Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Συντονιστής: University Editors

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό hulkmqn » Σάβ, 13 Φεβ 2021 4:29 pm

Θα ήθελα να αναφερθώ συγκεκριμένα στο μάθημα "Διαχείρηση Τεχνικών Έργων"
Δεν θα μπω στην διαδικασία να αναλύσω την συμπεριφορά ορισμένων καθηγητών και ούτε μπορώ να πω ότι η αποψή μου θα είναι αντικειμενική. Μπορώ όμως αντικειμενικά να κρίνω την κακή οργάνωση του μαθήματος και τα άσκοπα email που λαμβάνουμε τόσο καιρό για αυτό το μάθημα. Περιμένει κανείς ότι μετά από τόσα ''αυστηρά'' email και τόσες οδηγίες για την σοβαρότητα της εξέτασης θα οδηγηθούμε σε ένα οργανωμένο αποτέλεσμα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση όλα πήγαν στραβά και αναρωτιέμαι αν τελικά άξιζε όλο αυτό για ένα μάθημα που αν περάσω θα πάρω pass. Αρκετοί καθηγητές λόγω των συνθηκών επιλέγουν να βάλουν πολλά θέματα ή και δύσκολα. Αντιλαμβάνομαι τον τρόπο που σκέφτονται και θα μπορούσα να πώ ότι μέχρι ενός σημείου τους δικαιολογώ, αν και προσωπικά πιστέυω ότι δεν είναι λύση αυτή (δεν θέλω να επεκταθώ σε αυτό το ζήτημα). Θεωρώ όμως απαράδεκτο να υπάρχει αναμονή 2 ωρών για να ξεκινήσει η εξέταση. Θα το κατανοούσα αν το πρόβλημα ήταν τεχνικό. Εδώ όμως μιλάμε για θεατρινισμούς. Δηλαδή οι υπόλοιποι καθηγητές που κάνουν πιο εύκολο το διαδικαστικό κομμάτι της εξέτασης είναι κατώτερης νοημοσύνης ή αντίληψης; Και θέλω πάλι να τονίσω ότι δεν αναφέρομαι στην δυσκολία των θεμάτων ή τον λίγο διαθέσιμο χρόνο για επίλυση. Αρχικά ήταν απαράδεκτος ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίστηκαν κάποιες τεχνικές δυσκολίες κατά την διάρκεια της εξέτασης. Επίσης θέλω κάποιος να μου εξηγήσει τον λόγο για τον οποίο πρέπει να γίνει η λήψη των θεμάτων από ιστοσελίδες που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ξανά από φοιτητές στην διάρκεια της χρονιάς. Είναι τόσο λάθος να ανέβουν οι εκφωνήσεις των θεμάτων στο mycourses ή έστω στα προσωπικά email των φοιτητών; Κάποιοι φοιτητές είχαν πρόβλημα με το να ανοίξουν την ιστοσελίδα για τις εκφωνήσεις (πχ σε κάποιον τον μπλόκαρε το antivirus) και οι απαντήσεις των επιτηρητών (μετά από υπόδειξη του καθηγητή) ήταν "Όσοι έχετε πρόβλημα απενεργοποιείστε το antivirus ή δοκιμάστε να κάνετε refresh". Όλο αυτό συνέβαινε ενώ τα μικρόφωνα ήταν ανοιχτά και η εξέταση είχε ξεκινήσει κανονικά. Με άλλα λόγια η κατάσταση ήταν χαοτική. Απορώ αν αυτές οι καταστάσεις αντιπροσωπέυουν το κύρος και το επίπεδο που θέλουν και προσπαθούν οι καθηγητές να έχει η σχολή. Νομίζω δεν χρειάζεται να αναφερθώ σε λεπτομέρειες. Όσοι συμμετείχαν στην εξέταση του μαθήματος γνωρίζουν τι ακριβώς συνέβει και πόσο προβληματικές ήταν αυτές οι καταστάσεις. Μετανιώνω που αφιέρωσα χρόνο για αυτό το μάθημα γιατί θα μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερο όλες αυτές τις ώρες προετοιμασίας και διαβάσματος. Και για τους κακοπροαίρετους να πω ότι η προετοιμασία που έκανα για την εξέταση δεν ήταν επιφανειακό διάβασμα.
hulkmqn
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Πέμ, 18 Δεκ 2014 3:59 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό Darkiz » Σάβ, 13 Φεβ 2021 4:53 pm

Νομιζω οτι το ποστ του hulkmqn παραπανω και του karn στο τοπικ του μαθηματος ειναι καθρεπτες της γενικοτερης απογοητευσης σχετικα με την κατασταση στο μαθημα της ΔΤΕ...
Darkiz
 
Δημοσιεύσεις: 197
Εγγραφή: Σάβ, 07 Οκτ 2017 2:16 am
Έτος εισαγωγής: 2017

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό edchar » Σάβ, 13 Φεβ 2021 7:01 pm

Μαζευτείτε, ρωτήστε αν κάποιος κατέγραψε τη συμπεριφορά από τους συνεξεταζόμενους, φτιάξτε ένα mail examdtecvntua@κάτι και βάλτε παραλήπτες Κοσμητεία, επιτροπή σπουδαστικών θεμάτων, πρυατανία και τον αρμόδιο για τα εκπαιδευτικά της πρυτανίας και καταγράψτε όλα αυτά τα προβλήματα που βιώσατε (ελέγξτε και αν κάποια δεν επιτρέπονταν από τον κανονισμό εξετάσεων (μικρόφωνα, άλλες πλατφόρμες κλπ). Είναι και εποχή όπου η κατάχρηση εξουσίας έχει αρχίσει να κατακρίνεται (επιτέλους).
Το κομμάτι της πρυτανείας το αναφέρω καθότι στο μεταπτυχιακό των ΗΜΜΥ "Παραγωγή και Διαχείριση Ενέργειας" είχε γίνει ένα σκηνικό με κακή συμπεριφορά καθηγητή και όσο απευθύνονταν στη διοίκηση του μεταπτυχιακού δεν λάβανε κάν απάντηση. Τη μέρα που το στείλανε στον πρύτανη, το ίδιο απόγευμα(!!!) λάβανε απάντηση και εντός ημερών βρέθηκε θυμάμαι μια λύση (δεν θυμάμαι λεπτομέρειες για τη λύση αλλά το "ίδιο απόγευμα" το θυμάμαι γιατί είπα εγώ στο φοιτητή που έτρεχε τη διαδικασία να βάλει μέσα και την πρυτανεία γιατί δεν το είχε κάνει).
Εδώ είμαστε ένα φοιτητικό Forum οπότε λέμε τον πόνο μας ο ένας στον άλλο. Εγώ λοιπόν και να συμφωνήσω μαζί σας και να διαφωνήσω δεν θα αλλάξει κάτι. Το forum ομως παρέχει ένα τόπο να μαζευτείτε να οργανωθείτε και να σχεδιάσετε τη δράση (ή μη).
Ξέρω ότι το σύστημα (Κοσμητεία, επιτροπή Σπουδαστικών, Πρυτανεία κλπ) δεν λειτουργεί όπως πρέπει (σε αντίθεση με το MQN) αλλά πρέπει να το χρησιμοποιήσετε και να απογοητευτείτε αν δεν λειτουργήσει και όχι προκαταβολικά.
Δε θέλω να με αγαπούν πολλοί, θέλω να με αγαπούν λίγοι και πολύ!
Άβαταρ μέλους
edchar
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: Τετ, 12 Φεβ 2014 5:43 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό Ramrod » Σάβ, 13 Φεβ 2021 7:24 pm

@echar Η διαφορά είναι πως το MQN είναι ανώνυμο. Η επικοινωνία με την Πρυτανεία θα γίνει επώνυμα, οπότε όσοι θα έχουν εκδικητική ταλαιπωρία
Άβαταρ μέλους
Ramrod
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Παρ, 09 Οκτ 2015 4:53 pm
Τοποθεσία: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό rossi46 » Σάβ, 13 Φεβ 2021 8:34 pm

Η κατάσταση ήταν όντως για γέλια, η πλατφόρμα κολλούσε όσο η απαίτηση ήταν με ανοιχτές κάμερες, μετά να κολλάει ο ίδιος ο διδάσκων και να παρατείνεται ο χρόνος εξέτασης ενώ δεν είχε καν ήδη αρχίσει, μετά να αναμένεις στην ταυτοπροσωπια. Λες και ορισμένοι δεν εργάζονται ή δεν έχω ιδέα αν είχαν και άλλη εξέταση μετά. Παράπονα για άτομα που εργάζονταν υπήρχαν διότι ήταν όντως φριχτό να αναμένεις 2 ώρες. Τώρα το αν αξίζει pass ή fail ποντάρω ότι θα είναι πολλά τα fail, δεδομένου ότι και οι περισσότεροι δεν είχαν πρόσβαση σε εκτυπωτή. Όλα αυτά μετά από 1 σωρό αυστηρά email που έστω και να μην έχεις σημειώσει στην κόλλα σου κάτι εξ αυτών να χάνεις και βαθμό.
I'm tired, boss. Tired of being on the road, lonely as a sparrow in the rain. I'm tired of never having me a buddy to be with to tell me where we's going to, coming from, or why. Mostly, I'm tired of people being ugly to each other. I'm tired of all the pain I feel and hear in the world..every day. There's too much of it. It's like pieces of glass in my head..all the time. Can you understand?
rossi46
 
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: Πέμ, 09 Σεπ 2010 11:06 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό rossi46 » Σάβ, 13 Φεβ 2021 8:41 pm

Να προσθέσω ότι όπως και ο συνάδελφος hulkmqn ανέφερε οι κακοί φοιτητές ( εμείς δηλαδή που ως προεπιλογή πάμε για να αντιγράψουμε σύμφωνα με τους εκάστοτε διδάσκοντες) περισσότερο σεβασμό δείξαμε στις απαιτήσεις του κυρίου Παντουβακη και αντιμετωπισαμε 1 κωμικοτραγική κατάσταση, όπως επίσης ότι μετανιώνω που αφιέρωσα χρόνο για το μάθημα και δεν ήταν επιφανειακό το διάβασμα μου.
I'm tired, boss. Tired of being on the road, lonely as a sparrow in the rain. I'm tired of never having me a buddy to be with to tell me where we's going to, coming from, or why. Mostly, I'm tired of people being ugly to each other. I'm tired of all the pain I feel and hear in the world..every day. There's too much of it. It's like pieces of glass in my head..all the time. Can you understand?
rossi46
 
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: Πέμ, 09 Σεπ 2010 11:06 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό karn » Σάβ, 13 Φεβ 2021 10:22 pm

Να συμπληρωσω επισης τα εξης.
Τα 4 mail που ειχαμε λαβει καθε φορα ειχαν περι τα 10 bullets καθε φορα που σε καποια το ενα mail αναιρουσε το αλλο.
Πριν την εξεταση ειχαμε κανει μια συναντηση (2 ωρων? αν θυμαμαι καλα. 2 ωρες σε μερες που την επομενη γραφαμε!!) με τον καθηγητη οπου και προτειναμε λυσεις (εχοντας εμπειρια απο αλλα μαθηματα) για ολα.
Γιατι το λεω αυτο..
Γιατι ειχε γινει συζητηση για το θεμα του εκτυπωτη. Μαλιστα ειχαμε προτεινει ή να μην ανεβουν διαγραμματα ετοιμα για να μην αδικηθουν εκεινοι που δεν εχουν εκτυπωτη ή να μας στειλει το διαγραμμα σκετο (χωρις πληροφοριες) 3-4 μερες πριν για να μεριμνησουμε να το εκτυπωσουμε (οπως ειχε πει ο Μαρινος οτι θα γινει στην ΤΓεωλογια). Τελικα συμφωνηθηκε να μην υπαρχει ετοιμο διαγραμμα και να το κανουν ολοι στο χερι. Αυτο αναιρεθηκε στην εξεταση. Επισης, ενω ειχε ειπωθει στη συναντηση οτι δεν θα γινει pass fail εξεταση, αυτο αναιρεθηκε επισης λιγες μερες πριν (οχι οτι δεν φταιμε εμεις σ αυτο. Αφου καποιος εξυπνος/η πεταξε την ιδεα λεγοντας οτι γινεται σε αλλα μαθηματα και επομενο ηταν να ανοιξει η πορτα για να χρησιμοποιηθει εναντιον μας.)
Ο,τι λεγοταν στο παραπεντε αναιρουταν στο ακριβως....

Εγω ειδα το μεγαλυτερο ποσοστο φοιτητων να ειναι απολυτα συνεργασιμοι και ακομα και στη συναντηση μεσα στις εξετασεις που ανεφερα παραπανω ειχαν μπει περιπου 120 ατομα. Δειγμα οτι ολοι θελαμε να παει σωστα και να κυλισει ομαλα η εξεταση.
Την ημερα της εξετασης στην αιθουσα που ημουν 7/10 ειχαν ανοιχτες καμερες οικειοθελως. Το ιδιο και εγω.
karn
 
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: Δευτ, 22 Ιαν 2018 2:05 am
Έτος εισαγωγής: 2016

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό Σμαράγδα15 » Κυρ, 14 Φεβ 2021 9:20 pm

Θα ήθελα να δηλώσω ότι είμαι πλήρως απογοητευμένη από τον τρόπο με τον οποίο διεξήχθη τόσο η εξέταση, όσο και η προπαρασκευαστική αυτής διαδικασία δήλωσης του μαθήματος διαχείρισης τεχνικών έργων. Προσωπικά θα καταγγείλω γεγονότα τα οποία έχουν υποπέσει στην αντίληψή μου και τα οποία με θίγουν. Δηλώνω, ότι δεν γνωρίζω τι ακριβώς έχει ειπωθεί ή συμβεί στις υπόλοιπες ομάδες, ούτε πρόκειται να σχολιάσω πράγματα για τα οποία δεν έχω άμεση γνώση και πως επίσης δεν ανήκω σε καμία παράταξη.

Κατ’ αρχάς θα ήθελα να εκφράσω τη λύπη μου για το γεμάτο ειρωνεία ύφος με το οποίο μας ανακοινώνονταν τα σχετικά με την εξέταση θέματα. Ενδεικτικά αναφέρω, πως στη «Δήλωση συμμετοχής στις εξετάσεις χειμερινού εξαμήνου 2020-2021 του εργαστηρίου δομικών μηχανών και διαχείρισης έργων» αναφέρεται το εξής: «Επώνυμο (με ΚΕΦΑΛΑΙΑ γράμματα) "αν δεν γνωρίζετε ποια είναι τα κεφαλαία γράμματα και ποια τα μικρά γράμματα, ρωτήστε κάποιον οικείο σας (όχι απαραίτητα διπλωματούχο ΕΜΠ)".

Ως προς το ζήτημα της επιτήρησης, στην παρ. 2 της υπ’ αρ. 6/29.5.2020 απόφασης της Συγκλήτου προβλέπεται ότι «Δεν επιτρέπεται η χρήση λογισμικού και καμερών επιτήρησης στις εξ αποστάσεως γραπτές εξετάσεις». Επίσης, στο από 27/1/2021 email αναγραφόταν ότι «Συνίσταται (προαιρετικά) να έχετε ανοικτή την κάμερά σας καθ όλη τη διάρκεια της εξέτασης». Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της εξέτασης ειπώθηκε με ειρωνικό τόνο πως «αν δεν έχετε κάτι να κρύψετε θα πρέπει να έχετε ανοιχτές τις κάμερες, αν έχετε κλειστές τις κάμερες, καταλάβαμε… το κάνατε για να αντιγράφετε … αυτό θα θεωρηθεί ύποπτο και το γραπτό θα αντιμετωπιστεί με μεγαλύτερη αυστηρότητα». Πως είναι δυνατόν, εφόσον υφίσταται η παραπάνω απόφαση της Συγκλήτου η οποία ορίζει ρητά ότι δεν επιτρέπεται η χρήση καμερών, να προτείνεται το προαιρετικό άνοιγμα αυτών και εν τέλει να συνάγεται αυθαίρετα για το σύνολο των εξεταζόμενων δίχως την ύπαρξη αποδείξεων, αλλά βάσει υποθέσεων και υποψιών ότι όσοι έχουν κλειστή την κάμερα τους αντιγράφουν;

Επίσης, στην υπ’ αρ. 6/29.5.2020 απόφαση της Συγκλήτου προβλέπεται στην περ. β΄ των “κατευθυντήριων γραμμών για τη Διεξαγωγή Εξετάσεων στο ΕΜΠ” «η διασφάλιση επαρκούς ευελιξίας, ώστε οι διδάσκοντες να προσαρμοστούν στις αναγκαίες αλλαγές, αποφεύγοντας τη δημιουργία υπερβολικού φόρτου και άγχους στους φοιτητές σε αυτή τη δύσκολη περίοδο». Παρά τις προβλέψεις της παραπάνω απόφασης, κατά τη σύνδεσή μας στο webex, εξαιτίας της παντελούς έλλειψης οργάνωσης βρισκόμασταν σε αναμονή δύο ωρών μέχρι την έναρξη της εξέτασης. Πως είναι δυνατόν καθηγητής ΕΜΠ που ασχολείται με την οργάνωση και τη διαχείριση τεχνικών έργων να μην μπορεί να οργανώσει και να συντονίσει μία εξέταση και να μας αφήνει να αναμένουμε για δύο ώρες από τη στιγμή της σύνδεσης για ταυτοποίηση στο webex μέχρι την έναρξη της εξέτασης;

Επίσης, στο από 27.1.2021 email αναφέρεται «Σε περίπτωση που γραφτείτε για εξέταση και δεν προσέλθετε, ή γραφτείτε περισσότερες από μία φορές στη φόρμα το γεγονός θα σημειωθεί. Θεωρώ ότι η διαδικασία αυτή δεν είναι απολύτως σωστή, αλλά από τη στιγμή που δεν παρέχονται άλλα εργαλεία από το Πολυτεχνείο ή τη Σχολή είναι ότι καλύτερο μπορώ να κάνω». Για ποιο λόγο η τυχόν αδυναμία συμμετοχής στην εξέταση να πρέπει να σημειωθεί; Γιατί πρέπει να θεωρηθεί ύποπτο και να υπάρξει η οποιαδήποτε συνέπεια, όταν η αδυναμία σύνδεσης μπορεί να οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας, σε κάτι έκτακτο ή απρόοπτο που μπορεί να συμβεί στον οποιοδήποτε φοιτητή;

Επίσης, δεδομένου του ανώτατου περιορισμού ως προς τον χρόνο εξέτασης, ο οποίος ορίζεται σε 1,5 ώρες βάσει της προαναφερόμενης απόφασης της Συγκλήτου (κεφάλαιο Β2 περ. γ΄), δεν θα όφειλε ο διδάσκων να φροντίσει ώστε ο όγκος των υπό εξέταση θεμάτων να είναι τέτοιος ώστε να μπορεί ο μέσος φοιτητής να απαντήσει εντός του ως άνω χρονικού διαστήματος; Δεν γνώριζε άραγε ότι τα θέματα ήταν πρακτικά αδύνατον να επιλυθούν εντός 1,5 ωρών; Ποιο ήταν το νόημα αυτής της εξέτασης εφόσον ήταν εκ των πραγμάτων αδύνατον να δοθεί απάντηση στα υπό εξέταση θέματα;

Για ποιο λόγο να ανεχόμαστε την υποτιμητική συμπεριφορά των υπεύθυνων παραγόντων κατά την εξέταση; Άραγε δεν αξίζουμε ανεξαρτήτως επιπέδου γνώσεων μία αξιοπρεπή αντιμετώπιση ως άνθρωποι; Κι αν ακόμη δεν αξίζουμε το σεβασμό και την εκτίμηση τους, γιατί διδάσκουν ή επιτηρούν φοιτητές «αυτού του επιπέδου»; Δεν υποτιμούν άραγε και τους εαυτούς τους επιδεικνύοντας αυτού του είδους τη συμπεριφορά;

Πέρα από τις παραφωνίες που παρατηρούνται και αποδίδονται στο διδάσκοντα και τους επιτηρητές, το πιο δυσάρεστο, ωστόσο, σε αυτήν την υπόθεση είναι κατ’ εμέ η σιωπή και ανοχή όλων μας. Αν υπήρχε μία δυναμική στο σώμα των φοιτητών θα αντιμετωπίζονταν περιστατικά αυθαιρεσίας και επίδειξης δύναμης και ανωτερότητας από την πλευρά των διδασκόντων και δεν θα ήμασταν έρμαια στη διάθεση τους, αλλά θα ακολουθούνταν πρωτόκολλα που θα διασφάλιζαν την αξιοπρεπή και δίκαιη αντιμετώπισή μας, σε κάθε στάδιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Πιστεύω, ότι οφείλουμε να κινητοποιηθούμε και να αναφέρουμε/καταγγείλουμε όσα συμβάντα υπονομεύουν τα συμφέροντα μας ως φοιτητές, ώστε όχι μόνο να εξαλειφθούν τέτοιου είδους περιστατικά, που ενδεχομένως με τη σιωπή μας να διαιωνίζονται, αλλά και να αναβαθμιστεί το επίπεδο σπουδών μας και κατά συνέπεια να υπάρξει μία εξέλιξη στην ακαδημαϊκή μας πορεία.
Σμαράγδα15
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ, 16 Νοέμ 2017 8:31 pm
Έτος εισαγωγής: 2018

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό Spyros23 » Κυρ, 14 Φεβ 2021 9:33 pm

Πραγματικά, ό,τι αναφέρεις Σμαράγδα15 είναι απαράδεκτο. Έχουν ξεφύγει οι καθηγητές. Αλλά, προσωπική μου γνώμη, μην τρελαίνεστε. Σιγα το μάθημα η Διαχείριση Τεχνικών Έργων. Είναι... μην το χαρακτηρίσω. Υ.Γ.: Συγγνώμη για το ύφος.
Spyros23
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Τρί, 18 Φεβ 2014 10:02 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό kdimaki » Κυρ, 14 Φεβ 2021 9:54 pm

karn έγραψε: Επισης, ενω ειχε ειπωθει στη συναντηση οτι δεν θα γινει pass fail εξεταση, αυτο αναιρεθηκε επισης λιγες μερες πριν (οχι οτι δεν φταιμε εμεις σ αυτο. Αφου καποιος εξυπνος/η πεταξε την ιδεα λεγοντας οτι γινεται σε αλλα μαθηματα και επομενο ηταν να ανοιξει η πορτα για να χρησιμοποιηθει εναντιον μας.)

Συνάδελφε, εγώ ρώτησα αν θα είναι pass/fail ακριβώς επειδή είχε εφαρμοστεί και σε άλλα μαθήματα και επειδή αν το είχε πει εξαρχής ο καθηγητής δεν θα συμμετείχα στην εξέταση. Δεν πρόκειται για ένδειξη εξυπνάδας, απλά ήθελα να προγραμματιστώ για την εξεταστική, μιας που την ίδια μέρα έδινα και άλλο μάθημα.
kdimaki
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Πέμ, 17 Ιαν 2019 2:33 am
Έτος εισαγωγής: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ειδήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης