
@gandalf: Λες μπουρδες. Το κειμενο της συνελευσης 2ου ετους (στην οποια ημουν) δεν ανεφερε πουθενα για παρεμβαση στο τμημα για τα παρατραγουδα των εξεταστικων. Ανεφερε οτι υπηρχε, γινοταν και αφορουσε τα πραγματα εντος των εξαμηνων, αλλα οχι τα θεματα που βαλαμε εμεις για τις εξεταστικες. Εμεις βαλαμε τα ζητηματα περι (αν θες ρωτα και τον προεδρο για το ποιος το εκανε):
α)σε ποσες ωρες/ποσα θεματα θα εξεταζομαστε,
β)μαθηματα με αυξημενο ποσοστο αποτυχιας,
γ)δημοσιοποιηση των στατιστικων των αποτελεσματων (κατι που το πετυχαμε),
δ)θεματα/προοδοι/εργασιες και πως καθοριζουν το βαθμο,
ε)εγγυημενο ποσοστο επιτυχιας/αναβαθμολογισεις,
ζ)πτυχιακη εξεταστικη.
Γενικως ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ δεν ασχοληθηκε με το θεμα των εξεταστικων (δυστυχως) παρα μονο οταν το θεσαμε εμεις μαζι με καποιους φοιτητες δημοσιευοντας ποσοστα επιτυχιας σε 4 μαθηματα με αποτυχια πανω του 70% (τα οποια τα συνελεξα μονος μου με τα χερακια μου) και δινοντας πισω τους "κλεμμενους" βαθμους στο μαθημα της αρχιτεκτονικης του 3ου εξαμηνου μετα απο αναβαθμολογιση που απαιτησαμε πρωτοι εμεις, για να μη σου πω, δικια μου ιδεα ηταν αυτο εξ'ολοκληρου. Τα ξερω ολα απο πρωτο χερι, για αυτο ειμαι τοσο απολυτος στο ποιος συμμετειχε πραγματικα. Καμμια αλλη παραταξη δεν στηριξε τις ενεργειες μας, παρα κατ'οπιν εορτης, σαν και τη δικια σου.
Δυστυχως ή ευτυχως, μονο με πιεσεις προς του καθηγητες μπορεις (και αυτο ακομα παιζεται!) να πετυχεις ουσιαστικα πραγματα, κατι το οποιο το απεδειξαν οι φετινες μας κινησεις. Εμεις δεν ειμαστε κατ'αρχην αρνητικοι στις συνελευσεις ετων οπως σε συμφερει να εξυποννοεις, αν αυτες ομως δεν ειναι πραγματικα μεσα πιεσης για την επιτυχια των στοχων τους, τοτε δεν εχουν νοημα. Γιατι αλλιως μπορει να αναλωνονται στη διατυπωση "ευχων" για τα μαθηματα, χωρις δρομο να τις πραγματοποιησουν. Εμεις αυτην την παθογενεια διαπιστωσαμε φετος, δυστυχως.
Και βαση αυτων συνεβη και το εξης παραδοξο και ΟΧΙ θεμιτο, η δικια μας πρωτοβουλια για το μαθημα της Αρχιτεκτονικης, απο ατομα που μπορει ακομα και να το εχουν περασει το μαθημα, να ξεπερασε τις συλλογικες δομες που εχει φτιαξει το 2ο ετος και να κατεστησε εφικτο και τον μονο-προς-το-τελος ξεσηκωμο του κοσμου για το συγκεκριμενο μαθημα και την πιεση στον καθηγητη. Εγω σου λεω μακαρι να μην ξαναγινει. Αλλα το οτι αιφνιδιασαμε τους παντες με την κινηση μας, μαλλον ειναι αληθεια.