
Απαντήσεις στο <γιατί> δεν "παρακολουθούν" δεν έλαβα, είναι και το καλοκαιράκι βεβαίως...
Είναι αξιέπαινη η προσπάθεια ποσοτικοποίησης της επίδοσης των φοιτητών και εύρεσης της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης, που προκύπτει από την εξαγωγή στατιστικών συμπερασμάτων, αλλά αυτή εξαντλείται δυστυχώς μόνο στο συγκεκριμένο μάθημα (δεν μπορεί φυσικά να γίνει και αλλιώς

Ας πούμε για το χαμηλό ποσοστό παρακολούθησης πιθανώς να φταίει η γενικότερη κατάσταση του εξαμήνου. Υπήρξε κάποια μεταβολή στη διδασκαλία κάποιου μαθήματος εκτός της Μ.τ.Ρ (σε πιο εντατική κατεύθυνση); Ίσως κάποια πρόοδος, ή κάποιο πρόσθετο εργαστήριο; Ίσως η ανάγκη παρακολούθησης κάποιου άλλου μαθήματος να αποθάρρυνε τους φοιτητές από τη συστηματική παρακολούθηση της Μ.τ.Ρ.
Και μία πρόταση για λόγους που πιθανόν να υπάρχουν μέσα στο μάθημα: υπήρξε κάποια αλλαγή στη δυσκολία των σειρών, τη δυσκολία της προόδου, τη γενική διαρρύθμιση του μαθήματος, ή ακόμα και στους διδάσκοντες; οποιαδήποτε "εσωτερική" αλλαγή στο μάθημα μπορεί να ενθαρρύνει ή να αποθαρρύνει τους φοιτητές.
Και αφήνω ως τελευταίο ένα γενικότερο στοιχείο το οποίο δεν αλλάζει: η Μ.τ.Ρ έχει τη ρετσινιά του δύσκολου μαθήματος. Και αυτό γιατί, λόγω του μαθηματικού υποβάθρου, της ποσότητας ύλης και, σε μικρότερο βαθμό, της δυσκολίας των εννοιών, απαιτεί αρκετό και συστηματικό διάβασμα. Δεν πασαλείβεται στο τέλος, δεν σώζεται με 5-6 μέρες. Και όντως είναι το δυσκολότερο "νερό" της σχολής. Αυτή η φύση του μαθήματος λοιπόν, καθορίζει σε μεγάλο βαθμό τα στατιστικά στοιχεία.
Spoiler: show