Στατιστικά στοιχεία εαρινής εξεταστικής 2009-10

Συντονιστής: University Editors

Re: Στατιστικά στοιχεία εαρινής εξεταστικής 2009-10

Δημοσίευσηαπό 3gourounakia » Παρ, 24 Σεπ 2010 2:04 am

από αυτά τα στατιστικά στοιχεία το πιο "αστείο" είναι ότι fortran και μιγαδικές χρωστάει περισσότερος κόσμος από ότι μπετό 2


Και αυτο τι δειχνει?? Οτι μερικοι καθηγητες εχουν εναν καλο στον εγκεφαλο και το παιζουν επιστημονες με το να κοβουν αβερτα κοσμο.
Παντως περα απο τη fortran, γιατι γι αυτη μιλουσα, μιγαδικες και ΜΤΡ θελουν πολυ διαβασμα, αλλα για διαφορετικο λογο. Μιγαδικες ειναι κατι καινουριο που το συνανταμε πρωτη φορα, και το παιρνουμε πολυ στα ελαφτα (''ε, μαθηματικα ειναι, ποσο δυσκολο να ειναι''), και γι αυτο καθομαστε στον yy' οπως λεμε λαικιστι. Ε, ρευστα ειναι αλλη φαση, ειναι πολλα και μπερδεμενα, και διαφωνω Gandalf οτι θελει να κανεις ολα αυτα για να περασεις. Και αν τα θελει αυτο ειναι προβλημα. Σημασια εχει να ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ το μαθημα. Εχεις αυτο το προβλημα. Μπορεις να τολυσεις? Ναι, καλως, περνας. Οχι? την πατησαμε, ριξε παλι μια ματια και ξαναελα. Τι θα πει πρεπει να κανεις προοδους εργασιες μαλ*κιες. Ξερεις? ΑΥτο ειναι που μετραει. Η τουλαχιστον που ΠΡΕΠΕΙ να μετραει.
3gourounakia
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Δευτ, 06 Σεπ 2010 5:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Στατιστικά στοιχεία εαρινής εξεταστικής 2009-10

Δημοσίευσηαπό lawine » Παρ, 24 Σεπ 2010 9:26 am

Σημασια εχει να ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ το μαθημα. Εχεις αυτο το προβλημα. Μπορεις να τολυσεις? Ναι, καλως, περνας. Οχι? την πατησαμε, ριξε παλι μια ματια και ξαναελα. Τι θα πει πρεπει να κανεις προοδους εργασιες μαλ*κιες. Ξερεις? ΑΥτο ειναι που μετραει. Η τουλαχιστον που ΠΡΕΠΕΙ να μετραει.


Όταν ήμασταν στο σχολείο που ήμασταν όλοι καλοί μαθητές, αυτό ίσχυε. Με τη 'μαγκιά' σου και την εξυπνάδα σου προχωρούσες μπροστά. Στο Πολυτεχνείο δεν καλούμαστε να καταλάβουμε και να συμφωνήσουμε! Είναι εφαρμοσμένη επιστήμη που συχνά στηρίζεται σε ημιεμπειρικές θεωρίες! Αυτό σημαίνει ότι θέλει κριτική σκέψη!!! Δε θέλει μόνο η πολιτική κριτική σκέψη. Δε μιλάω για σένα προσωπικά, και με συγχωρείς που πιάστηκα από τα λόγια σου. Αυτό σημαίνει ότι καλούμαστε να σκεφτόμαστε και να διορθώνουμε αυτά που παραλάβαμε, να βελτιώνουμε τις θεωρίες και να αναζητάμε την αληθινή συμπεριφορά της φύσης! Δεν είναι δυνατόν να κάθεσαι στο μάθημα και να λες μετά, εντάξει τα κατάλαβα, δε χρειάζεται τίποτα άλλο τώρα. Οι εργασίες αξίζουν περισσότερο από την εξέταση. Με τις εργασίες, ψάχνεις, μαθαίνεις, κρίνεις! Το Πολυτεχνείο δεν είναι εξεταστικό κέντρο.
Αλλά εμείς με τα 68 μαθήματα (με αρκετή σαβούρα μέσα) και να θέλαμε να εμβαθύνουμε, μάλλον δεν προλαβαίνουμε :thumbdown:

Επί Θεοχάρη, τη δεκαετία του 90, στον τομέα της Εφαρμοσμένης και Πειραματικής Μηχανικής, το Πολυτεχνείο κατείχε την πέμπτη θέση στον κόσμο στην έρευνα!!! :clap:
Δεν ξέρω αν σας λέει κάτι αυτό.
lawine Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: Τετ, 03 Σεπ 2008 1:31 am
Τοποθεσία: Γκουτζαλάκα
Έτος εισαγωγής: 2004

Re: Στατιστικά στοιχεία εαρινής εξεταστικής 2009-10

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Παρ, 24 Σεπ 2010 5:41 pm

Breaking news:
Σύμφώνως με εισήγηση του Τομέα και αναμενόμενη απόφαση της Σχολής, η ΜΗΧΑΝΙΚΗ τ. Ρ. απεγκλωβίζεται από τον Τομέα.
Από το επόμενο εξάμηνο θα διδάσκεται εις το 3ο εξάμηνο ως Μηχανική IV, από το ΣΕΜΦΕ.
Οι νυν Διδάσκοντες θα αναλαμβάνουν τη συνέχεια από το 5ο εξάμηνο κανονικά εις την Εφ. Υδρ.


Ευτυχώς είδα μετά ότι ήταν αστείο, γιατί αλλιώς θα έκανα χαρακίρι μπροστά στα ΣΕΜΦΕ.

Εγώ πάντως ξέρω ότι για τα Ρευστά πέφτει πολύ κράξιμο, το 30% είναι βαρύ στο μάτι κλπ, αλλά επίσης ξέρω ότι οι περισσότεροι δεν μπαίνουν καν στον κόπο να το διαβάσουν με σύστημα. Προτιμούν την καβάτζα "ωχ αδερφέ, ας πασαλείψω λίγο τη Ματίνα και δεν έγινε και τίποτα, 3-4 ημέρες για ένα πενταράκι".

Με τον ωχαδερφισμό μπορεί να βγαίνουν μαθήματα και μαθήματα, αλλά η ΜτΡ δεν βγαίνει. Οι δυσκολίες του μαθήματος είναι πολλές: μεγάλη ύλη, "δυνατό" μαθηματικό υπόβαθρο, πολλές κατηγορίες ασκήσεων. Ωστόσο, ως υδραυλικός αναγνωρίζω ότι απαξ και τη μελετήσεις ως ύλη, μπορείς να επιλύσεις τα περισσότερα υδραυλικά προβλήματα στη συνέχεια. Είναι από τα πιο ζόρικα μαθήματα του εξαμήνου, και δεν αντιμετωπίζεται ως τέτοιο, για αυτό και η πολλή γκρίνια. Γιατί κακά τα ψέματα, με άλλη ψυχολογία κατεβαίνεις στη Στατική (ωχ εκεί που κόβουνε πιο εύκολα, εκεί που πρέπει να διαβάσεις κλπ) και με άλλη στη ΜτΡ.

Πέραν αυτών, γίνεται μια διαρκής προσπάθεια βελτίωσης της διδασκαλίας που τη βλέπω μεταξύ των ετών. Αλλά δεν μπορούμε να το δαιμονοποιούμε τόσο πολύ πια αυτό το μάθημα! Εδώ υπάρχουν τόσα άλλα παράλογα, θα πρέπει η κριτική μας να είναι κάπως σφαιρική.
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ειδήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης