
amazing_happens έγραψε:προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ενας φοιτητης 3ου ετους πολυ δυσκολα εγραφε 5. Καταρχας ο χρονος ηταν πολυ λιγος!( 2:15 ) Αστειος χρονος για τον ογκο των θεματων! Για να εγραφε καλα καποιος σημερα, επρεπε να ειχε εμπειρια απο "στατικες επιλυσεις" + γραμμες επιρροης και μια γενικοτερη εμπειρια σε εξετασεις "beton"!!
highlight της ημερας η τριγωνικη κατανομη απο εδαφικες πιεσεις κ το φορτηγο που δεν χωρουσε στην πλακα!
καθε χρονο το μαθημα το δυσκολευουν περισσοτερο κ το κανουν να μοιαζει πιο πολυ με το μπετο 1,2 & 3! το μοναδικο θετικο της ημερας ηταν οτι ολοι οι καθηγητες ειχαν προθεση να βοηθησουν και απαντουσαν σε ολες τις αποριες, γνωριζοντας ισως οτι ειχαν βαλει δυσκολα θεματα!
Οπως ειπε και ενα παιδι στην αιθουσα, σε 2 ωρες κ 15 λεπτα δεν προλαβαινε ουτε ο Τσακ Νορρις!
για μενα τα θεματα ηταν πραγματικα πολυ ωραια αλλα οχι για τωρα για εξετασεις...αλλα αληθεια μου αρεσαν αλλα οντως ηθελαν πολυ καλη κατανοηση... βεβαια την αποψη για το δυσκολο 5αρι.. δεν συμφωνω ιδιαιτερα.. λιγο αντιληψη του χωρου ηθελε και η στατικη λειτουργια ηταν πανω κατω κατανοητη νομιζω.. βεβαια συμφωνω στο θεμα του χρονου.. πανω κατω ηθελε 2,30 ωρες και λιγο παραπανω...
.. οσο για το φορτηγο... γιατι γραμμη επιρροης ? .... δεν χωρουσε αρα μεγιστο φορτιο απο αξονα Β (190 κN) να περασει ακριβως απο την μεση του ''αμφιερ τμηματος'' πανω...
τελος παντων απλα να αναφερω οτι ουτε εγω τα προλαβα ολα 100%... απλα οκ ..
αν το σκεφτουμε καλυτερα το ζητημα η κατανοηση τους δεν ηταν τοσο μα τοσο δυσκολη...λιγο χωρος .. λιγο στατικη 1 .. η μηχανικη 1 ; + παραπανω χρονος.. και οκ... ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ετοιμαζω αναλυτικα σχηματα και εκφωνηση για να τα ανεβασω... (οχι λυση .. δεν θυμαμαι ακριβως νουμερα και διαμετρους οπλισμων... )