
Στην 1η άσκηση, ανάμεσα στη δεξαμενή Α και τον κόμβο 1 υπάρχει διαφορά στο ενεργειακό τους υψόμετρο, άρα υπάρχει ροή από τη δεξαμενή προς τον κόμβο. Η παροχή όμως προκύπτει ίση με μηδέν. Άρα η άσκηση είναι ΛΑΘΟΣ. Άλλο να μην μπορούμε να απαντήσουμε σε κάποια ερώτηση για κάποιο λόγο, και άλλο από τα δεδομένα του προβλήματος να προκύπτουν δυο εντελώς αντίθετα πράγματα (ότι υπάρχει ροή από τη δεξαμενή στον κόμβο ενώ η αντίστοιχη παροχή είναι 0). Εκεί είναι το λάθος και καμία σχέση δεν έχει με το ερώτημα για τις υποπιέσεις.
Στην δεύτερη άσκση κανείς δεν είπε ότι υπάχει λάθος διατύπωση ή λάθος δεδομένα. Το λάθος (και όχι παγίδα) είναι στο σχήμα που την κλίση στο τμήμα ΓΔ τη δείχνει μικρότερη από το τμήμα στο ΒΓ, ενώ είναι μεγαλύτερη. Κάτι που μπορούσε να μπερδέψει.
Κατηγορηματικά, στην δική μου αίθουσα η ΜΟΝΑΔΙΚΗ φορά που ήρθε κάποιος καθηγητής ήταν στις ασκήσεις πολύ νωρίς (δεν είχε αντιληφθεί κανείς κάποιο λάθος) και δεν είπε τίποτα το ουσιαστικό. Κάτι του στυλ ''διαβάστε καλά την άσκηση και αν νομίζετε ότι λείπει κάποιο δεδομένο, ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΚΦΩΝΗΣΗ". Δεν έγινε καμία άλλη διευκρίνιση και μάλιστα όταν κάποιος συμφοιτητής είχε μια απορία και ήθελε να επικοινωνήσει με κάποιον καθηγητή, η απάντηση της επιτηρήτριας ήταν ότι δεν μπορεί να φωνάξει κάποιον γιατί ήταν η μοναδική επιτηρήτρια.