από neaoktana » Παρ, 28 Ιουν 2013 7:36 pm
Σκόρπιες επισημάνσεις - κανονικοί 1ης εγγραφής (Μέρος Ι)
Εισαγωγική παρατήρηση: Στη διάρκεια της ανασκοπούμενης 8ετίας, το πρόγραμμα του 4ου εξαμήνου ελάχιστα μετεβλήθη.
Άρα, επιρροές "εντατικοποίησης", Θεμάτων σε άλλα μαθήματα κ.λπ. δεν υπάρχουν.
Α. Επί του "εάν η καλή οργάνωση, υλικό κ.λπ." δίνουν λανθασμένο μήνυμα: "Η ΜτΡ διαβάζεται".
1. Κεφαλή - "ασχολήθηκαν": Τελικώς το ορθό ποσοστό για φέτος είναι 22,5%, σε αμελητέα απόκλιση (1~2) άτομα από το 25%.
Παρατήρηση: Το ποσοστό προτού αρχίσουν οι δράσεις αναβάθμισης ήταν λίγο κάτω από το 20%. Έφτασε στο 25% και διατηρείται εκεί, χωρίς αύξηση.
Συμπέρασμα: Μάλλον βοήθησαν (οι δράσεις), αλλά κάτι νέο χρειάζεται.
2. Ουρά - "άγνωστοι ή με ελάχιστη παρουσία": Φετινά στοιχεία:
- 18% δεν είχαν ούτε ένα (1) από τα έντεκα (11) στοιχεία (μετράω κάθε ζεύγος Πειραμάτων ώς ένα).
- 18% είχαν ένα έως τρία (1~3) από τα έντεκα (11) στοιχεία.
- 62% συνολικώς ανήκουν σε αυτή την κατηγορία είχαν ελάχιστα από τα έντεκα (11) στοιχεία.
Παρατήρηση: Το ποσοστό προτού αρχίσουν οι δράσεις αναβάθμισης ήταν περίπου στο 35%. Έφτασε στο 25% και κατέρρευσε πέρυσι και φέτος. Δεν πείθομαι, ότι εξαφανίζονται επειδή θεωρούν ότι "το μάθημα διαβάζεται". Αντιθέτως θεωρούν (και πάλι) ότι, το μάθημα "ΔΕΝ διαβάζεται"!
Συμπέρασμα α: Γυρίσαμε επτά χρόνια πίσω, όπου 1/3 την "έκανε" πριν αρχίσει το μάθημα ή το πολύ σε 3~4/13 εβδομάδες.
Συμπέρασμα β: Αυτό έγινε κυρίως σε βάρος της συνομωταξίας "Βολτάρισαν" (όπως θα δούμε παρακάτω). Από μια άποψη είναι θετικό, θυμίζω ότι οι πιθανότητες επιτυχίας σε αυτή είναι είναι σχεδόν 0%, άρα είναι ορθολογικό από την πλευρά "κόστους"/"προσδοκίας". Από την άλλη καταδεικνύει μια σαφή τάση μη-προσπάθειας και εγκατάλειψης στην πρώτη δυσκολία.
Συμπέρασμα γ: Δεν έχω απλή και φιλολαϊκή πρόταση βελτίωσης - προσέλκυσης, είμαι σε αδιέξοδο...
3. Μέση και κάτω - "Βολτάρισαν".
Παρατήρηση: Το ποσοστό προτού αρχίσουν οι δράσεις αναβάθμισης ήταν περίπου στο 25%. Διατηρήθηκε στο 25% και κατέρρευσε πέρυσι και φέτος = 4,5%. Δεν πείθομαι, ότι εξαφανίζονται επειδή θεωρούν ότι "το μάθημα διαβάζεται". Αντιθέτως θεωρούν (και πάλι) ότι, το μάθημα "ΔΕΝ διαβάζεται"!
Συμπέρασμα α: Αυτό έγινε κυρίως υπέρ της συνομωταξίας "εξαφανίστηκαν" (όπως θα δούμε παρακάτω). Από μια άποψη είναι θετικό, θυμίζω ότι οι πιθανότητες επιτυχίας σε αυτή είναι είναι μόνο 10%, άρα είναι ορθολογικό από την πλευρά "κόστους"/"προσδοκίας". Από την άλλη καταδεικνύει επίσης μια σαφή τάση μη-προσπάθειας και εγκατάλειψης - άντε - στη δεύτερη ~ τρίτη δυσκολία.
Συμπέρασμα β: Ανεξαρτήτως της παραπάνω ψυχολογικής ερμηνείας, εδώ όντως είναι δυνατό να υπάρξουν επί πλέον δράσεις βελτίωσης, κάποιες επισημάνσεις σας είναι ενδιαφέρουσες και θα επανέλθω.
4. Μέση και πάνω - "Πασάλειψαν".
Παρατήρηση: Το ποσοστό προτού αρχίσουν οι δράσεις αναβάθμισης ήταν περίπου στο 20%. Έφτασε στο 25% και κατέρρευσε πέρυσι και φέτος = 11%.
Συμπέρασμα α:Ίσως, μόνον εδώ/u], ισχύει η θέση: θεωρούν ότι "το μάθημα διαβάζεται"!
Συμπέρασμα β:[u]Η συνωμοταξία αυτή είναι πάρα πολύ κρίσιμη! Ανεξαρτήτως της πιθανότητας επιτυχίας (50%), ακόμη και εάν δεν "περάσουν" , έχουν αποκτήσει τις προαπαιτούμενες γνώσεις για τον επόμενο κρίκο της αλυσίδας - ΕφΥδρ.
- Εάν ολίγον περισσότερο αναβαθμίσουν την προσπάθεία τους (στην ΕφΥδρ), αναβαθμίζονται σε πιθανότητα επιτυχίας >85% (στην ΕφΥδρ) και βεβαίως και στα ΑΣΥΕ!
- Επίσης κατά τη διάρκεια του 6ου εξάμηνο με αναπλήρωση των κενών κατανόησης (μέσω ΕφΥδρ) και λελογισμένη προσπάθεια ενασχόλησης με τη ΜτΡ (όσοι/ες είναι στο 50% που "κόπηκαν") αναβαθμίζονται σε πιθανότητα επιτυχίας >85% (στη ΜτΡ).
- Ακόμη και εάν συνεχίσουν "πασαλείβοντας" (και στην ΕφΥδρ) η πιθανότητα <εκεί> είναι 60%.
-Συμπέρασμα γ: Περάστε το μήνυμα! Στηρίξτε την πρόταση - προσπάθειά (μου και άλλων Διδασκόντων) για μεταβολή του Προγράμματος στο 6ο, ώστε να διευκολύνεται η παρακολούθηση της ΜτΡ. Στα επόμενα εξάμηνα είναι αργά, χάθηκε το τραίνο!
(Σημ. Έχω πλήρη επίγνωση, ότι οι πιθανότητες να τη στηρίξετε είναι κάτω από 5%. Ουδέποτε το "κίνημα" ασχολήθηκε με τέτοια ταπεινά θέματα, όπως "να μπορούμε να παρακολουθούμε και να μαθαίνουμε"... Οι "αγώνες - παρεμβάσεις" γίνονται μόνο για το πρόγραμμα των εξεταστικών...)