
Mου είναι αδιανόητο να χρησιμοποιώ παρεμφερή λόγο με αυτό του βουλευτή του ΛΑΟΣ
Και εγώ θα προβληματιζόμουν στην θέση σας δάσκαλε.
Λίγα λόγια για το άσυλο όμως.
Για το ακαδημαϊκό άσυλο:εδώ
Σύμφωνα με την Σύμβαση της Γενεύης (1951),
Για το πολιτικό άσυλο:εδώ
Και κάποιες δικές μου σκέψεις πάνω στο θέμα με την Νομική, μιας και το θέμα τους πρόσφυγες στο Γκίνη είναι πέρα για πέρα θεμιτό.Νομικά αν το δούμε,αυτό που έγινε στην νομική είναι παραβίαση του ακαδημαϊκού ασύλου.Επειδή εγώ δεν πάσχω από νομικίστικο κρετινισμό εσχάτου είδους,όπως τα κόμματα εξουσίας (τα 3), δεν θεωρώ το άσυλο των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων πως πρέπει να λαμβάνεται μόνο ως ακαδημαϊκό.Θα μου πει λοιπόν ο πάσχων από νομικίστικο κρετινισμό, "μα καλά δεν σέβεσαι τους νόμους?".Και απαντώ :Πέρα από το γεγονός ότι αυτός που χρησιμοποιεί ένα τέτοιο επιχείρημα-ερώτηση είναι άξιος συνεχιστής του έργου του Γκέμπελς, όχι μόνο αμφισβητώ νόμους που πάρθηκαν χωρίς την άμεση συμμετοχή του λαού, αλλά δεν τους σέβομαι κιόλας.Οι 250 μετανάστες που πήγαν στην Νομική, δεν έκαναν παραβίαση του ασύλου αλλά το αξιοποίησαν.Γιατί αυτοί ήρθαν Ελλάδα για να βρουν δουλεία, και δουλεύουν στα Χανιά, είναι ενταγμένοι σε κάποιο βαθμό στην κοινωνική ζωή εκεί,έχουν σπίτι και οικογένεια.Απλά δεν έχουν χαρτιά και κινδυνεύουν με άμεση απέλαση..εξού και το εμετικό κοτσάρισμα του "λαθρό" στο μετανάστες. Θυμηθείτε πως το άσυλο του πανεπιστημίου έτσι όπως το αντιλαμβάνονται οι διάφοροι φορείς της πολιτικής ορθότητας,της σοβαροφάνειας και του επιστημονισμού δεν είναι η ελευθερία να κάνουμε άλγεβρα και μπετό.
Υ.Γ-Με την κίνηση αυτή καθ΄αυτή δεν έχω πρόβλημα, έχω πρόβλημα με την υποστήριξη που είχε από αυτούς που έπρεπε να την υποστηρίξουν επικοινωνιακά, που τελικά την άφησαν στα κρύα του λουτρού.