Πράγματι, για τον ΕΑΚ, που είναι για μένα μία επικίνδυνη μέθοδο κατασκευής, ( Το απέδειξα και απάντηση δεν πήρα. ) την γνώση την έχετε εσείς οι μηχανική.
Εγώ δεν ασχολούμαι με κάτι που απορρίπτω.
Δεν μπορείτε να κρίνετε όμως τον ελκυστήρα με την μέθοδο του ΕΑΚ.
Είναι σαν να εξετάζεις το μιράζ μιλώντας για ντακότες.
Την επιστήμη του ελκυστήρα, πρέπει να την μάθετε από την αρχή.
Όταν ένα δομικό σώμα πατάει πάνω στο έδαφος, υπόκεινται στην μελέτη του ΕΑΚ.
Όταν ένα δομικό σώμα είναι συνέχεια του εδάφους, λόγο πάκτωσης, ή προέντασης,των δύο μερών, ( δομική ακεραιότητα προερχόμενη από την διεπαφή + προένταση ή πάκτωση )αυτό αλλάζει την δυναμική οντότητα του δομικού έργου, έναντι των δυνάμεων του σεισμού, βάζοντας νέα στάνταρ, και κανόνες.
Δεν έχει πια να κάνει με παθογένειες του ΕΑΚ, τις οποίες οι κανονισμοί του προσπαθούν να μπαλώσουν.
Αναφέρθηκα σε αυτές, σε προηγούμενα άρθρα.
Μερικές από τις παθογένειες, που για μένα είναι οφθαλμοφανείς, τις ανακάλυψα εγώ.
Μερικές από τις παθογένειες, τις ξέρετε και εσείς.
ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΩΣ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑ
http://www.youtube.com/watch?v=JJIsx1sKkLkΚαλές γιορτές, και χρόνια πολλά.
