
Δεν αμφιβάλλω για το αν είναι ενδιαφέρον μάθημα η βελτιστοποίηση συστημάτων, όμως επειδη είναι μάθημα του "γνωστού" τομέα (βλέπε Δομικές Μηχανές-Κατ. Μέθοδοι) αμφιβάλλω για την αξιοπιστία των καθηγητών του τομέα ως προς τον τρόπο εξέτασης του μαθήματος... πχ Θα σας δίνονται τύποι και τύποι πουθενά..., παραξενα θέματα λογικής που δεν έχουν καμία σχέση με τη διδασκαλία (βλέπε εκχιονιστικό) και άντε να το περάσεις μετά!!!
Δεν ισχύει αυτό. Η βελτιστοποίηση είναι ένα πολύ βατό μάθημα, με εύκολα σχετικά θέματα στο τέλος, με ανοικτά βιβλία και μικρό βαθμό δυσκολίας όσον αφορά στην κατανόηση της ύλης. Το καλύτερο είναι ότι δεν χρειάζεται και πολλή παρακολούθηση, αφού περνιέται αέρα ακόμη και αν δεν είχες καλή σχέση με το αμφιθέατρο. Λίγη προσοχή χρειάζεται μόνο, όπως όλα τα..."εύκολα" για να μην υποτιμηθεί και σου βγει μπούμερανγκ. Πάντως καμία σχέση με το φλου άλλων μαθημάτων.
Τώρα, ένα ενδιαφέρον το έχει δεν λέω, αλλά θεωρώ το MatLab πολύ πιο ενδιαφέρον και χρήσιμο ως μάθημα. Για την Αριθμητική δεν έχω γνώμη, πήγαν πολύ λίγα άτομα όταν ήμουνα, απλά το ότι είναι πιο προσωπικό το μάθημα και ότι τη σκαπουλάρεις με εργασία.