Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό Alexander » Κυρ, 27 Σεπ 2009 11:43 am

redy έγραψε:Η αν εχεις κανει θεμα οδοποιας2 πως γινεται να παρεις 4? Εγω νομιζα οτι σε μαθηματα με θεμα παιρνεις η 3 η 5?(δηλαδη αν παρεις 3,8 το θεμα δεν μετραει?)

Αυτό σημαίνει οτι δεν έγραψες 4. . Την ίδια απορία είχα κι εγώ στην κανονική εδάφη 1 που κόπηκα με 4 ενώ είχα γράψει καλά στην πρόοδο, και μου είπαν έγραψα...2,7 (ενω πέρναγα με 3,1) :mrgreen:
Επίσης το 3,9 σε κάποιες περιπτώσεις όπως οδοποιία δε γίνεται 4, καθώς συνήθως το λένε ξεκάθαρα, "min προβιβάσιμος βαθμος:4". Οκ λοιπόν να πηγαίνετε να δείτε το γραπτό, απλά να είστε προετοιμασμένοι οτι πιθανότατα έχετε γράψει κάτω απο 4.

PAINTER έγραψε:Ε, τους πιο πολλούς τους νοιάζει που είναι άκυρη η διόρθωση , και όχι που δεν μαθαίνουν τίποτα.Γι' αυτό και δεν υπάρχει καμία βελτίωση.

Υπάρχουν όμως και οι άλλοι, που πιστεύουν οτι έχουν μάθει καλά ό,τι ήταν να μάθουν απο το μάθημα, αλλά το πρόβλημά τους παραμένει: Η διόρθωση.
Κι εγώ θετική ήμουν αλλά την έμαθα τη ρημάδα τη fortran σε 2 μέρες, χάρη σε ενα βιβλίο που πόσταρε ένα παλικάρι στο mqn (του είχα πει και εύγε). Αν έχεις ένα πάκο λυμένες ασκήσεις (2 ολόκληρα κεφάλαια στο εν λόγω βιβλίο) κι έναν υπολογιστή, δε χρειάζεσαι κανένα γιαννόπουλο πιστεύω...
Alexander Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Σάβ, 14 Ιουν 2008 1:00 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό gandalf » Κυρ, 27 Σεπ 2009 1:09 pm

Θεωρώ ατυχές το παράδειγμα με το κομπιουτεράκι, άλλωστε όσο αριθμητικη να σου μαθει καποιος το ln(5)^sin(32,21)/0.1*10^9 δε θα το βγαλεις ποτε χωρίς κομπιουτεράκι! Συμφωνώ βέβαια οτι με προσωπικη τριβη μπορεις να βελτιωθεις πολυ σε πολλα πραγματα, αλλα αντι για 2 εξάμηνα φορτραν κάναμε 2 εξάμηνα autocad, δε θα ηταν πολύ καλύτερα?

Οχι. Το autocad είναι ένα απλό πρόγραμμα που μπορείς να το μάθεις μόνος σου, χωρίς να σκάσεις πουθενά 600Ε, το μόνο που χρειάζεται είναι εξάσκηση και η εργασίες Οικοδομικής και Αρχιτεκτονικής είναι καλή ευκαιρία. Ειδικά τώρα που το Πολυτεχνείο θα δίνει βεβαίωση ότι γνωριζει ο απόφοιτος την χρήση Η/Υ (καθώς τον έχει χρησιμοποιήσει σε διαφορα μαθήματα (λεμε τωρα)), δεν χρειάζεσαι καν κάποιο χαρτί απ' εξω. Το Autocad είναι ένα εργαλείο και μαθαίνεται πολύ εύκολα, δεν μπορεί να είναι πανεπιστημιακό μάθημα (μιας και δεν ειμαστε ΙΕΚ). Ο προγραμματισμός επίσης είναι χρήσιμος και μια καλή γνώση που πρέπει να έχεις. Το ότι το μάθημα αυτή τη στιγμή (fortran), ειναι απαράδεκτο και δεν μαθαίνεις σχεδόν τίποτα είναι άλλο θέμα και πρέπει να αλλάξει...Άλλα για το Autocad (ή οποιοδήποτε άλλο αντίστοιχο πρόγραμμα) επιμένω γιατί είναι εντελώς λάθος η λόγική του να το κάνουμε μάθημα. (άσε που έχει ξεκινήσει και το ΕΜΠ σεμινάρια για διάφορα προγράμματα, και Autocad, οποτε όποιος ενδιαφέρεται είναι καλυμένος)
"Στου Μακρυγιάννη πριν προλάβεις να μιλήσεις,
Εγγλέζου βόλι σε γονάτισε,
μας κοίταζες με βλέμμα μελαγχολικό,
να σκεφτόσουνα -θαρρείς- πόσο λίγο η μέρα κράτησε..."
Άβαταρ μέλους
gandalf
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1108
Εγγραφή: Σάβ, 17 Μάιος 2008 6:27 pm
Τοποθεσία: Γοργοπόταμος
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Κυρ, 27 Σεπ 2009 1:18 pm

Ακροβατώντας εις τα όρια του "off topic" θα συμφωνήσω εν πολλοίς με το Gandalf επί του θέματος της ένταξης της εκμάθυνσης-εξάσκησης εμπορικών προγραμμάτων εις το Πρόγραμμα Σπουδών. Όχι μόνο CAD, αλλά και πχ. Στατικής ανάλυσης ή Διοίκησης-Διαχείρισης Έργων.
Θεωρώ πολύ χρήσιμο να ανοίξει σχετικό θέμα.
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό intelx86 » Κυρ, 27 Σεπ 2009 1:26 pm

Μια άλλη παρατυπία σχετική με εργασίες εξαμήνου και AutoCAD είναι η άρνηση των διδασκόντων της Οδοποιίας I & II να δεχθούν σχέδια από υπολογιστή. Ξεκινάς με άριστα το 6 σε αυτή την περίπτωση κι ενδέχεται να πέσεις ακόμη χαμηλότερα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά τον κ. Αυτία να ωρύεται ότι πολλοί απόφοιτοι Πολ. Μηχ. δεν ξέρουν να σχεδιάζουν σε AutoCAD και πολύ περισσότερο να μορφοποιούν τις μελέτες τους. Όπως του εξήγησα στο διάλειμμα, αυτή η κατάσταση δεν οφείλεται σε εμάς τους φοιτητές, αλλά στους καθηγητές και του έδωσα σαν παράδειγμα την Οδοποιία. Μάλιστα έχω μάθει ότι και σε μεγαλύτερα εξάμηνα (7ο-9ο) η χρήση Autocad και λοιπών σχεδιαστικών σε μεγαλύτερα εξάμηνα είναι κατακριτέα από μερίδα καθηγητών.

ΥΓ. Ξέχασα τις Γεοδαιτικές Εφαρμογές. Θυμάται κανείς παλιός τον κάναβο με τις τρυπούλες;

Και μην ακούσω μαλακίες του τύπου αν δεν είχαμε υπολογιστή πως θα το κάναμε ή τι θα κάναμε σε μια διακοπή ρεύματος. Η απάντηση είναι γνωστή: ΤΙΠΟΤΑ μέχρις ότου επιστρέψει το ρεύμα ή φτιαχτεί ο υπολογιστής μας.
Ποιος είδε τον ικανοτικό και δεν τον φοβήθηκε

I used to be an adventurer like you.
Then I took a longitudinal reinforcement in the knee.


Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
Απολαύστε υπεύθυνα...
Άβαταρ μέλους
intelx86
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2211
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 8:28 pm
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό Alexander » Κυρ, 27 Σεπ 2009 1:57 pm

neaoktana έγραψε:Ακροβατώντας εις τα όρια του "off topic" θα συμφωνήσω εν πολλοίς με το Gandalf επί του θέματος της ένταξης της εκμάθυνσης-εξάσκησης εμπορικών προγραμμάτων εις το Πρόγραμμα Σπουδών. Όχι μόνο CAD, αλλά και πχ. Στατικής ανάλυσης ή Διοίκησης-Διαχείρισης Έργων.
Θεωρώ πολύ χρήσιμο να ανοίξει σχετικό θέμα.

Κι εγώ, κι 100% με την αιτιολόγησή του gandalf. Την άποψη οτι χρειαζόμαστε μάθημα autocad, ή αντίστοιχα οτι δε χρειαζόμαστε κάποια άλλα μαθήματα, την έχoυν συνήθως είτε άτoμα εκτός της σχολής ("ΤΙ?!? Πολτικοί και δεν κάνετε Autocad?!?!?!?!"), είτε παιδιά 1ου-2ου-άντε 3ου ετους, που ίσως να μην έχουν πιάσει ακόμα τη φιλοσοφία της σχολής. Κι εγώ πριν 1-2 χρόνια τα ίδια έλεγα :D

Διαφωνώ με το οτι η fortran είναι απαρχαιωμένη κ δεν πρέπει να γίνεται. Πιστεύω ειδικά στο εξάμηνο που διδάσκεται, έχει πολλά να δώσει στον τρόπο σκέψης (σαν μάθημα, η παράδοση είναι μια άλλη ιστορία).

Αυτά που ίσως να μη χρειάζονται, είναι κάποια πολύ εξειδικευμένα μαθήματα που έχουμε, με την έννοια οτι μπορεί μεν να είναι ενδιαφέροντα (όχι πάντα), αλλά τι μας εμποδίζει να βάλουμε άλλα 60 τέτοια και να έχει η σχολή 120 γεμάτα μαθήματα να γουστάρουμε;
Π.χ. γιατί "Οδοστρώματα Οδών & Αεροδρομίων" (ωραίο μάθημα btw) και όχι "Miami Beach House-oποιία"; Γιατί "Θεμελιώσεις" (θα μπορούσε να είναι μισό κεφαλαιο στα Εδάφη Ι και μισό στα ΙΙ) και όχι "Ειδικά Κεφάλαια Προβολοδόμησης";
Alexander Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Σάβ, 14 Ιουν 2008 1:00 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Κυρ, 27 Σεπ 2009 2:04 pm

Θεωρώ ότι το θέμα που ανοίξατε για τα CAD προγράμματα και την ένταξή τους ή μη στο πλαίσιο των μαθημάτων της σχολής είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον. Θα ήταν ωστόσο προτιμότερο να γίνει καινούργιο topic προκειμένου να αναλυθεί λεπτομερέστερα και να κατατεθούν όλες οι απόψεις, μιας και το παρόν θέμα δεν παύει να έχει άλλη θεματολογία. ;)
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό PAINTER » Κυρ, 27 Σεπ 2009 2:09 pm

κάτι που ξέχασα να σχολιασω εχτές

vasilistrk έγραψε:Άσχετο, αλλά στο site μπαίνει κανας άλλος καθηγητής εκτός από τον Κατσαρέλη?? Τζάμπα κράζουμε μου φαίνεται..


στόχος δεν είναι να τους κράξουμε εδώ μέσα και τέλος, αλλά να το συζητήσουμε εδώ και να πάμε να κράξουμε από κοντά..! :D

χώρια το ότι είναι αναπόφευκτο να οδηγηθούμε σε νέο τόπικ.
αυτό το ίδρυμα,εσείς οι ίδιοι το απαξιώνετε κάθε μέρα...με τον να μπαίνετε το πρωί και το να βγαίνετε το βράδυ χωρίς να προσφέρετε τίποτα σ'αυτό,χωρίς να γυρνάτε κάτι σ'αυτό.Εάν κατανοήσετε τη σημασία του να είσαι μέλος του πολυτεχνείου ίσως ανακαλύψετε ότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνο έναν ρόλο.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΚΙΟΥΝΙΤΕΣ

http://www.youtube.com/watch?v=W3XZqb50SfI
Άβαταρ μέλους
PAINTER
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: Κυρ, 01 Ιουν 2008 3:40 pm
Τοποθεσία: 109.74.3.51
Έτος εισαγωγής: 2002

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό Giorgitseli » Κυρ, 27 Σεπ 2009 9:51 pm

PAINTER έγραψε:..στόχος δεν είναι να τους κράξουμε εδώ μέσα και τέλος, αλλά να το συζητήσουμε εδώ και να πάμε να κράξουμε από κοντά..! :D

Πολύ σωστό.. αν και θα έλεγα ότι θα ήταν καλύτερα να το συζητήσουμε και στη γενική συνέλευση , να πάρουμε απόφαση ως σύλλογος και να πάμε να τους κράξουμε στο τμήμα των καθηγητών από κοντά. :ninja:
Χόρεψε πάνω στο φτερό του καρχαρία...
Giorgitseli
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 11:52 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό PAINTER » Κυρ, 27 Σεπ 2009 10:01 pm

Giorgitseli έγραψε:τμήμα των καθηγητών από κοντά


και στο τμήμα σπουδών (συζητάνε περιεχόμενο μαθημάτων , βιβλία, κλπ)...ειδικά αυτό το τμήμα το έχουν στο γράψιμο και ειδικά εκεί γίνεται "το μεγάλο φαγοπότι"...
αυτό το ίδρυμα,εσείς οι ίδιοι το απαξιώνετε κάθε μέρα...με τον να μπαίνετε το πρωί και το να βγαίνετε το βράδυ χωρίς να προσφέρετε τίποτα σ'αυτό,χωρίς να γυρνάτε κάτι σ'αυτό.Εάν κατανοήσετε τη σημασία του να είσαι μέλος του πολυτεχνείου ίσως ανακαλύψετε ότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνο έναν ρόλο.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΚΙΟΥΝΙΤΕΣ

http://www.youtube.com/watch?v=W3XZqb50SfI
Άβαταρ μέλους
PAINTER
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: Κυρ, 01 Ιουν 2008 3:40 pm
Τοποθεσία: 109.74.3.51
Έτος εισαγωγής: 2002

Re: Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Δημοσίευσηαπό 3 » Κυρ, 31 Ιαν 2010 11:11 pm

Dear "Theodore",

Για το 1) που λες κατα πασα πιθανοτητα πετυχες ΕΜΕΝΑ! Εσενα παλι δεν σε θυμαμαι εκει κοντα, ουτε θυμαμαι ποια ηταν η υποθεση, ποιο μαθημα ηταν ή Στατικη 3 ή Σιδερα 2. Εν τελει εγω πηγα εν αρχοις στον προεδρο να του το αναφερω περισσοτερο (μην τρεφοντας ελπιδες επιλυσης) και απο οσο θυμασαι εσυ (γιατι εγω οχι) εγω του ανεφερα πως αυτος εκοψε κοσμο με ενα σαδιστικο λογικο να μην περασουν τοσοι το μαθημα του... Χμμμ..

Και αμα σου πω πως καθηγητης απο τον ΤΟΜΕΑ ΣΟΥ σε μια στιγμη σπανιας τετ α τετ ομολογιας, μου εχει πει πως οταν συγκεντρωνεται γυρω στο 1000 η συμμετοχη στο μαθημα του, τοτε "ανοιγουν την στροφιγγα" για να παρει και κανενας βαθμο και να ανεβει στο 5αρακι τι θα μου πεις :eh: ;;;;;;;;;;;; Φανταζομαι (τι φανταζομαι, ειμαι σχεδον σιγουρος) οτι πρεπει να εχεις υποψιν σου οτι ο ΤΟΜΕΑΣ ΣΟΥ πρωτοστατει στην πιο σκληρη πολιτικη βαθμολογικης λιτοτητας και αναφερεται σε ολους τους υπολοιπους τομεις (μη σου πω και σχολες, γιατι καθομαι και θυμαμαι το ΣΕΜΦΕ) με υποκοντριο τροπο. Εχετε αναγει το αριθμητικο λαθος σε casus belli και βαρατε στο ψαχνο. Καπως ετσι και εγω αναφερομαι οχι στο σαδισμο μερικων καθηγητων ( καποιοι ομως ξερω οτι εχουν και περιεργειες) αλλα στην υποτιθεμενη σοβαροφανεια τους και στον εξεταστικο δεσποτισμο/ιησουιτισμό τους. Νομιζεις οτι με το να κοβεις για αριθμητικα ή να απαιτεις οτι να ναι θεματα, για να καταδειξεις με κυνικοτητα το "ΔΕΟΣ" των συγχρονων απαιτησεων, που δεν την επιβαλλεις εσυ ως καθηγητης (οχι προς θεου, εγω για σας δουλευω..), αλλα με γενικολογο και αφηρημενο τροπο η παραγωγη, η αγορα εργασιας, ο μελλοντικος προισταμενος, η "πραγματικοτητα" κλπ κλπ σε απαλλασει απο την ευθυνη οτι ο μηχανικος και ο εργαζομενος διαμορφωνει την παραγωγικη πραγματικοτητα και οτι στο αυριο γαμωτο, ενα αριθμητικο λαθος δεν θα ειναι ΚΑΝ δικο σου (ποιος κανει πραξεις με το χερι; )! Το να κοιτας τα αριθμητικα ειναι ή δεν ειναι σκετος φορμαλισμος http://en.wikipedia.org/wiki/Formalism_(mathematics); Αυτο επιστημονες ανθρωποι το εγκρινουμε; ΕΛΕΟΣ!!

Απο την αλλη επικαλουνται οι περισσοτεροι την καραμελα οτι και καλα αυτοβελτιωνομαστε οσο γινομαστε τα τερατα της εντασης προσπαθειας, απορροφησης γνωσης, προσωπικης εργασιας κλπ. Ολοι κυνηγανε το φαντασμα του μηχανικου με τις εξτρα μετα-πτυχιακες ικανοτητες (competencies τα λεμε πια http://en.wikipedia.org/wiki/Competence ... _resources) ). Αναμφιβολα καλλιτερευεις στον χειρισμο του αντικειμενου.. Και ετσι υποτιθεται οτι ανεβαινει ο πηχης δυσκολιας και κατακτας ψηλοτερες κορυφες.. Και ομως υπαρχει μια λουμπα εδω που δεν την βλεπει κανεις παρα μονο αν εχεις φτασει σε μεγαλο ετος σαν και μενα..

Κατ'αρχας οσο μεγαλωνουν τα εξαμηνα, το αντικρισμα που παιρνεις απο τον τεραστιο μοχθο σου σε καθε μαθημα ειναι η νουθεσια περι καλλιτερευσης σε ΑΤΟΜΙΚΗ και ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ βαση. Τελειωσαν τα ψεμματα του 1ου και του 2ου ετους: τωρα μεσω των μαθηματων εξειδικευσης τα οποια ειναι τα περισσοτερα θα πρεπει, επειδη εχουν φτασει ολοι οι φοιτητες σε ενα επιπεδο ικανοποιητικοτατης αναμετρησης με οποιοδηποτε μαθημα (αυτο το εξηγω στην επομενη παραγραφο), η απαιτηση των καθηγητων αλλαζει: ολοι θα παρουσιασουν ενα αξιολογο προσωπο σε οποιαδηποτε εξεταστικη δοκιμασια. Τωρα ομως θα σας βαλουμε ενα αλλο μαρτυριο, καποιο θεμα, καποια προοδο, κατι! Και τοτε θα σου πουνε - διαπρεψτε! απαθανατιστειτε! Ξεπεραστε ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΝ! Καντε το να μοιαζει υπερμοναδικο στον κοσμο! Αλλωστε επειδη ολοι θα το καταφερετε, ξερετε οτι εγω θα σας βαλω πιο δυσκολα του χρονου, οποτε γρηγορευετε! Θα σας βαζαμε ενα θεμα που ολοι θα παιρναν πανω απο 7, αλλα θα σας το τσιμπησουμε λιγο γιατι "το μαθημα παρα ειναι ευκολο" (ξερεις ποσες φορες το ακουσα αυτο φετος στο 9ο εξαμηνο; ). Και να γινεσαι εσυ μετα κομματια να τρεχεις 23454 θεματα και προοδους (και τα περασμενα) για τα ΒΙΤΣΙΑ ποιου;;; ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΟΒΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΡΕΛΕΝΕΣΑΙ. Ή να σε ριχνει στο βαθμο, γιατι δεν πατησες στο μαθημα, δεν εδωσες ασκησεις κλπ. Τι τον κοφτει απορω! Αφου το διαγωνισμα του του το εγραψα! Εχεις δει τις βαθμολογικες κατανομες τα τελευταια χρονια στη σχολη;;;; Που το πατε ρε παιδια;

Δυστυχως ετσι το αντιλαμβανονται αρκετοι καθηγητες, ξαναλεω χωρις να ειναι σαδιστες, απλα ετσι καταλαβαινουν την εξελιξη των πραγματων οτι ειναι καλυτερη: Παραγωγικοποιησου! Σταξε μου ιδρωτα, εργαστηρια και βαθμους! Θα τα βρεις αυριο μεθαυριο μπροστα σου! Τι θα βρω δεν ξερω..

Αλλα υπαρχει μια διαφορα σε εναν πρωτο-δευτεροετη απο εναν "βετερανο τον εξετασεων": Στη διαρθρωση των ετων και των μαθηματων υπαρχουν οι 3 κλασσικες κατηγοριες:

1)Μαθηματα Επιστημονικης Βασης (ΜΕΒ): Ειναι τα περισσοτερα στα πρωτα ετη τα οποια σε γνωριζουν με τις πιο στοιχειωδικες εννοιες του καθε τι που θα σου χρειαστει. Ειναι τα πρωτα φυσικο-μαθηματικα και αλλα "ψηλαφηματα του κοσμου", που σε διδασκουν να φανταζεσαι πχ μια ροπη, ενα διαφορικο και να τα συνηθιζεις στην εννοια τους μεχρι πιο περιπλοκες πραξεις που συγκροτουν καποιες μεθοδους επιλυσης, σχεδιασης κλπ
2)Μαθηματα Συνθετικης Ικανοτητας (ΜΣΙ): Τα ουσιαστικοτερα: Στατικες, Ρευστα, Οδοποιιες, Εδαφομηχανικες κλπ. Προχωρουν απο τη συνθεση διαφορων επιστημονικων προτασεων, με αναμειξη αλλων εμπειρικων γνωσεων, και μεγεθων του καθαρα δικου τους αντικειμενου στο πλατεμα της θεασης του "τεχνικου κοσμου". Απο σωληνες μεχρι εδαφικες στρωσεις, απο τανυστες παραμορφωσεων μεχρι τροπους αστοχιας των υλικων, απο ορυγματα μεχρι παροχες και φορτια. Ο απαραιτητος σκελετος που τον προσπερνας πιο δυσκολα απο οτιδηποτε αλλο.
3)Μαθηματα Εξειδικευσης (ΜΕ): Αυτο που λεει και ο τιτλος. Τα περισσοτερα δεν ειναι κορμου, εκτος απο κατι Μπετο 0, Φορτραν, Λιμανια, Θεμελια (χα! σαν να πληθαινουν) και απο εκει αρχιζουν οι κατευθυνσεις. Τελος επρεπε να συμπληρωσω την κατηγορια 4, τα ξεκουδουνα τυπου ..Μιγαδικες :thumbdown:

Σε ολα αυτα αν εχεις παρει το κολλαει στις κατηγοριες 1) και 2) απλα εχεις τελειωσει τη σχολη και δεν το ξερει η γραμματεια.. Τα παντα της κατηγοριας 3 ειναι ανακατωματα τυπων, νομογραφηματα και διαγραμματα και τυπους, τα περισσοτερα μαλιστα απο αμερικανικα ιδρυματα (χμμμ.. :eh:). Παρολα αυτα παντα θα βρεθει ενας να σου υπενθυμιζει την αξια του "να δωσεις προοδο στα θεμελια" και "ασκησεις στο μπετο 0", γιατι θα σου χρειαστουνε.. Ε τι θα μου χρειαστουνε ρε παιδια;; 8 τυποι παραπανω (που σορυ κιολας) δεν τους ξερει ουτε η μανα τους; Ψαχνω τη βιβλιογραφια και βρισκω αλλους 10!!. Αφου στα περισσοτερα μαθηματα χανεται η αυθεντικοτητα στον τυπο, γιατι υπαρχει παντα ο στοχασμος του να μην ειναι επαρκης περιγραφικα στη συναφεια των φαινομενων που αναλυει, ή να του διαφευγουν στοιχεια: γιατι ειναι ολα σημεια διερευνησης ακομα. Αλλα ετσι ειναι. Οταν ειναι κανεις μικρος θα ψαρωσει και θα δωσει την προοδο. Μετα απλα θα αναγκαζεται να τη δωσει και θα το ξερει..

Κανονικα για μενα (για μενα.. το συζηταμε..) θα επρεπε να δινεις τα μαθηματα εξειδικευσης τα περισσοτερα α)ειτε προφωρικα και περασες, β)ειτε σε ομαδες των 3 γραπτα ή και προφωρικα, με νομιμη συνεργεια και των 3 μυαλων! Αλλωστε η παραγωγη και ο μηχανικος θεωρειται συλλογικο υποκειμενο.. γ) γραπτα αλλα με χαμηλοτερη τη βαση. Τελος σε ολα τα μαθηματα ΑΝΑΒΑΘΜΟΛΟΓΙΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΑ και ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΑΝΕΥ ΟΡΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.. Ας τελειωνουμε πια με τη γραφειοκρατια!
Τελευταία επεξεργασία από ingenieurin26 και Δευτ, 01 Φεβ 2010 9:05 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Mεταφορά από άλλο topic
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες