φυσικα δεν εννοω να γινομαστε παραλογοι, ή τραμπουκοι με τον καθενα. Αλλα αν ξερουμε οτι αν κατι μας αδικει καταφορα, θα πρεπει να το λυνουμε ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ - και συλλογικα. Δεν σου λεω οτι ειναι ευκολο, αλλα πρεπει να προσπαθεις καθε φορα.

Δες και φετος το πως πετυχαμε την αναβαθμολογιση στην Αρχιτεκτονικη. Οσο το πηρε πανω του το σχημα μου, τους καθηγητες τους ΞΕΦΩΝΗΣΑΜΕ για την αυθαιρεσια τους να βαθμολογουν με αριστα το 8 - και καλα τους καναμε. Οταν ομως πηγαν καποια παιδια μεσα αργοτερα να δουνε το γραπτο τους, να καταλαβουν τουλαχιστον τι γραψανε ακομα κι αν την παρουν την προσαυξηση στο βαθμο, πηγαινανε με το σθενος πεσμενο και καταληγανε να κλαινε απο αγανακτηση. (Συμβουλη: Μην κλαιτε ποτε μπροστα σε καθηγητες, ακομα και αν σας ερχεται μεγαλη συγκινηση. Το 60% σας περναει για ασοβαρους-υπερβολικους, το 20% το καραευχαριστιεται, ε και οι υπολοιποι σας παρηγορουνε απλα..). Εκει δημιουργειται φιλε μου το κενο και εχουμε αυτοι την κατασταση: οτι δεν ενεργουμε συντονισμενα και αποφασιστικα ολοι να ανατρεψουμε αυτο το καθεστως, αλλα οι περισσοτεροι απο μας οπισθοχωρουν παραιτουμενοι. Απο τα αποδυτηρια χανουμε τις πιο πολλες φορες. Δυστυχως.

Αλλα παλι, για να το πω κι αυτο, τις περισσοτερες φορες δεν χρειαζονται φωνες και κακο. Διπλωματια θελει περισσοτερο. Ολα λυνονται πιο ευκολα αμα ξεκλειδωνεις πρωτα την ψυχολογια του αλλου. Αλλα αυτο προαπαιτει και αποφασιστικοτητα και ακεραιοτητα χαρακτηρα να εισαι δυνατος να τα βαζει κοντρα και με τις εξουσιες αν χρειαζεται. ΚΑΙ ΟΧΙ ΗΤΤΟΠΑΘΕΙΑ!!
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: 02/07: Προβολή γραπτών "Δομικών Μηχανών και Κατασκευαστικών Μεθόδων" 4ου εξ.

Δημοσίευσηαπό ingenieurin26 » Παρ, 02 Ιούλ 2010 12:06 am

Από όλα αυτά που είπες εδώ είναι η ουσία:
3 έγραψε:Αλλα παλι, για να το πω κι αυτο, τις περισσοτερες φορες δεν χρειαζονται φωνες και κακο. Διπλωματια θελει περισσοτερο.


κι όπου διπλωματία βάλε τη λέξη γλύψιμο και να πως τα 8αρια γίνονται 10αρια μέσα σε μερικά λεπτά (και μάλιστα με ατομική προσπάθεια, όχι συλλογική! :raspberry: ).
ingenieurin26
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6363
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2009-10: Ερωτήσεις & Σχόλια

Δημοσίευσηαπό 3 » Παρ, 02 Ιούλ 2010 12:16 am

Οχι, διαφωνω και στον τροπο που σκεφτεσαι (ηττοπαθως) και σε αυτο που λες: Αμα εισαι γελοιος, αναξιοπρεπης και θες να γλειψεις, μπες σε παραταξη καλυτερα! Τσατσωσου και με το νομο, με το πρωτοκολλο, με τη βουλα βρε αδερφε! Μην πας σαν τον τυχαρπαστο ανθρωπακο, σαν τον κακομοιρη υπαλληλακο, σαν το σκυλι στο αμπελι, τραβα με το "κυρος" της Δ.., της Π..! Αλλα ποσο μακρια θα σε βγαλει αυτο; Ποσους αντεχεις να συναγωνιζεσαι στο γλυψιμο ατομικα; Μπες σε παραταξη και το συζηταμε και εχεις τα "φοντα"..

Αλλα οταν λεω διπλωματια ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν εννοω αυτο.. Εννοω οτι δεν χρειαζεται καθε φορα τσαμπουκας. Εσυ το πας στο αλλο ακρο, οτι πρεπει να χασεις την αξιοπρεπεια σου!

Εισαι των ακρων! Εισαι ακραια! :D
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2009-10: Ερωτήσεις & Σχόλια

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Παρ, 02 Ιούλ 2010 1:08 am

Ο 3 έχει δίκιο. Διπλωματία χρειάζεται.

Πρέπει να αντιληφθούμε ότι καθηγητής και φοιτητές είναι δύο συμπληρωματικοί μεν, διαφορετικοί δε κόσμοι. Πολλές φορές ο ίδιος ο καθηγητής δεν "καταλαβαίνει" ότι κάτι δεν είναι υγιές με την εξεταστική διαδικασία (υπάρχουν άλλες που το θέλει, αλλά αυτό είναι άλλη συζητηση). Το δικό μας "δίκιο" είναι ότι επειδή στα περισσότερα μαθήματα είμαστε ικανό πλήθος ατόμων, έχουμε τις στατιστικές με το μέρος μας. Και εξηγούμαι: δεν είναι δυνατόν σε ένα μάθημα με ΙΔΙΑ ποιότητα σπουδαστών οι κατανομές να διαφέρουν τόσο πολύ από έτος σε έτος. Στα Υπόγεια για παράδειγμα, με ΙΔΙΑ ποιότητα σπουδαστών (παρακολουθούσα φέτος αλλά ξέρω και το περσινό έτος, οπότε γνωρίζω και τις δύο περιπτώσεις), να παίρνουν πέρσι 1 δεκάρι, 2-3 εννιάρια, άλλα τόσα οκτάρια κτλ και φέτος να είνα πρώτος βαθμός ένα εννιά, ένα οκτώ, ένα-δύο επτά και από εκεί κ μετά ενας πανικός... σημαίνει ότι όντως υπάρχει βάση στο ότι τα θέματα ήταν, πολλά, πιο σύνθετα και, κυρίως, δυσανάλογα με αυτά που είχαν γίνει εντός του μαθήματος.

Και όχι, δεν το λέω γιατί πήρα χαμηλό βαθμό και διαμαρτύρομαι. Αλλά θέλω να είμαι αντικειμενικός, είτε όταν είμαι "από πάνω" και με βολεύει, είτε όταν είμαι "από κάτω" και αδικημένος. Η μόνη αντικειμενική συγκριτική παράμετρος που μπορώ να σκεφτώ για μαθήματα είναι η στατιστική ανάλυση και οι κατανομές, και οι οποίες πρέπει υποχρεωτικά να αναρτώνται από τους καθηγητές (ή έστω να τις κάνουμε εμείς, σε τακτική όμως βάση).

Επίσης, αυτό που είναι υποχρεωτικό και θα πρέπει να γίνεται σε όλα τα μαθήματα είναι να προβάλλονται τα γραπτά στο φοιτητή, και να υπάρχει μία στοιχειώδης εξήγηση. Αυτό που γίνεται στις Στατικές με τις "λίστες", που αφήνουν να περάσουν μήνες για να δουν κάποιοι τα γραπτά τους, είναι ανεπίτρεπτο.
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες