
Θα ήθελα να αναφερθώ συγκεκριμένα στο μάθημα "Διαχείρηση Τεχνικών Έργων"
Δεν θα μπω στην διαδικασία να αναλύσω την συμπεριφορά ορισμένων καθηγητών και ούτε μπορώ να πω ότι η αποψή μου θα είναι αντικειμενική. Μπορώ όμως αντικειμενικά να κρίνω την κακή οργάνωση του μαθήματος και τα άσκοπα email που λαμβάνουμε τόσο καιρό για αυτό το μάθημα. Περιμένει κανείς ότι μετά από τόσα ''αυστηρά'' email και τόσες οδηγίες για την σοβαρότητα της εξέτασης θα οδηγηθούμε σε ένα οργανωμένο αποτέλεσμα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση όλα πήγαν στραβά και αναρωτιέμαι αν τελικά άξιζε όλο αυτό για ένα μάθημα που αν περάσω θα πάρω pass. Αρκετοί καθηγητές λόγω των συνθηκών επιλέγουν να βάλουν πολλά θέματα ή και δύσκολα. Αντιλαμβάνομαι τον τρόπο που σκέφτονται και θα μπορούσα να πώ ότι μέχρι ενός σημείου τους δικαιολογώ, αν και προσωπικά πιστέυω ότι δεν είναι λύση αυτή (δεν θέλω να επεκταθώ σε αυτό το ζήτημα). Θεωρώ όμως απαράδεκτο να υπάρχει αναμονή 2 ωρών για να ξεκινήσει η εξέταση. Θα το κατανοούσα αν το πρόβλημα ήταν τεχνικό. Εδώ όμως μιλάμε για θεατρινισμούς. Δηλαδή οι υπόλοιποι καθηγητές που κάνουν πιο εύκολο το διαδικαστικό κομμάτι της εξέτασης είναι κατώτερης νοημοσύνης ή αντίληψης; Και θέλω πάλι να τονίσω ότι δεν αναφέρομαι στην δυσκολία των θεμάτων ή τον λίγο διαθέσιμο χρόνο για επίλυση. Αρχικά ήταν απαράδεκτος ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίστηκαν κάποιες τεχνικές δυσκολίες κατά την διάρκεια της εξέτασης. Επίσης θέλω κάποιος να μου εξηγήσει τον λόγο για τον οποίο πρέπει να γίνει η λήψη των θεμάτων από ιστοσελίδες που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ξανά από φοιτητές στην διάρκεια της χρονιάς. Είναι τόσο λάθος να ανέβουν οι εκφωνήσεις των θεμάτων στο mycourses ή έστω στα προσωπικά email των φοιτητών; Κάποιοι φοιτητές είχαν πρόβλημα με το να ανοίξουν την ιστοσελίδα για τις εκφωνήσεις (πχ σε κάποιον τον μπλόκαρε το antivirus) και οι απαντήσεις των επιτηρητών (μετά από υπόδειξη του καθηγητή) ήταν "Όσοι έχετε πρόβλημα απενεργοποιείστε το antivirus ή δοκιμάστε να κάνετε refresh". Όλο αυτό συνέβαινε ενώ τα μικρόφωνα ήταν ανοιχτά και η εξέταση είχε ξεκινήσει κανονικά. Με άλλα λόγια η κατάσταση ήταν χαοτική. Απορώ αν αυτές οι καταστάσεις αντιπροσωπέυουν το κύρος και το επίπεδο που θέλουν και προσπαθούν οι καθηγητές να έχει η σχολή. Νομίζω δεν χρειάζεται να αναφερθώ σε λεπτομέρειες. Όσοι συμμετείχαν στην εξέταση του μαθήματος γνωρίζουν τι ακριβώς συνέβει και πόσο προβληματικές ήταν αυτές οι καταστάσεις. Μετανιώνω που αφιέρωσα χρόνο για αυτό το μάθημα γιατί θα μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερο όλες αυτές τις ώρες προετοιμασίας και διαβάσματος. Και για τους κακοπροαίρετους να πω ότι η προετοιμασία που έκανα για την εξέταση δεν ήταν επιφανειακό διάβασμα.