Βασικά εμένα μ'αρέσει αρκετά η υπάρχουσα δομή (με το μάθημα να διδάσκεται από την ΣΠΜ) και αντίθετα αυτό ακριβώς το μάθημα είναι που με ελκύει στους Υδραυλικούς...Επίσης, είναι θεμιτό που υπάρχει κι ένα αρκετά δύσκολο μάθημα στο 4ο εξάμηνο ώστε η μετάβαση στο 3ο έτος (που είναι συνολικά ζόρικο) να είναι ομαλή. Η μεταβίβαση στο ΣΕΜΦΕ μάλλον σε μαθηματικοποίηση του μαθήματος θα οδηγήσει παρά σε ανάπτυξη εφαρμοσμένης σκέψης.
Αν είναι οι κατευθύνσεις να λειτουργούν με όρους μάρκετινγκ αποκρύπτοντας το πραγματικό εννοιολογικό τους περιεχόμενο τότε πέφτουμε κι εμείς στη λούμπα του επικείμενου νομοσχεδίου και υποβαθμίζουμε μόνοι μας τους εαυτούς μας.Οπότε ένα συνολικό ''

'' στην πρόταση του δασκάλου.