Το βασικότερο για να υπάρχει αποτέλεσμα στη συζήτηση είναι
να μη σκέφτεται ο καθένας με την πάρτη του, αλλά με βάση το συλλογικό συμφέρον. Σας παρακαλώ να μη λέτε ο,τι βολεύει τον καθένα, αλλά να σκέφτεστε με τα εξής κριτήρια:
1.) Την αλληλεπίδραση μαθημάτων ανεξαρτήτως εξαμήνων τα οποία χρωστάει πολύς κόσμος2.) Τις αποστάσεις μεταξύ ΖΟΡΙΚΩΝ μαθημάτων του ίδιου έτουςΝομίζω πως έτσι δύσκολα θα βγει άκρη.Πιστεύω πως πρέπει να βρούμε τα ''κύρια'' μαθήματα και να δούμε πόσες μέρες χρειάζονται αυτά για να διαβαστούν.Δηλαδή μπετά,στατικές,υδραυλικά και να προσέξουμε μην πέφτουν το πολύ 2 σε μία βδομάδα.Κι αν πέφτουν τουλάχιστον αν είναι αρχή και τέλος
Για αυτό το λόγο "χρωμάτισα" λίγο το πρόγραμμα κατά την κρίση μου, ώστε να δούμε τις άσχημες συμπτώσεις στους δύο παραπάνω λόγους. Δεν μας πειράζει να πέφτουν καπάκι εύκολα μαθήματα του ίδιου έτους, άλλωστε είναι πολύ δύσκολο να κάνουμε αυτό που προτείνεις αιρετικέ, μαζί με το πρώτο κριτήριο.