
Giorgitseli έγραψε:
Προφανώς και απορώ μέχρι πότε θα το συντηρούμε...από παραδείγματα παταγωδους αποτυχιας των φοιτητών σε μαθήματα άλλο τίποτα..να σας θυμίσω την υδρολογία ή τη μηχανική1 του χειμερινού εξαμήνου , όπου το ποσοστό αποτυχίας άγγιζε το 65-70% ??? Τι έγινε?Ξαφνικά χαζέψαμε όλοι?Πήγαμε όλοι αδιάβαστοι? Ε όχι συνάδελφοι.. Αν κάποιος φταίει , είναι ο καθηγητής. Γιατί όταν η αποτυχία είναι τέτοια, ακόμα και για τους φοιτητές που παρακολουθούν ανελλιπώς, το κριτήριο είναι αντικειμενικό.
Στη Υδρολογία σίγουρα το πρόβλημα δεν ήταν η βαθμολόγηση αλλά η δυσκολία των θεμάτων. Η παρακολούθηση στο μαθημα ήταν θεαματικά μεγάλη κάτι που δεν δικαιολογεί καθόλου τα μικρά ποσοστά. Ωστόσο, μας είπαν ότι η συμμετοχή στην πρόοδο ήταν πολύ μικρή σε σχέση με άλλες χρονιές , άρα έβαλαν τα δύσκολα θέματα για να κοπούν όσοι δεν πήγαν στην πρόοδο. Έτσι πάει γι αυτό κατά τη γνώμη μου σχεδόν καμιά πρόοδος δεν είναι αληθινά προαιρετική.