
Συντονιστής: University Editors
KyriakosThe έγραψε:Όταν τα βλέπεις λυμένα πάντα είναι εύκολα. Μην επηρεάζετε τον δάσκαλο στην βαθμολόγηση. Δάσκαλε να περιμένουμε τις λύσεις και των υπόλοιπων ασκήσεων? ( Θεωρία + Ασκήσεις )
civil_emp έγραψε:Νομίζω χρειαζόταν και μια κάτοψη εκτος από τομή στο σχήμα της άσκησης.
neaoktana έγραψε:civil_emp έγραψε:Νομίζω χρειαζόταν και μια κάτοψη εκτος από τομή στο σχήμα της άσκησης.
Πολύ ενδιαφέρουσα άποψη. Αναμένω να πληροφορηθώ κατά τι θα διέφερε η κάτοψη, από την οριζόντια τομή του σχήματος.
Κοκός έγραψε:blindone1712 έγραψε:τελικα ηταν ξεκαθαρο αυτο π ειπε ο δασκαλος την ωρα την εξετασης: ''για τους παλιους,ειναι η ευκαιρια της ζωης σας να περασετε σημερα''
αντε και του χρονου με υγεια
Νομίζω ότι θα συμφωνήσω κι εγώ...
Και μόνο το γεγονός ότι δεν υπήρχε άσκηση με εκροές(1),αλλά μια απλή εφαρμογή στη στρωτή ροή μόνο(2),έδινε το περιθώριο για κάποιες επιπλέον μονάδες..
Και το Θέμα 1 ήταν ό,τι πιο απλό έχει πέσει από Υδροστατική τα τελευταία χρόνια(3) νομίζω...
kliu έγραψε:γιατι τοσο ευκολα θεματα στην επαναληπτικη?!
kliu έγραψε:KyriakosThe έγραψε:Όταν τα βλέπεις λυμένα πάντα είναι εύκολα. Μην επηρεάζετε τον δάσκαλο στην βαθμολόγηση. Δάσκαλε να περιμένουμε τις λύσεις και των υπόλοιπων ασκήσεων? ( Θεωρία + Ασκήσεις )
μα δεν εχει να λεει αν τα βλεπεις λυμενα η οχι..λεω τα πραγματα με το ονομα τους..το θεμα αυτο ειναι απλη κλασικη εφαρμογη μονοδιαστατης αναλυσης..για θυμησου λιγο τα εαρινα αντιστοιχα.. προφανως δεν αποσκοπω στο να επηρεασω κανεναν απλα μου δημιουργηθηκε η απορια
I_love_peace_206 έγραψε:Να επισημάνω 2 ζητήματα έκφρασης που θα προτιμούσα να μη δίνονταν έτσι, δεν είναι κάτι φοβερό αλλά δεν ήταν και οι βέλτιστες επιλογές διατύπωσης...
* Στην άσκηση της υδροστατικής αν έχω καταλάβει καλά -ζήτησα άλλωστε και διευκρίνηση- ζητούνταν να εκφραστεί το h, κοινό βάθος ροής των δύο υγρών ως προς τις γνωστές παραμέτρους. Αν η πρόταση αυτή δεν είναι ορθή πηγαινετε κατ' ευθειαν στο 2ο αστεράκι. Το κείμενο όμως έλεγε κάτι ασαφές που τώρα δεν το θυμάμαι με ακρίβεια 100% αλλά σίγουρα έλεγε να "συσχετίσουμε το βάθος h του νερού και του λαδιού συναρτήσει των γνωστών..." που θα μπορούσε να εκληφθεί και ως "είναι δύο βάθη, ένα του νερού κι ένα του λαδιού, συσχετίστε τα μεταξύ τους ..."
* Υπήρχε όμως μεγαλύτερο πρόβλημα στη ασκησούλα με την τρίγωνης όψης κατασκευή που στηριζόταν από την άρθρωση. Στην "εκφώνηση" έλεγε πως η πλευρά ΑΒ είναι παράλληλη με την ελεύθερη επιφάνεια του νερού. Οι 2 όμως από τις επιλογές της απάντησης προυπέθεταν να μην είναι! (Δηλ: Να είναι το χ μικρότερο από το μισό της (ΒΓ), να είναι η (ΑΒ) κατακόρυφη). Νομίζω πως είναι αναντίρρητο πως θα ήταν καλύτερο να τυπώναμε 2 γραμμές ακόμη για να διατυπώσουμε με φυσική ακρίβεια το "αφήνεται ένα σώμα ΑΒΓ με άρθρωση στο Α ελεύθερο από τη θέση που εικονίζεται, όπου η ΑΒ είναι παράλληλη στην ελεύθερη επιφάνεια του νερού. Στη θέση όπου τελικά θα ισορροπήσει ποιο από τα παρακάτω θα ισχύει;".
Ελπίζω να μην εκνευρίσω κανέναν.
Συμφωνώ μαζί σου
Κι εγώ ζήτησα διευκρίνηση στο 1ο...
Στο 2ο δεν το έκανα γιατί δεν προλάβαινα![]()
Καλή διόρθωση στους καθηγητές & καλή αναμονή σε εμάς...
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης