
Επειδή έχω υπάρξει φοιτήτρια άλλων 2 τμημάτων ελληνικών πανεπιστημιων θα πω κι εγώ το εξής. Ποιος θα έχει το μέλι στο δάκτυλο και δεν θα το γλειψει; ακόμα και οι πολύ τίμιοι φοιτητές θα μπουν στον πειρασμό σε κάποιο μάθημα ν αντιγράψουν με οποιονδήποτε τρόπο.
Οπότε γιατί έστω και τώρα, ένα μήνα πριν (εφόσον πάρει και μια μικρή παράταση το εξάμηνο) να μην μας ζητηθεί σε κάθε μάθημα να συμπληρώσουμε έναν αριθμό υποχρεωτικων εργασιών ώστε να πάρουμε ένα ποσοστό του βαθμού από εκεί; και η εξέταση γιατί να μην γίνει online και να επιτραπούν ανοικτες σημειώσεις, αλλά με εξατομικευμενα εντελώς θέματα; δλδ τα 3 ή ακόμα και τα 4 τελευταία ψηφία του αριθμού μητρώου να "τροποποιούν" τα δεδομενα του καθενός.
Κατά την γνώμη μου το παραπανω είναι λίγο πιο αξιοκρατικο σαν σενάριο σε μαθήματα που επιτρέπουν την τόσο μεγάλη παραμετροποίηση. Τώρα σε μαθήματα όπως αναφέρθηκε η κατασκευή των οδών που ο καθένας μπορεί να φτιάξει ένα Excel, θα μπορούσε το μάθημα να εξεταστει μ ένα ερωτηματολόγιο online που θα έχει σε random σειρα τις ερωτήσεις για τον καθένα. Να πουν πχ 1 ώρα, 100 ερωτήσεις και όποιος προλάβει.
Απλά πρέπει να είναι λίγο εφευρετικοί οι καθηγητές και να βρουν τρόπο να "ακυρώσουν" όλα τα "εύκολα" μέσα γι αντιγραφή που θα έχουμε από την online εξεταση.