Στατιστικά στοιχεία εαρινής εξεταστικής 2009-10

Συντονιστής: University Editors

Re: Στατιστικά στοιχεία εαρινής εξεταστικής 2009-10

Δημοσίευσηαπό gandalf » Πέμ, 23 Σεπ 2010 8:42 pm

Δεν νομιζεις οτι παραειναι μικρο το 28,4% για να μας νοιαζει αν θα βγαλουν αφισετακι η οχι τα ΕΑΑΚ!?εννοειται οτι κατα πρεπει να ειπωθει.....ειναι τραγελαφικο να μην περνανε ουτε 3/10!!!!τοσο βλακες ειναι πια αυτοι οι φοιτητες και κοβονται ολοι?!δε λεω...η ΜτΡ ειναι ενα απο τα πια δυσκολα νερα της σχολης αλλα ειπαμε.....ας διαμορφωνονται τα θεματα με τετοια τροπο ωστε ενας καλα και με λογικους ρυθμους προετοιμασμενος να μπορει να πιασει το 5-7 και ας βαζουν πιο απαιτητικα θεματα για τους υπολοιπους!δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει σε μια τετοια περιπτωση να ασχολουμαστε με το τι θα κανει το σχημα της ΕΑΑΚ...αν βγει τετοια αφισα δικαιως θα βγει!

Για να τελιώνουμε με την ΜτΡ, είναι ένα μάθημα που θέλει παρακολούθηση γενικα (ειδικά ασκήσεις αλλά και θεωρία τουλάχιστον να παρακολουθείς την εξέλιξη της ύλης) θέλει διάβασμα σπίτι και θεωρία και να λύνεις τις σειρές ασκήσεων, θέλει να πας στην πρόοδο κτλ, αν τα κάνεις ολα αυτά έχεις πολύ μεγάλες πιθανότητες να περάσεις και να γράψεις καλά...Είναι δύσκολο μάθημα απο άποψη ύλης και αντικειμένου, δυσνόητο κτλ, δεν βγαίνει απλά με διάβασμα στην εξεταστική, δεν βγαίνει μόνο με Ματίνα (δεν ξέρω αν υπάρχει κιόλας σε αυτό) όπως πχ μπορεί να βγεί μια Στατική Ι, γενικώς είναι απαιτήτικό. Επειδή ακριβώς μεγάλη πλειοψηφία φοιτητών κάθε έτους για διάφορους λόγους δεν κάνει τα παραπάνω, υπάρχουν αυτά τα ποσοστά. Το αν μπορούν να γίνουν κάποιες βελτιώσεις ως προς τον τρόπο διδασκαλίας, την μετάδοση των γνώσεων απο τους διδάσκοντες κτλ, να το δούμε, πάντως όλα τα παραπάνω δεν σημαίνουν πως θα "κάνουμε πιο εύκολο" το μαθημα ή δεν ξέρω γω τι έχει ο καθένας στο μυαλό του, πρέπει να καλλιεργηθεί και η αντίληψη στους φοιτητές ότι πρέπει να κάνουν τα παραπάνω, όσο μπορεί ο καθένας, αντίθετα με αυτό που προβάλλεται μέχρι τώρα ότι είναι δύσκολο, δεν πρόκειτε να περάσετε, αφήστε το για αργότερα, μην παρακολουθείτε κτλ...Στο Πολυτεχνείο είμαστε, δεν λέω να ταλαιπωρούμαστε χωρίς λόγω όπως σε άλλα μαθήματα (λόγω περιέργειας καθηγητών κτλ) αλλά έλεος και με την νοοτροπία της μετριότητας, ευκολίας, δεν βαριέσαι κτλ...Αυτά...
"Στου Μακρυγιάννη πριν προλάβεις να μιλήσεις,
Εγγλέζου βόλι σε γονάτισε,
μας κοίταζες με βλέμμα μελαγχολικό,
να σκεφτόσουνα -θαρρείς- πόσο λίγο η μέρα κράτησε..."
Άβαταρ μέλους
gandalf
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1108
Εγγραφή: Σάβ, 17 Μάιος 2008 6:27 pm
Τοποθεσία: Γοργοπόταμος
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Στατιστικά στοιχεία εαρινής εξεταστικής 2009-10

Δημοσίευσηαπό BM » Πέμ, 23 Σεπ 2010 9:09 pm

gandalf έγραψε:
Επειδή ακριβώς μεγάλη πλειοψηφία φοιτητών κάθε έτους για διάφορους λόγους δεν κάνει τα παραπάνω, υπάρχουν αυτά τα ποσοστά..


Δηλαδή, οι 8 στους 10 δεν αξίζουν να περάσουν...

Και όχι μόνο στα Ρευστά, σε πολλά μαθήματα, το να κόβεται το 70 και 80 % είναι παράλογο και εξωπραγματικό!


Δεν είναι δυνατόν στη Στατική 5, για παράδειγμα, να κόβουν το 70% έτσι για πλάκα. (Όλος και κάποιος εδώ μέσα θα ξέρει περί Στατ 5) Οι άνθρωποι δεν πάνε καλά...

Πάντως, αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο, και δεν ξέρω που θα καταλήξει....

ΥΓ: Προς καθηγητές: Δεν "ανεβαίνει το επίπεδο" μιας σχολής ή ενός μαθήματος, κόβοντας αβέρτα κόσμο. Η πίεση των φοιτητών ανεβαίνει....

ΥΓ2: Στην τελική, αν έχουν προαποφασίσει να περάσει πχ το 70-75%, να μην γράφουμε με άριστα το 10. Να γράφει ο καθένας ό,τι γράφει και οι 30% υπερτυχεροί να κερδίζουν ένα καταπληκτικό διήμερο...ωωπ, παρασύρθηκα..., να περνάνε οι 30% με τη μέγιστοι βαθμολογία..


Ε, ρε αξιολόγηση που τους χρειάζεται...
Vae Victis
BM
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: Τετ, 11 Φεβ 2009 10:58 pm
Έτος εισαγωγής: 2004

Re: Στατιστικά στοιχεία εαρινής εξεταστικής 2009-10

Δημοσίευσηαπό lawine » Πέμ, 23 Σεπ 2010 9:34 pm

Κατ' αρχήν να πω ότι καθένας οφείλει να κάνει την αυτοκριτική του. Η Μ.τ.Ρ είναι από τα πιο επιστημονικά μαθήματα της σχολής θα έλεγα. Δεν είναι εφαρμογή είναι πιο πίσω, στο υπόβαθρο. Οπότε αντικειμενικά, θέλει να το αντιμετωπίσει κανείς με όρεξη, υπομονή και δουλειά! Γιατί, δε γίνεται να χωνέψεις μονορουφηξιά τις έννοιες, όπως είπε και ο gandalf.

Από την άλλη μεριά, θα μπορούσαν και οι διδάσκοντες να μην σκορπίζουν τον κόσμο από την αίθουσα με το καλημέρα. Με το που πέφτουν οι Navier - Stokes ε λογικό είναι να δυσανασχετούμε..μηχανικοί είμαστε..θα μπορούσε να γίνει λίγο πιο φιλικό το μάθημα, νομίζω, γιατί είναι εξαιρετικού ενδιαφέροντος.

Να σημειώσω και κάτι άλλο. Δεν πρέπει να υποτιμάμε τους εαυτούς μας τόσο, ώστε να λέμε ότι είναι δύσκολο το μάθημα, γιατί σημαίνει ότι δεν είμαστε για τόσο, αλλά για λιγότερα!
lawine Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: Τετ, 03 Σεπ 2008 1:31 am
Τοποθεσία: Γκουτζαλάκα
Έτος εισαγωγής: 2004

Re: Στατιστικά στοιχεία εαρινής εξεταστικής 2009-10

Δημοσίευσηαπό redy » Πέμ, 23 Σεπ 2010 9:55 pm

Νομίζω το 28% τα λέει όλα, όταν ένα μάθημα σε αναγκάζει να ψάξεις βοηθήματα και φροντιστηριακά μαθήματα για να το περάσεις είναι καθαρή αποτυχία των καθηγητών. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να φταίμε εμείς, στο λύκειο όταν δεν πατούσες σε ένα μάθημα και το παρακολουθούσες από το φροντιστήριο μόνο, έφταιγε ο καθηγητής. Τέλος πάντων σίγουρα φταίμε και εμείς αλλά το να μην μπορείς να παρακολουθήσεις ένα μάθημα δεν είναι πάντα από επιλογή μπορεί να εργάζεσαι, μπορεί να αδυνατείς να καταλάβεις την συλλογιστική του καθηγητή ή να θεωρείς το κρεβάτι σου πιο αναπαυτικό για έναν πρωινό ύπνο από ότι το θρανίο.
redy Οικονομική ενίσχυση στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 211
Εγγραφή: Κυρ, 07 Σεπ 2008 7:18 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Στατιστικά στοιχεία εαρινής εξεταστικής 2009-10

Δημοσίευσηαπό soso » Πέμ, 23 Σεπ 2010 9:59 pm

Ενα τεραστιο + σ αυτο που ειπε η lawine περι ρευστων ... ολοι οταν βλεπουν Navier-Stokes και φουλ θεωρητικα μοντελα ροης τρομαζουν .. ειδικα αν σκεφτουμε πως τα ρευστα μαζι με τι στατικη Ι ειναι τα πρωτα μαθηματα μηχανικου της σχολης ... η εκλαικευση των (δυσκολων) εννοιων θα βοηθουσε τη κατασταση ! οι φοιτητες τρομαζουν και αυτο μακροπροθεσμα οδηγει στους 20 φοιτητες στη κατευθυνση υδραυλικου μεταγενεστερα ! ο μαστορας εχει "λαβει γνωση" για το θεμα και βοηθαει οσο μπορει (οπως παντα) :thumbup:
Δουλεψε για να ζεις , ζησε για να ταξιδευεις . Ποτε το αντιθετο .
soso
 
Δημοσιεύσεις: 219
Εγγραφή: Δευτ, 07 Ιούλ 2008 6:25 pm
Τοποθεσία: Βαζελόκηποι
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Στατιστικά στοιχεία εαρινής εξεταστικής 2009-10

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Πέμ, 23 Σεπ 2010 10:18 pm

Breaking news:
Σύμφώνως με εισήγηση του Τομέα και αναμενόμενη απόφαση της Σχολής, η ΜΗΧΑΝΙΚΗ τ. Ρ. απεγκλωβίζεται από τον Τομέα.
Από το επόμενο εξάμηνο θα διδάσκεται εις το 3ο εξάμηνο ως Μηχανική IV, από το ΣΕΜΦΕ.
Οι νυν Διδάσκοντες θα αναλαμβάνουν τη συνέχεια από το 5ο εξάμηνο κανονικά εις την Εφ. Υδρ.
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Στατιστικά στοιχεία εαρινής εξεταστικής 2009-10

Δημοσίευσηαπό stallion » Πέμ, 23 Σεπ 2010 10:33 pm

neaoktana έγραψε:Breaking news:
Σύμφώνως με εισήγηση του Τομέα και αναμενόμενη απόφαση της Σχολής, η ΜΗΧΑΝΙΚΗ τ. Ρ. απεγκλωβίζεται από τον Τομέα.
Από το επόμενο εξάμηνο θα διδάσκεται εις το 3ο εξάμηνο ως Μηχανική IV, από το ΣΕΜΦΕ.
Οι νυν Διδάσκοντες θα αναλαμβάνουν τη συνέχεια από το 5ο εξάμηνο κανονικά εις την Εφ. Υδρ.



Για ποιο λογο γινεται αυτο δασκαλε? Εννοεις αυτο το εξαμηνο που ξεκιναει θα υπαρχει Μηχανικη 4 αντι Μ.τ.Ρ ?? Σαν περιεχομενο αλλαζει τιποτα?
Οι αξιες προσαρμοζονται σε ο,τι εχουμε μπροστα στα ματια μας ενω οι ιδεολογιες παρακαμπτουν οποια γεγονοτα τις αμφισβητουν.
stallion
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: Σάβ, 01 Νοέμ 2008 12:51 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Στατιστικά στοιχεία εαρινής εξεταστικής 2009-10

Δημοσίευσηαπό ingenieurin26 » Πέμ, 23 Σεπ 2010 10:36 pm

stallion έγραψε:
neaoktana έγραψε:Breaking news:
Σύμφώνως με εισήγηση του Τομέα και αναμενόμενη απόφαση της Σχολής, η ΜΗΧΑΝΙΚΗ τ. Ρ. απεγκλωβίζεται από τον Τομέα.
Από το επόμενο εξάμηνο θα διδάσκεται εις το 3ο εξάμηνο ως Μηχανική IV, από το ΣΕΜΦΕ.
Οι νυν Διδάσκοντες θα αναλαμβάνουν τη συνέχεια από το 5ο εξάμηνο κανονικά εις την Εφ. Υδρ.



Για ποιο λογο γινεται αυτο δασκαλε? Εννοεις αυτο το εξαμηνο που ξεκιναει θα υπαρχει Μηχανικη 4 αντι Μ.τ.Ρ ?? Σαν περιεχομενο αλλαζει τιποτα?



Μάλλον ο δάσκαλος υπονοεί ότι πάντα υπάρχουν και χειρότερα...
ingenieurin26
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6363
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Στατιστικά στοιχεία εαρινής εξεταστικής 2009-10

Δημοσίευσηαπό gandalf » Πέμ, 23 Σεπ 2010 10:36 pm

Ακριβώς... :roll:
"Στου Μακρυγιάννη πριν προλάβεις να μιλήσεις,
Εγγλέζου βόλι σε γονάτισε,
μας κοίταζες με βλέμμα μελαγχολικό,
να σκεφτόσουνα -θαρρείς- πόσο λίγο η μέρα κράτησε..."
Άβαταρ μέλους
gandalf
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1108
Εγγραφή: Σάβ, 17 Μάιος 2008 6:27 pm
Τοποθεσία: Γοργοπόταμος
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Στατιστικά στοιχεία εαρινής εξεταστικής 2009-10

Δημοσίευσηαπό lybe33 » Πέμ, 23 Σεπ 2010 10:37 pm

ingenieurin26 έγραψε:Μάλλον ο δάσκαλος υπονοεί ότι πάντα υπάρχουν και χειρότερα...

Ναι,ισχύει...Εύστοχο το παράδειγμα πάντως :clap:
Άβαταρ μέλους
lybe33
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2638
Εγγραφή: Τετ, 03 Δεκ 2008 11:55 am
Έτος εισαγωγής: 2008

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ειδήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Google [Bot] και 1 επισκέπτης