mits17 έγραψε:ποιος ο λογος να γκρινιαζουμε για μαθηματα διαφορετικων εξαμηνων που πεφτουν την ιδια μερα η σε κοντινες μερες?Απο ποτε πρεπει να υπολογιζουν και τι χρωτανε οι φοιτητες ???
...απο όταν επιτρέπουν να χρωστάνε μέχρι και 66 μαθήματα.
Είναι μη-ρεαλιστικό να περιμένεις να συνδυάσουν δηλαδή μαθήματα διαφορετικών εξαμήνων με τέτοιο τρόπο ωστε να παλεύεται η δυσκολία; Εμένα μου έκατσε να δίνω μαζί μπετό+υδραυλική μια μέρα, και σίδερα+υδρολογία μια άλλη. Είναι κάτι το δύσκολο να βάλεις πχ μπετό+βελτιστοποίηση, και σίδερα+περιβαλλοντική ωστε αν κάποιος αλήτης τύχει να τα χρωστάει όλα, να την παλεύει κάπως; Ή τουλάχιστον να έχουν κάποια σχέση όσα είναι την ίδια μέρα. Πχ Σεπτέμβρη είχε μαζί Τεχ.Γεωλογία & Βραχομηχανική, δεκτόν. Εδώ δε δείχνει να υπάρχει κάποια λογική.
Με τη λογική σου δε χρειάζεται να σκεφτούν καθόλου το πρόγραμμα. Random program generator σε εφαρμογή, 2 τυχαία μαθήματα τη βδομάδα για κάθε εξάμηνο και τελειώσανε. Τι το ταλαιπωρούν με προσχέδια και ιστορίες
