Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Συντονιστής: University Editors

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό Dottore » Πέμ, 23 Μαρ 2017 2:33 pm

Καθότι πολύς λόγος γίνεται για τη μείωση ή όχι των μαθημάτων και υπάρχει ένα μεγάλο αίτημα για τεκμηρίωση, επιτρέψτε μου να προσπαθήσω μια προσέγγιση του προβλήματος των 7-8 μαθημάτων ανά εξάμηνο. Διορθώστε με ελεύθερα όπου πιστεύετε ότι κάνω λάθος, αλλά παρακαλώ με ευγενικό τρόπο και όχι συνθήματα ή ασχήμιες. Προφανώς όσα λέω παρακάτω δεν αφορούν όλα τα μαθήματα, αλλά σίγουρα την πλειοψηφία. Θα χρησιμοποιήσω αυθαίρετα "κανονικοποιημένους" αριθμούς για να περιγράψω την τάξη μεγέθους της γνώσης που θεωρώ ότι περιγράφεται/διδάσκεται/μεταβιβάζεται.

Για τα περισσότερα μαθήματα λοιπόν θεωρώ ότι ισχύουν τα εξής:
α) Η επίσημη περιγραφή του μαθήματος είναι για 1000
β) Στην τάξη ο καθηγητής προλαβαίνει να πει 500 στη θεωρία αλλά συνήθως μόνο 100 με ασκήσεις
γ) Ο καλός/μεθοδικός φοιτητής πιάνει τα 100-150, ο μέσος τα 40-50, ο τουρίστας τα 10-20.
δ) Στο τέλος του εξαμήνου χωράνε να εξεταστούν μόνο τα 30.

Ο καλός θα περάσει ό,τι και να γίνει.
Ο μέσος συνήθως περνάει, εκτός αν κάτσει το υπόλοιπο μισό της ύλης που δεν έπιασε. Τότε τα ποσοστά πέφτουν και παραπονιέται για δύσκολα θέματα.
Ο τουρίστας ελπίζει να του κάτσουν τα 10-20 που έμαθε, ώστε με λίγη τύχη και παρακάλια να πιάσει το πολυπόθητο 5. Συνήθως δεν το καταφέρνει οπότε ξεκινάει ο γνωστός κύκλος:

i=0
k=εξάμηνο μαθήματος
repeat
take exam
i=i+1
if k+fix(i/3)>10
print(Γραπτό,"Κύριε καθηγητά είμαι τελειόφοιτος στο k+fix(i/3) εξάμηνο παρακαλώ περάστε με")
until grade>=5

Κατ' εμένα, μαγεία δεν υπάρχει οπότε ο τουρίστας δε σώζεται αν δεν αλλάξει μυαλά. Το ερώτημα είναι τι κάνουμε για να βελτιωθούν ο μέσος και ο καλός. Τα προβλήματα τα εντοπίζω στο (β) και στο (γ) τα οποία και τα δύο θεωρώ ότι είναι ευθύνη του καθηγητή. Για εμένα, για να φτιάξει αυτό, χρειαζόμαστε λιγότερες ώρες διδασκαλίας και περισσότερες ώρες ενασχόλησης. Κοινώς, απαιτούνται περισσότερες ασκήσεις ή θέματα που ο φοιτητής πρέπει να λύσει στο σπίτι. Αυτά πρέπει να αλλάζουν κάθε χρόνο (για να μην έχουμε πολλές αντιγραφές) και να δίνουν 20-30% του βαθμού. Ένα επιπλέον 20% μπορεί να έρθει από μία πρόοδο στα μισά του εξαμήνου. Προτιμώ να είναι υποχρεωτικά όλα αυτά (αν και μάλλον δε θα αρέσει σε πολλούς) για να αναγκάζεται ο φοιτητής να συμμετάσχει και να απλώνεται η μάθηση σε όλες τις εβδομάδες του εξαμήνου και όχι σε 3-4 μέρες πριν την τελική εξέταση. Επαναλαμβάνω ότι ο στόχος είναι η εκμάθηση και όχι η εξέταση. Αν απλώσουμε τη δουλειά σε 13 εβδομάδες αντί για λίγες μέρες πριν την εξέταση και βαρετή παρακολούθηση (ή καφέ) τις προηγούμενες, τότε και μοιράζεται ο φόρτος της δουλειάς και γίνεται πιο σωστή και βαθειά η μάθηση.

Ατυχώς, πολλοί νομίζουν ότι η περιγραφή του μαθήματος είναι και αυτό το οποίο μαθαίνει ο φοιτητής. Με αυτή τη λογική όσα πιο πολλά και τρανταχτά μαθήματα έχουμε, τόσο καλύτερα είναι. Στην πραγματικότητα όμως μετράει το τι μάθαμε. Αν από τα 1000 της περιγραφής μαθαίνουμε κατά μέσο όρο το 5%, τότε βασικά κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας. Αν το θέλετε έτσι, να τα κάνουμε 10 τα μαθήματα ανά εξάμηνο. Ας βάλουμε και μάθημα Καράτε (μαύρη ζώνη ΕΜΠ μετά από την τελική εξέταση!), λίγη Κβαντική Βαρύτητα, Θεωρία Χορδών, και (γιατί όχι?) Οδήγηση Φόρμουλα 1. Αρκεί να το γράφει η αναλυτική μας και θα τα μπαλώσουμε μετά.

Εμένα το όνειρό μου για το ΕΜΠ είναι να λέμε 1000 και να μαθαίνουμε από 500 έως 100 το λιγότερο. Λιγότερα μαθήματα, ναι, για να έχει χρόνο ο φοιτητής να δουλεύει μόνος του, αλλά σίγουρα περισσότερη μάθηση. Τώρα είμαστε πολύ μακριά από αυτό.
Dottore
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Παρ, 21 Νοέμ 2014 12:12 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό edchar » Πέμ, 23 Μαρ 2017 3:18 pm

Spoiler: show
Shi έγραψε:Αποτελέσματα Γενικής Συνέλευσης του Φ.Σ. Πολιτικών Μηχανικών Δευτέρα 20/3

Ενωτικό Αγωνιστικό Πλαίσιο.........179
ΔΑΠ-ΝΔΦΚ...............................169
Επιτροπή Αγώνα........................24
ΠΑΣΠ......................................8
Λευκά....................................10
Σύνολο......................................................390

Ενωτικό Αγωνιστικό Πλαίσιο της Συντονιστικής Επιτροπής Κατάληψης:

Αποφασίζουμε:

Ο Φοιτητικός Σύλλογος παρίσταται μαζικά στην αυριανή συνάντηση την οποία κάλεσε με ανακοίνωση του ο κοσμήτορας. Ο Φ.Σ. καλεί σε μαζική παράσταση όλους τους εργαζόμενους και καθηγήτες της σχολής, καθώς και τα μέλη της πρυτανείας. Εκεί καταθέτουμε τα αιτήματα και τις κατευθύνσεις του Φοιτητικού Συλλόγου σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών, απαιτούμε να ληφθούν υπόψιν στην ολότητα τους

Κόκκινη γραμμή του φοιτητικού συλλόγου ο ενιαίος πενταετής κύκλος σπουδών

o Απαιτούμε από την κοσμητεία ρητή δέσμευση με ανακοίνωση την ίδια ημέρα πάνω στα 3 κριτήρια (σ.σ. περιγράφονται παρακάτω) που ικανοποιούν το ενιαίο και αδιάσπαστο του κύκλου σπουδών και του πτυχίου του Πολιτικού Μηχανικού, στην ολότητα τους ( όχι κατέβασμα μαθημάτων, όχι μεταφορά μαθημάτων από τον κορμό στην κατεύθυνση, όχι στη σύμπτυξη μαθημάτων θεωρητικού υποβάθρου).

o Σε περίπτωση ανακοίνωσης της κοσμητείας που δεσμεύεται πάνω στα παραπάνω 3, ο Φ.Σ. καλεί σε νέα Γενική Συνέλευση την Τετάρτη 22/3, 14:30
o Σε αντίθετη περίπτωση η σχολή θα τελεί υπό κατάληψη με πολιτική ευθύνη της κοσμητείας μέχρι και την Παρασκευή 24/3 με νέα Γενική Συνέλευση την Δευτέρα 27/3, 14:30.

Συντονιστική επιτροπή του Φ.Σ. την Τρίτη αμέσως μετά τη λήξη της συνάντησης.
Σε κάθε περίπτωση πραγματοποιούνται τόσο τα μεταπτυχιακά μαθήματα όσο και οι παρουσιάσεις διπλωματικών.

Συμμετοχή του Φ.Σ. στη διακλαδική σύσκεψη που οργανώνει το Σωματείο Μισθωτών Τεχνικών για το ασφαλιστικό και τα μπλοκάκια την Πέμπτη 23 Μάρτη στις 6.30μμ, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΤΕΕ, Νίκης 4, Σύνταγμα
✓ Συμμετοχή του Φ.Σ. στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο 22/3, 12:00 στο Υπουργείο Παιδείας

Αύριο η σχολή θα είναι για πρώτη φορά ανοιχτή στο διάλογο πάνω στα αιτήματα και τις ανάγκες μας.
Μαζική παρουσία του Φ.Σ. αύριο στη συνάντηση της κοσμητείας για να διεκδικίσουμε ένα προγραμμα σπουδών για τις ανάγκες μας!

Θα μου επιτρέψετε να πώ κάτι κι εγώ. Ο ΦΣ έθεσε κόκκινες γραμμές σε 3 ζητήματα τα έχω και πιο πάνω. Σε όσες συναντήσεις είχαν γίνει με τον Κοσμήτορα και τον πρόεδρο? της ΕΠΣ οι απαντήσεις που παίρναμε είναι ότι το πρόγραμμα δεν αλλάζει.
1) όχι κατέβασμα μαθημάτων: Αυτό στην κουβέντα άλλαζε σε όχι κατέβασμα συνθετικών - τεχνολογικών μαθημάτων. Κάτσανε λοιπόν κάποια άτομα και κάνανε μια δουλειά στην οποία έδειξαν ότι αυτά τα μαθήματα μπορούν να ανέβουν έστω ένα εξάμηνο (αναφέρομαι στο Μπετό 1) σε σχέση με την πρόταση ΕΠΣ (και η πτώση σε σχέση με το υπάρχον να είναι πια 1 εξάμηνο από 2 που ήταν η πρόταση ΕΠΣ) και κάνανε και όλες τις επακόλουθες αλλαγές για να δείξουν ότι όντως μια τέτοια μεταβολή είναι εφικτή.
2) όχι μεταφορά μαθημάτων από τον κορμό στην Κατεύθυνση: Αυτό αν δεν κάνω λάθος αναφέρεται στα Σίδερα 2 που στο παρόν είναι στον κορμό και στην Πρόταση ΕΠΣ είναι υποχρεωτικά για Δομοστατικούς, Επιλογής για Υδραυλικούς και Συγκοινωνιολόγους, ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ (συγχωρέστε μου τα κεφαλαία) για Γεωτεχνικούς. Αυτά τα μεταφέρανε στον κορμό.
3) όχι στη σύμπτυξη μαθημάτων θεωρητικού υποβάθρου: Από τις συμπτύξεις αυτές έχουμε την Ανάλυση 1 με Γραμμική, τις ΣΔΕ με ΜΔΕ (και επιλογή τις Μιγαδικές) και την Μηχανική του Παραμορφώσιμου με την Αντοχή Υλικών. Σε ότι αφορά τις ΔΕ η Κυριάκη με την Θέση της στη ΣΕΜΦΕ και όχι σαν Διδάσκουσα του μαθήματος νομίζω παραδέχτηκε ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό χωρίς να χάνεται και κάτι. Τα παιδιά αυτά με τη δουλειά τους δείξανε ότι όντως μπορεί να γίνει το σπάσιμο των δύο μηχανικών και αυξήσανε τις ώρες τους από 6 που ήταν στην Πρόταση ΕΠΣ σε 8 (στα δύο εξάμηνα).

Μπορεί και για τα μάτια του κόσμου, αλλά η πρόταση αυτή όταν παρουσιάστηκε δεν έτυχε του χλευασμού που τυγχάναμε όλοι στις προηγούμενες συναντήσεις. Μήπως αυτό κάτι λέει?

Εγώ λοιπόν αναρωτιέμαι, γιατί να κατέβει αυτή η πρόταση ως ψήφισμα ή πλαίσιο και να μην συνεχιστούν οι αλλαγές ώστε να ικανοποιηθεί σε ακόμη περισσότερα ο ΦΣ από αυτά που ήδη ικανοποιείται και να δώσουμε κάτι ολοκληρωμένο στην επόμενη συνάντηση? Εγώ την προσπάθεια αυτή τη θεωρώ ένα βήμα να πάει η πρόταση ΕΠΣ πιο κοντά στα θέλω του ΦΣ. Ας βρεθούν κι άλλοι να βοηθήσουν στα επόμενα βήματα μέχρι να επιτευχθεί ο στόχος. Και απαντήσεις του στύλ δουλειά μας δεν είναι να φτιάχνουμε ΠΣ αλλά είναι δουλειά της ΕΠΣ, εγώ έχω να αντιπαραθέσω ότι δουλειά μας δεν είναι να κάνουμε πάρτυ ενίσχυσης για να πάει ένα έτος εκδρομή αλλά κάποιοι θέλουνε και το κάνουν για να βελτιώσουν την οικονομική τους κατάσταση, δουλειά των φοιτητών δεν ήταν να καθαρίζουν από σκουπίδια συμφοιτητών τους τις αίθουσες όταν απεργούσαν οι καθαρίστριες αλλά το κάναμε για να είναι πιο ανεκτές οι συνθήκες. Αυτοί οι φοιτητές θέλησαν και πέτυχαν να δείξουν στα μέλη της ΕΠΣ ότι αλλαγές γίνονται, οι αλλαγές αυτές τεκμηριώνονται κιόλας και ΑΝ ΣΥΝΕΧΊΣΟΥΜΕ σε αυτή την κατεύθυνση θα βγεί ένα ΠΣ αποδεκτό, ή με μικρές αντιρρήσεις.

Το κακό της πρότασης αυτής είναι ότι επειδή δημοσιεύθηκε έτσι όπως δημοσιεύθηκε δεν μπορεί μετά κάποιος να την οικειοποιηθεί και να επαίρεται σε μελλοντικές συνελεύσεις για την Αναδιάρθρωση του ΠΣ που αυτός πέτυχε και όχι ο άλλος, αλλά είμαι σίγουρος ότι κανένας δεν έχει τέτοιες βλέψεις στη σχολή μας για τόσο σημαντικά ζητήματα.
Δε θέλω να με αγαπούν πολλοί, θέλω να με αγαπούν λίγοι και πολύ!
Άβαταρ μέλους
edchar
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: Τετ, 12 Φεβ 2014 5:43 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό Nestoras » Πέμ, 23 Μαρ 2017 8:10 pm

Για το επίπεδο σοβαρότητας :

Είμαστε άραγε σοβαροί ; Για να δουμε. . .
Η σχολή τελεί υπο κατάληψη διότι το ανώτατο όργανο του συνόλου των φοιτητών το οποίο αποκαλούμε Φ.Σ (δηλ. φοιτητικός σύλλογος , αμερικανοειδές ακρωνύμιο κατάλοιπο της χούντας ).
Μα τι είναι τελικά όμως ο Φ.Σ ; Προ τριετίας έγινε εκτενέστατη/αναφορά συζήτηση για το θέμα στο επίσημο forum της σχολής (με θέμα την κατάληψη που έγινε τότε και την βια που πρεσβεύει η πράξη αυτή) αλλά και στο MQN όπου συμπερασματικά καταλήξαμε ότι ο Φ.Σ θεσμικά δεν υπάρχει πουθενά! Δεν έχει ιδρυτική διακήρυξη, καταστατικό δεν έχει τίποτα. (στοιχειοθέτηση εδώ http://katalipsi.org/)
Ο Φ.Σ όπως λοιπόν λειτουργεί ως μόχλευση των παρατάξεων έτσι ώστε
Α) Να αυθαιρετούν πάνω σε φοιτητικά θέματα και γενικού περιεχομένου
Β) Να λειτούργει ως προθάλαμος/προπόνηση με στόχο τα μέλη που είναι επικεφαλής να αποδείξουν την αξία τους (ρητορική – δημαγωγική) και να μπορέσουν να πάρουν στο μέλλον τα δημόσια αξιώματα – θεσμικές θέσεις που τους υπόσχονται – ονειρεύονται.
Έχουν λάβει γνώση για την μη θεσμική ύπαρξη του συλλόγου αυτά οι επικεφαλής των παρατάξεων ;Ναι βεβαίως το αναφέραμε προηγουμένως.
Και τί έκαναν ; . . .
Είχα προτείνει τότε (προ τριετίας που ξεκίνησε η κουβέντα ) ότι προτεραιότητα μας είναι να φτιάξουμε καταστατικό για το φοιτητικό σύλλογο να τον καταθέσουμε στην κοσμητεία και να απαιτήσουμε μπει ο Φ.Σ στον κανονισμό της σχολής. Έτσι έχοντας αποκτήσει οντότητα τυπική/νομική να μπορέσουμε να έχουμε λόγο και ψήφο για όλα τα θέματα που μας αφορούν.
Φυσικά εξέλαβα χλεύη και απαξίωση των παραταξιακών με το ακράδαντο επιχείρημα ότι ‘’αυτά είναι νομικίστικες σάχλες’’ ή κατι παρεμφερές.
Σήμερα όμως …
xvantsik έγραψε:Ο Βάγιας που είναι πρόεδρος της επιτροπής προπτυχιακών είπε τη Δευτέρα: το πρόγραμμα το αποφασίζει η σχολή. Η σύνθεση της σχολής σύμφωνα με το νόμο είναι οι καθηγητές. Εσείς δεν έχετε καμία δικαιοδοσία να αποφασίζεται για το ΠΣ. Τέλος. Αυτός είναι ο διάλογος. Το ίδιο όμως κλίμα ήταν και μέσα στην επιτροπή προς διαφωνούντες καθηγητές, πχ. τον κ. Σπηλιόπουλο του οποίου του αρνήθηκε ο λόγος να μιλήσει πολλάκις. Όσον αφορά την κατάληψη, ξέρεις που ήμαστε κάθε μέρα, μπορείς να έρθεις να μιλήσουμε σαν άνθρωποι, όχι από εδώ μέσα. Και όποιος άλλος έχει αντιρρήσεις να έρθει στην ΓΣ της Δευτέρας, να ακούσει τη συζήτηση και να αποφασίσει αν το πρόβλημα και το δίλημμα είναι κατάληψη - ανοιχτή σχολή.

Συμπερασματικά λοιπόν θεσμικά είμαστε εκτός , αρα και μη σοβαροί .


Πάμε στο ηθικό κομμάτι. Είμαστε συνεπείς ηθικά ;
Κατά την ταπεινή μου άποψη όχι. Πάμε πίσω. Η διαβούλευση έχει ξεκινήσει προ τριετίας. Σε αυτή συμμετείχαν απ’ότι φαίνεται και οι εκπρόσωποι των φοιτητών ( και όχι οι εκπρόσωποι του Φ.Σ γιατί πολύ απλά δεν υφίσταται ). Συνεπώς ενημέρωση υπήρξε . Γιατί δεν είχαμε πράξεις ; ενέργειες ; Υπήρξε αδιαφορία ; Υποτίμηση της καταστάσεως ; Δόλος ; Δεν μπορώ να το γνωρίζω. Γεγονός όμως είναι ότι ο Ε.Φ.Π.Π ( Εκάστοτε Φοιτητική Παραταξιακή Πλειοψηφία, acronym ) αδράνησε και είμαστε εδώ που είμαστε.
Και ποια είναι η τελευταία λέξη του αυθαίρετου οργάνου Ε.Φ.Π.Π ;
Να βγάλει αυτή την απόφαση/ψήφισμα που έπρεπε να έχει έρθει 2,5 χρόνια πριν.
Γιατί αυτό που ψηφίστηκε είναι αρχές της κατασκευής του Ν.Π.Σ και όχι προτάσεις για το τελευταίο στάδιο της διαδικασίας που βρισκόμαστε.

Αρά αφού γνωρίζαμε και δεν κάναμε τίποτα και ηθικά αστοχήσαμε, δεν είμαστε σοβαροί.

Υ.Γ 1 Είδαμε την δημοκρατία των παρατάξεων που πέσανε να κατασπαράξουν τους φοιτητές του 4ου έτους που σε μια ανοιχτή συζήτηση τολμήσαν και δεν ενημέρωσαν για την πρόταση που προβάλλαν. Προσωπικά δεν είχα ενημέρωση όμως τους στηρίζω , είναι οι μοναδικοί που σκεφτήκαν σαν μηχανικοί δηλαδή να εντοπίσουν το πρόβλημα και να δώσουν μια λύση.


Υ.Γ 2 Αν πραγματικά πιστεύεται ότι η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών που ψήφισε το Ν.Π.Σ ( με εξαίρεση τριών ή τεσσάρων ) θέλει την υποβάθμιση του διπλώματος μας ( άρα και την θέση τους ως καθηγητές ενός υποβαθμισμένου ιδρύματος ) τότε σας προτείνω να ζητήσετέ μεταγραφή και γρήγορα.
Άβαταρ μέλους
Nestoras
 
Δημοσιεύσεις: 247
Εγγραφή: Κυρ, 12 Ιαν 2014 7:31 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό sofian6 » Πέμ, 23 Μαρ 2017 8:31 pm

Θα ξαναρχίσει άλλος ένας κύκλος αν ο ΦΣ και οι εκπρόσωποί του είχαν ενημερώσει/καταθέσει προτάσεις κτλ..
Αν δεν έχετε καταστατικό, η κατάληψη πέρα από παράνομη ενέργεια γίνεται και από έναν ανύπαρκτο σύλλογο? Σφραγίδα συλλόγου πώς έχετε?
sofian6
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: Παρ, 26 Ιουν 2009 12:26 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Πέμ, 23 Μαρ 2017 8:41 pm

Υ.Γ 2 Αν πραγματικά πιστεύεται ότι η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών που ψήφισε το Ν.Π.Σ ( με εξαίρεση τριών ή τεσσάρων ) θέλει την υποβάθμιση του διπλώματος μας ( άρα και την θέση τους ως καθηγητές ενός υποβαθμισμένου ιδρύματος ) τότε σας προτείνω να ζητήσετέ μεταγραφή και γρήγορα.

Δεν στα είπανε καλά φίλε Νέστωρα.

Κατ'αρχάς "βγαίνουν ομότιμοι καθηγητές" (ο Κατσικαδέλης, ο Κατσικαδελής, ο Κατσικάδελης, ο Κατσικαδέλογλου και ο Κατσικαδελικόπουλος) και εναντιώνονται στο ΝΠΣ, όλοι αυτοί λάθος κάνουν; Αφού σε όλη την ιστορία της ανθρωπότητας υπήρξαν πάντοτε μονάχα ομόφωνες αποφάσεις, δεν σου φαίνεται περίεργο που μόνο σε αυτήν εδώ υπάρχουν αντιδράσεις από κάποια πλευρά;

Κατά δεύτερον, ναι, ο Βάγιας, ο Καββαδάς και όλοι οι υπόλοιποι σχεδόν συνταξιούχοι θυμήθηκαν στα 65 τους να ψηφίσουν το ΝΠΣ "για να ανέβει λέβελ η καριέρα τους" (sic, δυστυχως). Εσένα περίεργο σου φαίνεται;

Τρίτον, σε ποιά χώρα του κόσμου δεν παλεύουν οι καθηγητές να υποβαθμίσουν το ίδρυμα στο οποίο εργάζονται; Αφού είναι προφανές πως είναι προς το συμφέρον τους, γι'αυτό και δεν τους νοιάζουν καθόλου οι κατατάξεις των διαφόρων οργανισμών (QS,THE). Άσε που είναι και καλύτερα να δουλεύεις σε ΤΕΙ αντί για το ΕΜΠ, δεν βλέπεις πως κάνουν κρα όλοι οι καθηγητές μας για μια θεσούλα στο ΤΕΙ Αθηνών;


Με αυτά και με αυτά, σε καλώ να ανακαλέσεις αυτά που είπες και να μην διαβάλεις την συζήτηση!
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Πέμ, 23 Μαρ 2017 8:59 pm

Κάτσε, επειδή το θυμήθηκα τώρα, μην ξεχνάς ότι είναι προς συμφέρον του Μπόμπολα να βγαίνουν μηχανικοί χαμηλότερου επιπέδου από το ΕΜΠ, αφού προσπαθεί να μειώσει τον μισθό μας από τα 700 ευρώ στα 600! Ξέρεις τι είναι 100 ολόκληρα ευρώ για κάθε έναν από τους 10 νέους μηχανικούς που θα προσλάβει; Είναι 1000 ολόκληρα τον μήνα! Κάτι έπρεπε να γίνει με τους απίστευτους μισθούς των ΠΜ στην χώρα ετούτη, δεν έβγαινε άλλο ο Μπομπολας και είπε να γλιτώνει 1000 ευρώ το μήνα για να βγάζει τον ΕΝΦΙΑ του σπιτιού του..

Άσε που θέλει να μας κάνει και αναλώσιμους! Γιατί τώρα έχουμε τεράστια εξουσία στα χέρια μας, με την ανεργία στο 0% στον κλάδο μας, αν διώξει κάποιον άντε να βρεί άλλον μετά! Θα μείνει χωρίς project manager! Εκτός των άλλων, θέλει να μην ξέρουμε απ'όλα αλλά ο καθένας το κομμάτι του, ώστε να μπορεί να μας αλλάζει χωρίς να δημιουργεί προβλήματα στα έργα του! Όχι όπως τώρα, που ενας μηχανικός του βγάζει τις προσφορές, τις άδειες, τις απαλλωτριώσεις, τις μηκοτομές, την γεωμετρική χάραξη, τα χωματουργικά, την οδοποιία, τα επιχώματα, τις εκσκαφές, τα τούνελ, κάνει και τις γέφυρες -προφανώς και μελέτη και κατασκευή!-, κάνει και τις θεμελιώσεις, κάνει και τα υδραυλικά, άμα λάχει κάνει και τα ηλεκτρολογικά! Αυτά που ήξερες με τους μηχανικούς που κάνουν τα πάντα να τα ξεχάσεις, δυστυχώς τα απαγόρευσε ο Άκτωρας και δεν θα αξιοποιούμε τον εγκέφαλο υπερυπολογιστή που διαθέτουμε για να μαθαίνουμε τα πάντα στο επίπεδο state of the art που κάναμε μέχρι τώρα.. Μας κατέστρεψε ο άτιμος.

Γατάκι Νέστορα, ξύπνα πριν να είναι αργά!
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Πέμ, 23 Μαρ 2017 11:25 pm

@Dottore
Για εμένα, για να φτιάξει αυτό, χρειαζόμαστε λιγότερες ώρες διδασκαλίας και περισσότερες ώρες ενασχόλησης. Κοινώς, απαιτούνται περισσότερες ασκήσεις ή θέματα που ο φοιτητής πρέπει να λύσει στο σπίτι.


Συνάδελφε μάλλον ήμαστε σε άλλη σχολή. Δεν το πιστεύω αυτό που γράφεις αλήθεια. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα ήταν η σχολή με παραπάνω εργασία για το σπίτι. Η λέξη που μου έρχεται στο μυαλό είναι κάτεργο. Σαφώς και χρειάζεται αναμόρφωση σε πολλά πράγματα, αλλά σίγουρα όχι προς τα πάνω.

@edchar
Αυτοί οι φοιτητές θέλησαν και πέτυχαν να δείξουν στα μέλη της ΕΠΣ ότι αλλαγές γίνονται, οι αλλαγές αυτές τεκμηριώνονται κιόλας και ΑΝ ΣΥΝΕΧΊΣΟΥΜΕ σε αυτή την κατεύθυνση θα βγεί ένα ΠΣ αποδεκτό, ή με μικρές αντιρρήσεις.


Για απάντηση δες παραπάνω σχόλιο μου. viewtopic.php?f=15&p=133675#p133675

@Nestoras
Είχα προτείνει τότε (προ τριετίας που ξεκίνησε η κουβέντα ) ότι προτεραιότητα μας είναι να φτιάξουμε καταστατικό για το φοιτητικό σύλλογο να τον καταθέσουμε στην κοσμητεία και να απαιτήσουμε μπει ο Φ.Σ στον κανονισμό της σχολής. Έτσι έχοντας αποκτήσει οντότητα τυπική/νομική να μπορέσουμε να έχουμε λόγο και ψήφο για όλα τα θέματα που μας αφορούν.


Ο λόγος που δεν ψηφίζουμε είναι όχι επειδή δεν έχουμε καταστατικό αλλά επειδή υπάρχει ο νόμος 4009/11 που προβλέπει ένα μόνο φοιτητή εκπρόσωπο στη συνέλευση.

@Nestoras
Ο Φ.Σ όπως λοιπόν λειτουργεί ως μόχλευση των παρατάξεων έτσι ώστε
Α) Να αυθαιρετούν πάνω σε φοιτητικά θέματα και γενικού περιεχομένου
Β) Να λειτούργει ως προθάλαμος/προπόνηση με στόχο τα μέλη που είναι επικεφαλής να αποδείξουν την αξία τους (ρητορική – δημαγωγική) και να μπορέσουν να πάρουν στο μέλλον τα δημόσια αξιώματα – θεσμικές θέσεις που τους υπόσχονται – ονειρεύονται.


Που το στηρίζεις το Α? Παραδείγματα σε παρακαλώ, μία σχολή είμαστε γνωριζόμαστε μεταξύ μας. Το Β υπάρχει προφανώς αλλά όχι καθολικά. Είναι κρίμα να βάζουμε τους πάντες στο ίδιο τσουβάλι.

@Nestoras
Η διαβούλευση έχει ξεκινήσει προ τριετίας. Σε αυτή συμμετείχαν απ’ότι φαίνεται και οι εκπρόσωποι των φοιτητών ( και όχι οι εκπρόσωποι του Φ.Σ γιατί πολύ απλά δεν υφίσταται ). Συνεπώς ενημέρωση υπήρξε . Γιατί δεν είχαμε πράξεις ; ενέργειες ; Υπήρξε αδιαφορία ; Υποτίμηση της καταστάσεως ; Δόλος ; Δεν μπορώ να το γνωρίζω. Γεγονός όμως είναι ότι ο Ε.Φ.Π.Π ( Εκάστοτε Φοιτητική Παραταξιακή Πλειοψηφία, acronym ) αδράνησε και είμαστε εδώ που είμαστε.
Και ποια είναι η τελευταία λέξη του αυθαίρετου οργάνου Ε.Φ.Π.Π ;
Να βγάλει αυτή την απόφαση/ψήφισμα που έπρεπε να έχει έρθει 2,5 χρόνια πριν.
Γιατί αυτό που ψηφίστηκε είναι αρχές της κατασκευής του Ν.Π.Σ και όχι προτάσεις για το τελευταίο στάδιο της διαδικασίας που βρισκόμαστε


Ο ΦΣ σαφώς και υφίσταται, κάνει εκλογές, συνεδριάζει, λαμβάνει αποφάσεις. Τι έγινε μετά? Καλέστηκαν 2-3 (σίγουρα) συνελεύσεις με θέμα το πρόγραμμα σπουδών. Δεν έγιναν γιατί δεν υπήρχε απαρτία, επομένως οι ευθύνες για την οποιαδήποτε αδράνεια ξεπερνούν κατά πολύ την οποιαδήποτε παράταξη. Σαφώς και η απόφαση είναι βάση και κατευθύνσεις, παρόλα αυτά είναι συγκεκριμένη ως προς αυτά που λέει και τεκμηριωμένη. Πρέπει να γίνει κι άλλη δουλειά? Εννοείται. Πως? Μέσα από την ομάδα εργασίας του συλλόγου η οποία είναι ανοιχτή σε όλους και δρα και δεσμεύεται σύμφωνα με τις αποφάσεις του συλλόγου.

@Nestoras
Είδαμε την δημοκρατία των παρατάξεων που πέσανε να κατασπαράξουν τους φοιτητές του 4ου έτους που σε μια ανοιχτή συζήτηση τολμήσαν και δεν ενημέρωσαν για την πρόταση που προβάλλαν. Προσωπικά δεν είχα ενημέρωση όμως τους στηρίζω , είναι οι μοναδικοί που σκεφτήκαν σαν μηχανικοί δηλαδή να εντοπίσουν το πρόβλημα και να δώσουν μια λύση.


Εξήγησε μου σε παρακαλώ που είδες τον κατασπαραγμό. Μιας που μίλησες όμως για δημοκρατία να πω τα εξής. Η δημοκρατία εκφράζεται μέσα από τις αποφάσεις του συλλογικού οργάνου, δηλαδή τον ΦΣ. Αυτές είναι δεσμευτικές για όλους και δεν τις ξεπερνά η ατομικότητα κανενός.

@Nestoras
Αν πραγματικά πιστεύεται ότι η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών που ψήφισε το Ν.Π.Σ ( με εξαίρεση τριών ή τεσσάρων ) θέλει την υποβάθμιση του διπλώματος μας ( άρα και την θέση τους ως καθηγητές ενός υποβαθμισμένου ιδρύματος ) τότε σας προτείνω να ζητήσετέ μεταγραφή και γρήγορα.


Κανείς δεν υπονόησε αυτό. Τα πράγματα μέσα στα μέλη ΔΕΠ είναι πολυσύνθετα, διαφορετικές σκοπιμότητες απόψεις κτλπ. Δεν δρα κανένας χωρίς να έχει κάτι στο μυαλό του.

@sofian6
Θα ξαναρχίσει άλλος ένας κύκλος αν ο ΦΣ και οι εκπρόσωποί του είχαν ενημερώσει/καταθέσει προτάσεις κτλ..
Αν δεν έχετε καταστατικό, η κατάληψη πέρα από παράνομη ενέργεια γίνεται και από έναν ανύπαρκτο σύλλογο? Σφραγίδα συλλόγου πώς έχετε?


Ακόμα μία εξαιρετική συνεισφορά στο διάλογο για το ΠΣ. Μπράβο.

Τέλος αγαπημένε @GiannisRad διάβασε αυτό το κείμενο του Εγκέλαδου. Θα το βρεις ιδιαίτερα διαφωτιστικό και πιστεύω θα σου καλύψει όλες τις απορίες.

Ερωτήσεις και απαντήσεις για το πρόγραμμα σπουδών
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό sofian6 » Παρ, 24 Μαρ 2017 12:09 am

@xvantsik
Γνωρίζεις αν ο ΦΣ έχει καταστατικό και αν ναι που υπάρχει?
sofian6
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: Παρ, 26 Ιουν 2009 12:26 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό digenis » Παρ, 24 Μαρ 2017 12:12 am

@GiannisRad
Πολύ κακή στιγμή για χιουμορ και απαράδεκτο τρολλαρισμα/ πλακα.
Αν μιλάς σοβαρά λυπάμαι για τη νοημοσύνη σου. Σε καμια χωρα του κοσμου ολου και στις 5 ηπείρους δεν υπάρχει καθηγητής που να θέλει να δουλευει σε ενα κακο/ υποβαθμισμένο ιδρυμα. Τωρα το αν θελουν καποιοι να χωθουν στο ΤΕΙ Αθηνων ειναι γιατι ειναι ανθρωποι και εχουν οικογενειες να θρεψουν ή επειδη δεν εχουν προσωπικες φιλοδοξιες για αυτοβελτιωση. Επίσης προφανως ο καθε Μπομπολας θελει να πληρωνει λιγοτερο τους υπαλληλους του, αλλα το να λες οτι οι καθηγητες συμβαλλουν οικειοθελώς σε αυτή την κατάσταση ειναι τρομερά προσβλήτικο και ελπιζω να μην το πεις και παραεξω.
Και οσο για το τελευταιο που λες στην δευτερη σου δημοσιευση, ναι σπουδαζουμε πολιτικοι μηχανικοι και εχουμε το μεγαλυτερο ευρος γνωστικου αντικειμενου και δικαιωματων. Ναι εφοσον διδασκομαστε και αρχιτεκτονικα, και τοπογραφικα, και μαθηματα διαχειρισης, και ενεργεια και δεν ξερω κι εγω τι αλλο, ΝΑΙ πρεπει να εχουμε τα αντιστοιχα δικαιωματα. Ισα ισα οταν ενας μηχανικος μπορει να τα κανει ολα αυτα, τον συμφερει τον πελατη να πληρωσει εναν μονο με καλυτερη τιμη κανοντας σουμα, παρα να προσλαβει 5-6 ειδικότητες για να χτισει ενα απλο σπιτακι.
Τωρα αν ,ξαναλεω, κανεις <<πλακιτσα>> τη θεωρω κακογουστη και κρυα , αλλα δε βαριεσαι. Το χιουμορ δεν χαριζεται σε ολους. Παντως υπαρχουν και στιγμες που πρεπει να μιλαμε σοβαρα και αυτα που ειπες εσυ δεν ειναι σοβαρα πραγματα
Υ.Γ. Αφου δεν σ αρεσουν τοσα πολλα πραματα στη σχολη, οι καθηγητες, τα μαθηματα, τα δικαιωματα που σου προσφερει, οι γνωσεις που σου προσφερει, και και και, τι διαολο κανεις εδω περα? Μην ζοριζεις τον εαυτο σου και χανεις τζαμπα τα χρονια σου. Πηγαινε σε κανενα ΤΕΙ που θα το βγαλεις για πλακα, γιατι ξερω οτι οταν θελεις εισαι καλος και πας καλα στα μαθηματα και παντου, ή αμα εισδαι τοσο διάνοια που τα δικα μας σου φαινονται ευκολα και βαρετα αλλαξε σχολη να κάνεις κατι που σου αξιζει. Παντως τα δικα μας τα α... μην τα σπας αλλο. (Σορρυ για τις εκφρασεις μου)
Τελευταία επεξεργασία από digenis και Παρ, 24 Μαρ 2017 12:20 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
digenis
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τετ, 08 Ιαν 2014 8:51 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό ScepticEngineer » Παρ, 24 Μαρ 2017 12:18 am

Off topic:
sofian6 για τα καιρια ερωτηματα σου, υπαρχει το τοπικ "Οτι να ναι αποριες". Αν δεν εχεις να πεις κατι ουσιαστικο και να συμβαλλεις στον διαλογο, μην σπαμμαρεις το συγκεκριμενο τοπικ. Ευχαριστουμε
“I’m sowing the seeds,
I’m sowing the seeds I’ve taken,
I’m sowing the seeds I’ve taken for granted

This thorn in my side
This thorn in my side is from the tree
This thorn in my side is from the tree I’ve planted

Ohh it tears me and I bleed…”
Άβαταρ μέλους
ScepticEngineer
 
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Δευτ, 30 Ιαν 2012 11:31 pm
Τοποθεσία: Κάπου στα 80's
Έτος εισαγωγής: 2011

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ειδήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Bing [Bot] και 2 επισκέπτες