Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό stalin » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 3:35 pm

Πώς θα γίνεις ένα καλό πανεπιστήμιο αν δεν παρακινήσεις τον φοιτητή να ασχοληθεί με τα μαθήματα με συνεχείς εργασίες, δραστηριότητες, εκδρομές και ασκήσεις κατα τη διάρκεια του εξαμήνου???
Και φυσικά να τον επιβραβεύεις στο τέλος με τον μισό βαθμό από εργασίες και τον μισό από την εξέταση...
Και μην μου φέρεται ως παράδειγμα τα μαθήματα μας που τις περισσότερες φορές δεν μετράν καθόλου (γεωδαισία...) αλλά μόνο αρνητικά. Τί imperial και μ.... not even close....
Σημασία δεν έχει το πολ να είναι δύσκολο, σημασία έχει να είναι αποτελεσματικό να σε κρατά σε εγρήγορση όλο το εξάμηνο να ασχολήσε με τα μαθήματα και μετά να σε εξετάζει πάνω σε όσα σου δίδαξε και όχι όπου του καπνίσει και επιτέλους νακαταλάβουν κάποιοι κομπλεξικοί καθηγητές πως τα μεγάλα ποσοστά αποτυχίας στο μαθημά τους είναι προσωπική ήττα και σημαίνει πως η διδασκαλία τους έχει πρόβλημα...............................................................................................................................
Είμαστε έτοιμοι να πεθάνουμε για τα ιδανικά μας, αλλά, δόξα τω Θεό, δεν πιστεύουμε πια σε τίποτα.
stalin
 
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ, 28 Φεβ 2009 5:15 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό efp@linos » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 3:56 pm

stalin έγραψε:Πώς θα γίνεις ένα καλό πανεπιστήμιο αν δεν παρακινήσεις τον φοιτητή να ασχοληθεί με τα μαθήματα με συνεχείς εργασίες, δραστηριότητες, εκδρομές και ασκήσεις κατα τη διάρκεια του εξαμήνου???

:shock: :shock: :shock: :shock:
Πλάκα μου κάνεις ..... Ενδεικτικά αναφέρω ... Τεχνική Υδρολογία , Οδοποιίες 1 και 2 , Τεχνική Γεωλογία , Αστικά Υδραυλικά , Στατικές και άλλα πολλά ..... Μας πάτωσαν στις εργασίες ....... Και από εκδρομές στο 3ο έτος άλλο τίποτα :mrgreen: .

Μην κρίνεται παίδες με βάση τα δύο πρώτα χρόνια .... ο gandalf έχει δίκιο τα πράγματα αλλάζουν πολύ από το 3 έτος ....
efp@linos
 
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 4:48 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό stalin » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 4:02 pm

πήρες ποτέ 50% του βαθμού ?
στατικές καλό το αστείο....
Είμαστε έτοιμοι να πεθάνουμε για τα ιδανικά μας, αλλά, δόξα τω Θεό, δεν πιστεύουμε πια σε τίποτα.
stalin
 
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ, 28 Φεβ 2009 5:15 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό ingenieurin26 » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 4:06 pm

Προσωπικά δεν θα κάτσω να κρίνω το σύνολο του κύκλου σπουδών εφόσον είμαι ακόμα στο 2ο έτος και δεν μου φαίνεται τίποτα άχρηστο, για το διαγώνισμα των δομικών θα ήθελα να πω μόνο ότι πέρα από την άσκηση με το εκχιονιστικό (4 μονάδες) , η άλλη άσκηση της λειτουργικής ανάλυσης ήθελε να έχεις κατανοήσει πολύ καλά τις έννοιες του κρίσιμου και μη κρίσιμου μηχανήματος, ώστε να μην πάρεις 8 συνδυασμούς, εγώ λοιπόν που παρακολούθησα όλες τις παραδώσεις λειτουργικής ανάλυσης παρατήρησα ότι το ανέφερε μεν ο καθηγητής, αλλά η κύρια ασχολία του ήταν να δείξει τις διαφάνειες με τις ασκησούλες του βιβλίου οι οποίες τελικά δεν βοήθησαν καθόλου στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης.

Θεωρώ απαράδεκτο ότι το βιβλίο δεν εξηγεί αυτά τα στοιχειώδη πράγματα και επιπλέον δεν μου αρέσει καθόλου η διδασκαλία με power point και αυτό που λέω είναι πολύ συγκεκρίμενο, σε αντίθεση με γενικολογίες για άχρηστα μαθήματα.
ingenieurin26
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6363
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό akis » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 4:19 pm

Παντως κι εγω πιστευω οτι το ΕΜΠ δεν πασχει απο την ποιοτητα και την ποσοτητα της γνωσης που μπορει να προσφερει... Πασχει απο καθαρα θεμα οργανωσης των μαθηματων και συνδεσης του με πρακτικες εφαρμογες... Γι αυτο η γνωση αυτη αυτη που εστω δυνητικα μπορει να κατακτησει ο φοιτητης πολλες φορες υποβαθμιζεται. Επισης θα συμφωνησω με την αποψη οτι οποιος θελει να μαθει στο ΕΜΠ μαθαινει... Βεβαια αυτα που λεω πανε για τα πρωτα ετη σπουδων γιατι κι εγω πρωτοετης ειμαι αλλα και επειδη εχω πειστει με βαση αυτα που εχω ακουσει οτι τα πραγματα βελτιωνονται απο το 3ο ετος και μετα τουλαχιστον σε επιπεδο πρακτικων εφαρμογων... Ετσι θεωρω οτι το θεμα του τοπικ τουλαχιστον δλδ το "προβληματα στη διδασκαλια των μαθηματων" ειναι τελικα το μεγαλυτερο προβλημα της δικης μας σχολης και αυτο θα πρεπει εμεις ως φοιτητες ειτε οργανωμενα σε παραταξεις ειτε οργανωμενα εξω απο παραταξεις να απαιτουμε να επιλυθει καθημερινα μεσα στις αιθουσες διδασκαλιας στα γραφεια των καθηγητων και βεβαιως στις πολυπαθεις γενικες συνελευσεις μας και στις συνελευσεις τμηματος...
akis:-Πάμε για καφέ;
lybe:-Περιμένεις λίγο να πάω τα δίδακτρα στη Γραμματεία;
akis:-ΟΚ. Εγώ τα πλήρωσα χτες. Έμαθα θα σε πάρουν στο πρόγραμμα του ΑΚΤΩΡΑ.
lybe:-Ναι ισχύει. Καλός ο Μπόμπολας. Δίνει πολλά λεφτά στο ΕΜΠ. Δουλεύει κι η αδερφή μου εκεί. Πληρώνεται 500ευρώ το μήνα. Καλά είναι κι αν είναι καλή δεν θα την απολύσουν του χρόνου όπως μπορούν να κάνουν αλλά θα την κρατήσουν με 700ευρώ.
akis
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: Κυρ, 01 Φεβ 2009 10:35 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό Elendil » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 4:21 pm

Επειδή αυτό το 50% του βαθμού είναι κάτι που εφαρμόζεται συχνά στην Πάτρα (αλλά και στους υδραυλικούς μας, νομίζω) όπως καταλαβαίνεις θα πρέπει να προηγηθεί συνεννόηση με τους φοιτητές - και φαντάζεσαι πόσο δύσκολο είναι να καταλήξεις σε ομόφωνη απόφαση για το αν η πρόοδος θα μετράει 50%. Προφανώς αντιλαμβάνεσαι ότι δε γίνεται να μετράει προαιρετικά 50%, γιατί τότε δεν μπορούν μπουν αντιπροσωπευτικά θέματα στο τέλος, όπως και το ότι δε γίνεται να έχεις 2 διαφορετικά θέματα γιατί τότε πάει περίπατο το επί ίσοις όροις. Και προφανέστατα δεν υποχρεώνεις κάποιον να συμμετάσχει σε πρόοδο....

Στατικές....χμ.... φροντιστηριακά μαθήματα έγιναν (χρήσιμα κατά τη γνώμη μου), στην Ι δόθηκαν 20 ασκήσεις. Επειδή δεν είχαν υποχρεωτική ημερομηνία παράδοσης δε σημαίνει ότι οι καθηγητές δεν ενδιαφέρονται κλπ... Εκτός αν εσύ θέλεις κάποιον με ένα βούρδουλα από πάνω σου να σου λέει ''διάβασε, λύσε, παράδωσε'' :mrgreen:
και δε δακρύζεις ποτέ σου μάνα μου Ελλάς
που τα παιδιά σου σκλάβους ξεπουλάς
Νίκος Γκάτσος

If you end up with a boring miserable life because you listened to your mom, your dad, your teacher, your priest, or some guy on television telling you how to do your shit, then you deserve it.
Frank Zappa
Άβαταρ μέλους
Elendil
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1777
Εγγραφή: Τρί, 16 Σεπ 2008 10:22 pm
Τοποθεσία: Ζωγράφου
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό stalin » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 4:33 pm

Elendil έγραψε: στην Ι δόθηκαν 20 ασκήσεις. Επειδή δεν είχαν υποχρεωτική ημερομηνία παράδοσης δε σημαίνει ότι οι καθηγητές δεν ενδιαφέρονται κλπ... Εκτός αν εσύ θέλεις κάποιον με ένα βούρδουλα από πάνω σου να σου λέει ''διάβασε, λύσε, παράδωσε'' :mrgreen:

Να σου θυμήσω πόσο μετράνε αυτές οι 20 ασκήσεις, ΚΑΘΟΛΟΥ
Είμαστε έτοιμοι να πεθάνουμε για τα ιδανικά μας, αλλά, δόξα τω Θεό, δεν πιστεύουμε πια σε τίποτα.
stalin
 
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ, 28 Φεβ 2009 5:15 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 4:38 pm

havale_tsoglan έγραψε:
neaoktana έγραψε:Το ΕΜΠ - όπως (τουλάχιστον) και τα γαλλικά πολυτεχνεία - ουσιαστικώς αρνούνται (κακώς) να δώσουν στοιχεία, αμφισβητώντας (καλώς) τα κριτήρια "αξιολόγησης".

Προφανής ο λόγος,γιατί τότε θα ξεμπροστιαστεί ολόκληρο το πανεπιστήμιο :mrgreen:


Και καλά το ΕΜΠ δεν θέλει να ξεμπροστιαστεί...
Η Ecole Polytecnique όπου όλοι/ες προσλαμβάνονται από εταιρίες μόλις μπουν στο 3ο έτος ντρέπεται ?
Το "δίκτυο" των 5 Ecole Centrale (όπου έκανε Μεταπτυχιακό η κόρη μου και της ζητήσανε να στέλνει το ΕΜΠ μεταπτυχιακούς) επίσης ?
Η Ecole des Ponts et Chaussees με το διπλό Δίπλωμα με το ΕΜΠ) επίσης ?
Το Delft (Ολλανδία), το δεύτερο... (άντε ίσο με τη Grenoble) Πολυτεχνείο για Υδραυλικούς επίσης ?
Η Ζυρίχη και η Λωζάννη ? Η Βαρκελώνη, το Μιλάνο και το Τορίνο ? Για τη Γερμανία δεν γνωρίζω ...
Ψάξτε βρείτε τους στην "αξιολόγηση" όλους αυτούς...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό Elendil » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 4:43 pm

Δε μετράνε καθόλου, αλλά νομίζω είναι απαράιτητες για να μάθεις και να περάσεις κατά περίπτωση και το μάθημα ;) Εξάλλου, απ' οτι θα θυμάσαι, η λογική των στατικάριων δεν είναι να πάρεις το 5 με μισούς βαθμούς από εδώ και από εκεί, αλλά να δούνε κάτι ολοκληρωμένο, να δούνε ότι ξέρεις... και σ'αυτή τη λογική δεν συνάδει το σου δώσουν μπόνους από τις ασκήσεις... Και δε μπορείς να πεις ότι η λογική τους δεν έχει κάποια βάση... 8-)
και δε δακρύζεις ποτέ σου μάνα μου Ελλάς
που τα παιδιά σου σκλάβους ξεπουλάς
Νίκος Γκάτσος

If you end up with a boring miserable life because you listened to your mom, your dad, your teacher, your priest, or some guy on television telling you how to do your shit, then you deserve it.
Frank Zappa
Άβαταρ μέλους
Elendil
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1777
Εγγραφή: Τρί, 16 Σεπ 2008 10:22 pm
Τοποθεσία: Ζωγράφου
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό lenore » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 4:47 pm

ενταξει , απ οτι λενε και οι μεγαλυτεροι, στη στατικη δνε μετρανε οι ασκησεις που παραδιδεις, οποτε δεν σε βοηθανε αμεσα στην διαμορφωση του βαθμου. Σε βοηθανε ομως εμμεσα- απ'τη στιγμη που ασχολεισαι με το αντικειμενο κατανοεις καλυτερα τα πραγματα.

και γω συμφωνω οτι το πολυτεχνειο δεν ειναι του κωλου.οποιος θελει οντως μαθαινει.ας μην τα ριχνουμε ολα στους καθηγητες.αρκετες φορες εχουν μεριδιο ευθυνης κ κεινοι,αυτο ομως δνε σημαινει οτι κ μεις δεν εχουμε.

οσον αφορα τα θεματα δομικες,εμενα προσωπικα μου φανηκαν δυσκολα,ισως γιατι ολο το εξαμηνο δεν παρακολουθουσα (ειχα μπει 5-6 φορες) κ καθισα να διαβασω τις τελευταιες μερες .παρ' ολα αυτα ,κ παλι δνε μου φανηκαν θεματα που ανταποκρινονταν στο μαθημα που γινοταν,αφου κ απο παιδια που παρακολουθουσαν συστηματικα ακουσα οτι δνε εγραψαν καλα.Μαλιστα καποιοι ειπαν οτι οι καθηγητες ηταν σαν να μην "σεβαστηκαν" οσους παρακολουθουσαν ολο το εξαμηνο (δεν το παν ακριβως ετσι ,αλλα δεν μου ρχεται η σωστη λεξη :roll: ) αφου τετοια θεματα δνε ειχαν γινει μεσα στην αιθουσα
lenore
 
Δημοσιεύσεις: 211
Εγγραφή: Σάβ, 09 Μάιος 2009 10:44 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες