Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Συντονιστής: University Editors

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό AE » Κυρ, 07 Φεβ 2021 11:41 pm

Για τους βαθμούς αυτό που λέτε ότι ο άλλος πιστεύει ότι με το ζόρι έγραψε 6 και παίρνει 9 δεν το είδαμε στην τελευταία εξέταση όπου περίπου 20 άτομα έγραψαν 5, κάτω από 20 έγραψαν 6 και κανένας δεν πήρε 9. Τουλάχιστον σύμφωνα τα στατιστικά που ανακοινώσατε. Αν τα αλλάξατε μετά θα έπρεπε να μας δώσετε και τα καινούργια.


Το έξι θα γίνει εννιά όταν η όλη εικόνα που έχω είναι για κάτι τέτοιο. Εικόνα αποκτάς από τις ασκήσεις και την συμμετοχή στην τάξη. Ελάχιστοι εξ όσων συμμετείχαν στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου είχαν κάποια επαφή με το μάθημα, συνεπώς η όποια αξιολόγηση βασίστηκε αποκλειστικά στο γραπτό.

Και σωστά το λες, εκ των υστέρων υπήρξε σημαντική βελτίωση της στατιστικής εικόνας (ως προς το ποσοστό επιτυχίας), καθώς αρκετός κόσμος βοηθήθηκε να περάσει το μάθημα. Και εννοώ κόσμο που ήταν με το ζόρι του τρία.

Τώρα πάντως με το αίσχος που βλέπω στη διόρθωση, μη διανοηθεί κανείς να ζητήσει το ο,τιδήποτε.
AE
 
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: Δευτ, 30 Σεπ 2013 5:53 pm
Έτος εισαγωγής: 1993

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό FutureTrunks » Δευτ, 08 Φεβ 2021 12:08 pm

Γιατί κ. Ευστρατιάδη τόση ένταση αυτή την εξεταστική, είναι όντως τόσο χάλια τα πράγματα? Σας είχα για πιο "κούλ"' τύπο.
It's ok to feel the rage
FutureTrunks
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: Τρί, 21 Ιούλ 2020 7:02 pm
Έτος εισαγωγής: 2018

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό mamassis » Δευτ, 08 Φεβ 2021 4:11 pm

Η κατάσταση έχει ξεφύγει από το στέλνω μια απάντηση ενός θέματος στους κολλητούς μου.
Εδω πρόκειται για οργανωμένη βιοτεχνία λύσης θεμάτων από πολλαπλούς λύτες ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ οι οποίοι τα στέλνουν σε πολλαπλούς αποδέκτες (προφανώς κατόπιν αμοιβής). Το "κύκλωμα" στην τρίτη εξ αποστάσεως εξεταστική εκπαιδεύτηκε στο να αντιμετωπίζει κάθε είδους κακοτοπιές (κρυφές παραλλαγές, μικρούς χρόνους εξέτασης κλπ).
Επίσης συνέβη το παγκοσμίως πρωτότυπο: σε διαγώνισμα που ο τρόπος εξέτασης θεωρητικά δεν επιτρέπει να αποδείξεις αντιγραφή τελικά αυτή να αποδεικνύεται λόγω της αμετροέπειας και του θράσους ορισμένων "φοιτητών". Δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες αλλά δεν πάμε καθόλου καλά και όπως έχω ξαναπεί οι μόνοι χαμένοι είναι οι συνεπείς φοιτητές.
mamassis
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Παρ, 31 Οκτ 2008 4:08 pm

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό betonarme » Δευτ, 08 Φεβ 2021 4:56 pm

Κύριε Μαμάση, πώς ακριβώς καταλαβαίνετε οτι προκειται για ''οργανωμενο κυκλωμα'' μονο απο τα γραπτα? Δηλαδη απο οσο καταλαβαινω μπορει ενας διαβασμενος να βγει οτι εχει αντιγραψει επειδη ειδατε καποια ομοιοτητα?
Άβαταρ μέλους
betonarme
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Τετ, 11 Οκτ 2017 10:22 pm
Έτος εισαγωγής: 2017

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό Kcr565 » Δευτ, 08 Φεβ 2021 5:30 pm

Όπως ακριβώς έγινε και με την Ενεργειακή Τεχνολογία φίλε μου, και κανείς που αντέγραψε δεν έφερε αντίρρηση όταν τον κατηγόρησαν ότι όντως το έκανε, και τώρα μιλάω για εξέταση που έγινε μέσα στη τάξη, με υπολογιστές. Και φαίνεται όταν κάποια γραπτά είναι copy paste πολύ καθαρά όταν διορθώνεις.
“No one gets left behind, remember?”
Άβαταρ μέλους
Kcr565
 
Δημοσιεύσεις: 294
Εγγραφή: Σάβ, 19 Δεκ 2015 6:39 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό AE » Δευτ, 08 Φεβ 2021 5:55 pm

betonarme έγραψε:Κύριε Μαμάση, πώς ακριβώς καταλαβαίνετε οτι προκειται για ''οργανωμενο κυκλωμα'' μονο απο τα γραπτα? Δηλαδη απο οσο καταλαβαινω μπορει ενας διαβασμενος να βγει οτι εχει αντιγραψει επειδη ειδατε καποια ομοιοτητα?


Επειδή εκτός από οργανωμένοι είναι και ηλίθιοι.
AE
 
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: Δευτ, 30 Σεπ 2013 5:53 pm
Έτος εισαγωγής: 1993

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό civiljunior » Τρί, 09 Φεβ 2021 4:55 am

Θεωρώ πως η φετινή εξεταστική έχει χάσει το νόημά της και έχει μετατραπεί σε μια ανεπιτυχή προσπάθεια των περισσότερων καθηγητών να περιορίσουν τις οργανωμένες αντιγραφές μερίδας των συμφοιτητών μας. Δυστυχώς με την απόφαση της συγκλήτου για κλειστές κάμερες αυτό είναι αδύνατο. Ακόμα και ανοιχτές να ήταν δηλαδή πάλι θα υπήρχαν περιθώρια οργανωμένης αντιγραφής αλλά σίγουρα θα ήταν πιο αδιάβλητη από οτι σήμερα. Κύριε Μαμάση να είστε σίγουρος πως τα 10 λεπτά quiz στην Υδρολογία ναι μεν μπορεί να μας αιφνιδίασαν όλους καθώς ήμασταν προετοιμασμένοι για μια 40λεπτη γραπτή εξέταση αλλά αυτό δε στάθηκε ικανό να εμποδίσει τον ''επαγγελματία'' λύτη να λύσει τα θέματα. Αυτού του είδους η εξέταση δυστυχώς κατάφερε να πλήξει μόνο τον συνεπή φοιτητή που κατέβηκε να δώσει τα μαθήματα με τις δυνάμεις του και μόνο, σεβόμενος τη σχολή ,τους καθηγητές αλλά πρώτα από όλους ,τον ίδιο του τον εαυτό. Θα ήθελα να ρωτήσω εσάς και τον κύριο Ευστρατιάδη, μιας και φαίνεται από τις αναρτήσεις σας πως επισκέπτεστε συχνά το φόρουμ μας, τι ποσοστό εκτιμάτε πως συμμετείχε σε κάτι οργανωμένο. Ρωτάω από καθαρή περιέργεια, έτσι για να ξέρω και τι γίνεται γύρω μου. Πραγματικά από τα παραπάνω καταλαβαίνω πως το ποσοστό είναι τεράστιο. Μα πόσους υδρολόγους και υδραυλικούς έχει αυτή η χώρα πια. Ετσι οπώς έχουν τα πράγματα θεωρώ πως έρχεστε αντιμέτωποι με το δίλλημα αν θα βάλετε θέματα χρόνου και δυσκολίας εποχών προ πανδημίας (όχι οτι τότε ήταν εύκολα,αλλά έτσι δεν ήταν) με κίνδυνο να αντιγράψει και να περάσει και η κουτσή Μαρία ή πρωτότυπα θέματα (Στατική 2) και τρόπους εξέτασης (Υδρολογία) με αποτέλεσμα να πετύχετε ένα ανεπιτυχές βραχυκύκλωμα σε αυτούς που θέλησα να περάσουν τα μαθήματα με τη βοήθεια του κοινού.Με παράπλευρες όμως απώλειες τους συνεπείς φοιτητές. Το συμπέρασμα είναι πως όποιος θέλει να αντιγράψει θα αντιγράψει και με τις υπάρχουσες συνθήκες δεν μπορείτε να το περιορίσετε, έκτος βέβαια και αν τα θέματα είναι δύσκολα ακόμα και για τους περιβόητους λύτες, πράγμα που σημαίνει πως εμείς η πλειοψηφία (ελπίζω) που επιλέξαμε να δώσουμε τα μαθήματα μόνοι μας θα παμε άκλαυτοι.Έτσι ίσως το καλύτερο που μπορεί να γίνει είναι η δομή και η δυσκολία των θεμάτων να προσεγγίσει τις νορμάλ εξεταστικές. Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω για ποιό λόγο ο τομέας Υδραυλικής επιμένει στις εξετάσεις με φόρμες. Είναι πολύ πιο εύκολο για κάποιον να παραφράσει 3 σειρές απάντηση σε κάθε ερώτηση παρά 1 ολόκληρο γραπτό.
civiljunior
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Τρί, 09 Φεβ 2021 3:44 am
Έτος εισαγωγής: 2016

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό AE » Τρί, 09 Φεβ 2021 9:54 am

Θα ήθελα να ρωτήσω εσάς και τον κύριο Ευστρατιάδη, μιας και φαίνεται από τις αναρτήσεις σας πως επισκέπτεστε συχνά το φόρουμ μας, τι ποσοστό εκτιμάτε πως συμμετείχε σε κάτι οργανωμένο. Ρωτάω από καθαρή περιέργεια, έτσι για να ξέρω και τι γίνεται γύρω μου. Πραγματικά από τα παραπάνω καταλαβαίνω πως το ποσοστό είναι τεράστιο.


Μια πολύ πρόχειρη εκτίμηση είναι στο 50-60%. Τουλάχιστον οι μισοί εξ αυτών σε οργανωμένο κύκλωμα.

Μα πόσους υδρολόγους και υδραυλικούς έχει αυτή η χώρα πια.


Ευτυχώς όχι τόσους ώστε να μην αποφεύγονται τα χτυπητά λάθη, τα οποία μας διευκολύνουν στο να εντοπίζουμε τις καραμπινάτες αντιγραφές, που αποδεικνύονται και πολύ εύκολα.

Η πρόκληση είναι να πιάσεις τους αντιγραφείς που έχουν δώσει σωστή ή σχεδόν σωστή απάντηση. Εκεί επιστρατεύονται άλλα κόλπα, αλλά αυτά είναι μυστικά της δουλειάς.

Έτσι ίσως το καλύτερο που μπορεί να γίνει είναι η δομή και η δυσκολία των θεμάτων να προσεγγίσει τις νορμάλ εξεταστικές.


Δεν είναι σωστό αυτό που λες. Στα μαθήματα της Ενεργειακής Τεχνολογίας και των Υδραυλικών Έργων τα θέματα ήταν πολύ πιο εύκολα, αφήστε που σχεδόν σας τα είχαμε πει στο μάθημα.

Παράδειγμα ερώτησης για χαζούς: Δεξαμενή στα 100 μ. σε παραθαλάσσιο οικισμό. Θέλει ή δεν θέλει πιεζομετρικές ζώνες;

Δεν ξέρω ποιος άσχετος κυκλοφόρησε την απάντηση ότι δεν θέλει, που εντοπίστηκε στο 80-85% των γραπτών.

Κανονικά και μόνο από αυτή την ερώτηση, που είναι ότι πιο στοιχειώδες μπορεί να ρωτήσει κάποιος, το οποίο απαιτεί 1 δευτερόλεπτο σκέψη και 10 δευτερόλεπτα τεκμηρίωση, πρέπει να φύγει με το καλημέρα για Σεπτέμβριο το αντίστοιχο 85%.

Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω για ποιό λόγο ο τομέας Υδραυλικής επιμένει στις εξετάσεις με φόρμες. Είναι πολύ πιο εύκολο για κάποιον να παραφράσει 3 σειρές απάντηση σε κάθε ερώτηση παρά 1 ολόκληρο γραπτό


Δεν ξέρω για τον τομέα, αλλά για μένα ακριβώς για αυτόν τον λόγο ενδείκνυνται οι φόρμες. Είναι πολύ εύκολο να αντιγράψεις, αλλά εξίσου εύκολο να πιάσεις τις αντιγραφές.

Επίσης, οι φόρμες είναι μονόδρομος, όταν κατεβαίνουν στην εξέταση 200, 300 ή 400 άτομα.
AE
 
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: Δευτ, 30 Σεπ 2013 5:53 pm
Έτος εισαγωγής: 1993

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό FutureTrunks » Τρί, 09 Φεβ 2021 10:37 am

Ισχύει οτι στα Υδραυλικά έργα τα θέματα ήταν ακριβώς τα ίδια με αυτά που έκανε σαν επανάληψη ο κ. Ευστρατιάδης στο τελευταίο μάθημα. Το βρισκώ αστείο οτι 50-60% αντέγραψαν ενώ είχαν δεί οτι οι απαντήσεις μπαίνουν στο excel και είναι πανεύκολο να συγκριθούν. Τι άλλο δηλαδή πρέπει να δεί κάποιος για να το πάρει απόφαση οτι καλύτερα να στρωθεί και να διαβάσει. Σε ένα μάθημα ειδικά που η χρήση του excel κατα την διάρκεια της εξέτασης το κάνει 10 φορές πιο εύκολο. 2 μέρες διάβασμα και 1 μέρα προετοιμασία.
It's ok to feel the rage
FutureTrunks
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: Τρί, 21 Ιούλ 2020 7:02 pm
Έτος εισαγωγής: 2018

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό Ramrod » Τρί, 09 Φεβ 2021 12:06 pm

AE έγραψε:[........]

Παράδειγμα ερώτησης για χαζούς: Δεξαμενή στα 100 μ. σε παραθαλάσσιο οικισμό. Θέλει ή δεν θέλει πιεζομετρικές ζώνες;

Δεν ξέρω ποιος άσχετος κυκλοφόρησε την απάντηση ότι δεν θέλει, που εντοπίστηκε στο 80-85% των γραπτών.
[...]


Είστε σίγουροι για το μέρος του 80-85% που απάντησε "δεν θέλει", που όντως αντέγραψε;
Άβαταρ μέλους
Ramrod
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Παρ, 09 Οκτ 2015 4:53 pm
Τοποθεσία: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Έτος εισαγωγής: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ειδήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες