Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Συντονιστής: University Editors

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τετ, 16 Ιουν 2010 4:18 pm

Το "όσο πιο μεγάλο, τόσο καλύτερο" δεν ισχύει στην (ποιητική) ροή με ελεύθερη επιφάνεια.
Στο επόμενο εξάμηνο (Εφ. Υδρ.) θα μάθουμε ότι η μέγιστη παροχή δεν εμφανίζεται στο μέγιστο βάθος, αλλά στο κρίσιμο βάθος.

<Εδώ>, χωρίς να τα γνωρίζουμε αυτά, αρκούσε να μεγιστοποιήσουμε μία συνάρτηση, παραγωγίζοντας.
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τετ, 16 Ιουν 2010 4:44 pm

Στη Γαλλία, στα Πανεπιστήμια η διόρθωση των γραπτών γίνεται με καλυμένο το όνομα (όπως στις "Πανελλαδικές" εισαγωγικές) και η αποσφράγιση γίνεται παρουσία των φοιτητικών εκπροσώπων :sick:
Στα Πολυτεχνεία βεβαιως ο αριθμός εισακτέων είναι 30~50 και η σχέση είναι "με το μικρό όνομα" και (εάν απουσιάσεις από το μάθημα δύο μέρες) ο Πρόεδρος της Σχολής "τηλεφωνεί ή / και έρχεται να δει τι έπαθες"...
(βλ. "Υδραυλική κατεύθυνση" στο ΕΜΠ... :shh: )
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τετ, 16 Ιουν 2010 6:56 pm

Βεβαίως τα στατιστικά δείγματα έχουν προορισμό να διαψεύδονται:
Στοιχεία 2ης Άσκησης σε δείγμα 25 (αίθουσα 105) ~ 7,5% του συνόλου.
0~0,75: 19 (76%) *
0,75~1,5: 3 (12%) **
>2,0: 3 (12%) ***

Για τα (*) βλέπε προηγούμενη αναρτηση, το μόνο που διατηρείται είναι το κενό <1,5 ~ 2,0>.
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό airetikos » Παρ, 09 Ιούλ 2010 10:14 pm

neaoktana έγραψε:Αναρτώνται οι συνοπτικές λύσεις των Θεμάτων 1 και 2 της κανονικής εξεταστικής

Georges Bizet - "Carmen" (Final)
Claudio Abbado conducting the Berliner Filarmoniker

http://www.youtube.com/watch?v=OFuWyIxDaqg

κλείνουμε όπως αρχίσαμε στην 1η Σειρά σε συναυλιακή εκτέλεση. Στην παράσταση όπερας οι χορωδίες ακούγονται από τα παρασκήνια (την αρένα) και στη σκηνή ο Don Jose μαχαιρώνει την Carmen...


Δάσκαλε υπάρχει περίπτωση να βάλετε το θέμα 3? με λύση εί δυνατόν? ...... έχω σκαλώσει στο να το καταλάβω καίτοι είπαμε κάποια πράγματα σήμερα στη διόρθωση..... Ευχαριστώ.
Αρχιεπίσκοπος Άρειος ο Α'
airetikos
 
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ, 11 Απρ 2009 9:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό sotiro » Δευτ, 12 Ιούλ 2010 1:31 pm

υπάρχει περίπτωση κάποιος που απουσίαζε από την προβολή γραπτών την Παρασκευή να μπορέσει να δεί το γραπτό του οποιαδήποτε στιγμή μέσα στην εβδομάδα ;;;
sotiro
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Τετ, 15 Ιούλ 2009 4:59 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Δευτ, 12 Ιούλ 2010 5:51 pm

Τελευταία ευκαιρία αύριο Τρίτη 10:00 - 12:00.
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τετ, 14 Ιούλ 2010 4:15 pm

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ & ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ (1ο Τμήμα)

Γενικά στοιχεία
01. Εγγεγραμένοι: 4ο/6ο/8ο/Zombies = 117/83/78/189, Σ=467
02. Προσήλθαν (%): 46/18/32/38, ΜΟ=35,5
03. Προβιβάζονται (% προσελθέντων): 40,5/35,5/24/19
Σχόλια:
11. 4ο=117! Δηλαδή ~235 συνολικώς! Σα πολλοί να μαζεύονται σε σχέση με τον "αριθμό εισακτέων". Υπενθυμίζεται ότι οι αίθουσες "διδασκαλίας" (ανά τμήμα) προβλέπονται για ~80, ίνα μην αναφέρω τα του εργαστηρίου...
12. Δεν παρατηρήθηκε αισθητή απόκλιση στα 4ο και 8ο (4ο ιστορικό= 42,5~47,5 και μεγαλύτερα εξάμηνα ιστορικό=25~35). Σημαντική μείωση στο 6ο και υπέρβαση του άνω ορίου στα Ζ.
13.Δεν παρατηρήθηκε αισθητή απόκλιση στα 4ο και 6ο (4ο ιστορικό= 35~45 και μεγαλύτερα εξάμηνα ιστορικό=25~35). Καταγραφή άνω ορίου στο 6ο και σημαντική μείωση στα Ζ. Οι αποκλίσεις συσχετίζονται με την προσέλευση, βλ. 12.

Ειδική ανάλυση 4ου
21. "Παρακολούθησαν" 17%, από αυτούς προσήλθαν 95% και προβιβάζονται 85%. Βοηθήθηκαν από το βαθμό παρακολούθησης 19% (των προβιβαζομένων).
22. "Πασάλειψαν" 14%, από αυτούς προσήλθαν 80% και προβιβάζονται 25%. Βοηθήθηκαν από το βαθμό παρακολούθησης 5% (των προβιβαζομένων).
23. Προβιβάζονται επί πλέον 5,5%, εκ των οποίων τα 2/3 είχε "περάσει μία βόλτα".
Σχόλια:
31. Δεν παρατηρήθηκε απόκλιση στους προβιβαζομένους (υπενθυμίζεται: ιστορικό>95% μετά και την επαναληπτική). Το ποσοστό των "βοηθήθηκαν από το βαθμό παρακολούθησης" προβλέπεται να μειωθεί στο ιστορικό~5% μετά από τη "βελτίωση" στην επαναληπτική.
311. Παρατηρήθηκε δραματική επιδείνωση του ποσοστού "παρακολούθησαν" με επαναφορά στο ιστορικό ποσοστό 17,5% μετά από τριετή ανοδική πορεία, η οποία είχε καταλήξει σε 27,5%. Αναζητούνται οι λόγοι * σε μία περίοδο χωρίς αναμπουμπούλες.
32. Παρατηρήθηκε μικρή προς τα κάτω απόκλιση στους προβιβαζομένους (υπενθυμίζεται: ιστορικό>50% μετά και την επαναληπτική). Το ποσοστό των "βοηθήθηκαν από το βαθμό παρακολούθησης" προβλέπεται να αυξηθεί στο ιστορικό~15% μετά από την επαναληπτική.
321. Παρατηρήθηκε επίσης δραματική επιδείνωση του ποσοστού "πασάλειψαν" με επαναφορά κάτω και από το ιστορικό ποσοστό 17,5% μετά από τριετή ανοδική πορεία, η οποία είχε καταλήξει σε 22,5%. Αναζητούνται οι λόγοι * σε μία περίοδο χωρίς αναμπουμπούλες.
33. Δεν παρατηρήθηκε απόκλιση στους προβιβαζομένους (υπενθυμίζεται: ιστορικό=10% μετά και την επαναληπτική).

* Αναμένω προσεγγίσεις για το φαινόμενο.
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό paktomenos » Σάβ, 17 Ιούλ 2010 9:23 pm

Μπορείτε κ.Δάσκαλε να βγάλετε και τα ποσοστά των βαθμολογιών?:P
Όταν δίνω τροφή στους φτωχούς, με λένε άγιο. Όταν ρωτάω γιατί οι φτωχοί δεν έχουν τροφή, με λένε κομμουνιστή.
Έλντερ Πεσσόα Κάμαρα, αρχιεπίσκοπος Ολίντα-Ρετσίφε Βραζιλίας
(καλά σου κάνουν! οι φτωχοί είναι χαζοί! Αξιοκρατία ΡΕ!!!!)
paktomenos
 
Δημοσιεύσεις: 1349
Εγγραφή: Παρ, 05 Μαρ 2010 11:14 pm
Τοποθεσία: Ανάμεσα σε Σκύλλα και Χάρυβδη.
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό Epistimonas_ » Κυρ, 18 Ιούλ 2010 2:45 pm

Κύριε Neaoktana τί εννοείτε με τη λέξη "Zombies"? Μόνο αυτούς που δεν παρακολούθησαν? Ή και αυτούς που είναι σε ανώτερα εξάμηνα (π.χ. 10ο)? Όσο περισσότερα στοιχεία δώσετε τόσο καλύτερα για τη θεμελίωση της θεωρίας που θα εξηγήσει το φαινόμενο. Π.χ. κατανομή βαθμολογιών σε ποσοστά εμφάνισης...
Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στον κόσμο. Ο παράλογος προσαρμόζει τον κόσμο στα μέτρα του. Συνεπώς όλη η πρόοδος βασίζεται στον παράλογο άνθρωπο.
Epistimonas_ Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Τετ, 28 Ιαν 2009 11:43 am
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Κυρ, 18 Ιούλ 2010 3:22 pm

Μετά το πέρας της "διαδικασίας ενστάσεων" και "χαριστικής" η κατάσταση διαμορφώνεται:
Γενικά στοιχεία

03. Προβιβάζονται (% προσελθέντων): 40,5/35,5/24/22, ΜΟ=29,5

Κατανομή βαθμολογίας (% προσελθέντων):
0~2 = 35
3= 32,5
4=3
5=20
6=4,5
7=3
8=1
9=0,5
10=0,5

Παρατηρήσεις: κατανομή σε εξάμηνα (% του αντίστοιχου βαθμού)
8/9/10 = 100/4ο
7 = 80/4ο + 20/Ζ
6 = 57/4ο +14/6ο + 0/8ο + 29/ Ζ
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 2ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης