
Πακτωμένε όταν η κατάσταση δεν πάει άλλο γίνονται βίαιες και αιματηρες αλλαγές (με όχι πάντα θετικά αποτελέσματα)
Οπότε να φανταστώ προτείνεις να κατέβουμε κάτω και να τους ματώσουμε πετώντας τους βιβλία στατικής και νερών?(κύριοι διαχειρισταί επιτρέψτε μου λίγο κυνισμό.Όχι άλλη προειδοποίηση..).Γιατί τα πράγματα είναι ήδη ακραία.Και πούσε.Θα γίνουν ακόμα χειρότερα.Νόμος του Murphy.
Οι Έλληνες δεν κάνανε πορείες όταν τους καταπιέζαν οι Τούρκοι πήραν τα όπλα και τους σφάξανε.
Ναι δεν είναι ακριβώς το ίδιο.Τότε τους καταπίεζαν με χατζάρες και σωματικά βασανιστήρια.Σήμερα γίνετε με το χρέος, πράγμα βολικότερο για πολλούς λόγους και γενικότερα σηκώνει και αυτό συζήτηση.Αναλογικά αν το πάρουμε πάντως τα πράγματα είναι σαφώς χειρότερα σήμερα απ΄ότι τότε...
Και ναι η γνώση είναι δύναμη ότι γνώση και αν είναι αυτή.
Τα πράγματα που διακυβεύονται σήμερα είναι κοινωνικοπολιτικά.Η γνώση που θα πάρεις είναι χρήσιμη δεν λέω, αλλά άχρηστη για το θέμα μας.Πως να το κάνουμε?Στην περίπτωσή σου, η (πιθανή) άγνοια (?) της πολιτικοκοινωνικής κατάστασης είναι ευτυχία.
ίσως?
Δυστυχώς για την πλειοψηφία το πανεπιστήμιο έχει συνδεθεί με ένα χώρο-φυτώριο για τον μετέπειτα "καριερισμό".Οι ίδιες οι σχολές επιλέγονται με κριτήρια αγοράς.Και όπως είπε ο Lybe, νομίζεις πως εμείς δεν θέλουμε να κάνουμε μάθημα?Αυτό που έχω καταλάβει είναι πως υπάρχει ένα φαντασιακό, που συνδέει αυτούς που λένε όχι στα θατσερικά μέτρα (στο σύνολό τους) με τον άπλυτο/αιώνιο/κακό κλπ φοιτητή, χαρακτηρισμούς που εγώ ούτε χρησιμοποιώ, ούτε και δέχομαι εν γένει για άτομα που κάνουν μια σωστή-λογική ιεράρχηση των πραγμάτων.
@neaoktana
Το να βρει κάποιος πρώην μαρξιστές που το γύρισαν σε neoliberal είναι το πλέον εύκολο.Δάσκαλε, τι προτείνεις να κάνουμε σε αυτή τη φάση?Και να έχουμε κατά νου πως αν περάσουν τα μέτρα αρκετοί δεν θα καταφέρουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους.Το ηθικό κομμάτι το αφήνω σκόπιμα εκτός συζήτησης αν και είναι σοβαρό.