
Η προβολή γραπτών σε όλα τα μαθήματα του <Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Υδραυλικής> αποτελεί ουσιαστικό βήμα της διαδικασίας:
1. Διόρθωση λαθών. π.χ. Στη επαναληπτική "Εφ. Υδρ." διορθώθηκαν οι εξής χαρακτηριστικές περιπτώσεις: Αντί για <Δεν Προσήλθε> - 5 (δεν είχε περαστεί ο βαθμός)
Αντί για <2> - 5 (ήταν ο βαθμός μόνο της θεωρίας...)
Αντί για 4 - 5 (ένα τμήμα άσκησης στο τέλος της κόλλας, χωρίς παραπομπή δεν είχε συνεκτιμηθεί).
2. Κατανόηση λαθών. Αναλύονται διεξοδικώς τα λάθη και ο ορθός τρόπος επίλυσης, αξιολογείται το προφίλ του αποτυχόντος / ούσης (π.χ. διάβασε θεωρία. λύσε ασκήσεις, συγκροτήσου ψυχολογικά, μην αγχώνεσαι "το έχεις την επόμενη φορά"...)
3. Ανεμιστήρας δεν υπάρχει... Όταν υπάρχει λάθος βλ. ως άνω, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ!)
4. Η αξία της ανάδρασης στο γραπτό είναι ανυπολογίστη, ελάχιστοι /ες το αντιλαμβάνονται