trcv έγραψε:Ο τύπος για το υψόμετρο της οριογραμμής δεν είναι αυτός στη σελ.111 του βιβλίου? Εκεί γράφει για b/2...Άρα αφού b=10m δεν πρέπει να πολλαπλασιάσουμε επί 5m? Μήπως είναι σωστό στο υπόδειγμα?

Το έρεισμα έχει πάντα σχεδόν επίκλιση διαφορετική από της λωρίδας κυκλοφοφορίας.Αν λοιπόν έπαιρνες 5.00m αντί για 3.75m θα έβρισκες λάθος υψόμετρο αφού θα είχες θεωρήσει ακόμα 1.25 m δρόμου με την ίδια κλίση.
Αν ήθελες να βρεις το υψόμετρο στο άκρο του δρόμου θα έπρεπε να χρησιμοποιήσεις τη σχέση:
Υψ. άκρου= Υψ. Ερυθράς + Επίκλιση λωρ. κυκλοφορίας* 3,75 +επίκλιση ερείσματος*1,25DimaCivil έγραψε:Ρε παιδιά ξέρει κανείς που πως και γιατι πέρνουμε τις κορυφές της Ερυθράς (C); Ευχαριστώ
Τις κορυφές C τις διαλέγουμε έτσι ώστε ο δρόμος μας να ακολουθεί όσο γίνεται τη κλίση του εδάφους.Οι κορυφές αυτές δεν είναι απαραιτήτως διατομές του δρόμου αλλά τις επιλέγεις εσύ όπου βολεύουν.Αν είναι διατομές ακόμα καλύτερα αφού σε γλυτώνουν από κάποιους μικρουπολογισμούς...
mrt έγραψε:Μπορεί κάποιος να μου πει τον τύπο για να βρίσκουμε την δεξιά κι αριστερά επίκλιση των διατομών αφού έχουμε βρει τα Δs? Δεν έχω excel γι'άυτο...
Δεν υπάρχει κάποιος τύπος για τον υπολογισμό των επικλίσεων.Ξέρεις μόνο ότι στο κυκλικό τόξο έχει τιμή +7% ή -7% και στην ευθυγραμμία -2,50%.Για τις διατομές στα τόξα συναρμογής απλά χρησιμοποιείς το θεώρημα ομοίων τριγώνων.
Τελευταία επεξεργασία από
ingenieurin26 και Δευτ, 02 Φεβ 2009 11:38 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: διορθώθηκε ένα τυπογραφικό στη σχέση με τα bold