@Κcr
Κατ'εμέ βήμα στο δρόμο για την πιο ποιοτική εκπαίδευση είναι και η διαφάνεια στη μετάδοση της γνώσης. Μάθημα με υποχρεωτική παρακολούθηση δεν είναι κανένα, ΚΑΠΟΙΟΙ καθηγητές όμως ανεβάζουν και το παραμικρό πράγμα στο (πολύ οργανωμένο και υπερπλήρες) myCourses. Γιατί το κάνουν αυτό; Κάποιοι γράφουν τους τίτλους των αρχείων στα αγγλικά με τρόπο που κατεβάζοντάς τα ταξινομούνται ωραία και τίτλος είναι ωραίος και περιγραφικός, κάποιοι δε νοιάζονται καθόλου. Κάποιοι στέλνουν e-mails του τύπου "Γεια σας, ανέβασα αυτά τα 2 πράγματα να δείτε για το κεφάλαιο τάδε", κάποιοι δε στέλνουν mail ΟΥΤΕ για την εγγραφή στις εξετάσεις. Γιατί;
Σε άλλα πράγματα που λες τώρα, διότι έχεις δίκιο δεν απάντησα σε όλα:
Άμα είναι να μας τα δίνουν όλα έτοιμα, ποιος ο λόγος και ο καθηγητής να υπάρχει και να κάνει μάθημα, μόνο τις σημειώσεις του χρειαζόμαστε.
Και κάτι επιπλέον, σκοπός πολλών καθηγητών, δεν είναι να μας μάθουν πόσο κάνει 1+1, αλλα να μας μάθουν να σκεφτόμαστε.
Μόνο τις σημειώσεις τους χρειαζόμαστε για τί; Για να περάσουμε το μάθημα; Ε εκεί διαμορφώνεις τις εξετάσεις ανάλογα για να απαίτείς όλα αυτά που λες απο κάτω, κριτική σκέψη, γενικότερη εποπτεία κ.ο.κ.
Σε κάθε περίπτωση, ένα MyCourses-μπιμπελό για μένα είναι Α-ΔΙ-Α-ΠΡΑΓ-ΜΑ-ΤΕΥ-ΤΟ και μή σου πω και ένα ενιαίο και "μπετονένιο" σύστημα αξιολόγησης των φοιτητών στο εξάμηνο, που θα ορίζεται από την Κοσμητεία και δε θα είναι στο στυλ "το θέμα είναι υποχρεωτικό αλλά θα σκεφτώ αν θα το μετρήσω, μετράει μόνο για όσους γράψουν 8 και πάνω" και τέτοια τσαλιμάκια.