Δομικές Μηχανές και Κατασκευαστικές Μέθοδοι (2011-12)

Συντονιστής: University Editors

Re: Δομικές Μηχανές και Κατασκευαστικές Μέθοδοι (2011-12)

Δημοσίευσηαπό Bazinga! » Τρί, 26 Ιουν 2012 4:56 pm

τώρα ειλικρινά πρέπει να γνωρίζουμε απ' έξω τους τύπους στις εφαρμογές λειτουργικής ανάλυσης;;; :Ο
Άβαταρ μέλους
Bazinga!
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: Τρί, 25 Οκτ 2011 2:01 pm
Τοποθεσία: Athens
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Δομικές Μηχανές και Κατασκευαστικές Μέθοδοι (2011-12)

Δημοσίευσηαπό ingenieurin26 » Τρί, 26 Ιουν 2012 5:01 pm

Δες τα παλιά θέματα του 2009 και 2010 για να καταλάβεις τι πρέπει να θυμάσαι απέξω. Τότε δεν μας έδιναν καθόλου τυπολόγιο, αλλά χρειάζονταν τελικά μόνο τύποι που έβγαιναν με τη λογική.
ingenieurin26
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6363
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Δομικές Μηχανές και Κατασκευαστικές Μέθοδοι (2011-12)

Δημοσίευσηαπό rossi46 » Τρί, 26 Ιουν 2012 6:25 pm

Συνάδελφοι 2 απορίες.
Η ειδική κατανάλωση ισχύος ( ανά ωριαίο κυβικό μέτρο ) 1 σιαγονοφόρου θραυστήρα είναι μεγαλύτερη όταν το διάκενο εξόδου του έχει ρυθμιστεί στα :
α) 19mm b) 64mm c) 50mm d) 32mm
Η ωριαία παραγωγή 1 κολουρωνικού θραυστήρα είναι μικρότερη όταν το διάκενο εξόδου του έχει ρυθμιστεί στα:
a) 32mm b) 25mm c) 76mm d) 64mm
Όποιος/α γνωρίζει παρακαλώ ας απαντήσει. Ευχαριστώ.
I'm tired, boss. Tired of being on the road, lonely as a sparrow in the rain. I'm tired of never having me a buddy to be with to tell me where we's going to, coming from, or why. Mostly, I'm tired of people being ugly to each other. I'm tired of all the pain I feel and hear in the world..every day. There's too much of it. It's like pieces of glass in my head..all the time. Can you understand?
rossi46
 
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Πέμ, 09 Σεπ 2010 11:06 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Δομικές Μηχανές και Κατασκευαστικές Μέθοδοι (2011-12)

Δημοσίευσηαπό mone » Τρί, 26 Ιουν 2012 6:33 pm

Η άσκηση με τα μηχανολογικά του 2011 λύνεται ως εξής:

οι στροφές που φτάνουν στο τύμπανο είναι = ι1*ι2*ι3*στροφές κινητήρα

η ταχύτητα υ=πDn(τυμπάνου)/60

Η ισχύ του κινητήρα είναι Ν=10PS*75 (για να φτιάξουμε τις μονάδες σε kpm/sec

H ισχύς που φτάνει στο τύμπανο Ντυμπ=Ν*n1*n2*n3

Όμως Ντυμπ= Ρ*υ. Οπότε λύνουμε ως προς Ρ και έχουμε το βάρος που μπορεί να σηκώσει

Η ροπή στρέψης είναι Μr=D*P/2 και η αντοχή = Ρ*συντελεστή ασφαλείας
regnabo..regno..regnavi..sum sine regno..
mone
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: Τετ, 18 Φεβ 2009 8:26 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Δομικές Μηχανές και Κατασκευαστικές Μέθοδοι (2011-12)

Δημοσίευσηαπό ΧΡΙΣΤΙΝΑ » Τρί, 26 Ιουν 2012 6:39 pm

rossi46 έγραψε:Συνάδελφοι 2 απορίες.
Η ειδική κατανάλωση ισχύος ( ανά ωριαίο κυβικό μέτρο ) 1 σιαγονοφόρου θραυστήρα είναι μεγαλύτερη όταν το διάκενο εξόδου του έχει ρυθμιστεί στα :
α) 19mm b) 64mm c) 50mm d) 32mm
Η ωριαία παραγωγή 1 κολουρωνικού θραυστήρα είναι μικρότερη όταν το διάκενο εξόδου του έχει ρυθμιστεί στα:
a) 32mm b) 25mm c) 76mm d) 64mm
Όποιος/α γνωρίζει παρακαλώ ας απαντήσει. Ευχαριστώ.



α) σελ.126 του βιβλίου υπάρχει ένα διαγραμματάκι που κατά το διάβασμα περνάει μάλλον απαρατήρητο αλλά κάθε χρόνο εξετάζεται! Σύμφωνα με αυτό η Νι είναι μεγαλύτερη όσο μικρότερο είναι το διάκενο άρα σωστή απάντηση τα 19 mm

β) πάλι βάσει του ίδιου διαγράμματος η Q μικραίνει όσο μικραίνει το διάκενο άρα σωστή απάντηση τα 25 mm
ΧΡΙΣΤΙΝΑ
 
Δημοσιεύσεις: 231
Εγγραφή: Τρί, 23 Ιουν 2009 10:43 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Δομικές Μηχανές και Κατασκευαστικές Μέθοδοι (2011-12)

Δημοσίευσηαπό mone » Τρί, 26 Ιουν 2012 6:43 pm

Για την απορεία του rossi46, και γενικά για παρόμιες ερωτήσεις στην θεωρεία, συμβουλευτείτε το διάγραμμα στην σελίδα 126.
Για κάποιον λόγο, στον άξονα χ δεν υπάρχουν μονάδες. Όπως φαίνεται όμως στο βιβλίο του Εφραιμίδη, για τα διάκενα , οι τιμές είναι 19, 25, 32, 38, 50, και γενικά αυξάνονται προς τα δεξιά.
Αντίστοιχα, η σχέση θραύσης ξεκινά από 1/13 και συνεχίζει προς τα αριστερά με 1/10, 1/8, 1/6,5, 1/5, 1/4 και 1/3,3.
regnabo..regno..regnavi..sum sine regno..
mone
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: Τετ, 18 Φεβ 2009 8:26 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Δομικές Μηχανές και Κατασκευαστικές Μέθοδοι (2011-12)

Δημοσίευσηαπό rossi46 » Τρί, 26 Ιουν 2012 6:47 pm

Ναι όντως τώρα το κοίταξα κ απ το βιβλίο του Εφραιμίδη. Ευχαριστώ και πάλι.
I'm tired, boss. Tired of being on the road, lonely as a sparrow in the rain. I'm tired of never having me a buddy to be with to tell me where we's going to, coming from, or why. Mostly, I'm tired of people being ugly to each other. I'm tired of all the pain I feel and hear in the world..every day. There's too much of it. It's like pieces of glass in my head..all the time. Can you understand?
rossi46
 
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Πέμ, 09 Σεπ 2010 11:06 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Δομικές Μηχανές και Κατασκευαστικές Μέθοδοι (2011-12)

Δημοσίευσηαπό lucrezia » Τρί, 26 Ιουν 2012 8:33 pm

mone έγραψε:Η άσκηση με τα μηχανολογικά του 2011 λύνεται ως εξής:

οι στροφές που φτάνουν στο τύμπανο είναι = ι1*ι2*ι3*στροφές κινητήρα

η ταχύτητα υ=πDn(τυμπάνου)/60

Η ισχύ του κινητήρα είναι Ν=10PS*75 (για να φτιάξουμε τις μονάδες σε kpm/sec

H ισχύς που φτάνει στο τύμπανο Ντυμπ=Ν*n1*n2*n3

Όμως Ντυμπ= Ρ*υ. Οπότε λύνουμε ως προς Ρ και έχουμε το βάρος που μπορεί να σηκώσει

Η ροπή στρέψης είναι Μr=D*P/2 και η αντοχή = Ρ*συντελεστή ασφαλείας


Eυχαριστούμε πολύ!!!!!!!!!!! :thumbup:
"I only know two very real evils in life: remorse and illness. The only good is the absence of those evils."
"We must live, we must love, and we must believe that we live not only today on this scrap of earth, but have lived and shall live forever, there, in the Whole"

War and peace-Leo Tolstoy
Άβαταρ μέλους
lucrezia
 
Δημοσιεύσεις: 233
Εγγραφή: Τρί, 09 Νοέμ 2010 3:03 am
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Δομικές Μηχανές και Κατασκευαστικές Μέθοδοι (2011-12)

Δημοσίευσηαπό ellinofreneia » Τρί, 26 Ιουν 2012 10:07 pm

για τα θεματα κανονικης 2009-2010 θα μπορουσε καποιος να δωσει τις απαντησεις στα πολλαπλης επιλογης(θεμα 1α)???(ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ 2,3,4)
"Η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν"
ellinofreneia
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Σάβ, 24 Σεπ 2011 1:15 am
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Δομικές Μηχανές και Κατασκευαστικές Μέθοδοι (2011-12)

Δημοσίευσηαπό Jimmis » Τρί, 26 Ιουν 2012 10:48 pm

ΧΡΙΣΤΙΝΑ έγραψε:
rossi46 έγραψε:Συνάδελφοι 2 απορίες.
Η ειδική κατανάλωση ισχύος ( ανά ωριαίο κυβικό μέτρο ) 1 σιαγονοφόρου θραυστήρα είναι μεγαλύτερη όταν το διάκενο εξόδου του έχει ρυθμιστεί στα :
α) 19mm b) 64mm c) 50mm d) 32mm
Η ωριαία παραγωγή 1 κολουρωνικού θραυστήρα είναι μικρότερη όταν το διάκενο εξόδου του έχει ρυθμιστεί στα:
a) 32mm b) 25mm c) 76mm d) 64mm
Όποιος/α γνωρίζει παρακαλώ ας απαντήσει. Ευχαριστώ.



α) σελ.126 του βιβλίου υπάρχει ένα διαγραμματάκι που κατά το διάβασμα περνάει μάλλον απαρατήρητο αλλά κάθε χρόνο εξετάζεται! Σύμφωνα με αυτό η Νι είναι μεγαλύτερη όσο μικρότερο είναι το διάκενο άρα σωστή απάντηση τα 19 mm

β) πάλι βάσει του ίδιου διαγράμματος η Q μικραίνει όσο μικραίνει το διάκενο άρα σωστή απάντηση τα 25 mm
ellinofreneia έγραψε:για τα θεματα κανονικης 2009-2010 θα μπορουσε καποιος να δωσει τις απαντησεις στα πολλαπλης επιλογης(θεμα 1α)???(ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ 2,3,4)


Στου εφραιμιδη φαινεται στο διαγραμμα στην σελιδα 180.Επισης αυτο με την παιπαλη στην αμμο εψαξα λιγο στο google μπηκα σε ενα ακυρο τει ιεκ δεν ξερω τι ηταν κατασκευης δομικων υλικων.Και ελεγε οτι επιτρεπεται μεχρι μαξιμουμ 16%.Μην σας παρω στον λαιμο μου :D
Your gonna eat lightning, and your gonna crap thunder!
Mickey Goldmill
Rocky (1976)
Άβαταρ μέλους
Jimmis Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 474
Εγγραφή: Τρί, 30 Νοέμ 2010 10:41 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 2ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες