Αποτίμηση Εξεταστικής

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Αποτίμηση Εξεταστικής

Δημοσίευσηαπό soso » Παρ, 19 Φεβ 2010 4:15 am

φιλε πολυ το φιλοσοφησες. περασε ο 1 στους 3 και εχεις γραψει δημοσιευση μιση σελιδα. σε γενικες γραμμες αυτο συμβαινει στα περισσοτερα μαθηματα... εμενα η απορια μου βρισκεται στο μαθημα της διαχειρισης 7ου , οπου απο ολο το 4ο ετος (και νομιζω και στο συνολο) υπηρχαν 3 εννιαρια ! και κανενα 10 !
για να καταλαβαινουν οι νεοτεροι προκειται για μαθημα που στη θεωρια εξεταζεται για το αν θυμασαι απ εξω τα καθηκοντα του γιατρου του εργοταξιου και στις ασκησεις λυνεις ενα sudoku ( δεν κανω πλακα ! ). πως γινεται να μην αριστευσε ουτε ενας και στατικη ΙΙ η φουρνια μου να ειχε 10 δεκαρακια ?? δεν ειμαι βαθμολαγνος αλλα αυτο το γεγονος σε λυπει για το κομπλεξ ορισμενων! κριμα!
Δουλεψε για να ζεις , ζησε για να ταξιδευεις . Ποτε το αντιθετο .
soso
 
Δημοσιεύσεις: 219
Εγγραφή: Δευτ, 07 Ιούλ 2008 6:25 pm
Τοποθεσία: Βαζελόκηποι
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αποτίμηση Εξεταστικής

Δημοσίευσηαπό 3 » Παρ, 19 Φεβ 2010 4:52 am

@soso: My thoughts exactly (οσον αφορα τη Διαχειρηση). Δεν το φιλοσοφω, τα γραφω αναλυτικα να βγαλει ο καθενας μας συμπερασμα, νουμερα δινω. Αλλωστε καμια "στατιστικη υπηρεσια" δεν υπαρχει στη σχολη να συλλεξει τα αποτελεσματα, σπανιως το κανουν καποιοι καθηγητες και συχνοτερα οι ..γνωστοι προθυμοι. Και ειναι σπαστικο να μενει καποιος για τριτη φορα στην Τεχν.Υδρολογια, επειδη ο αλλος του τη βαρεσε και εβαλε μυστηρια θεματα! Και το οτι σε ολα τα μαθηματα ετσι γινεται, να περναει ο 1 στους 3, δεν μου λεει και κατι: ακομα χειροτερα!. Πρεπει σε ολα τα μαθηματα να περναει το 50% τουλαχιστον ΝΑΙ ή ΟΧΙ;; Αλλωστε το οριζει και ο εσωτερικος κανονισμος. Θα επρεπε σε αυτο το μαθημα να γινει κανονικοποιηση των βαθμων ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

Για τη Διαχειρηση Τεχνικων Εργων θα αναφερω συνοπτικα την εμπειρια μου: Το διαβαζαμε παρεα αρκετα ατομα, ωστε ο καθενας να γνωριζει το επιπεδο ικανοτητας του αλλου, αλλωστε το συζηταγαμε και μετα μεταξυ μας. Αλλος ειχε δωσει θεμα, αλλος οχι, αλλος παρακολουθουσε, αλλος οχι κλπ κλπ. Σε τετοιες περιστασεις περιμεναμε ολοι μια καποια διαβαθμιση μεταξυ μας.. Οταν ζηταμε τα αποτελεσματα μας ειμαστε οι τεσσερις στο 5, οι τρεις στο 6 και οι δυο στο 4! Δηλαδη οχι μονο βαθμολογηθηκαμε σκληρα ολοι, τα θεματα και η συμμετοχη δεν μετρησε καθολου!! Οταν δε ρωτησα τη γραμματεια γιατι τοσο πεντε-εξι μου λεει "μα τι λετε ρε παιδια; το 68% περασε!! Μεγαλη επιτυχια!". Δηλαδη επειδη εκεινος εκανε σκουπα, πρεπει να την πληρωσουμε ολοι με 5-6;;;

Μολις υπολογισα λοιπον απο την κατασταση (http://users.ntua.gr/jpp/cm/jan10.htm) στο excelακι μου οτι το ποσοστο της επιτυχιας ειναι μεν 65% (και οχι 68%), αλλα απο τους 186 που περασαν οι 127 εγραψαν 5-6!! Μονο ενα 20% εγραψε απο 7 και πανω.. Υποβαθμολογιθηκανε οι παντες.
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Αποτίμηση Εξεταστικής

Δημοσίευσηαπό 3 » Παρ, 19 Φεβ 2010 5:02 am

Το χειροτερο ομως ειναι αλλο με αυτο το μαθημα (για να δουμε που φτανει το επιπεδο γελοιοτητας μερικων). Στην κατασταση που παρεθεσα (http://users.ntua.gr/jpp/cm/jan10.htm) φαινονται οι κωδικοι των φοιτητων μονο. Στον κωδικο μας, το 011 συμβολιζει τη σχολη, το 07 το ετος προσβασης (εδω 2007) και τα αλλα 3 νουμερα τη σειρα καταταξης. Αυτα ισχυαν παντα με τη μονη διαφορα οτι καποτε αντι για 011 ειχαμε 010 μπροστα.

Ε κοιταξτε τα πρωτα νουμερα της καταταξης τα οποια εχουν 010 να δειτε κατι περιπτωσεις που κοπηκανε και εχουν νουμερο 01102*** ή και 01089***! Το οτι το χρωστανε τετοια ατομα αυτο το μαθημα δειχνει απλα τα μυαλα που κουβαλαει ο καθηγητης. ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΕΚΟΨΕ! Μα Ε-Λ-Ε-Ο-Σ... Να θες να παρεις πτυχιο και να σε κοβει η ....Διαχειρηση Τεχνικων Εργων!!!
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Αποτίμηση Εξεταστικής

Δημοσίευσηαπό BM » Παρ, 19 Φεβ 2010 1:39 pm

Φίλε 3, καλά τα λες..

Είμαι 6ο έτος και όσο να 'ναι έχω μια εμπειρία με εξεταστικές. :lol:
Ε, χρόνο με το χρόνο η κατάσταση χειροτερεύει. Δυσκολεύουν τα θέματα, ο χρόνος εξέτασης μειώνεται, κόβεται πειρισσότερος κόσμος.

Ειδικά σε μαθήματα β' ταχύτητας (το έθεσα όσο πιο κομψά γίνεται), δεν νοείται να το δίνεις 3 και 4 φορές για να το περάσεις.

Αυτό που μας (τους) έφαγε είναι η "βαρύτητα" και το "κύρος" των μαθημάτων: Κάθε καθηγητής πιστεύει ότι το μάθημά του είναι το πιο γαμάτο, χρήσιμο, δύσκολο, σημαντικό της σχολής και με το σκεπτικό του "κόβονται πολλοί=το μάθημα έχει κύρος" οδηγηθήκαμε εδώ. Επίσης, πιθανολογώ, με την κάθε χρόνο αυξανόμενη βάση εισαγωγής, ίσως να θέλουν να "δικαιολογήσουν" τη βάση με ανάλογης "απαιτητικότητας" μαθήματα.

Αυτός είναι ο παραλογισμός τους.... Να δυσκολέψουμε τα θέματα (ή να μειώσουμε την ώρα εξέτασης) για να ανέβει επίπεδο το μάθημα ή η σχολή..
Δεν πάει έτσι, κύριοι... Το αντίθετο ισχύει.. Σε ξένα -σοβαρά- πανεπιστήμια ο καθηγητής αισθάνεται τιμή και ικανοποίηση να έχει μεγάλα ποσοστά επιτυχίας το μάθημά του, που σημαίνει ότι και αυτός είναι καλός καθηγητής και οι φοιτητές του τα έμαθαν...
Όχι όπως εδώ... Κάνουμε σφαγές στις εξετάσεις, το χρωστάνε 10000000 άτομα και ο καθηγητής τρίβετι τα χέρια από ικανοποίηση: το μάθημα κρατά τη φημή του δύσκολου και σημαντικού μαθήματος, η σχολή δεν έχασε το κύρος της, μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι τα βράδια...

ΓΙα να μην μιλήσω για το θέμα των ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΩΝ μαθημάτων.... (68 μαθήματα σε 9 εξάμηνα είναι πάρα πολλά!)
Vae Victis
BM
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: Τετ, 11 Φεβ 2009 10:58 pm
Έτος εισαγωγής: 2004

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες