Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό Becoming_I » Τρί, 03 Ιούλ 2012 12:53 pm

lybe33 έγραψε:Άντε, επειδή τρόλαρα μέχρι στιγμής και ήμουν λίγο άδικος με την πρόταση του chris_z...

Το πρόβλημα θεωρώ ότι είναι υπαρκτό, αλλά προϋποθέτει δύο-τρία πράγματα:
  • Από τη μία αναγνώριση του προβλήματος και καταγγελία μιας κατάστασης που είναι γνωστή και από τους καθηγητές. Άλλωστε τα κυκλώματα αντιγραφής οργανώνονται από συγκεκριμένες ομάδες συμφερόντων μέσα στη σχολή, οι οποίες δε στέκονται μόνο στη διαπλοκή τη σχετική με τις εξετάσεις. Νομίζω ενδείξεις και αποδείξεις για όσα λέω υπάρχουν, θα το θέσουμε ως ζήτημα και στο τμήμα καθηγητών από Σεπτέμβρη (φυσικά να γίνει και συνέλευση που θα το συζητήσουμε).
  • Για το ζήτημα έχουν ευθύνη και οι φοιτητές, αλλά το πρόβλημα δε λύνεται με την επιβολή (γιατί είναι θέμα κουλτούρας). Και επειδή η αντιγραφή δεν ήρθε με το i-phone που λέει κι η mpourda, πρέπει κάποια στιγμή να καθίσουμε ως φοιτητές της σχολής πολ.μηχ. να δούμε τι πρόγραμμα σπουδών θέλουμε. Μια καλή βάση θα ήταν αυτή που βάζει ο int3h, με ενδιάμεσες προόδους (απαλλακτικές για ένα κομμάτι της ύλης) και καθορισμένο συντελεστή στις -ανανεωμένες κάθε χρόνο- σειρές ασκήσεων. Έτσι δεν λειτουργείς τιμωρητικά, ενώ παράλληλα διαμορφώνεις μια αντίληψη ενασχόλησης με τη σχολή σε πιο καθημερινή και υλική βάση (αφού δεν κρέμεσαι από μια εξέταση). Το παράδειγμα και η τεχνογνωσία υπάρχει σε αρκετά μαθήματα (Ειδικά Θέματα Θεμελιώσεων, Υγειονομική, κτλ.).
  • Να γίνει προσπάθεια από μας τους ίδιους να ξαναδούμε τη σχολή ως κοινωνικό χώρο και όχι ως διεκπεραίωση. Από τα πιο απλά (σημειώσεις Δικαίου, πρόγραμμα εξεταστικής, αναβολές μαθημάτων) μέχρι και τα πιο "μεγάλα" (πρόγραμμα σπουδών, διοικητική λειτουργία σχολής, εξασφάλιση αδιαβλητότητας εξετάσεων). Όσο διαιωνίζεται ένα σκηνικό που βλέπουμε τη σχολή καθαρά επαγγελματικά, πάντα ζητήματα όπως οι εξετάσεις θα αντιμετωπίζονται σαν κάτι "εξωτερικό", "αυτόνομο" & "επιβαλλόμενο"...Όχι, η σχολή και το πανεπιστήμιο δεν είναι για την τεχνική μας κατάρτιση, είναι χώρος παιδείας και παιδεία είναι να διεκδικείς αλλαγές σε πράγματα που σε αφορούν.

Υ.Γ. Όσο κι αν διαφωνείτε με τον chris_z (κι εγώ διαφωνώ στην διατύπωση, όχι στη διαπίστωση), ας προσπαθούμε να κοιτάμε την ουσία και όχι να ξεκατινιαζόμαστε :thumbup:


+1
Άβαταρ μέλους
Becoming_I Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 571
Εγγραφή: Σάβ, 19 Ιουν 2010 9:40 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό amazing_happens » Τρί, 03 Ιούλ 2012 1:50 pm

Μαζι με οποιοδηποτε μηχανημα αγορασετε για την παταξη της "βιας και της εγκληματικοτητας" , δειτε και αυτη την προσφορα!!

http://www.ebooks.gr/book/%CF%87%CE%B1% ... %85-233697

**** ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Μπορει καπου να εχω και τις λυσεις.... να σας δωσω!
amazing_happens
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: Τρί, 10 Φεβ 2009 3:07 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό amazing_happens » Τρί, 03 Ιούλ 2012 1:52 pm

lybe33 έγραψε:Άντε, επειδή τρόλαρα μέχρι στιγμής και ήμουν λίγο άδικος με την πρόταση του chris_z...

Το πρόβλημα θεωρώ ότι είναι υπαρκτό, αλλά προϋποθέτει δύο-τρία πράγματα:
  • Από τη μία αναγνώριση του προβλήματος και καταγγελία μιας κατάστασης που είναι γνωστή και από τους καθηγητές. Άλλωστε τα κυκλώματα αντιγραφής οργανώνονται από συγκεκριμένες ομάδες συμφερόντων μέσα στη σχολή, οι οποίες δε στέκονται μόνο στη διαπλοκή τη σχετική με τις εξετάσεις. Νομίζω ενδείξεις και αποδείξεις για όσα λέω υπάρχουν, θα το θέσουμε ως ζήτημα και στο τμήμα καθηγητών από Σεπτέμβρη (φυσικά να γίνει και συνέλευση που θα το συζητήσουμε).
  • Για το ζήτημα έχουν ευθύνη και οι φοιτητές, αλλά το πρόβλημα δε λύνεται με την επιβολή (γιατί είναι θέμα κουλτούρας). Και επειδή η αντιγραφή δεν ήρθε με το i-phone που λέει κι η mpourda, πρέπει κάποια στιγμή να καθίσουμε ως φοιτητές της σχολής πολ.μηχ. να δούμε τι πρόγραμμα σπουδών θέλουμε. Μια καλή βάση θα ήταν αυτή που βάζει ο int3h, με ενδιάμεσες προόδους (απαλλακτικές για ένα κομμάτι της ύλης) και καθορισμένο συντελεστή στις -ανανεωμένες κάθε χρόνο- σειρές ασκήσεων. Έτσι δεν λειτουργείς τιμωρητικά, ενώ παράλληλα διαμορφώνεις μια αντίληψη ενασχόλησης με τη σχολή σε πιο καθημερινή και υλική βάση (αφού δεν κρέμεσαι από μια εξέταση). Το παράδειγμα και η τεχνογνωσία υπάρχει σε αρκετά μαθήματα (Ειδικά Θέματα Θεμελιώσεων, Υγειονομική, κτλ.).
  • Να γίνει προσπάθεια από μας τους ίδιους να ξαναδούμε τη σχολή ως κοινωνικό χώρο και όχι ως διεκπεραίωση. Από τα πιο απλά (σημειώσεις Δικαίου, πρόγραμμα εξεταστικής, αναβολές μαθημάτων) μέχρι και τα πιο "μεγάλα" (πρόγραμμα σπουδών, διοικητική λειτουργία σχολής, εξασφάλιση αδιαβλητότητας εξετάσεων). Όσο διαιωνίζεται ένα σκηνικό που βλέπουμε τη σχολή καθαρά επαγγελματικά, πάντα ζητήματα όπως οι εξετάσεις θα αντιμετωπίζονται σαν κάτι "εξωτερικό", "αυτόνομο" & "επιβαλλόμενο"...Όχι, η σχολή και το πανεπιστήμιο δεν είναι για την τεχνική μας κατάρτιση, είναι χώρος παιδείας και παιδεία είναι να διεκδικείς αλλαγές σε πράγματα που σε αφορούν.

Υ.Γ. Όσο κι αν διαφωνείτε με τον chris_z (κι εγώ διαφωνώ στην διατύπωση, όχι στη διαπίστωση), ας προσπαθούμε να κοιτάμε την ουσία και όχι να ξεκατινιαζόμαστε :thumbup:


Συμφωνω μαζι σου, αλλα η διατυπωση δυστυχως ειναι πολυ σημαντικη!
amazing_happens
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: Τρί, 10 Φεβ 2009 3:07 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό nqm » Τρί, 03 Ιούλ 2012 2:27 pm

Ειναι σα να λεμε πως θα βελτιωθει ο κοσμος αν εχουμε καλυτερη αστυνομευση. Το μονο που θα αλλαξει, θα ειναι να πεθαινουν απο πεινα πιο πολλοι μπατιρηδες. Καποιος θα πει : "μα θα μου κλεβουν το σπιτι λιγοτερο". Μα αυτος που δημιουργει εξ αρχης ενα "κλεφτη", ειναι αυτος που του στερει τα δικαιωματα του και σε κλεβει και εσενα καθημερινα και απειρως περισσοτερο απο οσο θα σε κλέψουν ποτε πεινασμενοι μικροκλεφτες. Αν δηλαδη καποιο αλλο θυμα της κοινωνιας (εκτος απο σενα) σου κλεβει 100 ευρω, θα ασχοληθεις με αυτον και οχι με αυτον που σου κλεβει ας πουμε 100.000 ευρω και ωθει και τον διπλανο σου να κλεψει? Εγω δινω δικιο σε οποιονδηποτε μαχεται να επιβιωσει, μεταξυ αυτων και στον φοιτητη που αντιγραφει κατα κυριο λογο επειδη η σχολη δεν ειναι οπως θα επρεπε και τον απομακρυνει απο το να διαβασει. Αν η σχολη το μονο που θελει ειναι να εμπορευεται καποια ελαχιστα επαγγελματικα δικαιωματα, και παραλληλα προσπαθει και να μας αποχαυνωσει, ναι ρε πουστη σε δικαιολογω που αντιγραφεις για να παρεις το πτυχιο και δε θες να μπλεξεις τον εαυτο σου σε αυτα τα σκατα.

Αν ψαχνουμε τροπο να συνεισφερουμε οικονομικα στη σχολη και με ουσιαστικο τροπο : ας βάλουμε ο καθενας οτι θελει μπας και και εξοπλιστει με οποιοοδηποτε μηχανημα, οποιοδηποτε απο τα ελλιπη εγαστηρια μας. Και αν μας περισευουν κι αλλα λεφτα παλι το ιδιο, και ολο και κατι ουσιαστικο θα βρισκουμε, κενα υπαρχουν πολλα. Οι βαθμοθυρες θα προτιμησουν να περιορισουν την αντιγραφη
nqm
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Πέμ, 17 Δεκ 2009 9:12 pm
Έτος εισαγωγής: 1950

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό alkar » Τρί, 03 Ιούλ 2012 8:06 pm

nqm έγραψε:Ειναι σα να λεμε πως θα βελτιωθει ο κοσμος αν εχουμε καλυτερη αστυνομευση. Το μονο που θα αλλαξει, θα ειναι να πεθαινουν απο πεινα πιο πολλοι μπατιρηδες. Καποιος θα πει : "μα θα μου κλεβουν το σπιτι λιγοτερο". Μα αυτος που δημιουργει εξ αρχης ενα "κλεφτη", ειναι αυτος που του στερει τα δικαιωματα του και σε κλεβει και εσενα καθημερινα και απειρως περισσοτερο απο οσο θα σε κλέψουν ποτε πεινασμενοι μικροκλεφτες. Αν δηλαδη καποιο αλλο θυμα της κοινωνιας (εκτος απο σενα) σου κλεβει 100 ευρω, θα ασχοληθεις με αυτον και οχι με αυτον που σου κλεβει ας πουμε 100.000 ευρω και ωθει και τον διπλανο σου να κλεψει? Εγω δινω δικιο σε οποιονδηποτε μαχεται να επιβιωσει, μεταξυ αυτων και στον φοιτητη που αντιγραφει κατα κυριο λογο επειδη η σχολη δεν ειναι οπως θα επρεπε και τον απομακρυνει απο το να διαβασει. Αν η σχολη το μονο που θελει ειναι να εμπορευεται καποια ελαχιστα επαγγελματικα δικαιωματα, και παραλληλα προσπαθει και να μας αποχαυνωσει, ναι ρε πουστη σε δικαιολογω που αντιγραφεις για να παρεις το πτυχιο και δε θες να μπλεξεις τον εαυτο σου σε αυτα τα σκατα.

Αν ψαχνουμε τροπο να συνεισφερουμε οικονομικα στη σχολη και με ουσιαστικο τροπο : ας βάλουμε ο καθενας οτι θελει μπας και και εξοπλιστει με οποιοοδηποτε μηχανημα, οποιοδηποτε απο τα ελλιπη εγαστηρια μας. Και αν μας περισευουν κι αλλα λεφτα παλι το ιδιο, και ολο και κατι ουσιαστικο θα βρισκουμε, κενα υπαρχουν πολλα. Οι βαθμοθυρες θα προτιμησουν να περιορισουν την αντιγραφη


Δεν σε αναγκασε κανενας να μπεις στη σχολη και αν δεν σου αρεσει τοτε ειναι προτιμοτερο να βρεις κατι αλλο να κανεις παρα να παιδευεσαι. Το να αρχισουμε να δινουμε δικιο σε καθε 'παρανομία'(αντιγραφη) δεν βελτιωνει ουτε το επιπεδο της σχολης και του πτυχίου που θα παρεις, ούτε το επίπεδό σου ως ανθρώπου. Θεωρώ ότι με το να αντιγράφεις ( επειδή κλασσικά μας φταίει η σχολή, το σύστημα κτλ κτλ) για να πάρεις ένα χαρτί, καταφέρνεις κλασσικά να βολέψεις τον εαυτό σου κι εσύ εις βάρος της κοινωνίας. Καλύτερα προσπάθησε να αλλάξεις ό,τι δεν σου αρέσει ή "σκάσε και κολύμπα"(δεν αναφέρομαι με την κυριολεκτική έννοια,μην παρεξηγηθείς!).
alkar
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Τετ, 11 Φεβ 2009 6:08 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό alkar » Τρί, 03 Ιούλ 2012 8:09 pm

lybe33 έγραψε:Άντε, επειδή τρόλαρα μέχρι στιγμής και ήμουν λίγο άδικος με την πρόταση του chris_z...

Το πρόβλημα θεωρώ ότι είναι υπαρκτό, αλλά προϋποθέτει δύο-τρία πράγματα:
  • Από τη μία αναγνώριση του προβλήματος και καταγγελία μιας κατάστασης που είναι γνωστή και από τους καθηγητές. Άλλωστε τα κυκλώματα αντιγραφής οργανώνονται από συγκεκριμένες ομάδες συμφερόντων μέσα στη σχολή, οι οποίες δε στέκονται μόνο στη διαπλοκή τη σχετική με τις εξετάσεις. Νομίζω ενδείξεις και αποδείξεις για όσα λέω υπάρχουν, θα το θέσουμε ως ζήτημα και στο τμήμα καθηγητών από Σεπτέμβρη (φυσικά να γίνει και συνέλευση που θα το συζητήσουμε).
  • Για το ζήτημα έχουν ευθύνη και οι φοιτητές, αλλά το πρόβλημα δε λύνεται με την επιβολή (γιατί είναι θέμα κουλτούρας). Και επειδή η αντιγραφή δεν ήρθε με το i-phone που λέει κι η mpourda, πρέπει κάποια στιγμή να καθίσουμε ως φοιτητές της σχολής πολ.μηχ. να δούμε τι πρόγραμμα σπουδών θέλουμε. Μια καλή βάση θα ήταν αυτή που βάζει ο int3h, με ενδιάμεσες προόδους (απαλλακτικές για ένα κομμάτι της ύλης) και καθορισμένο συντελεστή στις -ανανεωμένες κάθε χρόνο- σειρές ασκήσεων. Έτσι δεν λειτουργείς τιμωρητικά, ενώ παράλληλα διαμορφώνεις μια αντίληψη ενασχόλησης με τη σχολή σε πιο καθημερινή και υλική βάση (αφού δεν κρέμεσαι από μια εξέταση). Το παράδειγμα και η τεχνογνωσία υπάρχει σε αρκετά μαθήματα (Ειδικά Θέματα Θεμελιώσεων, Υγειονομική, κτλ.).
  • Να γίνει προσπάθεια από μας τους ίδιους να ξαναδούμε τη σχολή ως κοινωνικό χώρο και όχι ως διεκπεραίωση. Από τα πιο απλά (σημειώσεις Δικαίου, πρόγραμμα εξεταστικής, αναβολές μαθημάτων) μέχρι και τα πιο "μεγάλα" (πρόγραμμα σπουδών, διοικητική λειτουργία σχολής, εξασφάλιση αδιαβλητότητας εξετάσεων). Όσο διαιωνίζεται ένα σκηνικό που βλέπουμε τη σχολή καθαρά επαγγελματικά, πάντα ζητήματα όπως οι εξετάσεις θα αντιμετωπίζονται σαν κάτι "εξωτερικό", "αυτόνομο" & "επιβαλλόμενο"...Όχι, η σχολή και το πανεπιστήμιο δεν είναι για την τεχνική μας κατάρτιση, είναι χώρος παιδείας και παιδεία είναι να διεκδικείς αλλαγές σε πράγματα που σε αφορούν.

Υ.Γ. Όσο κι αν διαφωνείτε με τον chris_z (κι εγώ διαφωνώ στην διατύπωση, όχι στη διαπίστωση), ας προσπαθούμε να κοιτάμε την ουσία και όχι να ξεκατινιαζόμαστε :thumbup:



Σωστός ο lybe ( συμφωνώ κυρίως με τη ΛΟΓΙΚΗ :lol: ....)
alkar
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Τετ, 11 Φεβ 2009 6:08 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τρί, 03 Ιούλ 2012 8:31 pm

1. Είναι προφανές ότι σε κάποια μαθήματα (όπως αυτά του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Υδραυλικής: <Μ.τ.Ρ.>, <ΕφΥδρ>, αλλά και <Ποταμάκια>), δεν είναι δυνατό να υλοποιηθεί <Θέμα> και αυτό αντικαθίσταται με "Σειρές", Τεστ" και "Πειράματα".
2. Συμφωνώ με κάθε πρόταση "ελάφρυνσης" της "τελικής εξέτασης" με "οτιδήποτε ενδιάμεσο".
3. ΑΛΛΑ... Αδυνατώ να αντιληφθώ πως όλα τα (ορθώς) προτεινόμενα, τα οποία εφαρμόζονται στη <Μ.τ.Ρ.> και <ΕφΥδρ> με "συντελεστή προόδου" 33% αξιοποιούνται από τους (πρωτοεγγραφόμενους) Σπουδαστές/ριες μόνο σε ποσοστό 25~30%, όταν μάλιστα σας έχω βομβαρδίσει με στατιστικά στοιχεία: Παρακολουθήστε, παρακολουθήστε, σας παρακαλώ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ και θα ΠΕΡΑΣΕΤΕ στην πρώτη εγγραφή...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό Black » Τρί, 03 Ιούλ 2012 9:03 pm

neaoktana έγραψε:1. Είναι προφανές ότι σε κάποια μαθήματα (όπως αυτά του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Υδραυλικής: <Μ.τ.Ρ.>, <ΕφΥδρ>, αλλά και <Ποταμάκια>), δεν είναι δυνατό να υλοποιηθεί <Θέμα> και αυτό αντικαθίσταται με "Σειρές", Τεστ" και "Πειράματα".
2. Συμφωνώ με κάθε πρόταση "ελάφρυνσης" της "τελικής εξέτασης" με "οτιδήποτε ενδιάμεσο".
3. ΑΛΛΑ... Αδυνατώ να αντιληφθώ πως όλα τα (ορθώς) προτεινόμενα, τα οποία εφαρμόζονται στη <Μ.τ.Ρ.> και <ΕφΥδρ> με "συντελεστή προόδου" 33% αξιοποιούνται από τους (πρωτοεγγραφόμενους) Σπουδαστές/ριες μόνο σε ποσοστό 25~30%, όταν μάλιστα σας έχω βομβαρδίσει με στατιστικά στοιχεία: Παρακολουθήστε, παρακολουθήστε, σας παρακαλώ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ και θα ΠΕΡΑΣΕΤΕ στην πρώτη εγγραφή...



Πάντως Δάσκαλε προσωπικά έχω επιδιώξει να παρακολουθήσω δύο συνεχόμενες χρονιές(στο τμήμα μου όχι στο δικό σας). Στην αρχή πηγαίνει χαλαρά, διαβάζεις, λύνεις ασκήσεις είσαι ok μετά αρχίζουν τα τρελά, με το χάος που γίνεται στον πίνακα δεν μπορείς να κρατήσεις σημειώσεις και στο τέλος δεν ξέρεις που πάν τα τέσσερα. Από τις σημειώσεις σας δεν μπόρεσα να καταλάβω πολλά γιατί παίζουν πιο πολύ το ρόλο του βοηθήματος(άποψη μου). Τρίτη χρονιά-φέτος-διάβασα σημειώσεις σας και Ματίνα με το συμπάθειο. Έκανα 1η, 2η σειρά στην 3-4η κόλλησα στην 3η άσκηση όπου σας ρώτησα αν λείπει κάποιο δεδομένο και μου απαντήσατε "ψάξτο λίγο ακόμα". Τελικά όντως έλειπε το δεδομένο ενώ υπήρχαν κι άλλες ασάφειες. Από εκεί και πέρα έσπασε για μένα ο "μίτος" σειρές-ασκήσεις-εργαστήρια και συνέχισα την προσωπική μου αναζήτηση με τη βοήθεια του Θεού και της Ματίνας. Σήμερα, όσο αφορά το διαγώνισμα όπως πάντα είχε και τα εξωγήινα του, αλλά δεν πήγαινα γι' αυτά, πήγαινα για το χρυσό 5 παρόλο που που δεν είμαι αυτής της νοοτροπίας, απλά το μάθημα αυτό, η διδασκαλία του και η εξέταση του μου έχουν βγάλει το λάδι ενώ θα μπορούσε να είναι πολύ ωραίο. Ελπίζω να μη θίγω κανέναν με αυτά που λέω και επιπλέον να μη γίνομαι γραφικός κράχτης της εξέτασης της ΜτΡ.
nulla dies sine linea
Black
 
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Τρί, 10 Απρ 2012 2:03 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τρί, 03 Ιούλ 2012 9:22 pm

@black - σκόρπιες σκέψεις...
1. Οι Σημειώσεις μου (όπως και κάθε "Σημειώσεις") ΔΕΝ είναι πανάκεια. Απλώς βοηθούν - κυρίως - στο Τμήμα μου να μην κρατάς Σημειώσεις!..
2. Θα ήταν ενδιαφέρον να γνωρίζω το βαθμό "προόδοϋ" σου στην πρώτη εγγγραφή.
Ως γνωστόν οι στατιστικές μου τεκμηριώνουν ότι: "Παρακολούθησες" = "Βαθμός προόδου"> 6= πέρασες με πιθανότητα >95%.
3. Πόσο παρακολουθησες και τι έκανες στην <ΕφΥδρ> στο 5ο;
4. Πόσο παρακολούθησες στο 6ο; (Είναι γνωστά τα προβλήματα και έχω πρόταση για το "ωρολόγιο πρόγραμμα"). Είναι πολύ μεγάλη η "απώλεια μνήμης" στη <Μ.τ.Ρ.> μετά από ένα έτος. Ξεκινάς από το 15%...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό chris_z » Τρί, 03 Ιούλ 2012 9:43 pm

Εγω δινω δικιο σε οποιονδηποτε μαχεται να επιβιωσει, μεταξυ αυτων και στον φοιτητη που αντιγραφει κατα κυριο λογο επειδη η σχολη δεν ειναι οπως θα επρεπε και τον απομακρυνει απο το να διαβασει.


Σου απαντάω σε αυτό διότι φοβάμαι ότι δεν κάνεις πλάκα, και ότι δεν μας τρολάρεις. Μπορώ να σου πω πολλούς άλλους λόγους για να αντιγράψεις ή για να απομακρυνθείς από το διάβασμα. Μπορεί τελικά να μην σου ταιριάζει η σχολή ανεξάρτητα από τα μαθήματα και τον τρόπο διδασκαλίας. Μπορεί πρώτο δεύτερο έτος να χαλάρωσες όπως και όλοι αλλά να σου ξέφυγε λίγο από τον έλεγχο και τώρα να φαίνονται όλα βουνό. Επίσης μπορεί και να αντιγράψεις επειδή γίνεται. Γιατί να μην γλιτώσεις τον κόπο; Αφού γίνεται και κανείς δεν σε εμποδίζει. Μπορεί να προτιμάς να κάνεις άλλα πράγματα (δεν λέω για κάποιον που αναγκάζεται να κάνει άλλα πράγματα) και να έχεις βάλει τη σχολή σε δεύτερη μοίρα. Είσαι σίγουρος ότι όλοι έχουν πληγωθεί επειδή περίμεναν αλλιώς τη σχολή; Σχεδόν τίποτα δεν είναι όπως θα έπρεπε γενικά στη ζωή, αυτό δεν δικαιολογεί ούτε ρουσφέτια ούτε λαμογιές. Και ας πούμε ότι σε απομάκρυνε η σχολή από το διάβασμα. Πιστεύεις ότι όλοι όσοι αντιγράφουν πέφτουν σε αυτήν την περίπτωση; Αποκλείονται όλα όσα είπα παραπάνω; Πιστεύω πως η πλειοψηφία δεν αντιγράφει επειδή ήθελε αλλιώς τη σχολή. Και ας πούμε ότι την ήθελε αλλιώς, ας κάνουν κάτι να την αλλάξουν, μην το χρησιμοποιούν ως άλλοθι για την αντιγραφή. Είναι γελοίο.

Πόσο χρονών είμαστε πέντε?

πόσο προσβλητικό είναι να προτείνεις κάτι τέτοιο σε 20 και παραπάνω χρονών ανθρώπους


Ναι είμαστε 5 χρονών όταν ο επιτηρητής κάνει παρατήρηση και ο φοιτητής του απαντάει με θράσος και θεωρεί δικαίωμα του την αντιγραφή. Ναι είμαστε 5 χρονών όταν κάποιος διαμαρτύρεται επειδή στην πέμπτη παρατήρηση του πήρανε την κόλλα. Ναι είμαστε 5 χρονών όταν παραδεχόμαστε σε κάποιον που μας ρώτησε τι κάνουμε ότι ''βοηθάμε'' τους ''φοιτητές'' λύνοντας τα θέματα για να τα στείλουμε από απέξω εκείνη τη στιγμή λες και είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα στον κόσμο. Ναι είμαστε 5 χρονών όταν τα ρίχνουμε στη σχολή που μας απομάκρυνε από το διάβασμα. Τέτοιους 20 χρονους που λες δεν με πειράζει να τους προσβάλλω και λίγο με το να προτείνω ένα μηχάνημα που θα κόβει τις επικοινωνίες ή όποια άλλη ισοδύναμα αποδοτική λύση.

πρώτα βγήκαν τα κινητά και μετά έμαθε ο κόσμος να αντιγράφει?

Όχι, αλλά τα μεμονωμένα φαινόμενα (ένα ψιτ, ένα σκονάκι) είναι δύσκολο να τα ελέγξεις, και για αυτό υπάρχουν οι επιτηρητές, δεν μπορείς να κάνεις κάτι παραπάνω. Όμως τώρα που μαζικοποιείται το φαινόμενο και συμβάλλει και η τεχνολογία μπορείς να το περιορίσεις με το μέτρο μου.

Λύμπε χαίρομαι για τις σκέψεις που παρέθεσες. Συμφωνώ με την πρώτη κουκίδα. Στην δεύτερη θα ήθελα να σκεφτείς ότι αν υπάρχει όρεξη όλα γίνονται. Δηλαδή θες επιπλέον σειρές και θέματα με αυξημένη βαθμολογική βαρύτητα, είναι πολύ ωραίο αυτό. Υπάρχει ένας κίνδυνος. Τώρα που δεν έχουν τόσο αυξημένη βαρύτητα είδες τι έγινε όταν δίναμε εμείς θέμα στην οδοποιία 2. Οι σειρές των ασκήσεων πολλές φορές δίνονται ολόιδιες ακόμη και αν αλλάζουν από πέρσι, αυτό γιατί αρκεί να τις λύσει ένας φέτος. Και στις προόδους φαντάζομαι ότι με λίγη καλή θέληση γίνεται αντιγραφή. Δεν σου λέω ότι θέλω μόνο τελική εξέταση, αλλά υπάρχουν κίνδυνοι και σε αυτά που προτείνεις. Παρόλα αυτά, στο παρόν σύστημα και για όσο έχουμε αυτό το σύστημα το όλο θέμα της εξέτασης μπορεί να βελτιωθεί αν απλώς μπλοκαριστούν οι επικοινωνίες, όπως έχει γίνει και στη Νομική Σχολή Αθηνών. Ως προς την τρίτη κουκίδα αναπόφευκτα κάποιοι θα κοιτάζουν τη σχολή επαγγελματικά και ''φυγοπονικά'' (είναι θέμα επιβίωσης..) οπότε όπως και να είναι το σύστημα (γυρνάμε τώρα στη δεύτερη κουκίδα) θέληση πάντα υπάρχει για λαμογιές. Το θέμα είναι τι αντιστάσεις προβάλλεις στις λαμογιές.

Λύμπε μπορούμε να βελτιώσουμε τη σχολή και γενικότερα το πρόγραμμα σπουδών και να βάλουμε εναλλακτικούς τρόπους εξέτασης. Σε μία τέτοια αξιόλογη προσπάθεια θα συμμετείχα. Πιστεύω όμως ότι το πρόβλημα είναι ότι πάντα κάποιος θα θέλει να στην κάνει. Οπότε παίζουν ρόλο και τα προστατευτικά-αποτρεπτικά μέτρα.

Και για τη διατύπωση μου που είχατε πρόβλημα, είδαμε και τις δικές σας κάτι σελίδες πίσω μέσα στην ειρωνεία και το τρολλάρισμα.
chris_z
 
Δημοσιεύσεις: 197
Εγγραφή: Τετ, 24 Δεκ 2008 1:56 am
Έτος εισαγωγής: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες