Αποτίμηση Εξεταστικής

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Αποτίμηση Εξεταστικής

Δημοσίευσηαπό 3 » Τρί, 16 Φεβ 2010 9:56 pm

Για να δουμε λοιπον.. φτασαμε σε μια εξεταστικη με αρκετα μαθηματα να εχουν αυξημενη υλη και υποχρεωσεις απο οτι παλαιοτερα, με ενδεχομενο μικροτερης διαρκειας εξεταστικης, με αρκετους καθηγητες να παραπονιουνται γιατι δεν ..προλαβαν να ολοκληρωσουν την υλη (!) και να ζητουν αναπληρωσεις, και με πικρα δεδομενα τα θεματα των εξεταστικων των περασμενων 2 χρονων (κυριως ομως του προηγουμενου). Κατα τη γνωμη μου ηταν η χειροτερη εξεταστικη των τελευταιων χρονων, αλλα αυτο απαιτει ελεγχο. Αυτο το τοπικ το δημιουργησα γιατι θελω να κανω μια καταγραφη ποια φετινα μαθηματα υπερδυσκολεψαν ακομα, και για να καταμετρησω το νουμερο των μαθηματων τα οποια δεν τηρησαν το 3ωρο, δινοντας λιγοτερο χρονο (καινουρια μοδα), ειτε τα μαθηματα τα οποια ειχαν απειρα θεματα ή/και δυσκολα. Επισης χωρις ακομα να εχουμε πληρη εικονα, φανταζομαι οτι οι βαθμοι μας θα ειναι ιδιαιτερα χαμηλοι (ολων μας). Διαφαινεται ενα καινουριο χουι να υπερδυσκολευονται οι εξεταστικες μεχρι ..τελικης τωσεως, με προφασεις του τυπου "να ανεβει το γενικο επιπεδο", "να παραβγουμε στα κολλεγια", "μικροτερος χρονος για να μην.. αντιγραφετε (ενω στο τελος δεν... γραφουμε)", "γιατι το λεει ο Νομος Πλαισιο (ακουστηκε και αυτο)" και αλλα πολλα.

Σταχυολογω μερικα που εδωσα εγω, ελπιζω να με βοηθησετε με τα υπολοιπα. Οι αντιρρησεις δεκτες αν κατι φαινεται υποκειμενικο:

Διαχείρηση Κυκλοφορίας και Οδικής Ασφάλειας: Τα καθεκαστα μεσα στη χρονια εμειναν τα ιδια. Οι 3 κλασσικες ασκησεις που απαιτουν μικρο ποσοστο του διαθεσιμου χρονου μας, συνιστουν την κλασσικη σχετικη επαφη-υπευθυνοτητα που πρεπει να εχουμε με το μαθημα. Καμια αλλαγη μεχρι εδω. Παρολα αυτα, τα θεματα που μπηκαν στην εξεταστικη ηταν πιο τσιμπημενα απο τις αλλες χρονιες, κυριως η μια απο τις 2 ασκησεις, που ηταν ολιγον σπαζοκεφαλια. Αν δεν με απαταει και η μνημη μου δεν πιασαμε το 3ωρο, αλλα πρεπει να ειχαμε περισσοτερο απο 2ωρο (2μιση ωρες; ) Θα ελεγα οτι ..επιτρεπεται ανα περιοδο να τσιμπανε καπως τα θεματα, απλως το παραθετω εδω για να δουμε ποσα δυσκολα μαθηματα "συμπεσανε". Κατι πηρε το αυτακι μου οτι και η Κυκλοφοριακη Ροη των ιδιων καθηγητων τσιμπησε λιγο, αλλα δεν επιβεβαιωνω πληρως. Αναμενουμε αποτελεσματα.

Διαχειρηση Τεχνικων Εργων: Εδω δεν ειδα ιδιαιτερα προβληματα (γνωμη μου), εκτος απο το οτι υπηρχε ΑΠΕΙΡΗ συμμετοχη κοσμου σε ενα τοσο (ελεος πια..) απλο και σχηματικο μαθημα. Καπου πρεπει να οφειλεται η τοσο μεγαλη προσελευση και "εξεταστικη στασιμοτητα"! Εγω υποδεικνυω ευθυνες στο συστηματικο σπασιμο της βαθμολογισης στο αν εγραψες καλα, αν εκανες το θεμα (το οποιο υπερδιογκωθηκε!) , το αν παρακολουθουσες στο μαθημα, αν, αν, αν.. Βατα σχετικα θεματα, και αν θυμαμαι καλα (σορυ, αλλα ηταν τα μαθηματα της πρωτης εβδομαδας :oops: ), παλι δεν πιασαμε 3ωρο - αλλα μπορει και να το πιασαμε.. Το σιγουρο ειναι οτι αναμενουμε και εδω αποτελεσματα, γιατι στα μανατζερομαθηματα κανεις δεν ειναι βεβαιος..

Θεμελειωσεις: Εχω ασχημες εμπειριες απο αυτο το μαθημα και σε αλλη εξεταστικη, αλλα αυτο μπορει να ακουστει και υποκειμενικο, γιατι καποτε δεν εψαχνα το λογο για τον οποιο κοπηκα.. αλλα το γραπτο μου το ιδιο! Τεσπα, εδω τα θεματα προφανως τσιμπησαν οχι τοσο σε δυσκολια (να ειμαστε ακριβοδικαιοι), αλλα κυριως σε ψαρωτικοτητα. Περιττο να πω οτι το πρωτο θεμα ηταν ιδιο ενα καποτε ..τεταρτο θεμα, το 4ο θεμα το πιο ψαρωτικο ωστε δυσκολα το ακουμπαγες, και το 3ο απλα τεραστιο για το γεναιοδωρο ποσο των 2-freaking-hours-εξεταση!!! Ωπα ρε παιδια; Που το πατε επιτελους; Καθηστε λυστε τα εσεις στο κατω-κατω! Το θεωρω επισης ανουσιο αυτο το μαθημα να εχει κλειστες σημειωσεις και ανοιχτα μονο τα βιβλια (τα οποια απαιτουν αναμορφωση), αλλα anyway, αυτο ξεφευγει και απο τους κλασσικους κανονες. Σε προηγουμενη δε περιοδο εγινε αναγκαστικα αναβαθμολογιση για να παρουσιαστει και καποια στοιχειωδης επιτυχια σε ενα οχι και τεραστιας δυσκολιας μαθημα. Αναλογα παλι και με τα τωρινα αποτελεσματα, που (σορυ) προβλεπω να ειναι παλι χαμηλα, αυτη η κανονικοποιηση θα σωσει κοσμο παλι.. Ειδωμεν.

Υδραυλικη Ανοιχτων Αγωγων και Ποταμων: Νομιζω μακραν το καλυτερο μαθημα της εξεταστικης (απο οσα ειδα τουλαχιστον). Σεβασμος στο 3ωρο, fair-play στα θεματα, στους βαθμους ακριβοδικαιοι και μια ευχαριστη πινελια με τον ενα απο τους 2 διδασκοντες να λυνει τα θεματα επι τοπου, πλατη με πλατη με τους σπουδαστες του για να τσεκαρει τις λυσεις τους (τουλαχιστον αυτο νομιζω οτι εκανε, ημουν μακρυα του για να ξερω επακριβως). Ειδικα η τελευταια εικονα ηταν τελειως αναπτερωτικη για το φοιτητικο ηθικο μου. Μακαρι ολοι να εκαναν το ιδιο. Ειρησθω εν παροδω, να πω οτι ακουσα πως σε αλλο μαθημα καθηγητης διορθωνε τα γραπτα αμεσως μετα την εξεταση, μπροστα και μαζι με τους φοιτητες του! Παρατηρησα βεβαια πιο χαμηλες επιδοσεις στην Εφ.Υδραυλικη, μαθημα που ανα καιρους απασχολει διαφορους, χωρις να εχει καταφερει να κερδισει υπερβολικα αρνητικο σχολιασμο.

Περιβαλλοντικη Ρευστομηχανικη: Λιγο δυσκολο εδω να το κρινω αρνητικα. Σε "οικογενειακη κατασταση" με λιγους συμμετεχοντες, ενα μαθημα με μη υπερβολες στην εξεταση (καθολου βασικα), αν και με ξενισε λιγο η προσαυξηση αλλων 2 ασκησεων στο μαθημα και οι ωρες-ωρες "ατμοσφαιρα γραφειου" που υπηρχε (που ησουν; γιατι αργησες; κοιμοσουν παλι; ). Τεσπα, γκρινιες. Καλα πηγε και αυτο.

Εγγειοβελτιωτικα Εργα: Το σημερινο μου και αρκετα περιεργο μαθημα. Αν και οι απαιτησεις ηταν νορμαλ μεσα στη χρονια, η λογικη του να κανω την εξεταση κουρσα δρομου μου σπαει τα νευρα! 20 λεπτα για τη θεωρια και 1μιση ωρα για τις 2 τεραστιες και σε σημεια τσιμπημενες ασκησεις συνοδευονται απο ενα σκηνικο του ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΥ παραδοσης των γραπτων την ωρα που ειναι φανερο οτι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν εχει τελειωσει!!!! Αμφιβαλλω ποσοι εγραψαν αξιοπρεπη βαθμο σε αυτο το μαθημα, και ισως ποσοι περασαν ακομα και τη βαση!! Αν εδω δεν γινει κανονικοποιηση, απλα την κατσαμε.. ολοι. Και εν τελει ειναι κριμα να ιδρωνεις για να βγαλεις ενα βαθμο σε μαθηματα κατευθυνσης που υποτιθεται οτι δινεις και περισσοτερη βαση. Δηλαδη αν καποιος παει για μεταπτυχιακο (δεν λεω για μενα, εστω ενας) και χρειαζεται τον βαθμο, ποιος θα του τον στερησει; Ο χρονος σε μαθημα επιλογης;; ΜΑ ΕΛΕΟΣ! Σε καποια μαθηματα πραγματικα ο καλος βαθμος ή και το 5αρακι κερδιζονται μονο μεσω των ..εργασιων-επιδοματων μεσα στο εξαμηνο και μεσω της προσωπικης σε τελικη αναλυση ευνοιας του καθηγητη. Αυτο θελουμε;
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Αποτίμηση Εξεταστικής

Δημοσίευσηαπό 3 » Τρί, 16 Φεβ 2010 9:58 pm

Και για το τελος αφησα μια απο τις χειροτερες εμπειριες μου σαν φοιτητης ever..

Ειδικα Θεματα Λιμενικων Εργων: Σοκ και δεος. Μαθημα το οποιο ξαφνικα εκανε αποτομο upgrade και εγινε υπερντουκι με χαωδες και τεραστιο θεμα στο εξαμηνο, οχι μονο απασχολησε απειρο χρονο για την περατωση του η οποια εγινε σχεδον στα τυφλα (πιο τυφλα και απο αρχιτεκτονικη θα ελεγα), αναγκαστηκε δε ολη η ταξη να το παρουσιασει σε προτζεκτορα με τον καθηγητη να κοιταει σαν τον βασιλια και εμας να παριστανουμε τους αλεγρινους παλιατσους, μπας και, μηπως και αν, καταφερουμε και παρουμε κανενα θετικο σχολιο για το εργο μας. Η ειρωνια και η υποτιμηση φτασανε ασχημα επιπεδα, αλλα η χειροτερη υποτιμηση ηταν η αξια οσων με πολυ κοπο καταφεραμε ολο το εξαμηνο, την ωρα που αλλοι σφηνονανε με δυσκολια στο προγραμμα τους και αλλα πολλα θεματα απο αλλα τοσα μαθηματα ή "καιγανε" και μαθηματα αναγκαστικα (σαν και μενα). Θα ειναι ψεμα να πω οτι τα θεματα ηταν δυσκολα, γιατι απλα αυτο δεν ισχυει καθολου. Θα ειναι ομως μεγαλη αληθεια να πω, πως τελικα οι βαθμοι μπηκαν με.. ψυχανεμισμο και "μυριζω-τα-νυχια-μου" τροπο, αφου τελικα, η παρουσιαση δεν ηταν τυπικη αλλα αντιθετα κατεβασε παρα πολυ τον βαθμο του θεματος, το θεμα μετρησε αρνητικα, οι βαθμοι των γραπτων ηταν χαμηλοι και το συνολο... κλαυτα! Ολοκληρη η ταξη ειναι υπερβολικα συγχισμενοι για τον επι της ουσιας εμπαιγμο απο τη μερια των υπευθυνων, οι οποιοι κατεβασαν τους παντες σε βαθμους κατω του αναμενομενου, με φημες οτι καποιοι μειναν κιολας (με τετοια θεματα θελει προσπαθεια να μεινεις)! Και μιλαμε και για φοιτητες με πολυ υψηλες επιδοσεις ακομα!

Αυτο που εγινε σε αυτο το μαθημα ηταν απλα η χειροτερη, ανευθυνη, ασυδοτη, αυθαιρετη, αντιδεοντολογικη συμπεριφορα που εχω δει ποτε. Αν καποιοι "κουραζονται" απο τους φοιτητες που τους απασχολουν ας πανε σπιτια τους. Ο συλλογος δεν ειναι ερμαιο κανενος μικροψυχου ηγεμονισκου. Και συνολικα ο τομεας των Λιμενικων εχει καψει και αλλες φορες κοσμο και σε αλλα μαθηματα γιατι μερικοι την βλεπουν πολυ μουρες ωρες ωρες..

Αυτα τα λιγα. Ας δουμε και τι αλλο μπορουμε να συγκεντρωσουμε απο μαθηματα τυπου Σιδερα, Μπετο, Εδαφη αλλα και οτι αλλο..
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Αποτίμηση Εξεταστικής

Δημοσίευσηαπό PSW » Τρί, 16 Φεβ 2010 10:19 pm

Μπετον,για αλλη μια φορα επρεπε να εχουμε μετατραπει σε μηχανες υπολογισμου για μπορεσουμε να προλαβουμε να κανουμε εστω το ενα απο τα 2 θεματα στις ασκησεις...........ειναι πραγματικα τραγικο να μην μπορεις να περασεις ενα μαθημα γιατι δεν προλαβαινεις. Ειναι τραγικο αφενος γιατι τελικα δεν εξεταζεσαι κατα ποσο εχεις γνωσει πανω σε κατι ,αλλα το ποσο εντατικοποιημενος εισαι.....και αφετερου γιατι τελικα το μονο που σου προσθετει η εμπειρια αυτου του μαθηματος ειναι το αγχος και η καταπιεσει του εκαστοτε <<εργοδοτη σου>>!!!!!
PSW
 
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Πέμ, 19 Φεβ 2009 2:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2003

Re: Αποτίμηση Εξεταστικής

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Τρί, 16 Φεβ 2010 10:24 pm

Αγαπητέ 3, το θέμα περιλαμβάνει τόσο καλές κριτικές - θετικό feedback, όσο και αρνητικές. Δεν συμπίπτουν όλα συνεπώς στον τίτλο "Η Χειρότερη εξεταστική" αφού δεν ήταν όλα τόσο χάλια, όσο στο "Σχόλια για την εξέταση των μαθημάτων" ή κάτι παρόμοιο. Αν θέλεις (εσύ άλλωστε δημιούργησες το θέμα) μπορείς να αλλάξεις τον τίτλο ώστε να περιέχει τόσο θετικές όσο και αρνητικές κριτικές και να μην προδιαθέτει αρνητικά τον αναγνώστη.

Χαίρομαι που παρουσιάζεις και θετικές "εμπειρίες" μαζί με τις αρνητικές, διότι έτσι δεν παρουσιάζεται ένα θέμα μονόπλευρα αλλά σφαιρικά. Τα παραδείγματα από κακή εξέταση και γενικότερα κακή συμπεριφορά είναι πολλά, και τα θετικά πιο λίγα, οπότε θεωρώ ότι αξίζει να δίνουμε εύσημα ΚΑΙ στις θετικές μας εμπειρίες.

Οι δικές μου απόψεις για το θέμα του εξαμήνου που μόλις μας πέρασε και ειδικότερα της αδυναμίας των καθηγητών να ανταπεξέλθουν διδακτικά σε ένα ΠΛΗΡΕΣ εξάμηνο χωρίς καταλήψεις ή άλλες αφορμές για γκρίνια, εδώ.
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Αποτίμηση Εξεταστικής

Δημοσίευσηαπό Giorgitseli » Τετ, 17 Φεβ 2010 2:43 am

Medre κρίνω σκόπιμο το να ασχοληθούμε λίγο παραπάνω με αυτήν την εξεταστική χωρίς παραπομπές σε άλλα topic. Η εμπειρία μας στη σχολή νομίζω είναι αρκετή για να μπορούμε να παραθέσουμε κάποια συγκριτικά έστω σχόλια. Και όντως νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που στα περισσότερα μαθήματα ίδρωνες για να τελειώσεις και έβλεπες τους κόπους σου να πηγαίνουν χαμένους μέσα σε 1,5-2 ωρίτσες!

Αν είναι δυνατόν!! Πού πήγανε τα 3ωρα? Έχω να εξεταστώ με 3ωρη εξέταση από το μπετόν (3ώρες και 15 λεπτά για την ακρίβεια) χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι προλάβαινες κιόλας, καθώς τα θέματα ήταν μεγάλα σε έκταση. Η πιο πρόσφατη εμπειρία στο μπετόν1 ήρθε για να επιβεβαιώσει τον ισχυρισμό μας. Οφείλω να πω ότι η εμπειρία δεν ήταν προσωπική, μίλησα ωστόσο με πολύ κόσμο και αυτό που ξέρω είναι ότι απλά δεν προλάβαινες.. το γενικό μοτίβο αυτής της εξεταστικής?? μάλλον μέτρια θέματα αλλά ελάχιστος χρόνος? Αυτό είναι που θέλουμε???

Παρόμοια παράπονα άκουσα και για τις σιδηρές κατασκευές 1 και το βίωσα και η ίδια όταν πήγα να δώσω θεμελιώσεις.. Είχα διαβάσει πάρα πολύ -πραγματικά- αλλά δεν πρόλαβα πάλι!!! Και πείτε οκ, ίσως να είμαι και γω λίγο αργή.. Θα ήθελα να ακούσω και άλλους όμως να το σχολιάσουν το θέμα για να είναι και το δείγμα πιο "αντιπροσωπευτικό".

Έδωσα και γω εγγειοβελτιωτικά σήμερα..τα θέματα ήταν μέτρια αλλά ο χρόνος και πάλι ελάχιστος!! 1,5 ώρα μόλις για τις ασκήσεις! Ούτε η Παναγούλια δεν θα τα προλάβαινε!!Κανείς δεν πρόλαβε..Το λιγότερο που πρέπει να απαιτήσουμε σε τέτοιες περιπτώσεις είναι το να γίνει κανονικοποίηση και φυσικά η επόμενες εξετάσεις να είναι 3ωρες!!! Τι τους πειράζει αν εμείς θέλουμε το χρόνο μας?? Μπας και βαριούνται να μας περιμένουν?? Νομίζω ότι μισή ωρίτσα δεν είναι δα και τόσο θέμα..

Θα ήθελα να ακούσω σχόλια και για μικρότερα έτη. Και τα θετικά ακόμη. Έμαθα σήμερα για το μάθημα της στοχαστικής υδρολογίας 9ου εξαμήνου. Ο Κουτσογιάννης όχι μόνο έδωσε όσο χρόνο ζήτησαν οι φοιτητές, αλλά στο τέλος διόρθωσαν και όλοι μαζί τα θέματα! Φοβερό?!! Κάτι τέτοιο βέβαια μόνο σε μαθήματα επιλογής των υδραυλικών θα μπορούσε να συμβεί, αλλά αξίζει να τα λέμε και αυτά.. Το ότι ο καθηγητής έδωσε χρόνο στους φοιτητές γιατί πολύ απλά είδε ότι κανείς δεν προλάβαινε με βάση το αρχικό χρονικό περιθώριο είναι αξιοσημείωτο.Κανείς άλλος δεν το έκανε... Και ο Στάμου μια χαρά ξηγήθηκε πάντως στην περιβαλλοντική ρευστομηχανική..τα αποτελέσματα το επιβεβαιώνουν..

Αααα ναι ..τώρα θυμήθηκα..όταν έδινα εδαφομηχανική2 η διάρκεια εξέτασης ήταν μια ώρα και ο Γκαζέτας μας έδωσε άλλα δέκα λεπτά..ουάουυυυ..ούτε να διαβάσεις τις εκφρωνήσεις δεν προλάβαινες καλά καλά.. Από την εμπειρία μου στη σχολή, νομίζω ότι ο τομέας γεωτεχνικής πάσχει περισσότερο στο θέμα "χρόνος εξέτασης". Ελάχιστος χρόνος σε εδαφομηχανικές, για λόγους που κανείς δε μας λέει..

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να σταθώ στο μάθημα των ειδικών θεμάτων λιμενικών έργων 9ου,που ανέφερε και ο 3. Δε λέω, μάθαμε πάρα πολλά από το θέμα..αλλά ότι μάθαμε το μάθαμε γιατί ψαχτήκαμε μόνοι μας!!!!!Βοήθεια ασήμαντη..είναι λέει ένας ευρωπαϊκός τρόπος διδασκαλίας αυτός όπου ο καθηγητής αφήνει τον φοιτητή ελεύθερο να αποφασίζει..τι άλλο θα ακούσουμε!!!!????Το κερασάκι στην τούρτα όμως ήταν άλλο..Αξιολογηθήκαμε από την παρουσίαση τού θέματος με διαφάνειες-χωρίς να ξέρουμε ότι επρόκειτο να γίνει κάτι τέτοιο-και μάλιστα πολύ αυστηρά,λες και το είχαμε κάνει πολλές φορές (εγώ μόνο τις παρουσιάσεις στις γεωλογίες θυμάμαι ,στις οποίες όμως η παρουσίαση μόνο θετικά μετρούσε)..τελικά η παρουσίαση αυτή μείωσε τους βαθμούς όλων στο θέμα..και οι κακοί βαθμοί στο θέμα μείωσαν με τη σειρά τους τους βαθμούς της εξέτασης.. Πού αλλού ακούστηκε θέμα θεωρητικά προαιρετικό να μετρά και αρνητικά?????!!!!!! Και δε μιλάμε για μικρό θεματάκι.. μιλάμε για ένα θέμα μεγαλύτερο πχ της οδοποιίας1, αρκετά πιο δύσκολο (άλλωστε στην οδοποία1 είναι χιλιολυμένα..εδώ και να θες δε μπορείς να αντιγράψεις...και το λέω για τους επόμενους καθώς φέτος εφαρμόστηκε για πρώτη φορά)....είμαι περίεργη να δω αν τα κατάφεραν άτομα που δεν έκαναν θέμα, καθώς επίσης και με ποια λογική-αλγόριθμο-κάτι τέλος πάντων μπήκαν οι βαθμοί..

Αυτά για τώρα..σίγουρα όμως έχουμε πολλά άκόμα να πούμε..
Χόρεψε πάνω στο φτερό του καρχαρία...
Giorgitseli
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 11:52 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Αποτίμηση Εξεταστικής

Δημοσίευσηαπό FREEMAN » Τετ, 17 Φεβ 2010 3:04 am

Μια απορια?υπαρχει κανονισμος που να καθοριζει ποσες ωρες γραφουμε?απο οτι καταλαβαινω μονο στη δικια μας σχολη το 3ωρο παει περιπατο.δεν πρεπει να γινει κατι με αυτο?
FREEMAN
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Τρί, 07 Οκτ 2008 5:32 pm

Re: Αποτίμηση Εξεταστικής

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τετ, 17 Φεβ 2010 10:48 pm

Δεν θα έγραφα σε ένα καθαρά σπουδαστικό μίτο ανάδρασης.
Μόνο να διευκρινήσω κάτι για τα "ποταμάκια". Τα θέματα είχαν λυθεί (όπως πάντοτε) <μέχρι το τελευταίο νούμερο> πριν καν τυπωθούν...
Μόνο που στο 1ο προέκυψε διαφορετική πρόσληψη σε ένα μέρος της εκφώνησης! Δύο δηλαδή ερμηνείες. Το διαπιστώσαμε κατά τη διάρκεια της εξέτασης, όταν κάποιοι ακολουθούσαν τη μία και άλλοι την άλλη... Έτσι το θέμα ξαναλύθηκε και με το άλλο "σενάριο" και προφανώς και οι δύο προσεγγίσεις βαθμολογήθηκαν εξίσου ορθές.
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Αποτίμηση Εξεταστικής

Δημοσίευσηαπό alienson » Πέμ, 18 Φεβ 2010 5:42 pm

βασικά εγώ δεν μπορώ να μιλήσω για τα παραπάνω μαθήματα και τον τρόπο εξέτασης τους αφου είμαι πρώτο έτος όμως διαβάζοντας τα παραπάνω διακρίνω ένα κοινό στοιχείο και με την δικιά μας εξεταστική.Είναι γεγονός ότι ο χρόνος ήταν λίγος(π.χ. τεχνικό σχέδιο γύρω στις 2,5 ώρες και με ζητούμενα την τομή και την κάτοψη μιας αυγοθήκης?!?!?!?!?!?!?!, μηχανική 1 κατι παραπάνω από δύο ώρες με θέματα όχι δύσκολα αλλά χρειάζονταν αδιαμφισβήτητα περισσότερο χρόνο,αν κάποιος αντιμεντώπισε παρόμοιες καταστάσεις και σε κάποιο άλλο μάθημα ας το αναφέρει!))...Όμως έτσι βλέπω εγώ τα πράγματα και μακάρι ο χρόνος να ήταν μόνο δικό μου θέμα(αν και δεν το νομίζω!).Το σημαντικότερο είναι, όπως λέει και ο psw, να σκεφτούμε και γιατί αρχίζουν και υιοθετούν οι καθηγητές αυτή τη στρατηγική του αγχους και της πίεσης....Ίσως εγώ ως πρωτοετής να μην είμαι το πλέον αρμόδιο άτομο για να αναλύσω περαιτέρω τέτοια ζητήματα με δεδομένο οτι είναι η πρώτη μου εξεταστική και δεν μπορώ να συγκρίνω με παλαιότερες καταστάσεις.Αυτό όμως που θέλω να πω είναι ότι αν όντως τα πράγματα της εξεταστικής όσο περνάει ο καιρός δυσχεραίνουν τότε αυτό είναι ένα θέμα που μας αφορά ΠΡΟΦΑΝΩΣ όλους και δεν είναι ωραίο να το αφήνουμε να περνάει απαρατήρητο!είναι πολύ υγιές να γίνονται τέτοιου τύπου συζητήσεις εδώ αλλά πρέπει να σκεφτούν οι μεγαλύτεροι φοιτητές ότι για έναν πρωτοετή θα του φανεί απολύτως φυσιολογικό ότι έχει 2 ώρες για να σχεδιάσει(κάτι που μάλιστα μπορεί να μην το χρειαστεί ποτέ)αφού δεν γνωρίζει πως ήταν στο παρελθόν η κατάσταση!Συνεπώς,ας μου πει κάποιος αν στο παρελθόν το 3ωρο ήταν δεδομένο για την εξέταση και αν ισχύει ότι τα θέματα όσο πάνε και δυσκολεύουν!?(εμένα αυτή η εντύπωση μου δημιουργήθηκε βλέποντας σε pdf τα παλιότερα θέματα!)Αυτά είχα να πω και εγώ.....
alienson
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: Πέμ, 01 Οκτ 2009 5:58 pm
Τοποθεσία: Mexico
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Αποτίμηση Εξεταστικής

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Πέμ, 18 Φεβ 2010 6:12 pm

Αγαπητέ alienson,

ο "φυσιολογικός" χρόνος για να γράψεις ένα μάθημα δεν είναι απαραίτητα το 3ωρο αλλά το λογικό διάστημα μέσα στο οποίο μπορεί ο μέσος φοιτητής να λύσει τα θέματα. Αυτό προκύπτει εύκολα με μία "νεκροψία" μετά το μάθημα. Αν οι περισσότεροι νιώθουν ή γκρινιάζουν ότι ο χρόνος δεν επαρκούσε τότε αυτό θα ισχύει. Δεν γίνεται να σου φανεί κάτι φυσιολογικό χρονικά όταν, ενώ ξέρεις ότι είσαι επαρκώς ή καλώς προετοιμασμένος, δεν ΠΡΟΛΑΒΕΣ να γράψεις τα πάντα. Και δεν μιλάω για την κατηγορία φοιτητή "πασαλείβω-περνάω" αλλά για όσους έχουν ασχοληθεί σοβαρά με το μάθημα και έχουν το γνωσιακό υπόβαθρο να διαχειριστούν όλα τα θέματα.

Το θέμα του χρόνου στη σχολή είναι πολύ σοβαρό και "μας πονάει" σε πολλά μαθήματα. Όπως έχω ξαναγράψει, είναι η εύκολη μέθοδος να ξεσκαρτάρεις κόσμο και να δημιουργήσεις ένα μοτίβο "κανονικής κατανομής" στη βαθμολογία χωρίς να παιδευτείς ιδιαίτερα με τα θέματα, επειδή ακριβώς πολύ λίγοι είναι και γρήγοροι και σωστοί οπότε αριστεύουν. Είναι ο γρήγορος τρόπος να δείξεις ότι έβαλες αρκετά ζόρικα θέματα, χωρίς αυτά να είναι τόσο σύνθετα όσο θα πρεπε.

Το χω ξαναπεί, προτιμώ σύνθετα θέματα εφ'όλης της ύλης απο "αρπαχτές" θέματα που μπορούν να λυθούν σε 2 ώρες ενώ ο επιτρεπόμενος χρόνος είναι 1.30 ώρα, γιατί θεωρώ ότι αποδίδουν καλύτερα την προσπάθεια του φοιτητή για το μάθημα. Η ταχύτητα δημιουργεί μεγάλη εξάρτηση από τύχη, διότι ένα μικρό λάθος και πάει η άσκηση...

Τώρα, για το αν η ταχύτητα σου χρειάζεται στη δουλειά, δεν θα το λεγα. Ίσα-ίσα, το "γρήγορα και αγχωτικά" οδηγεί σε πολύ περισσότερα λάθη σε μία μεγάλη σύνθετη μελέτη και πολλές "τσαπατσουλιές". Στη δουλειά μάλλον μετράει ο προγραμματισμός και η διαχείριση του χρόνου, ο οποίος είναι επαρκής στην πλειονότητα των περιπτώσεων. Το "εύρημα" του περιορισμένου χρόνου δεν θα μας κάνει μηχανικούς όπως λένε, είναι ένα προϊόν αποκλειστικά εξεταστικής χρήσης.
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Αποτίμηση Εξεταστικής

Δημοσίευσηαπό 3 » Παρ, 19 Φεβ 2010 2:54 am

Ετυχε να παω με ενα φιλο μου να δει εκεινος το γραπτο του στην...

Τεχνικη Υδρολογια: Μαθημα που απο οτι καταλαβα, πεσανε εξαιρετικα περιεργα θεματα, με καποια, οχι ολα, να μοιαζουν με την προοδο εντος του εξαμηνου, που ομως αυτην την προοδο δεν μπορουσαν να τη δωσουν οι παλιοτεροι (!), οποτε καποιοι να μην βλεπανε τα θεματα.. Τελος παντων, δεν καταλαβα πολυ καλα πως επαιξε η κατασταση ακριβως, αλλα το ζητημα ηταν πως τα θεματα ηταν σιγουρα περιεργα και δυσκολα. Και αυτο αποδυκνυεται απο κατι νουμερα που ξεστομισε ο καθηγητης: Ηταν "μια δυσκολη εξεταστικη για την Τεχν.Υδρολογια" οπως ειπε. Χαρακτηριστικα οσο επειικως και αν βαθμολογουσε κανεις τα θεματα παλι πολυς κοσμος θα εμενε, αφου ο φιλος μου με 3.7 ηταν ..πανω απο το 50%!!. Γυρνωντας σπιτι ελεγχω τα ηλεκτρονικα δημοσιευμενα αποτελεσματα και τι να δω:

Από τους 265 συμμετεχοντες (και οχι εγγραφοντες στο μαθημα γιατι αυτοι ειναι περισσοτεροι..) ελαβαν:

13 ατομα τον βαθμο 0 (!)
51 ατομα τον βαθμο 1 (!!)
56 ατομα τον βαθμο 2 (!!!)
43 ατομα τον βαθμο 3 (και με αυτη την κατηγορια περασαμε στο 61%. Το 50% απο κατω απο το 3,5)
16 ατομα τον βαθμο 4 (εως εδω εχουμε 67% κομμενους!)

31 ατομα τον βαθμο 5
16 ατομα τον βαθμο 6
8 ατομα τον βαθμο 7
13 ατομα τον βαθμο 8
9 ατομα τον βαθμο 9
9 ατομα τον βαθμο 10 (το τελευταιο ηταν και η μεγαλη περιφανεια του καθηγητη: 9 ατομα στο 10! Τρομερη επιτυχια. Απο οσο φαινονται οι καθηγητες ετσι τη μετρανε την γενικη επιτυχια σε ενα μαθημα, στο ποσοι αριστευουν, οι υπολοιποι "θα το περασουν αλλη φορα".. Εως εδω 32% περασανε μονο)

Μου προξενουν τεραστια εντυπωση το οτι το 50% εφυγε σχεδον σχεδον εχοντας γραψει τιποτα, ενώ εκεινοι με βαθμο απο 7-10 ειναι μολις το 14,7%. Βαζοντας κατω τα νουμερα εχω 86 pass και 179 not-pass! Το συμπερασμα που βγαινει ειναι οτι 2 στους 3 κοπηκαν!!!!!

Κανω ομως και αλλον εναν υπολογισμο και διαιρω τον συνολικο πλυθησμο σε 2 κατηγοριες: σε αυτους που πρωτογραφτηκαν στο μαθημα (5ο εξαμηνο) και σε αυτους που ειναι μεγαλυτερο εξαμηνο σαν τον φιλο μου (7ο, 9ο κλπ). Παρατηρω το εξης:

Από τους 114 παλιοτερους, οι 25 περνανε και οι 89 κοβονται. Αρα εχω για τους παλιους μονο 22% επιτυχια και 78% αποτυχια. Ε ΜΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ; Θα το παρουμε το πτυχιο ή το κανουμε επιτηδες για να μεινει ο μεσος ορος αποφοιτησης της σχολης στα 7,5 χρονια;;;; ΕΛΕΟΣ με τις ορεξεις του καθενος σε ενα οχι και τοσο δυσκολο μαθημα...
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Επόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης