Dear "Theodore",
Για το 1) που λες κατα πασα πιθανοτητα πετυχες ΕΜΕΝΑ! Εσενα παλι δεν σε θυμαμαι εκει κοντα, ουτε θυμαμαι ποια ηταν η υποθεση, ποιο μαθημα ηταν ή Στατικη 3 ή Σιδερα 2. Εν τελει εγω πηγα εν αρχοις στον προεδρο να του το αναφερω περισσοτερο (μην τρεφοντας ελπιδες επιλυσης) και απο οσο θυμασαι εσυ (γιατι εγω οχι) εγω του ανεφερα πως αυτος εκοψε κοσμο με ενα σαδιστικο λογικο να μην περασουν τοσοι το μαθημα του... Χμμμ..
Και αμα σου πω πως καθηγητης απο τον ΤΟΜΕΑ ΣΟΥ σε μια στιγμη σπανιας τετ α τετ ομολογιας, μου εχει πει πως οταν συγκεντρωνεται γυρω στο 1000 η συμμετοχη στο μαθημα του, τοτε "ανοιγουν την στροφιγγα" για να παρει και κανενας βαθμο και να ανεβει στο 5αρακι τι θα μου πεις

;;;;;;;;;;;; Φανταζομαι (τι φανταζομαι, ειμαι σχεδον σιγουρος) οτι πρεπει να εχεις υποψιν σου οτι ο ΤΟΜΕΑΣ ΣΟΥ πρωτοστατει στην πιο σκληρη πολιτικη βαθμολογικης λιτοτητας και αναφερεται σε ολους τους υπολοιπους τομεις (μη σου πω και σχολες, γιατι καθομαι και θυμαμαι το ΣΕΜΦΕ) με υποκοντριο τροπο. Εχετε αναγει το αριθμητικο λαθος σε casus belli και βαρατε στο ψαχνο. Καπως ετσι και εγω αναφερομαι οχι στο σαδισμο
μερικων καθηγητων ( καποιοι ομως
ξερω οτι εχουν και περιεργειες) αλλα στην υποτιθεμενη σοβαροφανεια τους και στον εξεταστικο δεσποτισμο/ιησουιτισμό τους. Νομιζεις οτι με το να κοβεις για αριθμητικα ή να απαιτεις οτι να ναι θεματα, για να καταδειξεις με κυνικοτητα το "ΔΕΟΣ" των συγχρονων απαιτησεων, που δεν την επιβαλλεις εσυ ως καθηγητης (οχι προς θεου, εγω για σας δουλευω..), αλλα με γενικολογο και αφηρημενο τροπο η παραγωγη, η αγορα εργασιας, ο μελλοντικος προισταμενος, η "πραγματικοτητα" κλπ κλπ σε απαλλασει απο την ευθυνη οτι ο μηχανικος και ο εργαζομενος διαμορφωνει την παραγωγικη πραγματικοτητα και οτι στο αυριο γαμωτο,
ενα αριθμητικο λαθος δεν θα ειναι ΚΑΝ δικο σου (ποιος κανει πραξεις με το χερι; )! Το να κοιτας τα αριθμητικα ειναι ή δεν ειναι σκετος φορμαλισμος
http://en.wikipedia.org/wiki/Formalism_(mathematics); Αυτο επιστημονες ανθρωποι το εγκρινουμε; ΕΛΕΟΣ!!
Απο την αλλη επικαλουνται οι περισσοτεροι την καραμελα οτι και καλα αυτοβελτιωνομαστε οσο γινομαστε τα τερατα της εντασης προσπαθειας, απορροφησης γνωσης, προσωπικης εργασιας κλπ. Ολοι κυνηγανε το φαντασμα του μηχανικου με τις εξτρα μετα-πτυχιακες ικανοτητες (competencies τα λεμε πια
http://en.wikipedia.org/wiki/Competence ... _resources) ). Αναμφιβολα καλλιτερευεις στον χειρισμο του αντικειμενου.. Και ετσι υποτιθεται οτι ανεβαινει ο πηχης δυσκολιας και κατακτας ψηλοτερες κορυφες.. Και ομως υπαρχει μια λουμπα εδω που δεν την βλεπει κανεις παρα μονο αν εχεις φτασει σε μεγαλο ετος σαν και μενα..
Κατ'αρχας οσο μεγαλωνουν τα εξαμηνα, το αντικρισμα που παιρνεις απο τον τεραστιο μοχθο σου σε καθε μαθημα ειναι η νουθεσια περι καλλιτερευσης σε ΑΤΟΜΙΚΗ και ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ βαση. Τελειωσαν τα ψεμματα του 1ου και του 2ου ετους: τωρα μεσω των μαθηματων εξειδικευσης τα οποια ειναι τα περισσοτερα θα πρεπει, επειδη εχουν φτασει ολοι οι φοιτητες σε ενα επιπεδο
ικανοποιητικοτατης αναμετρησης με οποιοδηποτε μαθημα (αυτο το εξηγω στην επομενη παραγραφο), η απαιτηση των καθηγητων αλλαζει: ολοι θα παρουσιασουν ενα αξιολογο προσωπο σε οποιαδηποτε εξεταστικη δοκιμασια. Τωρα ομως θα σας βαλουμε ενα αλλο μαρτυριο, καποιο θεμα, καποια προοδο, κατι! Και τοτε θα σου πουνε -
διαπρεψτε! απαθανατιστειτε! Ξεπεραστε ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΝ! Καντε το να μοιαζει υπερμοναδικο στον κοσμο! Αλλωστε επειδη ολοι θα το καταφερετε, ξερετε οτι εγω θα σας βαλω πιο δυσκολα του χρονου, οποτε γρηγορευετε! Θα σας βαζαμε ενα θεμα που ολοι θα παιρναν πανω απο 7, αλλα θα σας το τσιμπησουμε λιγο γιατι "το μαθημα παρα ειναι ευκολο" (ξερεις ποσες φορες το ακουσα αυτο φετος στο 9ο εξαμηνο; ). Και να γινεσαι εσυ μετα κομματια να τρεχεις 23454 θεματα και προοδους (και τα περασμενα) για τα ΒΙΤΣΙΑ ποιου;;; ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΟΒΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΡΕΛΕΝΕΣΑΙ. Ή να σε ριχνει στο βαθμο, γιατι δεν πατησες στο μαθημα, δεν εδωσες ασκησεις κλπ. Τι τον κοφτει απορω! Αφου το διαγωνισμα του του το εγραψα! Εχεις δει τις βαθμολογικες κατανομες τα τελευταια χρονια στη σχολη;;;; Που το πατε ρε παιδια;
Δυστυχως ετσι το αντιλαμβανονται αρκετοι καθηγητες, ξαναλεω χωρις να ειναι σαδιστες, απλα ετσι καταλαβαινουν την εξελιξη των πραγματων οτι ειναι καλυτερη:
Παραγωγικοποιησου! Σταξε μου ιδρωτα, εργαστηρια και βαθμους! Θα τα βρεις αυριο μεθαυριο μπροστα σου! Τι θα βρω δεν ξερω..
Αλλα υπαρχει μια διαφορα σε εναν πρωτο-δευτεροετη απο εναν "βετερανο τον εξετασεων": Στη διαρθρωση των ετων και των μαθηματων υπαρχουν οι 3 κλασσικες κατηγοριες:
1)Μαθηματα Επιστημονικης Βασης (ΜΕΒ): Ειναι τα περισσοτερα στα πρωτα ετη τα οποια σε γνωριζουν με τις πιο στοιχειωδικες εννοιες του καθε τι που θα σου χρειαστει. Ειναι τα πρωτα φυσικο-μαθηματικα και αλλα "ψηλαφηματα του κοσμου", που σε διδασκουν να φανταζεσαι πχ μια ροπη, ενα διαφορικο και να τα συνηθιζεις στην εννοια τους μεχρι πιο περιπλοκες πραξεις που συγκροτουν καποιες μεθοδους επιλυσης, σχεδιασης κλπ
2)Μαθηματα Συνθετικης Ικανοτητας (ΜΣΙ): Τα ουσιαστικοτερα: Στατικες, Ρευστα, Οδοποιιες, Εδαφομηχανικες κλπ. Προχωρουν απο τη συνθεση διαφορων επιστημονικων προτασεων, με αναμειξη αλλων εμπειρικων γνωσεων, και μεγεθων του καθαρα δικου τους αντικειμενου στο πλατεμα της θεασης του "τεχνικου κοσμου". Απο σωληνες μεχρι εδαφικες στρωσεις, απο τανυστες παραμορφωσεων μεχρι τροπους αστοχιας των υλικων, απο ορυγματα μεχρι παροχες και φορτια. Ο απαραιτητος σκελετος που τον προσπερνας πιο δυσκολα απο οτιδηποτε αλλο.
3)Μαθηματα Εξειδικευσης (ΜΕ): Αυτο που λεει και ο τιτλος. Τα περισσοτερα δεν ειναι κορμου, εκτος απο κατι Μπετο 0, Φορτραν, Λιμανια, Θεμελια (χα! σαν να πληθαινουν) και απο εκει αρχιζουν οι κατευθυνσεις. Τελος επρεπε να συμπληρωσω την κατηγορια 4, τα ξεκουδουνα τυπου ..Μιγαδικες
Σε ολα αυτα αν εχεις παρει το κολλαει στις κατηγοριες 1) και 2) απλα εχεις τελειωσει τη σχολη και δεν το ξερει η γραμματεια.. Τα παντα της κατηγοριας 3 ειναι ανακατωματα τυπων, νομογραφηματα και διαγραμματα και τυπους,
τα περισσοτερα μαλιστα απο αμερικανικα ιδρυματα (χμμμ..

). Παρολα αυτα παντα θα βρεθει ενας να σου υπενθυμιζει την αξια του "να δωσεις προοδο στα θεμελια" και "ασκησεις στο μπετο 0", γιατι θα σου χρειαστουνε.. Ε τι θα μου χρειαστουνε ρε παιδια;;
8 τυποι παραπανω (που σορυ κιολας) δεν τους ξερει ουτε η μανα τους; Ψαχνω τη βιβλιογραφια και βρισκω αλλους 10!!. Αφου στα περισσοτερα μαθηματα χανεται η αυθεντικοτητα στον τυπο, γιατι υπαρχει παντα ο στοχασμος του να μην ειναι επαρκης περιγραφικα στη συναφεια των φαινομενων που αναλυει, ή να του διαφευγουν στοιχεια: γιατι ειναι ολα σημεια διερευνησης ακομα. Αλλα ετσι ειναι. Οταν ειναι κανεις μικρος θα ψαρωσει και θα δωσει την προοδο. Μετα απλα θα αναγκαζεται να τη δωσει και θα το ξερει..
Κανονικα για μενα (για μενα.. το συζηταμε..) θα επρεπε να δινεις τα μαθηματα εξειδικευσης τα περισσοτερα α)ειτε προφωρικα και περασες, β)ειτε σε ομαδες των 3 γραπτα ή και προφωρικα, με νομιμη συνεργεια και των 3 μυαλων! Αλλωστε η παραγωγη και ο μηχανικος θεωρειται συλλογικο υποκειμενο.. γ) γραπτα αλλα με χαμηλοτερη τη βαση.
Τελος σε ολα τα μαθηματα ΑΝΑΒΑΘΜΟΛΟΓΙΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΑ και ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΑΝΕΥ ΟΡΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.. Ας τελειωνουμε πια με τη γραφειοκρατια!