Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Δημοσίευσηαπό Theodore » Δευτ, 01 Φεβ 2010 12:33 am

Dear "3",

Θα ήθελα να ομιλούμε με αποδείξεις και ονόματα, σεβόμενοι πάνω από όλα τις προσωπικότητες των συναδέλφων που παρακολουθούν την συζήτηση. Αν όντως σου είπε κάποιος καθηγητής τέτοια κουβέντα, θα σε παρακολούσα να παραθέσεις το όνομά του, καθώς επίσης και το δικό σου, και να μην δημιουργείς εντυπώσεις μέσα από -ενδεχομένως- πλαστά επιχειρήματα. :problem:

Το γεγονός ότι έχουν μαζευτεί κατά το παρελθόν 1000 άτομα σε ένα μάθημα οφείλεται στους ακόλουθους λόγους:
1) Ελλιπής αριθμός ωρών διδασκαλίας - Χρειάζονται μαθήματα ασκήσεων όπως γινόταν και τον παλιό καλό καιρό, προκειμένου να χωνέψετε την ύλη. Είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα να διαβάζεις μόνος σου από μια Μ(Κ)ατίνα, από το να έχεις κάποιον που κατέχει την ύλη να σε οδηγήσει αμέσως στην σωστή κατεύθυνση σκέψης. Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό το πράγμα σας κερδίζει χρόνο;
2) Υψηλός αριθμός μεταγραφών, που αυξάνει κατακόρυφα τον αριθμό των σπουδαστών και καθιστά δύσκολη την εκπαιδευτική διαδικασία, διότι παύει πλέον να είναι προσωπική (ο καθηγητής δεν έχει τον χρόνο να ασχοληθεί με όλες τις προσωπικές απορίες 200+ ατόμων στο αμφιθέατρο...!)
3) Ανεπαρκής συμμετοχή των φοιτητών στις παραδόσεις. (Και πέρυσι, και φέτος έκανα μαθήματα ασκήσεων - έξτρα από τις κανονικές ώρες του προγράμματος, και έγραφα και έγραψα ένα σωρό λυμένες ασκήσεις, αλλά η συμμετοχή ήταν μικρή).

Τα έχω ξαναπεί 1000 φορές:

- Στην αγορά κυκλοφορούν στατικά προγράμματα που έχουν λάθη. Στους όρους χρήσης των προγραμμάτων αναφέρεται ρητά ότι την ευθύνη χειρισμού του προγράμματος την έχει ο χειριστής/μελετητής, και ότι η εταιρία που σας πουλάει το πρόγραμμα δεν φέρει καμμία ευθύνη. Άρα, θα πρέπει να ξέρετε καλή Στατική, ώστε να μπορείτε να ελέγξετε αν το λογισμικό που θα αγοράσετε ή θα χειριστείτε είναι αξιόπιστο ή όχι...! Έχετε ηθική ευθύνη ως μηχανικοί. Τα τεχνικά έργα που θα φτιάξετε θα στεγάζουν/εξυπηρετούν ανθρώπινες ζωές! Το καταλαβαίνεις αυτό παιδάκι μου ή θα συνεχίζεις πεισματικά να εμμένεις σε σοφιστικές επιχειρηματολογίες με τεκμηρίωση από την wikipedia; (που δεν θεωρείται και ως επίσημη βιβλιογραφία, άρα δεν είναι επιστημονικά ορθό να έχεις παραπομπές σε αυτήν) Σε παρακαλώ να σέβεσαι την προσωπικότητά μου και τον χρόνο μου όταν μου γράφεις ένα κείμενο, αλλιώς θα πάψω να ασχολούμαι μαζί σου. :raspberry:

Ποιός κάνει πράξεις με το χέρι; Εγώ!!! (Αν και ομολογουμένως τις μισώ...!) Εγώ, που παρακολούθησα όλο αυτό το πρόγραμμα σπουδών, και που λίγο πριν αποφοιτήσω έπεισα έναν αρχιτέκτονα 65 ετών και έναν (δομοστατικό) πολιτικό μηχανικό 45 ετών να εφαρμόσουν τις δικές μου ιδέες στην επισκευή ενός διατηρητέου...! Και δεν είμαι μόνο εγώ, είναι όλοι οι αξιόλογοι συνάδελφοι που βρίσκουν αμέσως εργασία όταν αποφοιτούν, διότι, σε αντίθεση με εσάς τους παραταξιακούς έρχονταν στις αίθουσες να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους...! Και από τα λεγόμενά σου, βάζω στοίχημα ότι δεν έχεις καθόλου καλή επαφή με την στατική, πόσο μάλλον επαγγελματική εμπειρία...!

Αν από όλη την παρακολούθηση των μαθημάτων που έκανες (που αμφιβάλλω εντόνως για το αν ήταν πλήρης), σου έμεινε μόνο το ότι είναι 8 τύποι που εφαρμόζονται κάπου και που δεν τους ξέρει ούτε η μάνα τους, τότε αρχίζω εγώ να ανησυχώ σοβαρά για το επαγγελματικό σου μέλλον...! Ώστε οι μιγαδικοί αριθμοί είναι "ξεκούδουνα" πράγματα; Σε πληροφορώ ότι τα προβλήματα ανακυκλιζόμενων φορτίσεων/δυναμικής μπορούν να παρασταθούν και με μιγαδικούς αριθμούς, διότι αυτοί οι αριθμοί είναι διανύσματα... αλλά πού μυαλό για διάβασμα... ας είναι καλά ο καφές στα τραπεζάκια των παρατάξεων! ( Δεν σε έχω δει και καμιά φορά στο μάθημα... μόνο όταν έχετε κατάληψη θυμόσαστε να επισκεφθείτε το εργαστήριό μας για να μας επιβάλλετε με το ζόρι να διακόψουμε την έρευνά μας!!! :thumbdown: Και δεν έχετε κανένα δικαίωμα να το κάνετε αυτό, διότι οι αποφάσεις του συλλόγου των προπτυχιακών δεν αφορούν τον σύλλογο των μεταπτυχιακών, και σίγουρα η παύση της εκπαιδευτικής διαδικασίας δεν έχει καμία σχέση με την εκπόνηση έρευνας!!! :idea: )

Προφορικές εξετάσεις; Τί λες ρε φίλε; :lol: Τί είμαστε εδώ; Φιλολογική Σχολή; :lol: Αν δεν συντρέχει κάποιος σοβαρός λόγος (π.χ. δυσλεξία), προφορικές εξετάσεις δεν γίνονται! Από την άλλη, η συνεργασία των φοιτητών ενθαρρύνεται στα πλαίσια της μελέτης τους. Όταν έρχονται οι εξετάσεις, οφείλουμε να εξετάζουμε τι γνώσεις του καθενός χωριστά - εξάλλου, δεν θα συνυπογράφετε για μιά ζωή και οι 3 συνάδελφοι τις ίδιες μελέτες...! :lol:

Εδώ δεν είμαστε πτυχιοκοπτείο της Αγγλ-εταίρας, ούτε κολλεγιακό παραμάγαζο στην Κατεχάκη, κι όποιου δεν του αρέσει, να πάει σπίτι του! :ninja: Εδώ μιλάς με επιστήμονες και επαγγελματίες μηχανικούς. Αυτή την "συνθηματολογία" να πας να την "πουλήσεις αλλού". Εδώ μιλάμε με επιχειρήματα.

Καληνύχτα & Καλό Ξημέρωμα (Ιδίως στους "βαθειά νυχτωμένους" :yawn: ),
Θοδωρής._
______________________________
Υ.Γ.: Όταν μου απευθύνεσαι, δεν χρειάζονται τα εισαγωγικά στο nickname μου, διότι είναι το όνομά μου. Σας μιλάω ανοιχτά, και δεν κρύβομαι πίσω από καμία ανωνυμία...! Όταν σου απευθύνομαι χρησιμοποιώ τα εισαγωγικά, διότι αλλιώς θα ήταν ως εάν συζητούσα με έναν αριθμό...! :wtf: (Και εδώ αν θέλεις χωράει αρκετή συζήτηση/ψυχανάλυση σχετικά με το γιατί επέλεξες να "υποβιβάσεις" την προσωπικότητά σου σε έναν αριθμό - εγώ δεν θα το καταδεχόμουν αυτό ούτε για πλάκα...!)
What you see, is not always what you get...! (NO_USER_NAME) :D
Το γεγονός ότι δεν μπορείς να δεις "κάτι", δεν συνεπάγεται ότι αυτό το "κάτι" δεν υπάρχει εκεί που κοιτάς...! :think:
Σε κάθε αξιωματικά θεμελιωμένη θεωρία υπάρχει τουλάχιστον μία αληθής πρόταση που δεν μπορεί να αποδειχθεί. (Kurt Goedel) :ugeek:
Theodore Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: Παρ, 07 Νοέμ 2008 9:27 pm
Τοποθεσία: Ευρωπαϊκή Ένωση, Ελλάδα
Έτος εισαγωγής: 1999

Re: Αυτοδιαχειριζόμενοι vs. κατειλημμένοι χώροι από τις παρατάξεις

Δημοσίευσηαπό 3 » Δευτ, 01 Φεβ 2010 4:12 am

m_c έγραψε:Πρώτα από όλα @ Theodore και 3,
ας φροντίζουμε ο διάλογος να μείνει στο επίπεδο των επιχειρημάτων γύρω από τους κατειλημμένους χώρους και να μην εκφυλιστεί σε "κόντρα" οποιουδήποτε είδους μεταξύ σας
Δεν υπαρχει κοντρα, δεν ξερω πως πηρε τετοια τροπη η κουβεντα, αλλα μου φαινεται οτι χρωσταω μια υπερσυντομη απαντηση, για να τελειωσουμε με το θεμα, εγω καλυφθηκα.

@Theodore: Πεφτω απο τα συννεφα. Με εγκαλεις εμενα οτι δεν σε σεβομαι και οτι υπαινισομαι πραγματα ανυποστατα για καθηγητη. Γιατι να μη σε σεβομαι; Δεν εχω, οχι αναγκη να σου δειξω αναιδεια/ασεβεια, ουτε καν ορεξη. Εδω δεν σε ξερω! Γιατι δεν μπορεις να δεκτεις οτι καποιος οτι ειναι ανουσιο να επιμενεις στην τηρηση των αλφαρηθμιτικων πραξεων; Τοσοι συναδελφοι σου διδασκοντες το εφαρμοζουν σαν πρακτικη, με αυτο που λες αυτους υποτιμας! Και μου λες πως με α) τα μη αριθμητικα και β) την ενδεχομενη εναλλακτικη εξεταση περναμε στην κολλεγιοποιηση. Λυπαμαι αλλα στον λαθος ανθρωπο τα λες! Εχω μεγαλη εγνοια το τι μελλει γενεσθαι με τα κολλεγια, και η σκληρη εξεταστικη καλογερικη δεν μας ξεχωριζει απο αυτα, ουτε θα το κανει. Εξαλλου αυτη δεν πιστοποιειται, παρα μονο με ψευδοδεικτες. Το ευρος των γνωσεων και η μη βραχυβια χρησιμοποιηση τους επειδη το προσταζει η αγορα εργασιας μας ξεχωριζει ακαδημαικα, ο χρονος και η ποιοτητα των σπουδων (και οχι η εξεταστικη ποιοτητα των σπουδαστων, αυτη ειναι εξυπαρχης ανωτερη), και επειδη τελικα το παιχνιδι δεν παιζεται στην ακαδημαικη μας αποσταση με τα κολλεγια, μας ξεχωριζει τα επαγγελματικα προσοντα που υποτιθεται προσφερει ο καθε αποφοιτος, και αυτο δεν διασφαλιζεται με το αν θα κοπω εγω απο αριθμητικα! Αυτες οι μικρονοες πεποιθησεις μας δινουν το κλαδι του δεντρου και χανουμε το δασος που παιζονται τα παντα αποκαλυπτουν τη διανοητικη μας φτωχια. Ξαναλεω ολα αυτα δεν ειναι προσβολλες, ειναι η αποψη μου και εχω το δικαιωμα να τη διατηρησω. Επειδη δε σταθηκες σαν και-καλα-fancy σημειο να θιξεις την προταση μου για προφορικη εξεταστικη οπου μπορει να γινει, να σε πληροφορησω οτι σε 2 μαθηματα του εξαμηνου μου ΘΑ ΕΧΩ σε αυτην την εξεταστικη προφορικη εξεταση; Τι λες; Γιναμε Φιλολογικη Σχολη και δεν το καταλαβες; Αμφιβαλλω. Η συνεργεια στην εξεταστικη ας ειναι με ασχετους μεταξυ τους, δεν με αφορα. Επισης να σου θυμισω οτι υπερασπιστηκα την Στατικη ως σημαντικο μαθημα, αλλα τους Μιγαδικους γιατι να το κανω; Το οτι υπαρχει μια αναφορα σε αυτους σε μαθηματα το εχω πετυχει και στα Υπ.Νερα, απο κει και υστερα εγω την συμπυκνωση παιρνω. Επιπλεον, οι 8 τυποι ειναι ειρωνια για εκεινους που εμφανιζονται σε κατι μαθηματα τυπου Δομ.Μηχανες, Μπετο 0 και ελα γεια.. Οχι γενικως για το οποιοδηποτε μαθημα. Δεν ενοιωσα ποτε την αναγκαιοτητα να μαθω σαν χρησιμο τυπο στη ζωη μου τον τυπο που εισηγαγε η Shell στα οδοστρωματα.. Τωρα απο αυτο που λες για τις παραταξεις δικαιωμα σου να το πιστευεις, οσο δικαιωμα σου ειναι να αμφισβητεις τι ακουσαν τα δικα μου αυτια απο στομα καποιου. Αλλα τι να σου κανω που το "Theodore" που μου κατηγορεις, ειναι ατυχημα απο τη συνηθεια οταν γραφεις ονομα σε ενα quote και συν τοις αλλοις, με εχεις και ΕΣΥ ΕΜΕΝΑ ως "3";;;; Και με παραξενευεις ακομα περισσοτερο που θεωρεις εναν αριθμο ως λιγο αλλα οκ. Τελος man. Καλα μυαλα σε εκεινους που τα χρειαζονται.. Και για αποχαιρετιστηρια αφιερωση παρε ενα link που μιλαει για μια συγχρονη παθηση που κυκλοφορει, χτυπαει πολλους και δεν το βλεπουν: http://en.wikipedia.org/wiki/Scientism

Τελος και απο αυτο.. παρεπιπτοντως:
m_c έγραψε:Οταν μιλησε ο atakama αραγε τον ακουσε κανεις; ΟΧΙ
Για χιλιοστη φορα εγω! Σιγα μην το χανα! :D
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Δημοσίευσηαπό kyriakos » Δευτ, 01 Φεβ 2010 5:36 pm

Μηπως το οτι έχουν μαζευτεί κατά το παρελθόν 1000 άτομα σε ένα μάθημα οφείλεται σε εναν ακομα πιο απλο λογο Theodore?
Το οτι οι καθηγητες θεωρουνται αυθεντια, και βαθμολογουν οπως γουσταρουν? Αν δεν εχεις γραψει το δικο μου τροπο λυσης σε κοβω, αν εχεις δυο τρια αριθμητικα λαθη σε κοβω κλπ?

- Στην αγορά κυκλοφορούν στατικά προγράμματα που έχουν λάθη


Ακομα και οι επιχειρησεις που βγαζουν τα προγραμματα δεν μπορουν να φτιαξουν αλανθαστο προγραμμα, εμεις ομως με μερικα αριθμητικα λαθη επειδη ειμασταν απροσεκτοι να κοβομαστε, ε? Στην τελικη οταν θα φτιαξεις το κτηριο, δεν θα εχεις 2-3 ωρες διωρια, αλλα θα εχεις μερες, ωστε να κοιταξεις πολλες παραμετρους, και να το τσεκαρεις πολλες φορες για τυχον λαθη, παραληψεις κλπ... και το οτι
Τα τεχνικά έργα που θα φτιάξετε θα στεγάζουν/εξυπηρετούν ανθρώπινες ζωές!
ειναι ενας λογος παραπανω να μην ξεπεταμε τα εργα σε 2-3 ωρες που ειναι η εξεταση...
Προφορικές εξετάσεις; Τί λες ρε φίλε; Τί είμαστε εδώ; Φιλολογική Σχολή; Αν δεν συντρέχει κάποιος σοβαρός λόγος (π.χ. δυσλεξία), προφορικές εξετάσεις δεν γίνονται!

Και γιατι παρακαλω αυτη η ειρωνια?? και να σκευτεις οτι φιλοσοφικη υπαρχει ενας λογος παραπανω για να ΜΗΝ εχουνε προφορικες εξετασεις, αφου εκει ελεγχουνε και την δομη την ορθογραφια, και διαφορα τετοια, που εμεις τα περναμε στα ψιλα... Η μηπως (επανερχομαστε στο πανω) το να ξερουμε να χρησιμοποιουμε σωστα τους τυπους, ωστε να λυσουμε τις ασκησεις δεν ειναι αρκετο για σενα? Θελετε να προχωραμε την ασκηση μεχρι το τελος για να δεις μηπως κανουμε τιποτα λαθη απο απροσεξια, ωστε να βρειτε ευκαιρια να μας κοβετε??

όποιου δεν του αρέσει, να πάει σπίτι του! Εδώ μιλάς με επιστήμονες και επαγγελματίες μηχανικούς.

Αυτο ειναι το προβλημα. Οτι ολοι σε αυτη τη σχολη νομιζουν οτι ειναι αυθεντια. Και δεν μιλαω συγκεκριμενα. Μιλαω γιατι βλεπω απο μεταπτυχιακους μεχρι μεγαλους καθηγητες (σε κυρος) το πως συμπεριφερονται στο μαθημα, στις εξετασεις και οχι μονο. ΤΟυς τελευταιους τους δικαιολογω. τους πρωτους οχι.
Τελευταία επεξεργασία από ingenieurin26 και Δευτ, 01 Φεβ 2010 9:03 pm, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Mεταφορά από άλλο topic
Η μεγαλυτερη δοξα της ζωης δεν ειναι να μην πεφτεις ποτε,
Αλλα να σηκωνεσαι καθε φορα που πεφτεις... (Κομφουκιος)
kyriakos
 
Δημοσιεύσεις: 230
Εγγραφή: Τρί, 01 Ιούλ 2008 4:20 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Δημοσίευσηαπό Theodore » Δευτ, 01 Φεβ 2010 8:30 pm

Μηπως το οτι έχουν μαζευτεί κατά το παρελθόν 1000 άτομα σε ένα μάθημα οφείλεται σε εναν ακομα πιο απλο λογο Theodore?
Το οτι οι καθηγητες θεωρουνται αυθεντια, και βαθμολογουν οπως γουσταρουν? Αν δεν εχεις γραψει το δικο μου τροπο λυσης σε κοβω, αν εχεις δυο τρια αριθμητικα λαθη σε κοβω κλπ?


Δεν υπάρχει σχεδόν ποτέ μόνο ένας τρόπος λύσης...! Βέβαια, η ισχύς της προηγούμενης πρότασης εξαρτάται και από το πρόβλημα που λύνεις, καθώς και από το τί ορίζεις ως "τρόπο" λύσης...! :ugeek: Επομένως, αν η εξέταση ενός μαθήματος δεν σε υποχρεώνει να διαλέξεις έναν συγκεκριμένο τρόπο, είσαι ελεύθερος να επιλέξεις όποιον επιθυμείς. Ωστόσο, υπάρχει πάντα ένας βέλτιστος τρόπος...! :think: Και επειδή η σχολή μας είναι εφαρμοσμένου επιστημονικού αντικειμένου και άρα εστιάζει στο τελικό αποτέλεσμα, καλό θα είναι όταν γράφεις σε ένα διαγώνισμα να επιλέγεις την βέλτιστη οδό...! ;)

Ακομα και οι επιχειρησεις που βγαζουν τα προγραμματα δεν μπορουν να φτιαξουν αλανθαστο προγραμμα, εμεις ομως με μερικα αριθμητικα λαθη επειδη ειμασταν απροσεκτοι να κοβομαστε, ε?


Το ξαναλέω (ελπίζοντας να το καταλάβετε κάποτε...! :roll: ): Την τελική ευθύνη για την μελέτη που θα υπογράψετε, την έχετε εσείς, και όχι το πρόγραμμα που θα χρησιμοποιήσετε...! Επομένως, ακόμη και αν οι εταιρίες δεν μπορούν να γράψουν ένα πρόγραμμα σωστά, εσείς οφείλετε να σχεδιάσετε και να μελετήσετε ένα τεχνικό έργο σωστά! Στο επίπεδο μιας μελέτης δεν υπάρχει περιθώριο λάθους...! Προσπάθησε να το χωνέψεις...! Έχεις ευθύνη απέναντι στους συνανθρώπους σου, όπως έχουν ευθύνη και οι γιατροί!!! :think:

ειναι ενας λογος παραπανω να μην ξεπεταμε τα εργα σε 2-3 ωρες που ειναι η εξεταση...


Στην εξέταση σας δίνουμε απλούς φορείς που μπορείτε να τους λύσετε εντός των απαιτούμενων χρονικών ορίων (βλέπε και παλαιά θέματα εξετάσεων στις Στατικές ;) ). Στην πράξη, θα κληθείτε να επιλύσετε πολύ πιο σύνθετους και μεγάλης κλίμακας φορείς, οι οποίοι ενδέχεται να μην λύνονται με το χέρι σε 3 ώρες...! Όμως με τις γνώσεις που σας δίνονται θα μπορείτε να κάνετε π.χ. έναν έλεγχο ισορροπίας και να ελέγξετε τυχόντα (σοβαρά) λάθη που μπορεί να σας παρουσιάσει ένα πρόγραμμα...!

Θελετε να προχωραμε την ασκηση μεχρι το τελος για να δεις μηπως κανουμε τιποτα λαθη απο απροσεξια, ωστε να βρειτε ευκαιρια να μας κοβετε??


Πάλι η ίδια θεωρία περί σαδιστικής βαθμολογίας; :lol: Νομίζω τα παραπάνω λεγόμενά μου καλύπτουν και αυτή την "ατάκα" σου..! :lol:

Και γιατι παρακαλω αυτη η ειρωνια??


Εντάξει, ίσως ήμουν περισσότερο καυστικός από όσο χρειαζόταν...! :oops:

και να σκευτεις οτι φιλοσοφικη υπαρχει ενας λογος παραπανω για να ΜΗΝ εχουνε προφορικες εξετασεις, αφου εκει ελεγχουνε και την δομη την ορθογραφια, και διαφορα τετοια, που εμεις τα περναμε στα ψιλα...


Όχι μόνο δεν τα περνάμε στα ψιλά, αλλά θα σου υπενθυμίσω ότι ο Ομ. Καθηγητής Θ.Π.Τάσιος ανέκαθεν επέμενε για το ότι οι μηχανικοί όφειλαν να ομιλούν και να γράφουν σωστά...! Και πάντα το εξέταζε και αυτό στα μάθηματά του (ακόμη και σήμερα το κάνει, στο μάθημα επισκευές/ενισχύσεις του μεταπτυχιακού μας!!!) Και τώρα που παρατηρώ και το κείμενό σου, σου λείπουν αρκετά σημεία στίξης...! :lol: ( χωρίς παρεξήγηση, ε; )

Οτι ολοι σε αυτη τη σχολη νομιζουν οτι ειναι αυθεντια.


Σχετικά με το θέμα της αυθεντίας... είναι πολύ λεπτό ζήτημα ξέρεις...! Μπορείς πιό εύκολα να σταθείς απέναντι σε έναν απλό συνάδελφό σου και να τον αμφισβητήσεις, από ότι απέναντι σε καθηγητές όπως ο αείμνηστος Ι. Βαρδουλάκης (ο οποίος είχε συγγράψει και ένα βιβλίο που είναι ακόμη και σήμερα μονογραφία). Εκεί σε θέλω να τα πεις αυτά, όχι σε ένα απλό φοιτητικό forum...! :P

Αυτά προς το παρόν! Έχουμε και δουλειές! Κι εσείς έχετε διάβασμα!!!

Με εκτίμηση,
Θοδωρής._
What you see, is not always what you get...! (NO_USER_NAME) :D
Το γεγονός ότι δεν μπορείς να δεις "κάτι", δεν συνεπάγεται ότι αυτό το "κάτι" δεν υπάρχει εκεί που κοιτάς...! :think:
Σε κάθε αξιωματικά θεμελιωμένη θεωρία υπάρχει τουλάχιστον μία αληθής πρόταση που δεν μπορεί να αποδειχθεί. (Kurt Goedel) :ugeek:
Theodore Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: Παρ, 07 Νοέμ 2008 9:27 pm
Τοποθεσία: Ευρωπαϊκή Ένωση, Ελλάδα
Έτος εισαγωγής: 1999

Re: Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Δημοσίευσηαπό - » Δευτ, 01 Φεβ 2010 10:14 pm

Συμπαθατε με κιολας αλλα υποχρεωση των καθηγητων ειναι να μεταδωσει στους φοιτητες της απαραιτητες γνωσεις.Και 25 επιστημονικα βιβλια να εχει γραψει και ο καλυτερος επιστημονας να ειναι καποιος (δεν αναφερομαι προσωπικα) δε σημαινει οτι μπορει να διδαξει.Ευκολο να πεφτει ολο το βαρος στους φοιτητες αλλα πρεπει να καταλαβουν ολοι οσοι κανουν μαθημα οτι πρωταρχικος σκοπος τους ειναι η μεταδωση της γνωσης και οχι η προσωπικη τους ανελιξη στο βαθρο του καθηγητη.
-
 
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: Δευτ, 22 Δεκ 2008 1:15 am

Re: Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Δημοσίευσηαπό alex86 » Τρί, 02 Φεβ 2010 12:08 am

"Στην εξέταση σας δίνουμε απλούς φορείς που μπορείτε να τους λύσετε εντός των απαιτούμενων χρονικών ορίων"...............απλά ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!Κανένας δεν μπορεί να λύσει και τα 4 θέματα που βάζετε μέσα σε 3 ώρες...!!!!Και μιλάω για φοιτητές...Το μάθημα έχει καταντήσει να είναι απλώς μια μάχη με το χρόνο...χωρίς κανένα λόγο και καμιά αιτία αφού όπως ειπώθηκε και προηγουμένως τη μελέτη μας αύριο μεθαύριο δε θα την κάνουμε σε 3 ώρες!!!!!!!Έλεος πια με αυτή την ηλίθια και χιλιοπιπιλισμένη (???????!!!!!!!) καραμέλα...!!!!!!
Ας το δεχτούμε αυτό...ούτε οι καθηγητές αλλά ούτε και οι φοιτητές φταινε κατ'αποκλειστικότητα για την όλη κατάσταση...δεχτείτε ΑΠΛΑ ότι έχετε μεγάλο (κατ'εμέ το μεγαλύτερο...) μερίδιο ευθύνης...!!!!Σε τελευταία ανάλυση οι "αυθεντίες" και οι "ειδήμονες" είστε εσείς...Βρείτε κανένα τρόπο να το κάνετε πιο..."ελκυστικό" το μάθημά σας...Λέω εγώ τώρα...!!!!!!!
alex86
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Τρί, 16 Δεκ 2008 1:25 am

Re: Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Δημοσίευσηαπό stalin » Τρί, 02 Φεβ 2010 12:22 am

Theodore με όλη την εκτίμηση (και την αξίζεις γιατί ασχολείσαι με τους φοιτητές) οι περισσότεροι καθηγητές είναι επιτυχημένοι επιστήμονες αλλά αποτυχημένοι δάσκαλοι... Γιατί δεν τον πονάνε τον φοιτητή τον κοιτούν απο ψιλά, δεν τον κάνουν με θελκτικό τρόπο μαθήματος να αγαπήσει την επιστήμη του. Ποιό σοβαρό πανεπιστήμιο θα δεχόταν αυτό τον τρόπο διδασκαλίας στο εξωτερικό? Οι καθηγητές χρησιμοποιούν το πολυτεχνείο και κάνουν μελέτες με τις εταιρίες τους, γίνονται γραμματείς και φαρισαίοι στα υπουργεία, έχουν εταιρίες στο όνομα της γυναίκας τους και πέφτει κονόμα...
Σε παραπέμπω στην συνέντευξη της αείμνηστης Αγγελικής Λαϊου στην εκπομπή στα άκρα για τον τρόπο διδασκαλίας στο Harvard και θα καταλάβεις την διαφορά...
Βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις αλλά είναι σταγόνες στον ωκεανό της αδιαφορίας...
Είμαστε έτοιμοι να πεθάνουμε για τα ιδανικά μας, αλλά, δόξα τω Θεό, δεν πιστεύουμε πια σε τίποτα.
stalin
 
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ, 28 Φεβ 2009 5:15 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Δημοσίευσηαπό roxy » Τρί, 02 Φεβ 2010 12:42 am

Συμφωνω με τον stalin, οι καθηγητες θα πρεπει καποια στιγμη να παψουν να ειναι "καθηγηταδες", να προσπαθουν να ειναι κοντα στο φοιτητη και να τον κανουν να νιωθει ισοτιμα με αυτους, να καταλαβαινει την ευθυνη που εχει και εν τελει να του δινουν- και αυτος να παιρνει- ο,τι θα του χρειαστει στη συνεχεια. Να μας δινουν να καταλαβουμε οτι νοιαζονται για τους φοιτητες τους οσο και για την ερευνα τους, και οχι να φαινονται εμπαθεις που θελουν να μας κοβουν οι να βαζουν εξωπραγματικα θεματα για να ανεβαινει δηθεν το κυρος του μαθηματος τους. Βεβαια με τη σειρα του και ο φοιτητης θα πρεπει να ξεκολλησει απο τη νοοτροπια του σχολειου, να καταφερω να αποφυγω ο,τι γινεται και να τη βγαλω οσο το δυνατον ανωδυνα. Εδω χτιζεται το ποσο σωστοι μηχανικοι θα ειμαστε, το ποσο πληρη γνωση και επιγνωση θα αποκτησουμε.
roxy Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: Κυρ, 19 Οκτ 2008 8:53 pm
Έτος εισαγωγής: 2003

Re: Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Δημοσίευσηαπό recon » Τρί, 02 Φεβ 2010 12:55 am

Πολύ στις Στατικές πήγε το θέμα.
Και θέλω να γενικοποιήσω ξανά τα πράγματα.
Θυμήθηκα και τις παλαιότερες τοποθετήσεις, περι γενικού φαινομένου εκδυσκολευσης της σχολής, και μιας και βρισκόμαστε σε περίοδο εξεταστικής, θα ξανακάνω την ερώτηση.
Δεν σας φαίνεται πως δυσκολεύουν τα θέματα?
Σε διάφορα μαθήματα, κοιτάζοντας και παλια θέματα πριν πας να γράψεις, παίρνεις μια ιδέα περι δυσκολίας και απαιτήσεων. και πας να γράψεις, και σου έρχονται και διαφορετικης νοοτροπίας θέματα, και αυξημένης δυσκολίας.
οι παλαιότεροι ίσως έχουν και μια πιο σφαιρική άποψη στο θέμα αυτό, λόγω της επανάληψης της εξέτασης σε μαθήματα που χρωστάνε.
Δεν ξανακανω την ερώτηση για να πούμε τα ίδια και τα ίδια, αλλα για να δούμε μήπως μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό......

είμαι της ιδεας πως το να δυσκολευουν τα θεματα σε μια σχολη σαν και τη δικια μας, δεν εχει νοημα. ή ξερεις να λύνεις αυτα που απαιτουνται για την μετεπειτα επαγγελματικη σου πορεια ή δεν ξέρεις.... όπως στη στατική, τα θέματα κάθε χρόνο είναι πάνω κάτω τα ίδια. φορεις επιλυεις απο δω κ απο κει, διαφορετικους μεν, αλλα ξερεις τι ζητανε. συγκεκριμένα πραγματα. αν ξερεις να το λυσεις εχει καλώς. αν όχι, αντε γεια. (δεν σχολιαζω το θεμα χρονου-αριθμου ασκησεων). η νοοτροπια που ακολουθειται είναι σωστη πιστευω.
τώρα γιατι σε μαθήματα όπως η αναλυση 1 πχ, μπαίνουν συνδυαστικά θεματα και ιστορίες, ένας θεος ξέρει. σε λίγο θα γίνουμε λύκειο... όσο περισσότερο συνδυαστικά και δύσκολα θέματα ξέρεις να λύνεις, τόσο περισσότερες πιθανοτήτες θα έχεις να περάσεις. και επαναλαμβάνω. αυτες δεν ειναι σωστες συνθηκες για μια σχολη πολιτικών μηχανικών που τα θέματα τα οποια θα κληθείς να διαχειριστείς θα είναι συγκεκριμένα......

ίσως δυσκολα θα ανατραπει αυτο το φαινόμενο, αλλα εκει φαίνεται και τι σχολή ζηταμε.. εξειδικευομαστε μεν, καλα ως εδώ, αλλα δεν είμαστε και φυσικομαθηματικό να μας ζητανε τα κερατα στα μαθηματικα, ουτε τμήμα γεωλογίας να μας ζητανε τα κερατα στις λασπες, ουτε αγρονομοι να μας ζητανε τα κερατα σε οτιδηποτε κανουν οι αγρονομοι(κανεις δεν ξερει τι κανουν οι αγρονομοι :lol: ), ούτε οποιαδηποτε άλλη σχολή ωστε να εξειδικευομαστε σε παραπανω απο ένα αντικειμένο. απο διαφορετικά αντικειμενα σπουδών, πρεπει να ξέρουμε τα βασικά που θα μας βοηθάνε στο επαγγελμα μας. αλλιώς θα βγαιναμε πανεπιστημονες....
Don't squeeze too tight
'Cos I can blow up in your face like dynamite
recon Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 641
Εγγραφή: Δευτ, 09 Ιουν 2008 6:04 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Τρί, 02 Φεβ 2010 1:33 am

Εγώ πάντως συμμερίζομαι την άποψη ότι δεν θα πρέπει να πέσουμε στη λούμπα "δύσκολα θέματα εξέτασης, για να αποδείξουμε την αξία της σχολής μας". Η γραπτή εξέταση στο τέλος ενός μαθήματος είναι μία μονοσήμαντη, γραμμική διαδικασία, που δεν αποκαλύπτει πλήρως τη σχέση του φοιτητή με το γνωσιακό πεδίο που εξετάζεται. Αντιθέτως, είναι επιρρεπής σε διάφορους παράγοντες (χρονική υστέρηση - μεγάλο θέμα για τη σχολή, σκονάκια κ.ο.κ).

Είμαι της άποψης ότι η σχολή θα πρέπει να επιδιώκει να εξετάζει την απορρόφηση της γνώσης καθ'όλη τη διάρκεια του εξαμήνου και όχι αποκλειστικά στο τέλος. Με σειρές, με προόδους, με εργαστήρια, με projects κτλ. Θα μου πείτε, αυτό γίνεται και τώρα. Αλλά όχι με τη μέθοδο που θα πρεπε. Οι καθηγητές επιλέγουν να βάζουν τέτοιες εξεταστικές μεθόδους ως πρόσθετες στην τελική εξέταση, τις οποίες πολλές φορές μετράνε λίγο ή καθόλου. Οι σειρές και οι πρόοδοι γίνονται απλά ένας μοχλός στρογγυλοποίησης του βαθμού της τελικής εξέτασης προς τα πάνω και ΟΧΙ ένας αληθινός παράγοντας προσμέτρησης στην τελική βαθμολογία.

Να σας πω την αλήθεια, θεωρώ ότι ο κόπος μου στα περισσότερα από τα μαθήματα που έχουν σειρές και θέματα είναι δυσανάλογος του (αμφισβητούμενου πολλές φορές) αποτελέσματος. Ειδικά στα μαθήματα των πρώτων ετών.

Ευτυχώς, επειδή ο τομέας είναι ολιγομελής (μακριά οι μάζες από μας :raspberry: ) εφαρμόζονται κάποια πράγματα από αυτά που σκεφτόμουνα "πιλοτικά", τα οποία και τα θεωρώ πολύ θετικά βήματα. Ας πούμε:
  • γιατί να μην αφαιρείται ύλη αν γράψεις επιτυχώς μία πρόοδο; αυτή η μορφή ενδιάμεσης εξέτασης "σπάει" την ύλη και μας απαλάσσει από αρκετό κόπο "συμπυκνωμένου" διαβάσματος στο τέλος του εξαμήνου.
  • γιατί να μη μετράνε 50% οι σειρές, ειδικά αν είναι αρκετές; ή τα θέματα; ή οι εργασίες; Γιατί δηλαδή να είμαστε "μία και έξω" σε όλα αυτά τα μαθήματα; Δεν καταλαβαίνουν ότι όσο πιο πολύ μετράνε τον κόπο των φοιτητών μέσα στο εξάμηνο τόσο επιβραβεύουν τους συνεπείς φοιτητές που παρακολουθούν; (το ενδεχόμενο αντιγραφής σε θέματα/σειρές εύκολα μποεί να εντοπισθεί, αν αυτό σας απασχολεί)
  • γιατί να μην απαλασσόμαστε με κάποιο (ευμεγέθες) project από το μάθημα; πολλές φορές αυτός ο τρόπος εφαρμογής της ύλης μας βοηθάει να αντιληφθούμε την έκταση και την πορεία των εργασιών/μελετών που θα έχουμε και στο μέλλον, σε αντίθεση με ένα γραπτό 2 ωρών. Η δουλειά που απαιτείται βέβαια μπορεί να είναι και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ από το διάβασμα μιας τελικής εξέτασης.

Αφού όλα αυτά ακούγονται ελκυστικά γιατί δεν εφαρμόζονται; Απάντηση: γιατί απαιτούν πολύ περισσότερη δουλειά και προσήλωση από πλευράς των διδασκόντων. Είναι οφθαλμοφανές πόσο πιο εύκολο και άνετο είναι για τον καθηγητή να παραδίδει μία στοίβα γραπτών στα underlings από το να έχει το νου του σε όλο το εξάμηνο για θέματα, εργασίες, σειρές κτλ. Πολύ περισσότερη δουλειά από πλευράς διόρθωσης, και ας το παραδεχτούμε, ίσως να παραείμαστε πολλοί φοιτητές για να εφαρμοσθούν τέτοιες μέθοδοι. Όταν μπαίνουμε σε αίθουσα και δεν βρίσκουμε να κάτσουμε δεν μπορούμε και να περιμένουμε να χουμε προχωρημένη συζήτηση σε αυτά τα θέματα...
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης