
Πώς θα γίνεις ένα καλό πανεπιστήμιο αν δεν παρακινήσεις τον φοιτητή να ασχοληθεί με τα μαθήματα με συνεχείς εργασίες, δραστηριότητες, εκδρομές και ασκήσεις κατα τη διάρκεια του εξαμήνου???
Και φυσικά να τον επιβραβεύεις στο τέλος με τον μισό βαθμό από εργασίες και τον μισό από την εξέταση...
Και μην μου φέρεται ως παράδειγμα τα μαθήματα μας που τις περισσότερες φορές δεν μετράν καθόλου (γεωδαισία...) αλλά μόνο αρνητικά. Τί imperial και μ.... not even close....
Σημασία δεν έχει το πολ να είναι δύσκολο, σημασία έχει να είναι αποτελεσματικό να σε κρατά σε εγρήγορση όλο το εξάμηνο να ασχολήσε με τα μαθήματα και μετά να σε εξετάζει πάνω σε όσα σου δίδαξε και όχι όπου του καπνίσει και επιτέλους νακαταλάβουν κάποιοι κομπλεξικοί καθηγητές πως τα μεγάλα ποσοστά αποτυχίας στο μαθημά τους είναι προσωπική ήττα και σημαίνει πως η διδασκαλία τους έχει πρόβλημα...............................................................................................................................