«
Οδηγίες προς ναυτιλλόμενους» – κανονική εξεταστική
Είμαστε στην τελική φάση του νέου Έργου , το οποίο αναλάβαμε από κοινού ως ομάδα.
Στη διάρκεια του εξαμήνου είχατε την ευκαιρία να παραδώσετε έξι (6) Σειρές Ασκήσεων, να συμμετάσχετε (και παραδώσατε έκθεση) σε τέσσερα (4) Πειράματα και να λάβετε μέρος σε (2) Τεστ.
Ο συνολικός Μ.Ο. της βαθμολογίας σε αυτά τα τεκμήρια συμμετοχής στο μάθημα προσμετράται ΜΟΝΟ θετικά στο βαθμό του γραπτού με συντελεστή βαρύτητας 33%.
Από τα μέχρι τούδε προσωρινά στατιστικά στοιχεία για το 1ο Τμήμα:
«Παρακολούθησαν» 35 (4ο εξ) + 5 (λοιπά εξ)
«Είχαν επαφή» 15 (4ο εξ) + 5 (λοιπά εξ)
«Πέρασαν μια βόλτα» 10 (4ο εξ) + 15 (λοιπά εξ)
Για όσους «παρακολούθησαν» αρκούν 10 ώρες προετοιμασίας (αυξημένες από όσες προϋπολογίστηκαν λόγω της μη διενέργειας του 3ου Τεστ.
Θεωρία (3 μονάδες – 30 ~ 45 λεπτά – όλα κλειστά):
6 έως 10 θέματα με σύντομη επίλυση ή τεκμηρίωση.
Μόνο το 1/3 «διαβάζεται», τα 2/3 απαιτούν «κατανόηση».
Η «συνοπτική θεωρία» στις «Σημειώσεις» μου αρκεί (μαζί με τις παραπομπές στα βιβλία) για όσα «διαβάζονται».
Ασκήσεις (7 μονάδες – 150 ~ 135 λεπτά - Παραλλαγές στις αριθμητικές εφαρμογές - Επίσημα βοηθήματα, προσωπικές σημειώσεις και ασκήσεις ανοιχτά):
3 Ασκήσεις με 1,5 ~ 3,5 μονάδες καθεμιά.
Σε κάθε Άσκηση τα ερωτήματα ΔΕΝ είναι ισοδύναμα και η δυσκολία είναι προοδευτική.
Άρα το «αρχικό» 1 ~ 1,5 είναι ευκολότερο από τον πλήρη βαθμό = αποτελεσματική διαχείριση χρόνου. Μέσος όρος ενασχόλησης με κάθε Άσκηση 45 λεπτά (30 ~ 60 αναλόγως βαρύτητας). Χρησιμοποιήστε τα σχήματα στην εκφώνηση, την οποία ούτως ή άλλως παραδίδετε).
Καταλήξτε σε τελικούς ή τουλάχιστον ενδιάμεσες σχέσεις, ΜΗ ξεκινάτε χρησιμοποιώντας τα αριθμητικά δεδομένα. Ελέγξτε αν οι διαστάσεις στις σχέσεις που βγάλατε είναι συμβατές. Προσπαθήστε να κρίνετε αν το αριθμητικό αποτέλεσμα είναι «λογικό», σε αντίθετη περίπτωση και εάν δεν έχετε χρόνο να επαναλάβετε τις πράξεις, σημειώστε ότι το αποτέλεσμα είναι «παράλογο».
ΜΗ ψάχνετε να βρείτε «ίδια» λυμένη, ΔΕΝ θα υπάρχει… Βρείτε «παρόμοια» και ακολουθήστε δημιουργικά την επίλυση.
ΜΗΝ πέφτετε σε «παγίδες» (είναι πιθανό να υπάρχουν περισσότερα δεδομένα από όσα απαιτούνται για την επίλυση), ΜΗΝ κάνετε λάθη «νεκροκεφαλές».
Μην ανησυχείτε για τη μέθοδο επίλυσης, όλες είναι δεκτές αρκεί να είναι ΟΡΘΕΣ (η διόρθωση δε γίνεται ανά τμήμα αλλά «οριζοντίως» ανά Άσκηση από τον ίδιο Διδάσκοντα).
ΜΗΝ ξενυχτήσετε διαβάζοντας, ηρεμία και αυτοσυγκέντρωση και να θυμάστε: Στις Εξετάσεις εσείς απλώς εξετάζεστε,.. οι Διδάσκοντες κρίνονται!(On line ή μέσω mail / πμ απορίες λύνονται έως την
Κυριακή τα μεσάνυχτα)
Georges Bizet - "Carmen" (Votre toast je peux vous le rendre)
Royal Philharmonic Orchestra, Covent Garden (1991),Conductor: Zubin Mehta
- Gino Quilico as Escamillo, Maria Ewing as Carmenhttp://www.youtube.com/watch?v=_tIemwS0 ... re=relatedΟδεύουμε προς το δραματικό τέλος, η Carmen χαριεντίζεται με ανερχόμενο ταυρομάχο (les amours de Carmen ne durent pas deux mois...), θα εγκαταλείψει τον Don Jose, ο οποίος σε απόγνωση θα τη μαχαιρώσει ("Στέλλα φύγε κρατάω μαχαίρι"...) και θα παραδοθεί.