Εγώ είχα παρακολουθήσει τα <Ειδικά Θέματα Σιδηροδρομικής> και μπορώ να πω ότι μ' άρεσαν πολύ

, αλλά αυτά είναι γούστα.
Δύσκολο δεν μπορείς να το πεις και πολλά πράγματα είναι καινούργια, δεν απαιτούν δηλαδή όπωσδήποτε να τα είχες παει καλά στη <Σιδηροδρομική>.
(Απόδειξη και οι 2 συνάδελφοι από τους γεωτεχνικούς,που είχα γράψει και αλλού, που είχαν πάρει το μάθημα <τότε> και τα πήγαν καλά)
Το πιο δύσκολο, κατ' εμέ, κομμάτι είναι οι δυνάμεις μεταξύ τροχού και σιδηροτροχιάς και αυτό το μόνο μάλλον που απαιτεί κάποιες γνώσεις από τη <Σιδηροδομική>.
Πάντως ο κ. Λυμπέρης κάνει μια υπενθύμιση-επανάληψη στην αρχή.
Άλλα κεφάλαια είναι η ηλεκτροδότηση (και γενικά ενέργεια στο σιδηρόδρομο), δρομολόγια και τους σταθμούς μεταφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων, που κάνει στο τέλος ο κ. Μπαλλής και από το οποίο μπαίνει και ένα θέμα στις εξετάσεις.
Στα θετικά είναι η οικογενιακή ατμόσφαιρα, οι διδάσκοντες και ότι αν σας κάτσει/το επιδιώξετε μπορεί να γίνει κάποια επίσκεψη σε κάποιο έργο/εργοτάξια (από τα πολλά που θα πείτε βέβαια ότι γίνονται στην Ελλάδα

, ευτυχώς υπάρχει και η ανακαίνιση του ΗΣΑΠ)