Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό mkontos » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 11:56 pm

lydia έγραψε:...Η αληθεια ειναι πως αφου μπηκα στο πανεπιστημιο, αρχισε να μου λειπει το σχολειο, οσο αφελες κι αν ακουγεται...

ουφ..... αυτα ειχα να πω :P



Αχχ... Σάββατο βράδυ και θα το ερωτευτώ αυτό το κορίτσι (και τί όνομα!) αν συνεχίσει να γράφει! Να ήταν τα νιάτα 2 φορές... :(
mkontos
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ, 11 Ιουν 2009 10:24 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό cobra_7 » Κυρ, 12 Ιούλ 2009 12:02 am

HELL FUCKIN YEAHHHHHHHHHHHHH.....
cobra_7
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Πέμ, 29 Ιαν 2009 3:16 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό - » Κυρ, 12 Ιούλ 2009 12:46 am

Στο σχολειο που αναφερθηκε πριν (του γερμανικου προτυπου) μαλλον απλα θελαν τα λεφτα σου.Δε νομιζω να ηταν καλυτεροι ανθρωποι ωστε να σε αντιμετωπιζαν ω του θαυματος ολοι καλυτερα.Απλα εδω ειναι δημοσιο και το δημοσιο ειτε εισαι καθηγητης πολυτεχνειου ειτε υποδοχη στη γραματεια εχει την ιδια νοοτροπια.
-
 
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: Δευτ, 22 Δεκ 2008 1:15 am

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό lydia » Κυρ, 12 Ιούλ 2009 2:02 am

- έγραψε:Στο σχολειο που αναφερθηκε πριν (του γερμανικου προτυπου) μαλλον απλα θελαν τα λεφτα σου.Δε νομιζω να ηταν καλυτεροι ανθρωποι ωστε να σε αντιμετωπιζαν ω του θαυματος ολοι καλυτερα.Απλα εδω ειναι δημοσιο και το δημοσιο ειτε εισαι καθηγητης πολυτεχνειου ειτε υποδοχη στη γραματεια εχει την ιδια νοοτροπια.

θα σ' απογοητευσω πολυ αν σου πω πως ηταν ενα μη κερδοσκοπικο ιδρυμα? (και επειδη εχω ακουσει διαφορα κουλα για το τι σημαινει "μη κερδοσκοπικο" : δεν υπαρχει ιδιοκτητης, μονο διευθυντης. δεν ηταν business. τα διδακτρα πηγαιναν πισω στο σχολειο και το σπουδαιοτερο: το βλεπαμε). για τη σχεση με τους καθηγητες και το αν ηταν καλυτεροι ανθρωποι η οχι "ετσι ωστε να σε αντιμετωπιζαν ω του θαυματος ολοι καλυτερα" δε θα σχολιασω καν, αν και θα μπορουσα να σου φερω τοσα παραδειγματα που καταρριπτουν αυτο που λες. μου φαινεται πολυ ασχημο να κρινεις οταν δεν ξερεις...
...είναι ο τελευταίος σχεδόν που πλησιάζει τα σύνορα
ζητάει άσυλο γιατί κουράστηκε απ' το τίποτα...
lydia Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Κυρ, 12 Οκτ 2008 3:50 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Κυρ, 12 Ιούλ 2009 2:40 am

Εγώ βέβαια πήγα σε ένα σχολείο χωρίς υποδομές, με διδάσκοντες χωρίς έμπνευση και χωρίς όρεξη να διδάξουν, με κάτι πανάθλιες αίθουσες με μισοχαλασμένη θέρμανση, χωρίς αθλητικές εγκαταστάσεις πέραν μιας ασφαλτοστρωμένης αυλής με δύο δέντρα. Κάναμε ελάχιστα εργαστήρια, πήγαμε ελάχιστες ουσιώδεις εκδρομές, είχαμε )%@(% διευθυντές. Στον τοίχο είχαμε φυσικά την εικονίτσα του Χριστού, και είχαμε και για μάθημα τα Θρησκευτικά, για να μας θυμίζουν τι είμαστε ως έθνος. Το (δημόσιο φυσικά) σχολείο μου έμαθα να το μισώ, έμαθα να μην του δίνω σημασία και να το θεωρώ χάσιμο χρόνου, και επικεντρώθηκα μόνο στο σκοπό μου και στα φροντιστήριά μου.

Και ναι, ήταν δημόσιο σχολείο σε επαρχία. Ίσως το τυπικό δείγμα. Αλλά μην ακούσω ότι όλα είναι έτσι, όταν στο άλλο δημόσιο σχολείο της πόλης, τους αφήναν τοίχους να κάνουν graffiti, τους είχαν αίθουσα εκδηλώσεων-αμφιθέατρο η οποία ήταν ανοικτή όλη μερα για να προπονούνται μπάντες, και τους πήγαιναν με προγράμματα ανταλλαγής μαθητών στην Ιταλία. Όλα είναι θέμα όρεξης των καθηγητών και του διευθυντή. Όλα.

Για αυτό και περιμενα πολλά από το ΕΜΠ, για να πω επιτέλους ότι πέρασα σε ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα με @@. Βρήκα αρκετά λιγότερα, αλλά all in all, θεωρώ ότι είμαι σε μία από τις καλύτερες σχολές της Ελλάδας, το αντικείμενο μου αρέσει και με "πορώνει", και δεν έχω λόγο να γκρινιάζω. :mrgreen:
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό SoundOfSilence » Κυρ, 12 Ιούλ 2009 11:38 am

Χαχα merde τι μου θυμίζεις!! :lol: Πάντως στο ίδιο σχολείο έχω 3-4 καθηγητές να θυμάμαι με θαυμασμό για τον τροπο που αντιμετωπιζαν το μαθητη.
Όσο για την γκρίνια, αλίμονο, είναι ντροπή...δες πόσα γκρραφιτι έχουμε στο ΕΜΠ;)

Τι παρατηρούμε; Δεν έχει σημασία να κρίνουμε την πελατειακή ή όχι σχέση του σχολείου της Λυδίας, που με πείθει με αυτά που λέει. Σημασία έχει να δούμε ότι δεχόμαστε μία παιδεία δημόσια που πάσχει από παντού. Και λύση δεν είναι τα ιδιωτικά σχολεία για μένα. Δεν μπορεί ο κάθε γονέας να πληρώνει 12 χρονη υποχρεωτική εκπαιδευση στα παιδιά του και ας το κάνει εμμέσως στην πράξη. Ούτε λύση είναι οι φωτισμένοι καθηγητές του άλλου Λυκείου της δικής μας επαρχείας. Πρέπει και οφείλει το κράτος να δίνει σωστή εκπαίδευση, όπως αυτή που περιγραφει η Λυδία και κάποιοι ζηλέψαμε. Γιατί η επαρχεία να μείων επειδή δεν έχει ιδιωτικά πχ ή γιατί ένας ελληνας πολίτης να δέχεται κατώτερου επιπέδου εκπαίδευση επειδή η οικογένεια του δεν μπορεσε να τον στείλει εκεί; Το ιδιωτικό είναι για μένα ανακούφιση στο πρόβλημα τοπικά, δεν είναι λυση που βοηθά το κοινωνικό σύνολο. Δεν μορφώνεις όλο και περισσότερους αυριανούς πολίτες, απλά δίνεις περισσότερα εφόδια σε αυτους που μπορούν και αυτοι εφόσον μπορουν έχουν την επιλογή να κάνουν κάτι καλύτερο. Το θέμα είναι η υποχρεωτική εκπαίδευση να είναι ουσιώδης και για όλους. Σε μία κοινωνία που όλοι θα έπρεπε να είναι ίσοι και ελεύθεροι...χαχα (τι λέω;) :shock:
Όμοια τα ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν θα λύσουν τα προβλήματα που όλοι διαπιστώνουμε, θα κλείσουν ίσως στόματα παραπόνων από αυτους που ενοχλούν τα αυτιά των πολιτικών και μετά τι; Θα απαξιώσουν κιάλλο το δημόσιο πανεπιστήμιο με λιγότερη χρηματοδότηση και καήκαμε! Λύση είναι η βελτίωση όσων μας ενοχλούν και η απαίτηση για ακόμα περισσότερα από ένα φοιτητικό σύλλογο που ενδιαφέρεται για τα προβλήματα του και δεν ψάχνει γιατροσόφια στο εξωτερικό...γιατί έτσι ισως να σώζει το τομάρι του, αλλά δεν βοηθά το συνάφι στην Ελλάδα. Εκτος αν δεχτώ την άποψη μα εγω το τομάρι μου θα σώσω, αφού κανείς αλλός δεν με βοηθά...Ας μην τα βλέπουμε μόνο έτσι πάντα τα πράγματα! Και δυστυχώς, δεν είναι μόνο δική μας ευθύνη που σκεφτόμαστε έτσι και βλέπεις το επιστημονικό συναμικό της Ελλάδας να ψαχνει απελπισμένα να φύγει όσο πιο μακρυα μπορει...
Το κόβω εδώ γιατί μπορώ να χαρακτηριστώ off topic!
Ουφ...
when the violence causes silence, we must be mistaken
SoundOfSilence Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2004

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό PAINTER » Δευτ, 13 Ιούλ 2009 9:06 am

ρε σεις, τί imperial και παπαριές;Ρωτήστε όποιον πολυτεχνίτη ξέρετε που πήγε και έκανε μεταπτυχιακό εκεί, τα ίδια πράγματα κάνουν που κάνουμε και στο προπτυχιακό εδώ πέρα.Οι περισσότεροι δεν πάνε για νέες γνώσεις, αλλά για να ανέβουν στα μάτια του μάνατζερ και να αποκτήσουν υψηλότερο κοινωνικό στάτους (δεν πάει όποιος και όποιος να πληρώσει τα κέρατά του για να μείνει εξωτερικό...).

Δείτε εδώ και κάτι που θα ενδιαφέρει πολύ:
Ισοδυναμία τίτλων ΕΜΠ και ξένων Πανεπιστημίων

όλοι αυτοί που κάνουν ότι θέλουν (διδάσκοντες-γραμματεία-βοηθητικό προσωπικό) τα κάνουν γιατί δεν τους έχουμε πάρει στο φαλλάγγι.Γιατί πιο πολύ μας καίει τί καιρο κάνει στην Ουζουμπούε, και αν έχουν χαρτομάντηλα οι συναχωμένοι αβορηγιανοί, παρά αν καίγεται το σπίτι μας.Και επειδή όλοι αυτοί μας βλέπουν ως σίγουρη πελατεία, ακόμα και το τελευταίο αποκούμπι νομίζει ότι ασκεί εξουσία πάνω μας σαν να είμαστε σκουπίδια.Καλά να πάθουμε λοιπόν αφού δεν τους κόβουμε τον βήχα.
Τελευταία επεξεργασία από intelx86 και Δευτ, 13 Ιούλ 2009 11:16 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Αντικαταστάθηκε ο σύνδεσμος του ΤΕΕ με την αντίστοιχη είδηση του forum
αυτό το ίδρυμα,εσείς οι ίδιοι το απαξιώνετε κάθε μέρα...με τον να μπαίνετε το πρωί και το να βγαίνετε το βράδυ χωρίς να προσφέρετε τίποτα σ'αυτό,χωρίς να γυρνάτε κάτι σ'αυτό.Εάν κατανοήσετε τη σημασία του να είσαι μέλος του πολυτεχνείου ίσως ανακαλύψετε ότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνο έναν ρόλο.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΚΙΟΥΝΙΤΕΣ

http://www.youtube.com/watch?v=W3XZqb50SfI
Άβαταρ μέλους
PAINTER
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: Κυρ, 01 Ιουν 2008 3:40 pm
Τοποθεσία: 109.74.3.51
Έτος εισαγωγής: 2002

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό PAINTER » Δευτ, 13 Ιούλ 2009 9:59 am

όσο για τις κατατάξεις...διαβάστε το παρακάτω:
WorldRankings2007.pdf
(455.16 KiB) Έχει μεταφορτωθεί 197 φορές

είναι μία από τις κατατάξεις που είχα διαβάσει όταν έψαχνα το θέμα.Ένα χαρακτηριστικό είναι η κυριαρχία των αγγλόφωνων πανεπιστημίων.Γιατί;Γιατί έχει να κάνει με την επιλεκτική προβολή.Οι ρώσοι πως πήγαν στο φεγγάρι;Με καταπέλτη;Οι κινέζοι;
Αμα δείτε αντιστοιχες έρευνες κινέζικων συμφερόντων, τα περισσότερα είναι κινέζικα!Ο παπάς ευλογά τα γένεια του...

Και μην ξεχνάμε,αυτές τις έρευνες τις κάνουν κυρίως δημοσιογράφοι...οπότε πάει περίπατο η αντικειμενικότητα...

άσχετα με τα παραπανω πρέπει να παρατηρήσουμε και κατι το χαρακτηριστικό...κριτήριο είναι και η αναλογία φοιτητών καθηγητών.Και αυτό είναι ιδιαίτερο πρόβλημα του πολυτεχνείου.
αυτό το ίδρυμα,εσείς οι ίδιοι το απαξιώνετε κάθε μέρα...με τον να μπαίνετε το πρωί και το να βγαίνετε το βράδυ χωρίς να προσφέρετε τίποτα σ'αυτό,χωρίς να γυρνάτε κάτι σ'αυτό.Εάν κατανοήσετε τη σημασία του να είσαι μέλος του πολυτεχνείου ίσως ανακαλύψετε ότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνο έναν ρόλο.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΚΙΟΥΝΙΤΕΣ

http://www.youtube.com/watch?v=W3XZqb50SfI
Άβαταρ μέλους
PAINTER
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: Κυρ, 01 Ιουν 2008 3:40 pm
Τοποθεσία: 109.74.3.51
Έτος εισαγωγής: 2002

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό blink » Δευτ, 13 Ιούλ 2009 11:00 am

καλα αυτη η καταταξη ειναι ο,τι να'ναι μιλαμε...
blink
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: Σάβ, 24 Ιαν 2009 3:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Δευτ, 13 Ιούλ 2009 11:08 am

Η αναλογία φοιτητών/διδασκόντων είναι κρίσιμη παράμετρος ποιότητας.
Στα χρόνια μου στα περισσότερα μαθήματα (εκτός από όσα τότε "ξεκινούσαν" πχ "νερά") χωριζόμασταν σε 3~4 τμήματα. Σε κάθε σχεδιαστήριο Γκίνη είχαμε δύο (2) Βοηθούς και λύναμε τις Ασκήσεις επιτόπου - κάτι σαν τα τεστ της μ.τ.Ρ. και της Εφ. Υδρ. - (μόνο όταν δεν έφθανε ο χρόνος συνεχίζαμε στο σπίτι -παράδοση δύο ημέρες μετά !..)
Αυτά βεβαίως μέχρι τις 20:00... κάθε ημέρα...

Προσθήκη : Αυτό εννοούσα όταν έγραφα "ψάξτε να βρείτε τα Γαλλικά και άλλα Πολυτεχνεία"... είχα ξεχάσει να αναφέρω και το Πολυτεχνείο του Ελσίνκι (ξέρετε ΝΟΚΙΑ κλπ.) άπατο και αυτό...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες