από neaoktana » Πέμ, 12 Ιούλ 2012 2:29 pm
Στατιστικά στοιχεία του <Δείκτη Ενασχόλησης> στο 1ο Τμήμα.
1. Υπενθυμίζεται ότι ο <Δείκτης Ενασχόλησης> εξάγεται εμμέσως από το "βαθμό προόδου" (Ασκήσεις - Τεστ - Πειράματα).
2. Ταξινόμηση:
Α. > 6,00 = Ασχολήθηκε
Β. 4,50~5,75 = Πασάλειψε
Γ. 3,25~4,25 = Πέρασε μια βόλτα
3. <Κανονικοί>: Α=23, Β=16, Γ=10
4. <Μεγαλύτεροι>: Α=13, Β=27, Γ=15
5. Συμπεράσματα:
Υπενθυμίζεται ότι, ο γράφων έχει παρουσιάσει και τεκμηριώσει μακροχρόνιες παρατηρήσεις, οι οποίες συνοψίζονται ως:
Οι Α, έχουν πιθανότητα > 95% να "περάσουν".
Οι Β, έχουν πιθανότητα ~ 50% να "περάσουν".
Οι Γ, έχουν πιθανότητα ~ 10% να "περάσουν".
Τα παραπάνω ισχύουν με μεγάλη ακρίβεια για τους <Κανονικούς>. Τα ποσοστά είναι ολίγον αυξημένα για τους <Μεγαλύτερους>.
Η συνήθης <Κατανομή Ενασχόλησης> για τους <Κανονικούς> είναι: Α=Β=Γ= 25%. Τα ποσοστά είναι πολύ μειωμένα για τους <Μεγαλύτερους>, ειδικώς για τα 6ο και 8ο εξάμηνα.
Εφέτος παρατηρούνται δύο αντίρροπες τάσεις.
Για τους <Κανονικούς> η <Κατανομή Ενασχόλησης> είναι: Α=20%, Β=15% και Γ=10%.
Δηλαδή παρατηρήθηκε: Ελαφρά μείωση των Α, σημαντική μείωση των Β και "κατάρευση" των Γ.
Η εκστρατεία Εκπαιδευτικού Μάρκετινγκ του γράφοντος για 1η φορά την τελευταία 5ετία δεν απέδωσε.
Αντιθέτως παρατηρήθηκε: Σημαντική αύξηση των Α, και Β στους <Μεγαλύτερους>, ειδικώς στα 6ο και 8ο εξάμηνα.
Η εκστρατεία Εκπαιδευτικού Μάρκετινγκ του γράφοντος για 1η φορά την τελευταία 5ετία απέδωσε.
Σημαντικό ρόλο φαίνεται να έχει η εμπειρία: Ότι και να γράφω - τεκμηριώνω --παροτρύνω, αν δεν το λουστείς, δεν πείθεσαι...