
Μπορει να λεω και αηδιες, αλλα λογικα αφου η ταχυτητα σχεδιασμου ειναι 60Km/h και δινει minR=120m, αν εμεις εχουμε βαλει μεγαλυτερες ακτινες σημαινει οτι θα μπορουσαμε να ειχαμε και μεγαλυτερη ταχυτητα σχεδιασμου (πχ 150μ ακτινα μπορει να δινει V= 75km/h). Οσο για την ελικτοτητα εχει να κανει με την πολυγωνικη και πανω κατω σε ολους ιδια θα βγαινει, δεν νομιζω δηλαδη να ειναι κατι τοσο τραγικο να βγαινει τοσο μεγαλη η V85.
Παρεπιπτοντως για προηγουμενα ποστ, στο 2ο τμημα τουλαχιστον ο κ. Καλτσουνης εκτιμαει πολυ την τεχνικη εκδεση που σημαινει οτι το τευχος υπολογισμου καλο θα ηταν να εχει μερικες σαλτσουλες και προφανως να δειχνεις στους υπολογισμους οτι ικανοποιουνται και οι κανονισμοι. (πχ μηκος ευθυγραμμου τμηματος αναμεσα σε καμπυλες μικροτερο απο τις εκατερωθεν ακτινες)
Ελπιζω να μην αγχωσα/μπερδεψα καποιον τελευταια στιγμη...