Yπενθυμίζω κάποια πραγματάκια γενικώς:
α.) Τo topic της Μ.τ.Ρ, καθώς και κάθε topic μαθημάτων γενικότερα, είναι ένα
παράθυρο διαλόγου και ανταλλαγής πληροφοριών για το αντικείμενο πάνω στο οποίο θα πρέπει να συνδράμουμε όλοι.
Έτυχε κάποιος διδάσκοντας να "έχει μπει στο κλίμα" και να βοηθάει στο διάλογο αυτό (δεν είναι όλοι έτσι δυστυχώς). Θα πρέπει να μην εκμεταλλευόμαστε όσο δεν πάει (exploitation/abuse αγγλιστί) τη δυνατότητα αυτή, "ζορίζοντας" το topic με επίμονες ερωτήσεις μέχρι εκεί που δεν πάει. Το topic άλλωστε δεν είναι ούτε τζάμπα φροντιστήριο, ούτε ενισχυτική διδασκαλία. Μην αναγκάσετε όσους έχουν καλές προθέσεις να απηυδήσουν, με "τίμημα" να πληρώσουν όλα τα επόμενα έτη τη χειρότερη επικοινωνία μεταξύ διδάσκοντος-διδασκόμενου.
β.) Ούτως ή άλλως, κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να απαντάει στις ερωτήσεις ούτε να καλύπτει την πληροφόρηση για το μάθημα, είτε αυτός είναι απλός χρήστης, είτε ανήκει στην ομάδα του site. Η ανταλλαγή υλικού και πληροφοριών επαφίεται στην καλή θέληση των μελών. Φανταστείτε 990 στα 1000 μέλη να κάθονταν και να ρωτούσαν μόνο πράγματα. Τότε δεν θα είχαμε ούτε πληροφόρηση, ούτε ανέβασμα υλικού, ούτε προσφορά υλικού από άλλα μέλη, θα είχαμε μόνο μία στρεβλή έννοια της...επικοινωνίας μεταξύ των συναδέλφων.
γ.) Η γενικότερη φιλοσοφία και ο χαρακτήρας του MQN.gr απαιτεί σχέσεις αλληλεγγύης μεταξύ των μελών. Πιο λαϊκά, δεν χτυπάει ιδιαίτερα όμορφα όταν κάποιος κάνει συνέχεια ερωτήσεις χωρίς να έχει συνδράμει με άλλο τρόπο στην κοινότητα. (mits17 φυσικά και δεν το λέω προσωπικά για σένα,γνωρίζω ότι συμμετέχεις ως ενεργός χρήστης

, το λέω γενικότερα για ένα, πολύ μικρό ευτυχώς, ποσοστό των χρηστών, και φυσικά όποιος έχει τη μύγα ας...μυγιαστεί)