παιδιά στην γεωλογία την τρίτη 18/9/2012 ζητήθηκαν τα εξής.
α. θεωρία
1.να συμπληρωθούν προτάσεις που είχαν κενά με λέξεις.
2.να χαρακτηριστεί ένα ρήγμα αν είναι κανονικό ή ανάστροφο.
3. θέλουμε να κατασκευαστεί ένα φράγμα σε μια περιοχή θεμελίωσης όπου υπάρχει ασβεστόλιθος και σε μια άλλη περιοχή όπου υπάρχει κροκαλοπαγές με σώματα γύψου..να αναφερθούν ποιοι θα είναι οι κίνδυνοι σε κάθε περίπτωση ξεχωριστά.
4.ποια η σύσταση του φλύσχη και ποια προβλήματα εμφανίζονται κατά τι θεμελίωση ενός φράγματος σε περιοχή που υπάρχει φλύσχης
5.τι είναι μέγεθος και τι ένταση σεισμού και πως μετρούνται..τι είναι επίκεντρο και τι εστιακό βάθος..
β. άσκηση(μέθοδος τριών σημείων με ρήγμα)
1.να σχεδιασθεί το ρήγμα
2.να σχεδιασθούν οι γεωλογικές επαφές
3.που μπορεί να εμφανιστεί πηγή στα όρια του χάρτη και τι είδους πηγή μπορεί να είναι αυτή..
4. κάνουμε γεώτρηση σε ένα σημείο,να βρεθεί σε ποιο βάθος βρίσκουμε την επαφή των στρωμάτων
παιδιά εγώ αυτά θυμάμαι(δεν νομίζω να συμπεριέλαβα τα πάντα).. σίγουρα αν κάποιος έχει τα θέματα θα βοηθήσουν καλύτερα..
Τα θέματα ανέβηκαν και στο πάνελ. Ευχαριστούμε 
Ο καλύτερος τρόπος για να αξιολογείς μια ηγεσία είναι να διερωτάσαι τι σφάλματα είναι ικανοί να κάνουν.